Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ulla Appelsiini: Itsehän se sitä seksiä halusi, kun osti kahviakin

Vierailija
01.05.2025 |

Malmin kohuttu sairaalatapaus herättää kysymyksen siitä, onko Suomessa jotain pahoin pielessä.

https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html

Kommentit (6197)

Vierailija
4541/6197 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöllä ja Umanetsilla on sama syntymävuosi. Ihan mahdollista, että heidän välilleen tuli kiinnostusta.

Vierailija
4542/6197 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos menee hoviin ja joku noista miehistä muistaa jotain uutta niin mitähän hänen asianajaja siihen  sanoisi 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4543/6197 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tytöllä ja Umanetsilla on sama syntymävuosi. Ihan mahdollista, että heidän välilleen tuli kiinnostusta.

Ehkä tämä nuorin on saanut sen suostumuksen. Mutta mitenkähän muut. 

Jos olisin tuo nuorin, niin miettisin kannattaako ottaa riski hovissa noiden kahden puolesta 

Vierailija
4544/6197 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikosfoorumisivulla m rha.info (lisää u) on pitkä keskustelu aiheesta ja siellä on kopioituna tekstejä oikeuden päätöksestä mm. sivulla 53:

Keskustelun otsikko: "Kolme miestä sekstaili alaikäisen naisen kanssa ulkosalla Malmilla - Oikeus hylkäsi r isk ussyytteet"  (lisää viimeiseen sanaan 2 a-kirjainta).

Vierailija
4545/6197 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten itsensä mukaan heidän kotimaassaan tuon ikäiset lapset eivät ole yksin ulkona humalassa. Eli pitivät tyttöä lapsena ja humalaa ei sopivana tilana hänelle. Eli hyvin tiesivät, että tuon ikäisten lasten ei tule harrastaa puskassa seksiä 40 v miesten kanssa, mutta sehän heitä ei estänyt toimimasta. Tämä on niin törkeä tapaus ja oikeasti uskon, että käräjäoikeus vain pesi kätensä ja jätti koko sonnan hovioikeudelle, ei oikeuden velttoutta tämän törkeyden edessä muuten voi ymmärtää.

Vierailija
4546/6197 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen miksi on jumiuduttu siihen alkuperäiseen kysymykseen, oliko sitä ja mitä siihen vastattiin. Paljon olennaisempi oli se suostumus, joka annettiin seksinharrastamisen yhteydessä. Siitä on myös vahvaa todistusaineistoa.

Joo, miehet ihan itse kuvasivat vahvaa todistusaineistoa siitä, miten aktiivisesti tyttö oli mukana, joten kumma etteivät halunneetkaan sitä käyttää...

Vierailija
4547/6197 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin tuo nuorin, niin miettisin kannattaako ottaa riski hovissa noiden kahden puolesta 

Seksi on kuitenkin aloitettu Andrein kanssa. Umanets vasta toisena mukana.

Vierailija
4548/6197 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

K: Miten päädyit miesten kanssa ulos? V: Ne siitä houkutteli ns. mä oli niin huonos kunnos, et hyvä ku pääsin omin jaloin ulos, he vähän ku talutti mua melkein ulos. Niil oli varmaan joku suunnitelma mitä he tekee. ne tuli siel aulas mun molemmin puolin muistaakseni istuu.

K: Kun olitte mennyt ulos sairaalan aulasta niin mitä sitten tapahtui seuraavaksi? V: Mä päädyin näiden henkilöiden autolle. muistaakseni kiiltävän harmaa. sellainen ei korkee. se näytti vanhalta. Mä saatoin istua hetken apukuskin paikalla. en ole varma.

Kerro mitä siinä autolla tapahtui? V. Siitä mul on huonommat muistikuvat ne jotain puhu sille kuskin paikalla olevalle. Siitä ne sisstten vetäs mut siihen viereiseen pusikkoon.

K. Kerroi että sinut vetäistiiin puskaan mitä tarkoitat tällä? V. Siitä parkkipaikalta muistaakseni yks näistä miehistä otti mua kädestä kiinni ja vei sinne puskaan. Kullä mä ihan itse kävlelin, mut se veti mut sinne puskaan.

K. Olesitko voinut poistua tässä vaiheessa miesten seurasta? V. En usko mä tiedostin et mä olin siinä yksin ja huonossa kunnossa ja niitä oli 3 ne ois varmaan väkivalloin vetänyt mut sinne kuiteskin.

Eli ei mennyt vapaaehtoisesti puskaan vaan hänet kiskottiin sinne ja pelko oli päällä jo tässä vaiheessa.

Vierailija
4549/6197 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Eli ei mennyt vapaaehtoisesti puskaan vaan hänet kiskottiin sinne ja pelko oli päällä jo tässä vaiheessa."

Arvaa mitä tytölle kerrottiin tuon jälkeen? Meillä on valvontakameratallenteet noista siirtymistä, eikä sun kertomus pidä paikkaansa.

Vierailija
4550/6197 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksi on kuitenkin aloitettu Andrein kanssa. Umanets vasta toisena mukana.

Okei. No se siitä sitten. 

Vierailija
4551/6197 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun mä jouduin oikeuteen uhrina, en pystynyt lukea poliisin raporttia edes. Se pitää aina hyväksyä tai korjata virhekohdat. Laitoin vain kuittauksen sähköpostilla. Sen sai tehdä, kun oli korona. En vaan voinut katsoa tapahtunutta edes tekstinä. Häpesin niin. En kestänyt lukea, miten jutusta kirjoitettiin. Sain avustajan vasta oikeudessa, eli ei ollut ketään jonka kanssa olisin asiasta puhunut etukäteen. Hävetti sekin kun oikeudessa selvisi etten tiennyt mitä poliisi oli asiasta kirjoittanut. Onneksi avustaja ei syyllistänyt mua siitä

Minä en ole pystynyt lukemaan tuomioistuimen ratkaisua, vaikka voitin.

Ihan totta :O. Minä taas en pystynyt menemään postilaatikolle hakemaan mitään posteja sen jälkeen, kun sinne oli tullut kaksi uhkaavan näköistä kirjettä käräjäoikeudesta. Luulin, että minut, uhri, on

Minulla oli myös tuo sama, ja pitkään. Johtui paitsi tekijän (ja hänen asianajajansa) aggressiivisesta esiintymisestä prosessissa tietysti myös itse tapahtumasta. Lisäksi koti oli ainoa paikka, jossa tunsin olevani turvassa, joten turvallisuudentunne rikkoutui, jos tuli kodin rajojen sisäpuolelle jotain tapahtuneeseen liittyvää, ilman että voin vaikuttaa siihen mitenkään. Terv. tuo edellinen.

Vierailija
4552/6197 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mitä miehet selitti uskottiin kirkkain silmin, jopa se ilman paljaalla yhdyntäkin oltiin osattu tytöltä kysyä, oikeudessa ei sitten enää kieliä osattu ja tulkki tarvittiin. 

Vierailija
4553/6197 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Eli ei mennyt vapaaehtoisesti puskaan vaan hänet kiskottiin sinne ja pelko oli päällä jo tässä vaiheessa."

Arvaa mitä tytölle kerrottiin tuon jälkeen? Meillä on valvontakameratallenteet noista siirtymistä, eikä sun kertomus pidä paikkaansa.

No ei muuta kun kirjoittamaan asiakirjaa puhtaaksi tänne. Itsellä tuli kamalasti typoja, koska ei minulla ei ole sellainen kännykkä, jolla saisi kuvasta tekstiä.

Vierailija
4554/6197 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin siis tuo on kopioitu suoraan sieltä Lokan sivuilla olevasta dokumentista. Pahoittelut typoista, mutta mitään en ole sinne keksinyt vaan tytön omaa puhetta.

Vierailija
4555/6197 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Meillä" on valvontakameratallenteet. Herranjumala. Kuka oikein olet? Joku Malmin henkilökunnasta vai toinen vartijoista?

Vierailija
4556/6197 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne puskat, miten hyvin ne näkyy kameroista. Lehdet pois, kuinka pitkälle se kävely näkyy ja, miten sinne puskaan mentiin. Ei voi olla joku todiste tuokin. Eihän se todista, että on menossa seksiä harrastamaan, ihan hyvin vaikka lettuja paistamaan. Se on vaan jonkun tulkinta. Kyllä on mutkat vedetty niin suoriksi että ei ole tosikaan. Jos tyttö olisi kaatunut maahan tajuttomana, se olisi tulkittu, että halusi seksiä.

Vierailija
4557/6197 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Meillä" on valvontakameratallenteet. Herranjumala. Kuka oikein olet? Joku Malmin henkilökunnasta vai toinen vartijoista?

Se joka luki sen oikeuden paperin.

Vierailija
4558/6197 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtuuko tätä siis muillekin! Tarkoitan noita, jotka ovat sanoneet, etteivät uskaltaneet edes lukea uhreina päätöksiä jne. Itse olen viidettä vuotta niin, etten uskalla mennä ulos kuin kauppaan. 

Olen siis uhri. Ja kyse ei ole siitä, että pelkäisin joutuvani hyökkäyksen kohteeksi vaan häpeä tapahtumasta. Koin tulleeni häpeänalaiseksi naapurien silmissä, kun oli ambulanssia pihalla ja kaikkea. 

Rikos häpäisee uhrin, ja se häpeä rajoittaa elämää.

Vierailija
4559/6197 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapahtuuko tätä siis muillekin! Tarkoitan noita, jotka ovat sanoneet, etteivät uskaltaneet edes lukea uhreina päätöksiä jne. Itse olen viidettä vuotta niin, etten uskalla mennä ulos kuin kauppaan. 

Olen siis uhri. Ja kyse ei ole siitä, että pelkäisin joutuvani hyökkäyksen kohteeksi vaan häpeä tapahtumasta. Koin tulleeni häpeänalaiseksi naapurien silmissä, kun oli ambulanssia pihalla ja kaikkea. 

En ole koskaan ollut rikoksen uhri. Kännimokat ovat joskus johtaneet siihen, että välttelen kokonaista kaupunkia.

Vierailija
4560/6197 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan ollut rikoksen uhri. Kännimokat ovat joskus johtaneet siihen, että välttelen kokonaista kaupunkia.

Ai mitä sä oot tehny kännis sit

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme