Ulla Appelsiini: Itsehän se sitä seksiä halusi, kun osti kahviakin
Malmin kohuttu sairaalatapaus herättää kysymyksen siitä, onko Suomessa jotain pahoin pielessä.
Kommentit (6197)
Nää miehet monikulttuurisesti nussi naisen ja jätti lokakuiselle nurmikolle yksin makaamaan ilman tavaroitaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te, jotka jankutatte tästä kolmeen reikään panemisesta, niin miten oikeasti peniksen kokoinen asia laitetaan perseeseen niin, että tämä kohde ei huomaa sitä?
Ja voihan se olla katkarapu. Kuka tietää. Kuvat on todisteissa.
Ja onhan se voinut vaikka käyttää sormea ja häpäissyt tytön vielä lopuksi
Ottanut oman videon vielä itselleen. Tai onko tainnuttanut tytön sinne puskaan? Siihenkin on keinot, joita jotkut käyttävät.
Tainnutti sillä tavalla, että tyttö ihan hetken päästä käveli pois sieltä? Nyt ei ole uskottavaa.
On se mahdollista. Tyttöhän oli herännyt puskasta.
Kiinnostaako teitä ihan oikeesti yhtään mitä siinä on tapahtunut ihan faktisesti vai haluatteko vaan spekuloida spekuloimisen ilosta? Tällöin kannatta ilmoittaa, että en nyt puhu tästä keissistä jos ei vaivaudu mistään ottamaan selvää. Tyttö on kävellyt itse sinne viimeiseen puskaan yhden miehistä kanssa, ollut siellä muutaman minuutin yksin, minkä jälkeen hän on hysteerisenä mennyt kertomaan ryöstöstä ja raiskauksesta. Kokonaisuudessaan muistaakseni max 10 minuuttia on siellä viimeisessä puskassa, minkä jälkeen hän taas liikkuu.
Onkohan olemassa yhtään tapausta, jossa raiskaaja on tunnustanut raiskanneensa. Tiedän tapauksen, missä nainen oli raiskattu väkivallalla uhaten ja jälkeen päin raiskaaja väitti, että se raiskattu nainen on niin veemäinen, että keksii tuollaista.
Vierailija kirjoitti:
Ei mun mielestä ainakaan tuoreessa parisuhteesskaan tungeta persiiseen ilmam lupaa. Huh huh!
Mä ihmettelen miten se anaaliseksi on ylipäätään onnistunu ilman liukkaria kylmiltään. Ku me ollaan kokeiltu liukkarin kanssa ja ei silti mahtunu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syyttäjän munattomuutta ihmettelem. Asia tulisi ilman muuta viedä eteenpäin. Vähintään kiistanalainenhan tuo käräjäoikeuden päätös on.
Oikeutta ei jaella "Musta tuntuu.." periaatteella. Ellei selkeää lainopillisesti perustuvaa näyttöä ole, niin syytettä ei nosteta. Se ei riitä että "Tuohan nyt on ilmiselvä raiskaus minun mielestäni."
Sinä olet niitä, joiden vuoksi avioliitossa tapahtuva raiskauskaan ei olisi ikinä muuttunut rikokseksi, koska "se ei riitä että tuohan nyt on ilmiselvä raiskaus minun mielestäni." Häpeä. Terve ihminen näkee valuvian systeemissä ja vaatii sen korjaamista!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mun mielestä ainakaan tuoreessa parisuhteesskaan tungeta persiiseen ilmam lupaa. Huh huh!
Mä ihmettelen miten se anaaliseksi on ylipäätään onnistunu ilman liukkaria kylmiltään. Ku me ollaan kokeiltu liukkarin kanssa ja ei silti mahtunu
mee muualle kertomaan homosteluistas
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te, jotka jankutatte tästä kolmeen reikään panemisesta, niin miten oikeasti peniksen kokoinen asia laitetaan perseeseen niin, että tämä kohde ei huomaa sitä?
Ja voihan se olla katkarapu. Kuka tietää. Kuvat on todisteissa.
Ja onhan se voinut vaikka käyttää sormea ja häpäissyt tytön vielä lopuksi
Ottanut oman videon vielä itselleen. Tai onko tainnuttanut tytön sinne puskaan? Siihenkin on keinot, joita jotkut käyttävät.
Tainnutti sillä tavalla, että tyttö ihan hetken päästä käveli pois sieltä? Nyt ei ole uskottavaa.
On se mahdollista. Tyttöhän oli herännyt puskasta.
Mistä puskasta ja milloin? Voitko tarkentaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se oli kyl ihan heteroanaaliseksiä mut eipä sillä mitään väliä täs oo
Vierailija kirjoitti:
Siten, että uhri on ajoittain ollut täysin tajuton.
Vierailija kirjoitti:
Ulla Appelsin kommentoi Malmin sairaalatapausta, jossa 17-vuotias, erittäin päihtynyt tyttö lähti sairaalan odotusaulasta kolmen tuntemattoman ulkomaa laistaus taisen miehen mukaan ja heillä oli suojaamaton se ksuaal inen kanssakäyminen sairaalan lähellä olevassa pusikossa. Miehet myönsivät seksin, mutta väittivät tytön halunneen sitä itse. Tyttö kiisti tämän ja kertoi trau maoireista.
Käräjäoikeus vapautti miehet syytteistä, eikä syyttäjä valittanut päätöksestä. Appelsin ihmettelee, miten on mahdollista, että oikeuslaitos piti mahdollisena, että alaikäinen, vakavasti päiht ynyt tyttö olisi halunnut tällaista kohtelua, vaikka hän oli tullut sairaalaan avun piiriin. Hän kysyy, onko suomalaisessa yhteiskunnassa jotain perustavanlaatuisesti vialla, kun tällainen tulkinta on mahdollinen. Appelsin pohtii myös sairaaloiden turvallisuutta nuorten ja lasten näkökulmasta.
En ota kantaa itse kyseiseen uutiseen, mutta Appelsiini on persu pahimmasta päästä. Ihme että on IS:n päätoimittaja eikä osaa kirjoittaa koskaan mistään muusta kuin ulkomaalaisiin liittyvistä aiheista mahdollisimman negatiivisesti. Oksettava muidu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sylki, kolmen miehen smegmat liukasteena?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on vaan niin iso muna. Näil ukrainalaismiehil oli 3cm tirrit
Vierailija kirjoitti: Oli kuulemma ollut aktiivinen seksin harrastuksessa. Jälkikäteen koki tulleensa raiskatuksi. Mikä muutti mielen on epäselvää.
Sanoo kuka ja tarkalleen millä perusteella?
Ethän ihan tosissaan usko RAISKAAJIEN sanaan tässä?
Vartijat ovat myös epäluotettava taho. Heidän täytyy tulkinnoillaan tilanteesta perustella niin itselleen kuin muille, miksi eivät jaksaneet auttaa.
Kummankaan tahon sanaan ei voi luottaa. Tietenkään.
Jos aktiiviseksi tulkitaan, että tyttö ei toiseen suuntaan aktiivisesti vastustanut, tällaista tulkintaa ei voi tehdä. Ei ole aktiivista seksin harrastusta, ettei uskalla vastustaa.
Eli mitä tarkalleen tarkoitat "aktiivisella"? Vasta kun tuot esiin sen, mitä se mielestäsi on tässä tilanteessa ollut, voidaan sanoa, pitääkö väite paikkansa vai ei? Etukäteen voi tosin jo sanoa, että ei.
Kyllä normaaliin kahvitteluun kuuluvat tavallisesti myös anaaliyhdyntä, yhdyntä suuhun ja tietysti myös se yhdyntä emättimeen, kuten Ulla ja me muut tolkun ihmiset tiedämme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä olen minäkin ihmetellyt. Mutta saattaa olla, että anaalilla tarkoitetaan tässä sormen peräsuoleen työntämistä. Se sanotaan syyttäjän syyteselostuksessakin: peniksellä tai sormella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Oli kuulemma ollut aktiivinen seksin harrastuksessa. Jälkikäteen koki tulleensa raiskatuksi. Mikä muutti mielen on epäselvää.
Sanoo kuka ja tarkalleen millä perusteella?
Ethän ihan tosissaan usko RAISKAAJIEN sanaan tässä?
Vartijat ovat myös epäluotettava taho. Heidän täytyy tulkinnoillaan tilanteesta perustella niin itselleen kuin muille, miksi eivät jaksaneet auttaa.
Kummankaan tahon sanaan ei voi luottaa. Tietenkään.
Jos aktiiviseksi tulkitaan, että tyttö ei toiseen suuntaan aktiivisesti vastustanut, tällaista tulkintaa ei voi tehdä. Ei ole aktiivista seksin harrastusta, ettei uskalla vastustaa.
Eli mitä tarkalleen tarkoitat "aktiivisella"? Vasta kun tuot esiin sen, mitä se mielestäsi on tässä tilanteessa ollut, voidaan sanoa, pitääkö väite paikkansa vai ei? Etukäteen voi tosin jo sanoa, että ei.
Miks sulla on se ennakkoasenne et kaikki mitä tyttö sanoo on totta ja kaikki mitä muut sanoo on valetta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se oli kyl ihan heteroanaaliseksiä mut eipä sillä mitään väliä täs oo
hiljaa homo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siten, että uhri on ajoittain ollut täysin tajuton.
Ja ei herää kipuun, kun persettä jyystetään? Salli mun nauraa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/cc6c346c-d0db-418d-96f7-1eae27549def
"Seuraavan kerran hän havahtui varhain aamulla metsiköstä makaamasta. Hänellä oli päällään muut vaatteet paitsi takki, eikä hän löytänyt laukkuaan. Takin löydettyään hän lähti hortoilemaan sairaala-alueelle."
TÄMÄ. Vartijoiden käytös on antanut mieihille "luvan" jatkaa ja koventaa otteitaan. Ja sitten vartijoiden lausunnolle annetaan täysi painoarvo sen päättämisessä mitä TYTTÖ ajatteli, kun kyseessä on vain ja ainoastaan se, mitä VARTIJAT ajattelivat tytöstä.