Jos sinulla on aina samanlainen aamupala, niin mitä siinä on?
Itse en syö vaaleaa leipää muutoin kuin aamupalalla. 2 paahtoleipää paahdan, ja päälle kinkkua ja juustoa. Lisäksi 2 kuppia mustaa kahvia. Muuten ei päivä ala.
Kommentit (59)
Kreikkalaista jogurttia tai vastaavaa, jotain marjoja ja pellavasiemen- tai pähkinärouhetta.
Vierailija kirjoitti:
Kuppi kahvia.
Pysyy näkyvä elintaso kurissa tällä.
Nimim. Ei_kehopositiivari
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pekonia, kananmunaa, paahtoleipää, leikkeleitä, juustoa ja kahvia.
kalorit 8000 ??
Aamiaisella on hyvä syödäkin kunnolla eikä närppiä jotain leipäpalaa.
Kuppi kahvia kaurajuomalla ja digestive-keksi. Näillä mennään.
Vierailija kirjoitti:
Miten kaikki syö noin vähän? 1-2 leipää joiden päällä on joku ohut kinkkusiivu? Pyörtyisin nälästä tuollaisella.
Mulla ainakin on aikaa aamupalalle n. 5min. Sisältää siis valmistamisen ja syömisen, ettei siinä paljon ehdi. Eikä edes ole nälkä niin aikaisin
3 munaa, n. 50g juustoa, 2rkl kermaa, 2rkl voita, 1rkl laardia, ripaus suolaa, pippuria sekä yrttejä/mausteita. Näistä syntyy ranskalainen munakas jonka nautin joko teen tai kahvin kanssa.
Kuka näitä alapeukuttaa? Voisitko kertoa miksi? En syö aamupalaa, joten en ymmärrä alapeukutuksia. Syökö alapeukuttaja jonkun hotelliaamiaisen joka ikinen päivä?
Metukkaa ja kurkkuviipaleita. Kahvi mustana ja suklaatia. Cocacolaa.
Paahtoleipä kalkkunaleikkeleellä ja kahvia. Aina.
Kananmunia ja joku hedelmä, yleensä sitrus.
Vierailija kirjoitti:
Kahvia jonka seassa hieman maitoa ja lisäksi pala leipää, joka saataa olla ruisleipää tai sämpylä yms ja siihen päälle levitettä juustoviipale joskus ehkä tuorekurkkua lisäksi. Monta vuosikymmentä on aamupalani ollut tälläinen.
Ilman pilkkua tuo tarkoittaa, että se leipäpalakin on kahvin seassa...
😉
Tuorepuuro, marjoja (pääosin mustikkaa, hiukan myös vadelmaa ja mansikkaa) ja turkkilaista jugurttia. Tuolla mennään joka päivä.
Laitan tuorepuuron (kairahiutaleita, siemensekoitusta) illalla jääkaappiin, sen päälle pakastemarjat sulamaan. Aamulla on helppo lisätä jugurtti.
2 leipäviipaletta oivariinillä ja juustolla sekä maitokahvia. Joskus voi olla jotain extraakin. En jaksa syödä aamuisin paljon mutta tarvitsen aamupalan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kahvia jonka seassa hieman maitoa ja lisäksi pala leipää, joka saataa olla ruisleipää tai sämpylä yms ja siihen päälle levitettä juustoviipale joskus ehkä tuorekurkkua lisäksi. Monta vuosikymmentä on aamupalani ollut tälläinen.
Ilman pilkkua tuo tarkoittaa, että se leipäpalakin on kahvin seassa...
😉
Entä sitten? Mahassahan ne menee sekaisin kuitenkin.
Kaksi kauraleipäpalaa, levitettä, kalkkunaleikettä ja kurkkua. Kaksi mukia kahvia mustana.
Vierailija kirjoitti:
Miten kaikki syö noin vähän? 1-2 leipää joiden päällä on joku ohut kinkkusiivu? Pyörtyisin nälästä tuollaisella.
Minä en aamulla pysty syömään muuta, ällöttää puurot ja kaikki paistetut jutut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en aamulla pysty syömään muuta, ällöttää puurot ja kaikki paistetut jutut.
Paljonko painat?
Vierailija kirjoitti:
Olen pieni nainen. Olisin hyvin äkkiä pullukka, jos söisin enemmän. Eikä kyllä maha vedäkään.