Voiko joku olla täysin tietämätön jos puolisolla on salasuhde jonkun kanssa pidemmän aikaa? Eikö muka mitään vaistoa?
Mietin vain kun itse olen ollut varatun miehen kanssa salasuhteessa kaksi vuotta. Eikö muka sitä vaistoa, jos toinen käy vieraissa koko ajan? Vai onko jotkut niin hyviä esittämään viatonta?
Enhän mä toki olen miehen kanssa asiasta puhunut, mutta siis kyllähän sitä saa lukea juttuja, että joillekin on tullut täytenä yllätyksenä pettäminen.
Kommentit (409)
Vierailija kirjoitti:
Otat tuon näkökannan koska yrität vierittää syytä viattomalle osapuolelle. Olet varmaan aika kateellinen hänelle ja yrität edes jollain tavalla saada häntä näyttämään huonolta, eikö niin?
Voi hyvänen aika. Älä nyt oikeasti tee tuollaisia lapsellisia oletuksia.
Miksi ihmeessä olisin kateellinen? Mies pettää ja mun pitäisi olla kateellinen? Siis mistä? En mä tuota miestä itselleni halua. Pelkkä seksi riittää. Ei mulla ole mitään ajatuksia miehen puolison suhteen enkä yritä saada näyttämään huonolta. Siis oikeasti mitä ihmettä sä edes selität?
Ap
Varmaan aika surullista kun sut hylätään aina uudelleen ja uudelleen :( Tunteeton seksi jos onnistuu niin eipä sekään varmaan mitään hyvää ole..
Vierailija kirjoitti:
Varmaan aika surullista kun sut hylätään aina uudelleen ja uudelleen :( Tunteeton seksi jos onnistuu niin eipä sekään varmaan mitään hyvää ole..
Ai miten niin mut hylätään? Seksi on todella hyvää enkä mä miehestä muuta haluakaan. Tunne se on himokin.
Ap
Voi olla täysin tietämätön. Jos ei vaikka tapahdu mitään intiimiä siellä kotona, niin miten sellaista sitten aavistaisi? Tai jos mies on niin kykenevä, että hoitelee kummatkin hyvin, niin miten sen sittenkään aavistaisi, että on toinenkin nainen?
Vierailija kirjoitti:
Voi olla täysin tietämätön. Jos ei vaikka tapahdu mitään intiimiä siellä kotona, niin miten sellaista sitten aavistaisi? Tai jos mies on niin kykenevä, että hoitelee kummatkin hyvin, niin miten sen sittenkään aavistaisi, että on toinenkin nainen?
Minun mies hoiti molemmat niin hyvin, vaimon ja rakastajattaren, ettei ollut mitään epäilystä siitä, että onkin kaksi naista. Suhde ei olisi koskaan paljastunutkaan, ellei ulkopuoliset olisi nähneet miestä ja rakastajatarta yhdessä.
Eikö ap haluaisi enemmän elämältä?seksiä saa myös avioliitossa ja yhdessä elämän jakaminen on paljon suurempi juttu kuin satunnaiset seksipanot varatun miehen kanssa. Varmasti saisit seksiä ja hyvää sellaista rehellisesti myös ja puhumattakaan taloudellisesta turvasta mikä mies(puoliso)antaa jne.Hukkaat vaan elämäsi varattuun mieheen jonka vaimo kerää koko potin.Sitten heräät eräänä aamuna ja huomaat, että se juna meni jo ohi ja tuo mies on vaihtanut sinut nuorempaan uuteen hölmöön naiseen.Muista vain, että mikään ei ole lopulta niin petollinen kuin pettävä mies ja sehän pettäminen näyttää olevan tuollaiselle helposti kyllästyvälle miehelle helppoa.Myös sinun pettäminen.
Vierailija kirjoitti:
Eikö ap haluaisi enemmän elämältä?seksiä saa myös avioliitossa ja yhdessä elämän jakaminen on paljon suurempi juttu kuin satunnaiset seksipanot varatun miehen kanssa. Varmasti saisit seksiä ja hyvää sellaista rehellisesti myös ja puhumattakaan taloudellisesta turvasta mikä mies(puoliso)antaa jne.Hukkaat vaan elämäsi varattuun mieheen jonka vaimo kerää koko potin.Sitten heräät eräänä aamuna ja huomaat, että se juna meni jo ohi ja tuo mies on vaihtanut sinut nuorempaan uuteen hölmöön naiseen.Muista vain, että mikään ei ole lopulta niin petollinen kuin pettävä mies ja sehän pettäminen näyttää olevan tuollaiselle helposti kyllästyvälle miehelle helppoa.Myös sinun pettäminen.
Mua ei kiinnosta parisuhde. Elämää voi elää ilman parisuhdettakin. En ymmärrä miksi jotkut ei tuota tajua.
Mä maksan ihan itse elämämiseni enkä tarvitse siihen miestä. En hukkaa elämääni yhtään mihinkään. Mies on vain yksi osa mun elämää. Mulla on paljon muutakin enkä istu kotona odottamassa miehen yhteydenottoa. En mä ole mikään tahdoton rassukka ja miehen heivaan kyllä heti jos kyllästyn.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun käry käy, miehellä on kallis lasku maksettavana.
Miten niin?
Ap
Kerro ensin ikäsi ja jatketaan keskustelua vasta sitten.
Miten mun ikä tähän asiaan liittyy? Olen yli 40v.
Ap
Miksi siinä tapauksessa kuulostat 13-vuotiaalta teiniltä ja esität kysymyksiä samaan tapaan kuin 13-vuotias teini?
Eli et osaa vastata. Sä tässä vaikutat lapselliselta.
Ap
Miksi salarakkaasi ei ole eronnut? Vastaa kysymykseen, kai teillä sentään puheyhteys on.
Ei ole tarkoitus eikä tarvetta erota.
Ihan joku muu
Mitä täällä kirjoitat?eikö sun pitäisi olla miehen kanssa yhdessä perjantai-iltana.Ai niin sähän vietät sen yksinäisen illan kun se mies on vaimonsa ja perheensä luona perjantai-iltana.
Kyllä mä aavistin, mutta koska mies kielsi ja kielsi kaiken, eikä todisteita ollut, niin mitä olisin voinut tehdä?
Onko kukaan palkannut yksityisetsivää? Mä olen vakavasti harkinnut sitä. Mieheni on se omatunnoton hyvä valehtelija ja lisäksi hän ei ole halunnut seksiä kertaakaan yli vuoteen. Olen monesti kysynyt, että onko häbellä joku muu / muita, mutta kieltää sen tietysti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina näistä jää kiinni. Voi olla ettei toista osapuolta kiinnosta toisen osapuolen touhut ja raha puhuu näissäkin asioissa. Miksi salarakkaasi ei ole jo eronnut? Et ole tullut mieleen tämä.
Miksi miehen pitäisi erota? En mä sellaista odota. Meillä on salasuhde pelkän seksin vuoksi.
Ap
Mitä valitettavaa sinulla sitten on? Ei sinulle kuulu miehen parisuhde millään tavalla.
Eihän edellinen mitään valitakaan.
Valittaa siitä ettei puoliso ole huomannut salasuhdetta ja näin vesittyi aloitus. Miksi tämä oli poistettu? Eikö sopinut ap:n agendaan?
Vierailija kirjoitti:
Mitä täällä kirjoitat?eikö sun pitäisi olla miehen kanssa yhdessä perjantai-iltana.Ai niin sähän vietät sen yksinäisen illan kun se mies on vaimonsa ja perheensä luona perjantai-iltana.
Miksi mun pitäisi olla nyt miehen kanssa? Miksi kuvittelet, että mä haluaisin viettää miehen kanssa aikaa muuten kuin seksin merkeissä? Ei kaikki ole tuollaisia läheisriippuvaisia kuten sä. Mä tykkään olla yksin, mutta en mä silti yksinäinen ole.
Ap
Minulla oli salasuhde 2 vuotta, ja kyllä mieheni alkoi epäilemään.
Siinä vaiheessa pistin käyntiin avioeroprosessin. Olen nyt sen salarakkaan kanssa yhdessä, ex-mies jäi yksin. Saa vapaasti haukkua ja tuomita; mutta kerron tähän vielä että vaikka pettäminen ei ole oikein, ihmisiä me vain ollaan. Exäni oli myös sekä henkisesti että fyysisesti väkivaltainen.
Olen onnellisempi kuin koskaan.
Jotkut on patologisia pettäjiä, tavallaan samaa porukkaa sosiopaattien kanssa. Oman napa keskiössä eli ei kiinnosta muiden tunteet ja ennen kaikkea terveys. Ei se ole sen petetyn syy. Seksiä voi olla molempien kanssa. Jos se, jonka kanssa esim. vaimoa petetään tuntee ylemmyydentunnetta, vahingoniloa tai ei tunne mitään osallistuessaan pettämiseen, niin moraali on myös hänellä todella löyhä. Mulla on tällanen kaveri, kun kertoi mitä tekee, niin eipä ole ollut kauheasti hänelle viime aikoina mitään asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli salasuhde 2 vuotta, ja kyllä mieheni alkoi epäilemään.
Siinä vaiheessa pistin käyntiin avioeroprosessin. Olen nyt sen salarakkaan kanssa yhdessä, ex-mies jäi yksin. Saa vapaasti haukkua ja tuomita; mutta kerron tähän vielä että vaikka pettäminen ei ole oikein, ihmisiä me vain ollaan. Exäni oli myös sekä henkisesti että fyysisesti väkivaltainen.
Olen onnellisempi kuin koskaan.
Eikö sulle riittänytkään pelkkä kulli kuten ap:lle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina näistä jää kiinni. Voi olla ettei toista osapuolta kiinnosta toisen osapuolen touhut ja raha puhuu näissäkin asioissa. Miksi salarakkaasi ei ole jo eronnut? Et ole tullut mieleen tämä.
Miksi miehen pitäisi erota? En mä sellaista odota. Meillä on salasuhde pelkän seksin vuoksi.
Ap
Mitä valitettavaa sinulla sitten on? Ei sinulle kuulu miehen parisuhde millään tavalla.
Eihän edellinen mitään valitakaan.
Valittaa siitä ettei puoliso ole huomannut salasuhdetta ja näin vesittyi aloitus. Miksi tämä oli poistettu? Eikö sopinut ap:n agendaan?
Mä en edelleenkään ole valittanut yhtään mitään missään vaan tuo on ihan sun omaa kuvitelmaa. Lopeta jo tuo lapsellinen jankutus.
Ap
Onhan näitä lähipiirissä; pettäjiä ja huorissa kävijöitä. Ja kotona ei vaimot aavista yhtään mitään. Tämä ilmiö on paljon yleisempi kuin te naiset luulette.
Vierailija kirjoitti:
Onhan näitä lähipiirissä; pettäjiä ja huorissa kävijöitä. Ja kotona ei vaimot aavista yhtään mitään. Tämä ilmiö on paljon yleisempi kuin te naiset luulette.
Senhän takia näissä pettämisketjuissa jotkut raivoaa ja sekoilee, kun pelkäävät miestensä pettävän.
Ex-vaimoni tartutti minuun tippurin, jonka oli saanut salarakkaaltaan, joka oli saanut sen huoraavalta vaimoltaan. Olin ketjun viimeinen lenkki.