Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ulla Appelsiini: Itsehän se sitä seksiä halusi, kun osti kahviakin

Vierailija
01.05.2025 |

Malmin kohuttu sairaalatapaus herättää kysymyksen siitä, onko Suomessa jotain pahoin pielessä.

https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html

Kommentit (6197)

Vierailija
4221/6197 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mulle ainakin tuli käsitys, että jokaiselle seksinharrastajalle oli selvää, että vartijat ovat paikalla. Kaikki näkivät toisensa ja tyttö katsoi kohti vartijoita.

Mitä se siinä tilanteessa tajusi? Shokissa ja kännissä. Vielä seuraavana päivänä 11:45 verestä mitattu promille.

Vierailija
4222/6197 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En millään usko, että nämä miehet olisivat väkisin sen tehneet. He saavat naisia kyllä.

Onhan siinä usko tosiaan koetuksella aina kun joutuu lukemaan, että tällaisiakin miehiä maailmasta löytyy. Tässäkään tapauksessa ei vain yhtä, ei vain kahta, vaan kolme pervoa, jotka olivat valmiita houkuttelemaan päihtyneen teinitytön sairaalasta mukaansa pusikkoon, jotta pääsivät kassinsa tyhjentämään. Koitapa pärjäillä asian kanssa.

Tiedetäänkö me edes kuka sen seksin aloitti? Kun olen itse joskus teininä puskaseksiä harrastanut niin olen tehnyt aloitteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4223/6197 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukrainassa ne tekevät tällaisia joukkoraiskauksia. Nämä ovat ottaneet oppia maansa tavoista, ehkä jopa omassa maassaankiin näitä aiemminkin tehneet.

Vierailija
4224/6197 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En millään usko, että nämä miehet olisivat väkisin sen tehneet. He saavat naisia kyllä.

Onhan siinä usko tosiaan koetuksella aina kun joutuu lukemaan, että tällaisiakin miehiä maailmasta löytyy. Tässäkään tapauksessa ei vain yhtä, ei vain kahta, vaan kolme pervoa, jotka olivat valmiita houkuttelemaan päihtyneen teinitytön sairaalasta mukaansa pusikkoon, jotta pääsivät kassinsa tyhjentämään. Koitapa pärjäillä asian kanssa.

Tiedetäänkö me edes kuka sen seksin aloitti? Kun olen itse joskus teininä puskaseksiä harrastanut niin olen tehnyt aloitteen.

Veitkö jutun oikeuteen? Et. Tämä tyttö vei. Mitä siis luulet, tämän tiedon valossa kumpi osapuoli aloitti?

Vierailija
4225/6197 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veitkö jutun oikeuteen? Et. Tämä tyttö vei. Mitä siis luulet, tämän tiedon valossa kumpi osapuoli aloitti?

Miehet sanovat, että tyttö aloitti suuseksin eli oli aloitteellinen seksiin. Vaikea tietää mikä on totta. Minä jätin aikoinaan vetämättä lääkkeitä alkoholin kanssa niin en ollut ihan yhtä sekaisin päästäni. Olen edelleen sitä mieltä, että tytön lääkitys on näytellyt roolia tässä suorituksessa ja muistinmenetyskuvioissa.

Vierailija
4226/6197 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tuoki touhu ollut nöyryyttämistä ja alistamista, kuten raiskaus aina!

No juuri sitä väkivaltaisine otteineen ja kaikkine pervoiluineen. Nautinto complete kun pääsi vielä jälkihöyryissä elämään tilanteen uudestaan tallenteelta ja hykertämään vallan tunteelle. Miten joidenkin ihmisten psyyke muodostuukin noin synkäksi ja sairaaksi?

Vierailija
4227/6197 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän hullual sekin, että vastapuolella on 3 asianajajaa ja uhrilla 1. Toki syytettyjä on kolme mutta kun väkisinhän siinä sitten uhri on alakynnessä. Jotenkin uhrillakin pitäisi olla saman verran tukea takanaan kuin on raiskaajilla, eihän se muuten ole tasaveroista. Nehän saavat tämän takia puheaikaakin väistämättä oikeudessa enemmän.

Vierailija
4228/6197 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miettikää välillä asiaa noiden miesten kannalta. Mistä he olisivat voineet tietää, että nainen ei halua, jos hän teoillaan osoittaa haluavansa? Valvontakameratallenteet, silminnäkijähavainnot ja miehet kertovat yhtenäisen tarinan naisen halusta näitä miehiä kohtaan.

Siitä, että tyttö oli kännissä ja lääkkeissä.  Sellaisesta pitää tajuta ettei ole kykenevä ymmärtämään kaikkea, ei välttämättä edes sitä, että haluaako vai eikö halua. Sellaisten ihmisten kanssa ei lähdetä pyrkimään kohti seksuaalisia tekoja, vaan odotetaan, että selviää ja kysytään siten.

Vierailija
4229/6197 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän hullual sekin, että vastapuolella on 3 asianajajaa ja uhrilla 1. Toki syytettyjä on kolme mutta kun väkisinhän siinä sitten uhri on alakynnessä. Jotenkin uhrillakin pitäisi olla saman verran tukea takanaan kuin on raiskaajilla, eihän se muuten ole tasaveroista. Nehän saavat tämän takia puheaikaakin väistämättä oikeudessa enemmän.

Ei se 91 asianajajaakaan ois välttämättä sen enempää auttanu

Vierailija
4230/6197 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miettikää välillä asiaa noiden miesten kannalta. Mistä he olisivat voineet tietää, että nainen ei halua, jos hän teoillaan osoittaa haluavansa? Valvontakameratallenteet, silminnäkijähavainnot ja miehet kertovat yhtenäisen tarinan naisen halusta näitä miehiä kohtaan.

Siitä, että tyttö oli kännissä ja lääkkeissä.  Sellaisesta pitää tajuta ettei ole kykenevä ymmärtämään kaikkea, ei välttämättä edes sitä, että haluaako vai eikö halua. Sellaisten ihmisten kanssa ei lähdetä pyrkimään kohti seksuaalisia tekoja, vaan odotetaan, että selviää ja kysytään siten.

Et saa ikinä Suomen lakia muutettua sellaiseksi, että päihtyneiden välisestä seksistä tehdään laitonta.

Vierailija
4231/6197 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet sanovat, että tyttö aloitti suuseksin eli oli aloitteellinen seksiin. Vaikea tietää mikä on totta. Minä jätin aikoinaan vetämättä lääkkeitä alkoholin kanssa niin en ollut ihan yhtä sekaisin päästäni. Olen edelleen sitä mieltä, että tytön lääkitys on näytellyt roolia tässä suorituksessa ja muistinmenetyskuvioissa.

No kai ne nyt sanoo, koska niillä ei ole todenpuhumisvelvollisuutta. Kuka tahansa sanoisi. Sinäkö puhuisit totta tietäen, että menet tyhmyydestäsi vankilaan? Se yksi oli antanut vähän toisenlaisia lausuntoja poliisille kiinniotettaessa mutta perui ne myöhemmin saatuaan paremmat vinkit siihen, mitä kannattaa sanoa.

Vierailija
4232/6197 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se 91 asianajajaakaan ois välttämättä sen enempää auttanu

Välttämättä mikään ei auta, mutta etukäteen on tehtävä kaikkensa. Auskultoiva oikeustieteen maisteri oli tytöllä apuna, raiskaajilla kolme piinkovaa oikeaa asianajajaa.

Vierailija
4233/6197 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mut joukkoraiskattiin 80-luvulla melkein joka päivä ja tekijät oli aina kantasuomalaisia

Ja sitten heräsit ja päästit kissan ulos...

Vierailija
4234/6197 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonkin enemmän olisi voinut vaatia niiltä vartijoilta: olisivat esim lähteneet tai toinen heistä tupakalle tytön kanssa niin ei oltais nyt tässä 

Vierailija
4235/6197 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin paperit. Siis voi kopioida kuvana wordille ja sitten suurentaa sitä kuvaa.

Ihan törkee keissi. Siis eka on kerrottu että se Davidov jotain kovasti paiskannut tytön maahan, siiten jälkeen päin Kuryl jotain muuttaa, että venäjän tulkin virhe, että ei kovakouraista vaan "asettanut" maahan. Ja noilla äijillä kokeneet asianajajat ja tytöllä joku auskultoiva OTM. Ei oo todellista, miten se firma on kehdannut laittaa noin isoon juttuun auskultoivan kokemattoman?

Linkki firmaan, josta OTM laitettu asialle.

https://www.aepn.fi/yhteystiedot

Jos tietäisit yhtään mitään yhtään mistään niin tietäisit, että aepn on yksi Suomen kovimmista rikosasioita hoitavista toimistoista, äärettömän suosittu ja täynnä rautasia ammattilaisia. Mutta et tiedä niin vaan huutelet naurettavuuksia. 

Vierailija
4236/6197 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä sillä uhrin asianajajalla oli. Syyttäjä sen syytteen muotoili. Suomen paras asianajaja ei olisi saanut toisenlaista lopputulosta.

Vierailija
4237/6197 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheesti ne vartijat jaksoi syynätä ja kytätä mutta tosipaikan ollessa kyseessä eivät tehneet mitään. Olivat menossa puskaan katsomaan, poltetaanko siellä pilveä, mutta kun kyseessä olikin joukkoraiskaus, menivät lukkoon ja hipsivät paikalta että ei tässä mitään, liian nolo keissi.

Vierailija
4238/6197 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauheesti ne vartijat jaksoi syynätä ja kytätä mutta tosipaikan ollessa kyseessä eivät tehneet mitään. Olivat menossa puskaan katsomaan, poltetaanko siellä pilveä, mutta kun kyseessä olikin joukkoraiskaus, menivät lukkoon ja hipsivät paikalta että ei tässä mitään, liian nolo keissi.

Seksi julkisilla paikoilla on joka paikassa rangaistava teko, mutta ei tässä tapauksessa?

Vierailija
4239/6197 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heitän nyt vaan ilmaan arvauksen, mutta se vartijoiden todistus siitä, että tyttö veti vaatteet päälleen ja jatkoi muualle... oletan, että vartija oli miesoletettu?

Minä ihmettelen, miksi ei ilmoiteta, että täällä vartija ja kysytä mikäs juttu?

Tässä oli osoitettu valolla ja seurattu tilannetta hetki. 

Jos olisi kysytty mitäs tapahtuu niin siinä vaiheessa tyttö olisi voinut edes ymmärtää, että voi tilanteesta pois päästä.

Se on juuri se vartijoitakin kohdannut lamaannus ja hämmennys, joka on jättänyt hiljaiseksi ja estänyt järkevän toiminnan, kun on oletettu yhtä eikä lainkaan ole osattu ennakoida sitä äkillistä yllätystä, minkä siellä pusikossa kohtasivat. 

Tämäkin o

tai kysyä, että oletko tilanteessa vapaaehtoisesti

tai

haluatko lähteä pois

tai vaikka, että haluatko oikeasti harrastaa seksiä pusikossa kolmen miehen kanssa

sen sijaan, että oletetaan jotain käyttäytyisestä, kun tiedetään, että ihmiset käyttäytyy samassa tilanteessa hyvin erilaisilla tavoilla

Vierailija
4240/6197 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksi julkisilla paikoilla on joka paikassa rangaistava teko, mutta ei tässä tapauksessa?

Ehkä siksi eivät halunneet puuttua? Kunnioittivat nuorta lempeä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme