Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko joku olla täysin tietämätön jos puolisolla on salasuhde jonkun kanssa pidemmän aikaa? Eikö muka mitään vaistoa?

Vierailija
02.05.2025 |

Mietin vain kun itse olen ollut varatun miehen kanssa salasuhteessa kaksi vuotta. Eikö muka sitä vaistoa, jos toinen käy vieraissa koko ajan? Vai onko jotkut niin hyviä esittämään viatonta? 

Enhän mä toki olen miehen kanssa asiasta puhunut, mutta siis kyllähän sitä saa lukea juttuja, että joillekin on tullut täytenä yllätyksenä pettäminen. 

Kommentit (409)

Vierailija
81/409 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli salasuhde 2 vuotta, ja kyllä mieheni alkoi epäilemään. 

Siinä vaiheessa pistin käyntiin avioeroprosessin. Olen nyt sen salarakkaan kanssa yhdessä, ex-mies jäi yksin. Saa vapaasti haukkua ja tuomita; mutta kerron tähän vielä että vaikka pettäminen ei ole oikein, ihmisiä me vain ollaan. Exäni oli myös sekä henkisesti että fyysisesti väkivaltainen. 

Olen onnellisempi kuin koskaan.

Eikö sulle riittänytkään pelkkä kulli kuten ap:lle?

Mitä ihmettä toisten tarpeet sulle kuuluu?

Vierailija
82/409 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan näitä lähipiirissä; pettäjiä ja huorissa kävijöitä. Ja kotona ei vaimot aavista yhtään mitään. Tämä ilmiö on paljon yleisempi kuin te naiset luulette.

Kerro nyt, että mistä senvoi saada tietää, että mies pettää? Muutoin kommenttisi on aivan hyödytön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/409 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro miksi itket tästä säännöllisesti? Jos sinulle riittää pelkästään paneminen, miten miehen parisuhde liittyy siihen. Sielläkin muuten pannaan. Ole tyytyväinen panosuhteeseen, miehen parisuhde ei sinulle kuulu millään tavalla.

Niin missä mä itken? En yhtään missään. Etkö säkään puusilmä tajunnut aloituksesta sen vertaa, että asiasta voi keskustella myös yleisesti. 

Missään en ole kirjoittanut, että miehen parisuhde kuuluisi mulle. Mietin tässä nyt useita pettämistapauksia mitä nähnyt tai kuullut elämän aikana ja joissakin tapauksissa pettäminen tullut ihan puskista. Ihmettelen, että eikö muka mitään erikoista ole huomannut vai onko se pettäjä ollut niin taitava esittämään viatonta. 

Ap

Mun elämässä sattui vuosikymmeniä sitten niin, että lasteni isä teki matkatyötä, kun lapset oli ihan pieniä. Kotona vain viikonloppuisin. Huomasin kyllä, että hän oli poissaoleva ja aika vähän kiinnostunut siitä meidän arjesta, mutta oletin, ettei vain syttynyt vanhemmuuteen, kun oli paljon poissa ja kuvittelin ajan kanssa lasten muuttuvan hänenkin silmissään persooniksi, kun oppivat puhumaan yms. Oli todellinen pommi mulle, että suhteita lasten isällä oli lukuisia. En tiedä mitä muut aavistelivat tai eivät. Ex-anoppi jäi kiinni valeesta eron jälkeen, ettei tiedä mistä ero johtui. Hieroin syytä pikkuisen selkeämmin tiedoksi eikä asiaan ole palattu.

Vierailija
84/409 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se tapahtuu usein yllättäen silloin, kun sitä vähiten odottaa,  Yleensä puolisoiden välillä vallitsee sitä ennen molemminpuolinen luottamus.  Sitten, kun asia paljastuu, miehen taakka kevenee, mutta se siirtyy petetyn puolison harteille.  Mutta ei siinä toinen näinenkaan vähällä pääse.  Voin kertoa että mursin tällaisen naikkosen henkisesti niin perusteellisesti, että hän ei välttämättä koskaan toipunut asiasta

Kerro lisää.

Mä epäilen kans että puoliso pettää.

Olis hyville ideoille tarvetta

Vierailija
85/409 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin tätä ketjua ja ihmettelen sitä, että miksi jotkut luulee toisen naisen aina haluavan miehen itselleen? Olen mäkin ollut seksisuhteessa varatun miehen kanssa enkä mä kyllä sitä miestä olisi halunnut itselleni. Joskus oikeasti on kyse pelkästä seksistä. Myös nainen voi nauttia seksistä ilman tunteita. 

Vierailija
86/409 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina näistä jää kiinni. Voi olla ettei toista osapuolta kiinnosta toisen osapuolen touhut ja raha puhuu näissäkin asioissa. Miksi salarakkaasi ei ole jo eronnut? Et ole tullut mieleen tämä.

Ei jää. Ainahan sitä toivoisin, että paha saa paikkansa, mutta ei se tässä maailmassa niin ole.

Vierailija
87/409 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina näistä jää kiinni. Voi olla ettei toista osapuolta kiinnosta toisen osapuolen touhut ja raha puhuu näissäkin asioissa. Miksi salarakkaasi ei ole jo eronnut? Et ole tullut mieleen tämä.

Ei jää. Ainahan sitä toivoisin, että paha saa paikkansa, mutta ei se tässä maailmassa niin ole.

Siis palkkansa 

Vierailija
88/409 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se on että naisten perässä juoksee ukot kun akat ei mitään älyä. Niin se on kun naiset keskittyy niin itseensä. Ukko voi viedä kotiin muita naisia ja mökille. Eikä ihan vähän vaan usein. Lapset taas ei sano mitään. Työmatkoilla keskellä päivää voi käydä naimassa.  No puhelin muistio ehkä sieltä löytyy . Monella voi olla lapsia muualla jonkun kanssa eikä vaimo tiedä. Kyllä näitä on,  yhdellä miehellä 2 naista synnyttämässä samaan aikaan niin paljastui tästä kun oli joku latino nainen. Ero siitä tietysti tuli. Kävi sekin selväksi , että oli 14 vuotias poika ulkomailla. Te ette tunne niitä miehiä yhtään. Ette tiedä mitä ne on tehnyt ulkomailla.  

Vierailija
89/409 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäjät ovat yleensä joko ilkeitä, narsistisia hedonisteja tai sitten hyvin rikkinäisiä ihmisiä.

Aloittajalla lapsia, haluaisitko, että sinua itseäsi petetään, entä siskoasi, ystäviäsi, omia lapsiasi jne.?

Maailma on juuri sellainen kurja paikka millainen se monilta osin ja monille on, koska ihmiset valitsevat itsekkäästi synnin.

Tee toisille niin kuin haluaisit itsellesi tehtävän!

Maailmassa on miljardeja ihmisiä, kyllä sinkuille löytyy toinen sinkku petikaveriksi ja varsinkin rakkaudeksi - ettei tarvitse yrittää tuhota toisten parisuhteita ja elämiä. Oman vanhemman pettäminen vaikuttaa usein esim. lapsiin aikuisina ts. miten he omissa parisuhteissaan voivat ja onnistuvat.

Vierailija
90/409 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:lla on tainnu loppua saanti

Vierailija
91/409 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä vaiheessa pistin käyntiin avioeroprosessin. Olen nyt sen salarakkaan kanssa yhdessä, ex-mies jäi yksin. Saa vapaasti haukkua ja tuomita; mutta kerron tähän vielä että vaikka pettäminen ei ole oikein, ihmisiä me vain ollaan. Exäni oli myös sekä henkisesti että fyysisesti väkivaltainen. 

Mitä ihmettä toisten parisuhteet ap:lle kuuluu? Jopa niin, että niitä pitää ruotia palstoilla julkisesti. Kyllä salakullin pitäisi riittää, koska sitä niin kovasti täällä vakuutellaan.

Vierailija
92/409 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan se ja sama.

Vierailija
93/409 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä toisten parisuhteet ap:lle kuuluu? Jopa niin, että niitä pitää ruotia palstoilla julkisesti. Kyllä salakullin pitäisi riittää, koska sitä niin kovasti täällä vakuutellaan.

Tälle hieman hörähdin

Vierailija
94/409 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sen vaimon ehdoilla aloittajan saamiset menee. Istut kotona päivystämässä, milloin miehelle (miehen vaimolle) sopii, että saat seksiä miehen kanssa. Siinähän se elämä menee kivasti.

Vierailija
95/409 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ei sinulle kuulu muu kuin oman moraalisi pohdinta. 

Vierailija
96/409 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Usein petoskumppani ei ihastu siihen "mieheen" vaan siihen energiaan, mitä mies edustaa, johon kuuluvat myös vaimon ja lasten rakkaus, viihtyisä koti, vaimon tuoma menestys työelämässä, jne.

Katselkaa ihmisiä vaikka kadulla, heistä aika selvästi aistii kenestä pidetään huolta ja kenestä ei. 

Se mitä nämä petoskumppanit sepittelevät toisilleen ja itselleen on ihan toinen asia, ei kannata noteerata sen kummemmin kuin vaikkapa narkomaaninkaan selityksiä.

Vierailija
97/409 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Salasuhteen loppu on onneton. Kaksi rikottua perhettä, kaksi petetyä puolisoa. Liuta onnettomia lapsia. Vain kahden ihmisen himon takia?

No tällä miehellä ei ole avovaimonsa kanssa yhteisiä lapsia. Molempien lapset ovat jo aikuisia. Mä olen sinkku eli ei mulla ole mitään perhettä rikottavaksi.

Ap

Onhan salarakkaasi ja hänen puoliso perhe. Kuitenkaan mies ei ole näköjään halunnut jättää puolisoaan, joten ilmeisesti tykkää olla tämän kanssa ja sinulta saa lisäksi lämmintä torttua. Olet vähän niin kuin h**ra miehen silmissä.

Vierailija
98/409 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettäjät ovat yleensä joko ilkeitä, narsistisia hedonisteja tai sitten hyvin rikkinäisiä ihmisiä.

Aloittajalla lapsia, haluaisitko, että sinua itseäsi petetään, entä siskoasi, ystäviäsi, omia lapsiasi jne.?

Maailma on juuri sellainen kurja paikka millainen se monilta osin ja monille on, koska ihmiset valitsevat itsekkäästi synnin.

Tee toisille niin kuin haluaisit itsellesi tehtävän!

Maailmassa on miljardeja ihmisiä, kyllä sinkuille löytyy toinen sinkku petikaveriksi ja varsinkin rakkaudeksi - ettei tarvitse yrittää tuhota toisten parisuhteita ja elämiä. Oman vanhemman pettäminen vaikuttaa usein esim. lapsiin aikuisina ts. miten he omissa parisuhteissaan voivat ja onnistuvat.

Tämä! 

Oma teini-ikäinen tyttäreni sanoi miesystävästäni, että miksi sä olet tollasen kanssa, heitä se mäkeen!

Lapseni on pienestä asti tunteneet puolisoni, joka nyt vuosien jälkeen jäi kiinni siitä, että on koko ajan elänyt poikamieselämää selkäni takana. Kotona ollut ns.kilttimies, mutta sekä minun että omien työreissujensa aikana elellyt vapaana. Kyllähän mä aavistelin koko ajan jotain, mutta en pystynyt todistamaan mitään ja kuvittelin, että olen vain hullu kun voin niin huonosti henkisesti ja vika on itsessäni. Mies varjeli puhelintaan kuin kalleinta aarrettaan. Kerran tikaisuus teki varkaan ja kollasin sen eikä mikään palannut ennalleen. 

minulla on ihana, fiksu tyttö, joka toivottavasti löytää paremman miehen kuin mitä äidillään oli. Toisaalta pelkään myös, luottaako hän keneenkään kun näki mihin mies kykenee, vaikka kotona on maailman mukavin ja humioivin.

Vierailija
99/409 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otat tuon näkökannan koska yrität vierittää syytä viattomalle osapuolelle. Olet varmaan aika kateellinen hänelle ja yrität edes jollain tavalla saada häntä näyttämään huonolta, eikö niin?

Voi hyvänen aika. Älä nyt oikeasti tee tuollaisia lapsellisia oletuksia.

Miksi ihmeessä olisin kateellinen? Mies pettää ja mun pitäisi olla kateellinen? Siis mistä? En mä tuota miestä itselleni halua. Pelkkä seksi riittää. Ei mulla ole mitään ajatuksia miehen puolison suhteen enkä yritä saada näyttämään huonolta. Siis oikeasti mitä ihmettä sä edes selität?

Ap

Minkä ihmeen takia sinua kiinnostaa se että eikö puoliso huomaa pettämistä?

Eri

Vierailija
100/409 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otat tuon näkökannan koska yrität vierittää syytä viattomalle osapuolelle. Olet varmaan aika kateellinen hänelle ja yrität edes jollain tavalla saada häntä näyttämään huonolta, eikö niin?

Voi hyvänen aika. Älä nyt oikeasti tee tuollaisia lapsellisia oletuksia.

Miksi ihmeessä olisin kateellinen? Mies pettää ja mun pitäisi olla kateellinen? Siis mistä? En mä tuota miestä itselleni halua. Pelkkä seksi riittää. Ei mulla ole mitään ajatuksia miehen puolison suhteen enkä yritä saada näyttämään huonolta. Siis oikeasti mitä ihmettä sä edes selität?

Ap

Minkä ihmeen takia sinua kiinnostaa se että eikö puoliso huomaa pettämistä?

Eri

Minua aikoinaan kiinnosti sen vuoksi, että puolison huomaaminen olisi hankaloittanut tai lopettanut ennen aikojaan mukavan seksisuhteen. Ap:n motiiveja en tiedä. 

Ohis sivusta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi