Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko joku olla täysin tietämätön jos puolisolla on salasuhde jonkun kanssa pidemmän aikaa? Eikö muka mitään vaistoa?

Vierailija
02.05.2025 |

Mietin vain kun itse olen ollut varatun miehen kanssa salasuhteessa kaksi vuotta. Eikö muka sitä vaistoa, jos toinen käy vieraissa koko ajan? Vai onko jotkut niin hyviä esittämään viatonta? 

Enhän mä toki olen miehen kanssa asiasta puhunut, mutta siis kyllähän sitä saa lukea juttuja, että joillekin on tullut täytenä yllätyksenä pettäminen. 

Kommentit (409)

Vierailija
361/409 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisään vielä, että vaikutat myös tyypilliseltä pettäjämiehen kanssa viihtyvältä naikkoselta. Vähän huomiota ja antaudutaan. Olet jotenkin tyytyväinen, että tuo ukko on mustasukkainen sinusta. Nauti nyt! 

t. se nainen 30v. 

Uskon että olet mustasukkainen luonne. Pystyt lukemaan rivien välistä kokonaisen tarinan jota siellä ei edes ole. 😁

Kerroit olevasi suhteessa työkaverin kanssa, joka on naimisissa. Se riitti minulle tarinaksi! 

t. se nainen 30v. 

Mitään muuta en kertonutkaan. Kaikki loppu on vilkkaan mielikuvituksesi tuotetta.

Vierailija
362/409 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikkia kiinnosta kyylätä puolison tekemisiä, saati että häiritsisi sen sivusuhteet. Hyvä vaan kun kyllästyttävä pelle ei ole kimpussa koko ajan vaan keksii muura tekemistä.  Jokainen tarvitsee omaa aikaa.

Pitkät suhteet perustuu siihen ettei enää piittaa ja myös tottumukseen, eli elämä menee suht  mukavasti eikä siihen viitsi tehdä muutoksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/409 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikkia kiinnosta kyylätä puolison tekemisiä, saati että häiritsisi sen sivusuhteet. Hyvä vaan kun kyllästyttävä pelle ei ole kimpussa koko ajan vaan keksii muura tekemistä.  Jokainen tarvitsee omaa aikaa.

Pitkät suhteet perustuu siihen ettei enää piittaa ja myös tottumukseen, eli elämä menee suht  mukavasti eikä siihen viitsi tehdä muutoksia.

Varmaan aika usein näin.

Vierailija
364/409 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs nainen tiesi miehensä pettämisestä vasta kun sai kuulla että vieras nainen odotti sen miehelle lasta.

Tiedän myös tällaisen tapauksen. Mies tosin oli muka kumppanuusvanhemmuushankkeessa toisen naisen kanssa. Ihmetystä herätti se kun tätä toista naista ei tuotu näytille eikä ollut edes puhetta, että juuri hänen kanssa projektiin lähdetään. Ei ollutkaan lopulta mitään koti-inseminaatioita vaan kuukausien seksisuhde ja toinen nainen kuvitteli olevansa jopa parisuhteessa perustamassa nyt ydinperhettä. Mies keitti siis aivan hirveän sopan, missä ei ole kuin pahoinvoivia ihmisiä. Valehteli (ja tekee sitä todennäköisesti edelleen) kaikkiin suuntiin turvatakseen omaa selustaansa. Mitään näin sairasta en ollut koskaan ennen kuullutkaan ja ihmisten hyväksikäyttö viety aivan seuraavalle tasolle. Täytyy olla todella pahasti vikaa päässä.

Vierailija
365/409 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiks tää koko ketju ole ihan yhdestä ja samasta sankarittaresta joka ahkerasti myös pysyy jutussa mukana sivutolkulla.

Niin edelleen kenelle sä raivoat? Sulle huomautettiin, että sä et voi toisten elämistä sanoa tuollaisia typeryyksiä. Mä sulle asiasta huomautin enkä ole tämän ketjun ap. Lisäksi tässä on käyty ihan yleistä keskustelua pettämisestä mikä oli ap:n tarkoitus. Ja miksi ap ei saisi olla omassa ketjussaan?

Miksi ihmiset eivät saisi vapaasti vastata, miten haluavat? 

Eri

Ei ap kysynyt omasta elämästään yhtään mitään vaan kuten ap kertoi jo aikoja sitten, niin tämän ketjun pointti oli yleinen keskustelu aiheesta. Te typerykset ette vain ymmärrä tätä. 

Melkoisen pihalla on sellainen

Etkös sä itse käyttänyt sanaa paskaläjä ja typerys ja käytit termiä raivoaminen?

Vierailija
366/409 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiks tää koko ketju ole ihan yhdestä ja samasta sankarittaresta joka ahkerasti myös pysyy jutussa mukana sivutolkulla.

Niin edelleen kenelle sä raivoat? Sulle huomautettiin, että sä et voi toisten elämistä sanoa tuollaisia typeryyksiä. Mä sulle asiasta huomautin enkä ole tämän ketjun ap. Lisäksi tässä on käyty ihan yleistä keskustelua pettämisestä mikä oli ap:n tarkoitus. Ja miksi ap ei saisi olla omassa ketjussaan?

Miksi ihmiset eivät saisi vapaasti vastata, miten haluavat? 

Eri

Ei ap kysynyt omasta elämästään yhtään mitään vaan kuten ap kertoi jo aikoja sitten, niin tämän ketjun pointti oli yleinen keskustelu aiheesta. Te typerykset ette vain ymmärrä tä

En kyllä käyttänyt. Tässä ketjussa kirjoittaa monia eri ihmisiä. 

Vierailija
367/409 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en alentuisi noin noloon tekoon varatun kanssa enkä haluaisi kenenkään varajämäksi silloin kun ehtii. Vaimo kotona saa sen paremman osan.

Minä en kyllä ikinä ajattele, että uskottomassa parisuhteessa eläminen on "parempi osa".

Vierailija
368/409 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettäjät ei ymmärrä sitä, että rikkovat itsestään hyvä ihmisyyden osia lopullisesti jos antavat moraalin murtua ja lähtevät mikron tielle. Se hyvä viattomuus katoaa ikuisiksi ajoiksi. 

Samalla pettävä vanhempi luo puolisonsa ja lastensa sydämiin rautanaulat, joita ei voi enää ikinä sieltä poistaa. Haavat lakkaa tihkumasta ja arpikudosta kasvaa, mutta se sydän on lävistetty ikuisesti. 

Kiitos iskä kun petit meidät kaikki! Äitini musertui täysin eikä koskaan enää ollut iloinen. Isäni ymmärsi tehneensä ison virheen myöhemmin, mutta silloin oli jo liian myöhäistä. Murskasi kaikkien elämät hetken huuman vuoksi. 

Nyt isä on 55v+ ja isä pikkulapselle, jonka äidin kanssa on valtavissa riidoissa ja käräjät pauhaa. Asuu yksiössä huonolla alueella ja on lähipiirin halveksima. Kunnia ja maine lähti samalla. Ja hyvä työpaikka kun sanoutui irti työstä ja lähti rehvakkaasti uuden naisen luo asumaan ker

Jos koet, että vanhemman seksielämä on traumatisoinut sinut loppuelämäksi, ole hyvä ja mene terapiaan. Ei ole tervettä ajattelua tuollainen. Aikuisten parisuhdeasiat ei kuulu lapsille. Jos äitisi on kaatanut tuskan sinun niskaasi, se on henkistä väkivaltaa sinua kohtaan, äitisi puolelta. Sinun kannattaisi tunnistaa sekin puoli ja käsitellä se.

Vierailija
369/409 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika helppoa salata jos tekee työkseen töitä mihin liittyy luonnollisesti matkustaminen. Jos on esimerkiksi viikon poissa kotoa normaalisti yhtä jaksoisesti niin sinä aikana voi sattua vaikka ja mitä?

Vierailija
370/409 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika helppoa salata jos tekee työkseen töitä mihin liittyy luonnollisesti matkustaminen. Jos on esimerkiksi viikon poissa kotoa normaalisti yhtä jaksoisesti niin sinä aikana voi sattua vaikka ja mitä?

Siis käytännön puolen voi peittää. Mutta entäs se tunnepuoli? Riippuu ihmisestä, minkä verran tuntee syyllisyyttä ja jos tuntee, miten hyvä on sitä peittämään.

Minä yllättyisin, jos ihmistuntemukseni olisi niin huono, että olisin päätynyt yhteen niin kylmän ihmisen kanssa ettei tuollainen salaisuus häiritsisi häntä mitenkään näkyvästi. Mutta toki sekin on mahdollista.

Vierailija
371/409 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis käytännön puolen voi peittää. Mutta entäs se tunnepuoli? Riippuu ihmisestä, minkä verran tuntee syyllisyyttä ja jos tuntee, miten hyvä on sitä peittämään.

Minä yllättyisin, jos ihmistuntemukseni olisi niin huono, että olisin päätynyt yhteen niin kylmän ihmisen kanssa ettei tuollainen salaisuus häiritsisi häntä mitenkään näkyvästi. Mutta toki sekin on mahdollista.

Vaikka näkisikin puolisosta, että häntä häiritsee jokin näkyvästi, niin mistäs sen syyn heti oikeasti varmaksi arvaa? Voi tietysti arvailla, ja jäädä seuraamaan tilannetta, ja tehdä johtopäätöksiä. Mutta jos ei kysy, tai jos kysyttäessä puoliso valehtelee, niin mitäs sitten? Lopullista varmuutta ei saa. Ei kai sitten ole muuta vaihtoehtoa kuin palkata yksityisetsivä, ja se on jo aika äärimmäistä, ja kallistakin. 

Vierailija
372/409 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunteet viilenee suhteissa vääjäämättä. Jäljelle jää vain tapa ja tottumus. Tätä naiivit incel-pojat ei tajua: jopa toisen ulkonäölle sokeutuu nopeasti. Aivan sama, miten kaunis/komea kumppani on.

Vierailija
373/409 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkautta ei voi pakottaa. Jos pettää, sitten pettää. Toista ei voi koskaan omistaa, joten jossittelun ja pelkäämisen sijaan pitää keskittyä omaan elämään

Tämä lienee joidenkin pelkurimiesten mahdoton tajuta? Te kuvittelette, että ilo, onni ja rakkaus tulee siitä toisesta ihmisestä, vaikka ne syntyvät itsessä

Vierailija
374/409 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pettäjät ei ymmärrä sitä, että rikkovat itsestään hyvä ihmisyyden osia lopullisesti jos antavat moraalin murtua ja lähtevät mikron tielle. Se hyvä viattomuus katoaa ikuisiksi ajoiksi. 

Samalla pettävä vanhempi luo puolisonsa ja lastensa sydämiin rautanaulat, joita ei voi enää ikinä sieltä poistaa. Haavat lakkaa tihkumasta ja arpikudosta kasvaa, mutta se sydän on lävistetty ikuisesti. 

Kiitos iskä kun petit meidät kaikki! Äitini musertui täysin eikä koskaan enää ollut iloinen. Isäni ymmärsi tehneensä ison virheen myöhemmin, mutta silloin oli jo liian myöhäistä. Murskasi kaikkien elämät hetken huuman vuoksi. 

Nyt isä on 55v+ ja isä pikkulapselle, jonka äidin kanssa on valtavissa riidoissa ja käräjät pauhaa. Asuu yksiössä huonolla alueella ja on lähipiirin halveksima. Kunnia ja maine lähti samalla. Ja hyvä työpaikka kun sanoutui irti työstä

Äidin ei tarvitse kaataa niskaan mitään. Koskettaa silti lasta - miten ei muka voisi lapset huomata sitä, että isä on pettänyt ja lähtee uuden eukon matkaan? Äiti varmasti yrittää parhaansa mukaan peitellä pahoinvointiaan, mutta ei lapset ole tyhmiä.

Mieheni petti minua usean vuoden eri naisten kanssa. Voin todella huonosti kun en tiennyt, mistä on kyse, mutta vaistosin jotain outoa olevan menossa. Lopulta päätin heivata miehen kun jäi kiinni suhteesta (koska nainen tuli raskaaksi) ja lapset sanoivat, että heitä tuo mies ulos. Muutaman kuukauden päästä lapset sanoivat että onpa kiva nähdä kun äiti taas hymyilee ja sillä on hyvä olla.

Vierailija
375/409 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eräs nainen tiesi miehensä pettämisestä vasta kun sai kuulla että vieras nainen odotti sen miehelle lasta.

Tiedän myös tällaisen tapauksen. Mies tosin oli muka kumppanuusvanhemmuushankkeessa toisen naisen kanssa. Ihmetystä herätti se kun tätä toista naista ei tuotu näytille eikä ollut edes puhetta, että juuri hänen kanssa projektiin lähdetään. Ei ollutkaan lopulta mitään koti-inseminaatioita vaan kuukausien seksisuhde ja toinen nainen kuvitteli olevansa jopa parisuhteessa perustamassa nyt ydinperhettä. Mies keitti siis aivan hirveän sopan, missä ei ole kuin pahoinvoivia ihmisiä. Valehteli (ja tekee sitä todennäköisesti edelleen) kaikkiin suuntiin turvatakseen omaa selustaansa. Mitään näin sairasta en ollut koskaan ennen kuullutkaan ja ihmisten hyväksikäyttö viety aivan seuraavalle tasolle. Täytyy olla todella pahasti vikaa päässä.

Tiesikö tämä "kumppanuusvanhempinainen" miehen olevan varattu, mutta lähti silti suhteeseen vai eikö tiennyt puolison olemassoloa? Jos tiesi niin yhtä hävytöntä häneltä lähteä hajottamaan perhettä saadakseen oman. Ja kuvitteliko hän todellakin, että pettämisestä lähtenyt suhde kukoistaa pitkään? :-D. Yleensä tällaisten naisten kohtalo on tismalleen sama kuin edellisen.

Vierailija
376/409 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehestäni ei nähnyt mitään ulospäin. Ei minkäänlaisia katumuksen merkkejä ja kotona oli huomioiva, kosketteli, puhui kauniisti. Hän oli siis keikkahommissa. Kuitenkin kaikilla keikkapaikkakunnilla hänellä oli ollut vuosia toisia naisia. Jokin sisälläni kuitenkin tunsi jotain sillä aloin voida henkisesti huonosti ja ymmärsin myöhemmin sen intuitioksi.

Vierailija
377/409 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juopoista ja väkivaltaisista miehistä voi odottaa mitä vaan, mutta pahinta kaikista on kun olet mielestäsi löytänyt mukavan, kaikki tykkää -tyypin, joka auttaa ystäviä, on hyvä keskustelemaan asiasta kuin asiasta ja päällisin puolin on oikea löytö, mutta lopulta jokin ei täsmääkään kaikista rakkaudentunnustuksista huolimatta. Hän selittää miten olet hänen elämänsä rakkaus, upein nainen ikinä, seksikin parasta mitä on koskaan ollut, katseesta näkee syvän rakkauden ja sitten 10 vuoden yhdessäolon jälkeen - boom! Hänellä on ollut kaikki nämä vuodet kaksoiselämä, minkä hänen työnsä on mahdollistanut. Eri kaupungeissa työskennellessä pyörittänyt eri naisten kanssa seksisuhteita.

Tietenkään näiden ei pitänyt koskaan paljastua, mutta paljastui kuitenkin ja vaikka minulla oli ihan valokuvia näyttää, katsoi hän minua pöyristyneenä, miten voin ikinä syyttää häntä mistään tuollaisesta. Suorastaan suuttui ja raivosi, että mielestäni hän ei tee mitään oikein ja olen "aina" syyttänyt häntä milloin mistäkin mihin hän ei ole oikeasti syyllistynyt.

On niin vakuuttava, että vaikka minulla on aihetodisteet suoraan silmien alla niin silti epäilen niitä. Eihän näillä pettäjillä oikeasti ole omaatuntoa ja naiset on heille vain käyttöesineitä ja kuuluvatkin vain makuuhuoneeseen. Parasta, kunhan pitävät vaan turpansa kiinni.

Vierailija
378/409 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarjapettäjät on niin ammattilaistuneet jo, että puoliso ei välttämättä epäile yhtään mitään, koska kotona on aina huomioiva partneri. Työmatkoilta laittaa panojen välissä vessassa lirkutteluviestejä, miten kova on ikävä kultaa ja kuvia itsestään museoissa tms. riennoissa, missä todellisuudessa ei edes ole yksin.

Sitä vaan en ymmärrä, miten ihmisestä tulee tuollainen ja miksi hän on alunperin lähtenyt kenenkään puolisoksi. Tekisi heti alusta selväksi, että hän ei yksinkertaisesti kykene antamaan itsestään mitään aitoa.

Vierailija
379/409 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En koe että mun tarvitsee lainata yhtään mitään. Edes miestä, viestistäsi puhumattakaan. Mutta yksi poikkeus yllä jotta sulle tulis kiv mieli kun toi lainaaminen on näköjään sun teemajuttu.

Paskaläjävajakki et tajua, että keskustelua on helpompi seurata kun tietää kenelle kommentoidaan.

Hermoheikko aloitti oman ketjun mutta jostain syystä se lukittiin? 

https://www.vauva.fi/keskustelu/6048790/nain-facessa-sattumalta-salapan…

Vierailija
380/409 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En koe että mun tarvitsee lainata yhtään mitään. Edes miestä, viestistäsi puhumattakaan. Mutta yksi poikkeus yllä jotta sulle tulis kiv mieli kun toi lainaaminen on näköjään sun teemajuttu.

Paskaläjävajakki et tajua, että keskustelua on helpompi seurata kun tietää kenelle kommentoidaan.

Hermoheikko aloitti oman ketjun mutta jostain syystä se lukittiin? 

https://www.vauva.fi/keskustelu/6048790/nain-facessa-sattumalta-salapan…

Mä olen tuon toisen ketjun ap. En tämän ketjun ap tai tuo joka tuossa haukkuu jotakin toista. Mä kirjoitin omaan ketjuun pari äkäistä viestiä siitä syystä, että te haukuitte mua todella rumasti. Kyllä siinä ketjussa raivosi ja haukkui ihan muut kuin mä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän