Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten sanoa deitille ikään kuin puun takaa ettei enää kiinnostakaan?

Vierailija
02.05.2025 |

Alku on mennyt hyvin ja molemmilla on ollut todella mukavaa. Hänestä selvisi kuitenkin sellainen asia, joka ei vain missään nimessä sovellu omaan maailmankatsomukseeni. Olen ehdoton. En kuitenkaan yleiskohteliaana halua pahoittaa hänen mieltään, joten mikä olisi paras tapa ilmaista että juttumme on ohi? Hän ei varmastikaan osaa tätä odottaa, vaan tulee ikään kuin puun takaa.

Kommentit (157)

Vierailija
1/157 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot, että olet ihan kiva, mutta arvomaailmat eivät kohtaa sinulle ehdottoman tärkeässä/tärkeissä asioissa. Jos toinen on fiksu, niin hän ymmärtää, eikä ryhdy tivaamaan yksityiskohtia.

Jos deittisi taas ryhtyy tivaamaan, niin ei hän sitten kiva ja fiksu ollutkaan, joten tapailun katkaiseminen on vielä helpompaa.

Vierailija
2/157 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kerro puhelimitse / viestillä se asia missä olet ehdoton ja erilainen, ja ettet halua jatkaa enää tapaamista. Että vaikutti kivalta mutta koet näin. Jos siis tuntuu että maailmankatsomukset eroavat. Jos se toinen on mies, ehkei ole pakko sanoa kaikkea, jos se toinen ei kysele - varsinkaan tulistuvalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/157 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee pihakoivun taa huutelee.

Vierailija
4/157 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se asia sellainen, mitä ei voi sanoa suoraan?

Jos kyseessä on jollakin tavalla epäempaattinen ja raivostuva tyyppi, niin aina voi myös vedota vaan "huonoon fiilikseen". 

Vierailija
5/157 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että lapsi tarvitsee enemmän aikaa tai kuka mikä hyvänsä kunhan asettuu etusijalle, voi olla sairastunut äitikin. Tai pentuva naapurin koiruli.

Vierailija
6/157 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet puun taakse ja sit kurkkaat sieltä ironisella äänellä se oli sit siinä.

Vierailija
7/157 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrot hänelle vain suoraan ja kasvokkain ja selvin päivin. päivänvalossa asiasta.

Harva ihastunut osaa hyvän alun jälkeen aavistaa, että toinen ei haluaisikaan jatkaa. Mutta jos olet ehdoton, niin sinulla on täysi oikeus olla jatkamatta hänen kanssaan.

Tiedän, että se saattaa sattua ja varmasti sattuukin tosita, että et halua enää hänen kanssaan olla yhdessä, ainakaan parisuhteessa mutta et voi ottaa vstuuta hänen tunteistaan ja toimia vain hänen toiveiden ja halujen mukaan.

Itse pidempää parisuhdetta kokemattomana olen joitain ketoja kipuillut sen kanssa, kun en itse aina ole tiedoatnut, että miksi juuri oma kohtaloni on ikisinkun osa ja rooli; en tiedä pitäisikö olla hyvillään, ettei aina ole kerrottu vai kokea vielä enempi pettymystä siitä, ettei oikeaa syytä - jos sellainen edes selkeästi aina on ollut- minulle kerrottu. 

Tai ainakin itse olen joskus jättänyt mahd. kumppanin vain siksi, että on tuullut liian paljon epäämäräsiä ikäviä tunteita ja aistimuskia, että meidän   suhde ei toimi niin paljon että haluaisin jatkaa.  (Olen siis ollut sekä jättäjä että jätetty).

Se ei muuta mitään omaa oloansi toiseksi pakit saadessani, että alkaisin muita syyttämään ja halveksimaan tämän johdosta, joten toivon, että myös sinunkin Ap tapailukumppanisi osaa sitten käyttätyä kun kerrot jänelle, että haluat päättää ja lopetttaa nykysien kalstaisen suhteenne.

Vierailija
8/157 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata aina yleistää, että pitää kertoa tällaiset ikävät uutiset kasvokkain. Minä olen todella herkkä ihminen enkä halua kuulla ikäviä uutisia kasvokkain tai edes puhelimessa, koska menen sanattomaksi enkä voi keskustella ja kaikki tuntuu kaksinverroin kamalammalta. Mieluummin sulattelen tietoa yksin kaikessa rauhassa.

Vierailija
9/157 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pane sitä. Sen jälkeen jälkihuumassa pamautat asian tulille. Terveiset vaan exälleni joka näin teki.

Vierailija
10/157 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano, että mukavaa oli ja kiitos, mutta tämä riitti. Kun nähdään niin hymyillään.

Vierailija
11/157 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tässä itse odottelemassa tapailumieheltäni lopettamisviestiä. On ollut jo jonkin aikaa tunne, että tämä päättyy. Saa nähdä, kuinka ilmoittaa, vai ilmoittaako mitään. Kerron sitten täällä, kuinka kävi ja miltä tuntui,

Olen itse passiivinen tässä, odottelen vain.

Vierailija
12/157 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulet varmasti pahoittamaan hänen mielensä, koska ihan riippumatta siitä miten asian esität, lopputulos on sama: suhde päättyy. Kiertoilmaukset vaan pahentaa asiaa. Ilkeä ei silti tarvitse olla. Voit sanoa, että eron syy on sinussa itsessäsi, ei hänessä ( koska sinähän olet se, joka ei pysty eroa arvomaailmassanne kestämään).

Vierailija
13/157 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kyseessä on jollakin tavalla epäempaattinen ja raivostuva tyyppi, niin aina voi myös vedota vaan "huonoon fiilikseen". 

Ei voi sanoa suoraan. Liittyy niin paljon myös hänen henkilökohtaiseen elämään ja elämänvalintoihin. En voi ikinä vain olla semmoisen kanssa, joka on tehnyt sellaisia valintoja.

Ap

Vierailija
14/157 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet niinkuin suurin osa ihmisistä, ghostaat sen ja katoat vaan. Kaikki jo tottunut sellaiseen. Se sattuu vähiten kun menee aikaa että tajuaa. SItten hän voi kaipailla keskustelupalstoilla sinua ja kuvitella miten rakastat täällä häntä.

Vierailija
15/157 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro tuo mitä sanoit aloituksessa. Itse ajattelisin, että vttu sehän oli huIIu sittenkin ja nauraisin päälle. En ymmärrä tuollaista salaperäistä sontaa yhtään. Aikuinen ihminen voi puhua suoraan.

Vierailija
16/157 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsee niin helpolla kun jättää treffailut teille kummajaisille ...

Vierailija
17/157 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voi sanoa suoraan. Liittyy niin paljon myös hänen henkilökohtaiseen elämään ja elämänvalintoihin. En voi ikinä vain olla semmoisen kanssa, joka on tehnyt sellaisia valintoja.

Ap

Hei, kiitos tapaamisistamme. Tunnen, ettemme enää voi jatkaa. Kaikkea hyvää Sinulle!

Ole hyvä. 

Vierailija
18/157 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pane sitä. Sen jälkeen jälkihuumassa pamautat asian tulille. Terveiset vaan exälleni joka näin teki.

Ja sinun ex oli se tyhmä?

Vierailija
19/157 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tehnyt jonkun rikoksen? Itte arvostaisin eniten rehellisyyttä, en puolikasta totuutta joka vain saa ajatukset sekaisin. Rehellisestikin voi olla kohtelias.

Vierailija
20/157 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma red flagini oli kun tongin miehen laatikoita ja löysin asioita menneisyydestä :( miksi miehet on tollasia :((((((((

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme