Siinäpä tosimies - Sukeltaja joka pelasti hukkuneet Malediiveilla
Vellihousuille vähän miehen mallia. Hattu päästä.
https://yle.fi/a/74-20228740
Kommentit (19)
Siellä oli kolme suomalaista sukeltajaa. Yksi niistä oli nainen.
Vierailija kirjoitti:
Miten hukkuneet pelastetaan?
Minä olisin jättänyt ne syvyyksiin, mutta jonkun syyn vuoksi ne ruhot nyt piti sieltä noutaa. Patrik muiden muassa suoritti tämän tehtävän. Sinä luuseri et osaa muuta kuin viisastella.
Vierailija kirjoitti:
Ottaako heti luonnolle, kun naisia ei kehuttu? Haastattelussa ja jutun aiheena nyt sattui olemaan tässä kohtaa miespuolinen pelastaja.
En tajua miten joku osaa ja uskaltaa sukeltaa yhtään mihinkään. Hullun hommaa. Respect!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottaako heti luonnolle, kun naisia ei kehuttu? Haastattelussa ja jutun aiheena nyt sattui olemaan tässä kohtaa miespuolinen pelastaja.
Eiköhän kommentin pointti ollut, että tekivät sen tiimityöskentelynä ja mukana oli myös nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olisin jättänyt ne syvyyksiin, mutta jonkun syyn vuoksi ne ruhot nyt piti sieltä noutaa. Patrik muiden muassa suoritti tämän tehtävän. Sinä luuseri et osaa muuta kuin viisastella.
Ja osa vielä yläpeukuttaa tuon id i oo tin kommenttia. Palstalla vaj akk eja riittää.
Entäs se kaveri, joka ajoissa huomasi miten koko kansa oli uhattuna suvivirren taholta, mutta näytti rohkeasti kämmentä hirvittävälle virrenveisuulle, ja palkittiin kahdella ja puolella tontulla riihikuivaa kahisevaa? Jos loppuvuodesta ei posti tuo kutsua linnan juhliin, niin mä olen yllättynyt?
Kiva ruotsinkielinen aksentti hänellä! Saamme olla ylpeitä, ettäi meillä on Suomessa tuommoisia tyyppejä.
Kuuma mies. Rauhallisen oloinen ja rautainen ammattilainen työssään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkään en ymmärrä miksi käytetään aikaa ja rahaa hukkuneiden roudaamiseen pinnalle? Siinä vaarantuu vielä pelastajienkin henki aivan turhaan.
Joku meni jo toiseen pelastuskohteeseen?
jos joku on jo hukkunut, ei häntä voi enää pelastaa
hänen ruumiinsa voidaan monesti kyllä noutaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkään en ymmärrä miksi käytetään aikaa ja rahaa hukkuneiden roudaamiseen pinnalle? Siinä vaarantuu vielä pelastajienkin henki aivan turhaan.
Nehän joutui tuomaan yhden pelastajankin ruumiin sieltä. Eli siellä kuoli yksi pelastaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teitä varmaan lohduttaa kuulla, että säästettiin pitkä penni rahaa ja tuntikaupalla aikaa, kun ei lähdetty silloin pari vuotta sitten etsimään ja suotta nostamaan menehtyneitä sieltä titanicin hylkysukellusretkeltä? Mä silloinki sanoin et hold your horses. Siellä on kylmää ja pimeääkin.
Miten ei muka italiasta löytynyt sukeltajaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syy selvitetään
Oikeat mitalit näkyvät vain saunassa