Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ulla Appelsiini: Itsehän se sitä seksiä halusi, kun osti kahviakin

Vierailija
01.05.2025 |

Malmin kohuttu sairaalatapaus herättää kysymyksen siitä, onko Suomessa jotain pahoin pielessä.

https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html

Kommentit (6262)

Vierailija
6221/6262 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä yksi syy siihen miksi tuhannet naiset on vaienneet heihin kohdistuneista seksuaalirikoksista. Oikeutta on vaikea saada, ja vaikka syyllinen tuomittaisiin tuomiot on jotain aivan pilipalitasoa.

Tämä. Tässäkin tapauksessa perusteena käytettiin kykyä ostaa kahvia, kuten otsikossakin mainitaan, mikä on oikeuden mielestä ollut vahva näyttö siitä, että tietenkin olet ollut halukas joukkoraiskattavaksi.

Vierailija
6222/6262 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritettiinkö niitä puhelimella kuvattuja videota palauttaa? Jos ei, miksi ei, sehän olisi aivan oleellista todistusaineistoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6223/6262 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tyttö ollu vahvassa humalatilassa jos pystyi juttelemaan asiallisesti ja toimimaan järkevästi kuten juomaan kahvia tai polttamaan tupakkaa. Vahvassa humalatilassa ihminen on tiedoton eikä vastaa kysymyksiin sekä vain makaa paikoillaan. Tällaisesta ei ole mitään näyttöä videomateriaalin perusteella.

Kuule huumeissa ollaan tajuttomana humalassa ei . Vaikka voi sammua liiasta sokerista väsymykseen.  Niin tajuton on väärä sana.  Sammunut humalainen kuulee silti vaikka silmät kiinni.  Huumetajuton on ihan oikeasti tajuton. 

Vierailija
6224/6262 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hovioikeus antoi päätöksen että Malmin tyttöä ei raiskattu vaan hän nautti ryhmäseksistä vapaaehtoisesti.  Ks. https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011999230.html

Aivan käsittämätöntä. Sairaalan vartijan silmien alla kolme rikollista joukkoraiskaa vahvan humalatilansa vuoksi täysin puolustuskyvytömän alaikäisen ja pakenee vielä lopuksi paikalta. Mikäli olisi vapaaehtoisesti ollut touhuissa mukana, ei olisi välittömästo joukon käsittelystä vapaaksi päästyään hysteerisesti itkien ilmoittanut tulleensa raiskatuksi.

Vapaaehtoinen seksin harrastaminen on eir asia kuin joukkoraiskaus. Miksi tyttö ei lähtenyt pois kun vartija oli paikalla? Kun hän meni jatkamaan seksin harrastamista niin se on osoitus että kukaan ei pakottanut. Lisäksi on paljon videokuvaa missä ei ole näyttöä mistään pakottamisesta tai väkivallasta. Tyttö ei ollut puolustuskyvytön jos pystyi ongemitta kävelemään puskaan ihan ilman apua. 

Olisit varmasti itsekin eri mieltä, kun vahvassa humalassa alaikäisenä huomaisit olevasi kolmen miehen käsittelyssä keskellä pilkkopimeää metsää, eikä edes vartija tee elettäkään sinua auttaakseen, hyväksyy vaan hiljaisesti miesten teot.

Tyttö olisi voinut lähteä kotiin mutta ei tehnyt niin. Taisi panettaa sen verran paljon. Mitään muuta selitystä en keksi miksi meni harrastamaan seksiä kolmen vieraan miehen kanssa. Mistään pakottamisesta ei ole mitään näyttöä. 

Vierailija
6225/6262 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

👵🏻: Uli, uli, vali, vali, hellanlettas, jeskamandeera!

Vierailija
6226/6262 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ollut oikeusmurha jos tuosta olisi tuomioita tullut. Jos lähdet kännissä imemään peniksiä pusikkoon, kuten teki omien sanojensa mukaan, turha siitä on muita syytellä. Eivät tainneet miehet saada mitään korvauksia edes?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6227/6262 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tämä eroaa niistä lukuisista tapauksista, joissa raiskaaja on tuomittu, vaikka uhri on ihan vapaaehtoisesti mennyt heidän luokseen tai heidän kanssaan hotelliin? 
Eihän sekään ole mikään suostumus joukkoraiskauksen ja kuvauksen kohteeksi joutumisesta, että tässä tapauksessa uhri on erehtynyt menemään miesten kanssa metsään, kun ovat pitkään ja perusteellisesti pohjustaneet tekoaan viemällä tyttöä ulos tupakalle ja palaamalla takaisin sisälle - kunnes saivat mitä halusivat.

Kaiken lisäksi miehet vielä pakenivat lopuksi paikalta, kukin eri suuntiin, mikä sekin jo kertoo, ettei heillä ollut tytön suostumusta, vaikka tietenkin nyt asianaajajiensa avustuksella muuta väittävät.

Monessa tapauksessa vapaaehtoisesti toisen luokse mennyt nainen on herännyt unesta tai muusta tiedottomasta tilasta kun raiskaaja on yhtynyt häneen. Tällaisesta ei Malmilla ole mitään näyttöä kun tyttö on ollut toimintakykyinen ja sen vuoksi arvioitu että ei ole ollut humalan vuoksi kykenemätön tekemään päätöksiä. Videomateriaalia on on paljon ja missään niissä tyttö ei ole tiedottomassa tilassa. Kännissä tulee tehtyä tyhmyyksiä ja tällä kertaa muistinsa menettänyt tyttö yritti syyttää tekemisistään muita. Onneksi oikeusmurhaa ei tullut kiitos todistajien ja videomateriaalin. 

Miten tyttö on voinut tietoisesti suostua yhtikäs mihinkään, kun hän ei edes muista tapahtumia? Sehän vaan todistaa, miten hänen humalatilaansa ja tiedottomuuttaan on hyväksikäytetty.

Vierailija
6228/6262 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen homomies ja unelmani olisi mennä panemaan kolmen nuoren komean ukrainalaisen kanssa. 
Maailma menee hukkaan teissä akoissa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6229/6262 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvin tilaaminen on merkki halusta selittää päätään,  elikkä päästä pois humalasta.   Mikään puskasta seksiä harrastava joukko tuskin on itsekään täysiälyisiä.   Normaalit menee sänkyyn. 

Vierailija
6230/6262 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tämä eroaa niistä lukuisista tapauksista, joissa raiskaaja on tuomittu, vaikka uhri on ihan vapaaehtoisesti mennyt heidän luokseen tai heidän kanssaan hotelliin? 
Eihän sekään ole mikään suostumus joukkoraiskauksen ja kuvauksen kohteeksi joutumisesta, että tässä tapauksessa uhri on erehtynyt menemään miesten kanssa metsään, kun ovat pitkään ja perusteellisesti pohjustaneet tekoaan viemällä tyttöä ulos tupakalle ja palaamalla takaisin sisälle - kunnes saivat mitä halusivat.

Kaiken lisäksi miehet vielä pakenivat lopuksi paikalta, kukin eri suuntiin, mikä sekin jo kertoo, ettei heillä ollut tytön suostumusta, vaikka tietenkin nyt asianaajajiensa avustuksella muuta väittävät.

Monessa tapauksessa vapaaehtoisesti toisen luokse mennyt nainen on herännyt unesta tai muusta tiedottomasta tilasta kun raiskaaja on yhtynyt häneen. Tällaisesta ei Malmilla ole mitään näyttöä kun tyttö on ollut toimintakykyinen ja sen vuoksi arvioitu että ei ole ollut humalan vuoksi kykenemätön tekemään päätöksiä. Videomateriaalia on on paljon ja missään niissä tyttö ei ole tiedottomassa tilassa. Kännissä tulee tehtyä tyhmyyksiä ja tällä kertaa muistinsa menettänyt tyttö yritti syyttää tekemisistään muita. Onneksi oikeusmurhaa ei tullut kiitos todistajien ja videomateriaalin. 

Miten tyttö on voinut tietoisesti suostua yhtikäs mihinkään, kun hän ei edes muista tapahtumia? Sehän vaan todistaa, miten hänen humalatilaansa ja tiedottomuuttaan on hyväksikäytetty.

Juuri sinunlaisilta on helppo höynäyttää 25 miljoonaa, kun uskot aina mitä joku sanoo. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6231/6262 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No höh, ei tullu tuomiota.

Vierailija
6232/6262 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahvin tilaaminen on merkki halusta selittää päätään,  elikkä päästä pois humalasta.   Mikään puskasta seksiä harrastava joukko tuskin on itsekään täysiälyisiä.   Normaalit menee sänkyyn. 

Muista ottaa valot pois ja VAIN lähetyssaarnaaja-asento!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6233/6262 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahvin tilaaminen on merkki halusta selittää päätään,  elikkä päästä pois humalasta.   Mikään puskasta seksiä harrastava joukko tuskin on itsekään täysiälyisiä.   Normaalit menee sänkyyn. 

Kahvin tilaaminen on tapa, eikä muuta. 

Vierailija
6234/6262 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tyttö ollu vahvassa humalatilassa jos pystyi juttelemaan asiallisesti ja toimimaan järkevästi kuten juomaan kahvia tai polttamaan tupakkaa. Vahvassa humalatilassa ihminen on tiedoton eikä vastaa kysymyksiin sekä vain makaa paikoillaan. Tällaisesta ei ole mitään näyttöä videomateriaalin perusteella.

Kuule huumeissa ollaan tajuttomana humalassa ei . Vaikka voi sammua liiasta sokerista väsymykseen.  Niin tajuton on väärä sana.  Sammunut humalainen kuulee silti vaikka silmät kiinni.  Huumetajuton on ihan oikeasti tajuton. 

Tiedän kyllä mikä on tajuton. Jos arvioidaan tytön tajuttomuuden astetta videoiden perusteella niin luulen että tulee Glasgow Coma Scalen mukaan täytet 15 pistettä: Silmien avaaminen spontaanisti 4 pistettä, puhevaste orientoitunut 5 pistettä (lääkärin todistuksen mukaan) ja paras liikevaste noudattaa kehotuksia 6 pistettä. Kunnon koomassa syystä tai toisesta silmät eivät avaudu kivulle, ei tule mitään puhevastetta ja kivulle ei saada mitään liikevastta. Ks. https://fi.wikipedia.org/wiki/Glasgow%E2%80%99n_kooma-asteikko

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6235/6262 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko kukaan teistä tuohtuilijoista lukenut koko kuvausta tapahtumista, mutta jos niin viitsi tehdä, oli kyllä aivan selvää että päätös tulee olemaan vapauttava.

Heille jotka pitävät mahdottomana, että 17 kesäinen tyttö naiskentelisi kännissä vähän missä sattuu, suosittelen piipahtamaan huomenna illalla jollakin vähän syrjäisemmällä nuorison kokoontumispaikalla.

Vierailija
6236/6262 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kahvin tilaaminen on merkki halusta selittää päätään,  elikkä päästä pois humalasta.   Mikään puskasta seksiä harrastava joukko tuskin on itsekään täysiälyisiä.   Normaalit menee sänkyyn. 

Kahvin tilaaminen on tapa, eikä muuta. 

Kahvin tilaaminen tarkoittaa että tyttö on ollut toimintakykyinen eli kykeneväinen päättämään tekemisistään ainakin lain mukaan.

Vierailija
6237/6262 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tämä eroaa niistä lukuisista tapauksista, joissa raiskaaja on tuomittu, vaikka uhri on ihan vapaaehtoisesti mennyt heidän luokseen tai heidän kanssaan hotelliin? 
Eihän sekään ole mikään suostumus joukkoraiskauksen ja kuvauksen kohteeksi joutumisesta, että tässä tapauksessa uhri on erehtynyt menemään miesten kanssa metsään, kun ovat pitkään ja perusteellisesti pohjustaneet tekoaan viemällä tyttöä ulos tupakalle ja palaamalla takaisin sisälle - kunnes saivat mitä halusivat.

Kaiken lisäksi miehet vielä pakenivat lopuksi paikalta, kukin eri suuntiin, mikä sekin jo kertoo, ettei heillä ollut tytön suostumusta, vaikka tietenkin nyt asianaajajiensa avustuksella muuta väittävät.

Monessa tapauksessa vapaaehtoisesti toisen luokse mennyt nainen on herännyt unesta tai muusta tiedottomasta tilasta kun raiskaaja on yhtynyt häneen. Tällaisesta ei Malmilla ole mitään näyttöä kun tyttö on ollut toimintakykyinen ja sen vuoksi arvioitu että ei ole ollut humalan vuoksi kykenemätön tekemään päätöksiä. Videomateriaalia on on paljon ja missään niissä tyttö ei ole tiedottomassa tilassa. Kännissä tulee tehtyä tyhmyyksiä ja tällä kertaa muistinsa menettänyt tyttö yritti syyttää tekemisistään muita. Onneksi oikeusmurhaa ei tullut kiitos todistajien ja videomateriaalin. 

Miten tyttö on voinut tietoisesti suostua yhtikäs mihinkään, kun hän ei edes muista tapahtumia? Sehän vaan todistaa, miten hänen humalatilaansa ja tiedottomuuttaan on hyväksikäytetty.

Lain mukaan arvioituna toimintakykyinen pystyy tekemään tavallisia asioita kuten tilaamaan kahvia. Toimintakyvytön tai tiedoton on sellainen joka on unessa tai tajunnan taso on matala eli ei ole hereillä syystä tai toisesta. Sen mukaan pitäisi sitten arvioida on kyseessä raiskaus vai ei. Malmin tyttö ei ainakaan ollut tiedottomassa tai toimintakyvyttömässä tilassa videomateriaalin perusteella.

Vierailija
6238/6262 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos 17- vuotias kykenee tilaamaan kahvia silmittömästä humalasta huolimatta, on se aina merkki siitä, että raiskausta ei ole tapahtunut vaikka kolme miestä on käyttänyt lasta törkeällä tavalla hyväkseen

 

Vihaan suomea. Häpeän tätä maata.

Nainen, äiti, syntynyt Hki 1970

Vierailija
6239/6262 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja joutuu maksamaan hovioikeuden kulutki. Ne on 5000€

Vierailija
6240/6262 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä onko kukaan teistä tuohtuilijoista lukenut koko kuvausta tapahtumista, mutta jos niin viitsi tehdä, oli kyllä aivan selvää että päätös tulee olemaan vapauttava.

Heille jotka pitävät mahdottomana, että 17 kesäinen tyttö naiskentelisi kännissä vähän missä sattuu, suosittelen piipahtamaan huomenna illalla jollakin vähän syrjäisemmällä nuorison kokoontumispaikalla.

On lukenut. Miehet on sairaalan odotusaulassa lyöttäytyneet tytön seuraan. Nuorin tehnyt aloitteen ja muut tulleet vähitellen mukaan. Miehillä ei ole ollut yhteistä kieltä tytön kanssa, mutta sinnikkäästi groomanneet eli luoneet alaikäiseen uhriinsa luottamussuhdetta pitkään keskustelemalla ja pyytämällä alkuun seurassaan tupakalle, josta palanneet takaisin, kunnes lopulta vieneet sinne pimeään metsikköön, missä tytön noukkoraiskausta on kuvattu. Kummasti se kuvattu todistusaineisto on sitten hävitetty, vaikka kaikki kilvan vakuuttaa, että tyttö on suorastaan vaatinut saamansa kohtelua. Kertomuksen mukaankin maannut välillä tiedottomana maassa. Lopuksi kaikki vielä jättäneet tytön sinne pusikkoon tiedottomana makaamaan ja paenneet paikalta, vaikka mukamas ollut pelkkää suostumuksellista seksiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä