Olen 55-vuotias nainen. Miksi en saa miestä?
En hakkaa, en ole viinaan menevä, käyn töissä. Missä vika? Ovatko miehet nykyään liian nirsoja?
Kommentit (492)
Vierailija kirjoitti:
Ap, mä olen jo 67 v, mutta miehiä on kyllä ollut tarjolla edelleen.
Viimeiset kaksi torppasin heidän luonteessaan paljastuneiden puutteiden vuoksi.
Eli ongelmani on vain se, mistä löytäisi rennon, itsensä kanssa sinut olevan pitkän ja komean miehen, joka ei olisi traumakimppu tai katkera elämälle.
Aluksi vaikuttavat lupaavilta ja ns. paperilla ja kuvissa ok. Kirjoittelun tai viimeistään tapailun aikana paljastuu asioita, joita en halua miehelläni olevan.
Olen nuorekas, oikeasti, minua luullaan helposti 10 v nuoremmaksi. Harrastan myös liikunnallisia juttuja ja kunnon puolesta pärjään hyvin nuoremmille.
En ole mitenkään epätoivoinen, päin vastoin. Näin keväällä monella on pilkettä silmässä. 😉
Sinulla meni nyt ap:n pointti ohi korkealta ja kovaa :D
Se on aika lailla makukysymys, mikä on kenenkin mielestä tavisnainen.
Ei monetkaan miehet vie edes roskia saati koiraa ulos vapaaehtoisesti eikä käy kaupassa eikä osta pesuainetta. Supermiehiä on vähän. Muutamia on . Älä nyt vaan baarista niitä hae. Niillä on monta naista missä ne käy nukkumassa yönsä. Ei löydy naisiakaan mistään. Miehet etsii pelkkiä seksi asusteissa liikkuvia humppa tanssijoita joka maksaa kulut.
Ongelma on siinä, että miehet kuvittelevat tasonsa liian korkeaksi. Siksi heille ei enää kelpaa tavisnainen.
Kyllä jonkun randomien, elämäänsä jo valmiiksi ihan tyytyväisten sinkkumiesten nyt pitäisi laskea omaa vaatimustasoaan, että joku tuiki tuntematon nainen jossain nettipalstalla saisi miehen. Nii kerta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet, miksi tällainen tavis ei kelpaa teille?
Minulla on 52v vaimo joka ei hakkaa eikä juo. Töissäkin käy. Kelpaa. Viimeyönä viimeksi rakasteltiin.
Kunhan retostelet. Ei tunnu tällainen tavisnainen (168 cm) kelpaavan. Hhmph.
Taidat olla liian pitkä. Ei me pitkät naiset saada miehiä. Miesten mielestä kaikkien naisten kuuluu olla jotain taskuvenuksia, korkeintaan 159,5-senttisiä. Me pitkät naiset olemme kuin ilmaa heille.
T. 178 cm nainen
Ei meillä tosiaan ole mahdollisuuksia. Pituudesta jää kiinni. Taas yksinäinen vappu, kun ei kelpaa miehille.
Haisooko etupylly pyypyy, hyhhyh pahalle?
Vierailija kirjoitti:
No tällainen kiltti, kunnollinen, työssäkäyvä ja autoileva. En tajua miksi en kelpaa normaalipainoiselle miehelle.
Ei tähän kyllä muuta selitystä ole kuin miesten nirsous ja suoranainen naisviha.
En edes hakkaa ja olutta menee maltillisesti. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei tähän kyllä muuta selitystä ole kuin miesten nirsous ja suoranainen naisviha.
On ne sellaisia hemmoteltuja prinssejä, kun ei tavisnainen kelpaa.
Oikeasti, mistä löytyy vapuksi normaalipainoinen mies tavisnaiselle, joka on 168 pitkä ja käy töissä?
Kukapa nyt jotain mummoa haluais panna?
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti, mistä löytyy vapuksi normaalipainoinen mies tavisnaiselle, joka on 168 pitkä ja käy töissä?
Otatko ahnaasti pyllyyn?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tällainen kiltti, kunnollinen, työssäkäyvä ja autoileva. En tajua miksi en kelpaa normaalipainoiselle miehelle.
Niinpä, läskit ja rumat miehet vaan lähestyy, eikä tavikset, kuten joku Henry Cavill.
Vierailija kirjoitti:
Mee vappumarkkinoille, vappumarssille tms., havainnoi, onko siellä yksin liikkeellä olevia normaalipainoisen näköisiä miehiä, ja kysy, saatko tarjota tippaleivät.
Vierailija kirjoitti:
Kukapa nyt jotain mummoa haluais panna?
No just. Olen normaalipainoinen ja tavallinen ja kunnollinen. Kyllä minulle kuuluu normaalipainoinen ja vähän nuorempi naapurinpoika kuten Timothee Chalamet. Miehet kuitenkin vanhenee ja kuolee nuorempana. Kiva jos joku naapurinpoika hoivaa minua sitten vanhuksena. Se minulle kuuluu ja on epäreilua jos en saa sellaista miestä.
Vierailija kirjoitti:
Mietin, että onko sinulla velkaa? Oletko pelannut kaikki rahasi? Jospa siinä olisi se syy? Itsehän olen ulosotossa, mutta ihmettelen, etten kelpaa miehille, vaikka olen kaunis. Äitinikin sanoi niin viime viikolla. Kaihihan sillä on, mutta silti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä, läskit ja rumat miehet vaan lähestyy, eikä tavikset, kuten joku Henry Cavill.
Tinderissäkin ne kaljamahat vaan viestittelee, vaikka olen normaalipainoinen nainen. Miyä ne oikein luulee? Eikö ne tajua, että mulle kuuluu normaalipainoinen George Clooneyn nuori versio? Ei vaan mee perille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ne sellaisia hemmoteltuja prinssejä, kun ei tavisnainen kelpaa.
Tarkoitat top 10% miehistä, joilla on tavisnaisia joka sormelle. Silloin, joo, heille ei tavisnainen kelpaa koska olet 1/10 panosta.
Ap, mä olen jo 67 v, mutta miehiä on kyllä ollut tarjolla edelleen.
Viimeiset kaksi torppasin heidän luonteessaan paljastuneiden puutteiden vuoksi.
Eli ongelmani on vain se, mistä löytäisi rennon, itsensä kanssa sinut olevan pitkän ja komean miehen, joka ei olisi traumakimppu tai katkera elämälle.
Aluksi vaikuttavat lupaavilta ja ns. paperilla ja kuvissa ok. Kirjoittelun tai viimeistään tapailun aikana paljastuu asioita, joita en halua miehelläni olevan.
Olen nuorekas, oikeasti, minua luullaan helposti 10 v nuoremmaksi. Harrastan myös liikunnallisia juttuja ja kunnon puolesta pärjään hyvin nuoremmille.
En ole mitenkään epätoivoinen, päin vastoin. Näin keväällä monella on pilkettä silmässä. 😉