Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten sanoa deitille ikään kuin puun takaa ettei enää kiinnostakaan?

Vierailija
02.05.2025 |

Alku on mennyt hyvin ja molemmilla on ollut todella mukavaa. Hänestä selvisi kuitenkin sellainen asia, joka ei vain missään nimessä sovellu omaan maailmankatsomukseeni. Olen ehdoton. En kuitenkaan yleiskohteliaana halua pahoittaa hänen mieltään, joten mikä olisi paras tapa ilmaista että juttumme on ohi? Hän ei varmastikaan osaa tätä odottaa, vaan tulee ikään kuin puun takaa.

Kommentit (157)

Vierailija
41/157 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hänestä selvisi asia". Onko hän suoraan sanonut vai oletko stalkannut. Jos ensimmäistä, niin on helppo puhua suoraan. Jos jälkimmäistä, niin hän on vain tyytyväinen, jos pääsee sinusta eroon. Mainitset vain penkoneesi hänen asioitaan, niin ei taatusti halua enää nähdä. 

Vierailija
42/157 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä arvostaisin rehellistä puhetta....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/157 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maan tuhka lipsää.

Vierailija
44/157 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkurimaista on jättää kertomatta syytä. 

Vierailija
45/157 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tehnyt jonkun rikoksen? Itte arvostaisin eniten rehellisyyttä, en puolikasta totuutta joka vain saa ajatukset sekaisin. Rehellisestikin voi olla kohtelias.

Liittyy hänen lapseensa. En nyt ymmärrettävästi kehtaa sanoa hänelle suoraan, että lapsi on syypää tähän tilanteeseen.

Ap

Onko hylännyt lapsensa, tehnyt lapselle pahaa, tehnyt lapsen kyseenalaisen tyypin kanssa tai mitä? 

Lapsi on saanut alkunsa minun silmissä kyseenalaisen henkilön kanssa ja se että haluanko olla osa tuota pakettia tulevaisuudessa, niin en.

Ap

Onko se joku pikkulapsi vielä?

Vierailija
46/157 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on sellainen tilanne että en halua jatkaa tapailua. Itse sanoisin kyllä ihan suoraan syynkin, mutta jos se ei ole vaihtoehto niin sitten vain sanoo että ei ole sellaisia tunteita ilmiintynyt joita pitäisi olla jatkaakseen 

Vierailija
47/157 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tehnyt jonkun rikoksen? Itte arvostaisin eniten rehellisyyttä, en puolikasta totuutta joka vain saa ajatukset sekaisin. Rehellisestikin voi olla kohtelias.

Liittyy hänen lapseensa. En nyt ymmärrettävästi kehtaa sanoa hänelle suoraan, että lapsi on syypää tähän tilanteeseen.

Ap

Onko hylännyt lapsensa, tehnyt lapselle pahaa, tehnyt lapsen kyseenalaisen tyypin kanssa tai mitä? 

Lapsi on saanut alkunsa minun silmissä kyseenalaisen henkilön kanssa ja se että haluanko olla osa tuota pakettia tulevaisuudessa, niin en.

Ap

Taisin olla oikeassa rotuspekulaation suhteen...

Vierailija
48/157 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te akat olette aina yhtä hele...ve--tin tyhmiä.

Ihme tekosyy joku maailmankatsomus

Persutirallaa persutirallaa persutirallallei Persutirallaa persutirallaa persutirallallei Persutirallaa persutirallaa persutirallallei Persutirallaa persutirallaa persutirallallei Persutirallaa persutirallaa persutirallallei Persutirallaa persutirallaa persutirallallei Persutirallaa persutirallaa persutirallallei

Ppperrrssskutarallaa!

Vierailija
49/157 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onko kuulemasi asia totta? Miten tai keneltä sait tietää asiasta? Kannattaa olla rehellinen ja antaa miehen itse kertoa oma näkemyksensä asiaan.

Vierailija
50/157 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja onko kuulemasi asia totta? Miten tai keneltä sait tietää asiasta? Kannattaa olla rehellinen ja antaa miehen itse kertoa oma näkemyksensä asiaan.

Mistä päättelet ap:n olevan homo?

Vierailija
51/157 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on mies ja naisella on lapsi ulkomaalaisen kanssa?

Vierailija
52/157 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vain halua miestä joka on tehnyt lapsen nee6erin kanssa.

Vierailija
53/157 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailu on todella alussa vasta, jos vasta sait tietää lapsiasiasta. Ei tarvitse selittää sen kummemmin, sen kun sanot että ei hotsita enää jatkaa.

Vierailija
54/157 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt kun on tullut ilmi, että syy ei ole missään yleisissä arvomaaimoissa vaan deitin lapsen alkuperässä, niin sitä suuremmalla syyllä en kertoisi suoraan syytä vaan panisin suhteen poikki tekosyyllä (arvomaailmat eivät kohtaa tms.)

Lapsi (on alkuperä mikä tahansa) on kuitenkin sellainen asia, mistä ei kannata toista syyllistää/loukata, koska se voi aiheuttaa arvaamattomia primitiivisiä reaktioita.

Uutta matoa koukkuun.

Vierailija
55/157 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä päättelet ap:n olevan homo?

En ajatellut, että hän olisi homo. Mutta kaikki ihmiset eivät aina myöskään ole rehellisiä.

Esim. kerran yksi sisareni tuttava yritti saada eroa sisareni ja hänen miehensä välille ja keksi miehestä valheita, jotka eivät pitäneet paikkaansa. Ukko oli itse ihastunut siskooni. 

Olen myös kohdannut työelämässä ihmisiä, jotka valehtelevat ja keksivät ikäviä juttuja työkavereista, joille ovat kateellisia. Eli jos joku kertoi asiasta ap:lle, niin anna miehen itsensä kertoa oma näkemyksensä väitteisiin.

Vierailija
56/157 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaan tälläviisiin, että jos joku ei haluaisi olla kanssani koska olen esimerkiksi puolir@sisti, niin voi voi. Ei tuntuisi missään. Jos joku ei haluaisi olla kanssani, koska olen shoppailuhullu (EI tarkoita hamstraajaa, sellainen en ole ikinä ollut), niin okei, voi voi. Jos joku ei haluaisi olla kanssani, koska minulla on paniikkihäiriö, hän olisi vain kuspää enkä menettäisi mitään. Niin pointti oli se että jos jokin maailmankatsomusasia loukkaa ihmistä, niin ei hyvin mene. Minä ainakin olen juuri sellainen kuin olen enkä muuta kantojani kenenkään takia. Jos joku ei tykkää niin sitten ei.

Vierailija
57/157 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt kun on tullut ilmi, että syy ei ole missään yleisissä arvomaaimoissa vaan deitin lapsen alkuperässä, niin sitä suuremmalla syyllä en kertoisi suoraan syytä vaan panisin suhteen poikki tekosyyllä (arvomaailmat eivät kohtaa tms.)

Lapsi (on alkuperä mikä tahansa) on kuitenkin sellainen asia, mistä ei kannata toista syyllistää/loukata, koska se voi aiheuttaa arvaamattomia primitiivisiä reaktioita.

Uutta matoa koukkuun.

Näin. Eikä ole muutenkaan ap:n vika, että hänelle kerrotaan olennaisia asioita niin sanotusti liian myöhään.

Vierailija
58/157 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanotaan tälläviisiin, että jos joku ei haluaisi olla kanssani koska olen esimerkiksi puolir@sisti, niin voi voi. Ei tuntuisi missään. Jos joku ei haluaisi olla kanssani, koska olen shoppailuhullu (EI tarkoita hamstraajaa, sellainen en ole ikinä ollut), niin okei, voi voi. Jos joku ei haluaisi olla kanssani, koska minulla on paniikkihäiriö, hän olisi vain kuspää enkä menettäisi mitään. Niin pointti oli se että jos jokin maailmankatsomusasia loukkaa ihmistä, niin ei hyvin mene. Minä ainakin olen juuri sellainen kuin olen enkä muuta kantojani kenenkään takia. Jos joku ei tykkää niin sitten ei.

Kyllä. Mutta kannattaa myös varmistaa, että oletus tai tieto on oikea. Mies osaa varmasti itse kertoa oman näkemyksensä asiaan. 

Vierailija
59/157 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Mutta kannattaa myös varmistaa, että oletus tai tieto on oikea. Mies osaa varmasti itse kertoa oman näkemyksensä asiaan. 

Kerropa että missä kohtaa olet saanut päähäsi että ap on nainen ja vastapuoli on mies?

Vierailija
60/157 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uutta matoa koukkuun.

Tosin kyllähän sen arvaa jos tapailu loppuu heti sen jälkeen kun tämä on selvinnyt. Ehkä tällöin kannattaa kertoa rehellinen syy siinä vaiheessa jos toinen tivaa sitä. Kyllä varmaan kaikki naiset tietää sen että jos on lapsi ulkmaalaisen kanssa niin kyllä se hankaloittaa parisuhteen löytymistä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän