Olen 55-vuotias nainen. Miksi en saa miestä?
En hakkaa, en ole viinaan menevä, käyn töissä. Missä vika? Ovatko miehet nykyään liian nirsoja?
Kommentit (492)
Jos olet panon tarpeessa, niin sitten ihmettelen kyllä miksi et munaa saisi.
Jos taas haluat miehen muuten vaan elämääsi, niin ihmettelen miksi edes niin haluaisit.
Vierailija kirjoitti:
Sulla on juna mennyt ohitse jo kauan sitten. Ja miehet eivät ole kiinnostuneista noin vanhoista naisista.
Vai ei muka ole! Olen 62v. ja nuoret ja ihan omanikäisetkin miehet ovat koko ajan kimpussa. Jos et ole susiruma ja oot ns. normaali niin taatusti miehiä löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Nieletkö? T: M65+
Mällit mällykkeet? Olen tosi viriili ja nuorekas. Miehet ulvoo nautinnosta sängyssä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mällit mällykkeet? Olen tosi viriili ja nuorekas. Miehet ulvoo nautinnosta sängyssä.
Missä se ongelma on jos kollit sängyssä ulvoo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on juna mennyt ohitse jo kauan sitten. Ja miehet eivät ole kiinnostuneista noin vanhoista naisista.
Kyllä pitäisi olla. Tavisnaisellakiin on tunteet ja hän kaipaa rakkautta ja kosketusta. :)
En tajua miksi en saa sitä. Olen 168 cm pitkäkin. Ja auto löytyy. Hyvää vuosimallia.
Käsittämätöntä. Käyt varmaan töissäkin? Kyllä sinulla pitäisi olla jo jono miehiä ovella. En ymmärrä.
N54
No sitä samaa ihmettelen. Minulla on ammattikorkeakoulututkinto ja palkka noin 4000 euroa kuussa. Mitä ne miekkoset oikein nirsoilee? Olen kyitenkin ihan tavallinen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä se ongelma on jos kollit sängyssä ulvoo?
Kyllä ne minusta näyttää ulvovan nautinnosta. Tai minä ainakin ulvon. Ja se on jo paljon se.
En hakkaa, en ole viinaan menevä, käyn töissä.
Myös väkivaltaisilla, viinaan menevillä työttömillä on parisuhteita.
Kiinostukseen tarvitaan joku syy ja kimmoke. Jokainen katsoo toisia oman mittapuunsa läpi ja kriteereitä on yleensä monia, ei ainoastaan tuollaisia, joita luettelit. Se, joka olisi juuri sinunlaisestasi kiinnostunut, ei vain ole sitten tullut vielä vastaasi.
Kysymys esitetty jo: haluatko miestä? Vai miehen? Iso merkitysero.
Luulisi olevan miestä helppo saada.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet, miksi tällainen tavis ei kelpaa teille?
Minulla on 52v vaimo joka ei hakkaa eikä juo. Töissäkin käy. Kelpaa. Viimeyönä viimeksi rakasteltiin.
Kunhan retostelet. Ei tunnu tällainen tavisnainen (168 cm) kelpaavan. Hhmph.
Jossain vaiheessa miehet komistuu ja naiset rupsahtaa. Tässä on nyt käynyt niin.
Tärkein ominaisuus naisoletetulle +50v on että vieläkö sokeri sulaa suussa?
Tämä on ihan mahtavaa vaihtelua näin päin. Incelit ei toki ymmärrä. Ulisevat kuten ennenkin. Mutta tätähän se on. Heillä.
Vierailija kirjoitti:
En hakkaa, en ole viinaan menevä, käyn töissä.
Myös väkivaltaisilla, viinaan menevillä työttömillä on parisuhteita.
Kiinostukseen tarvitaan joku syy ja kimmoke. Jokainen katsoo toisia oman mittapuunsa läpi ja kriteereitä on yleensä monia, ei ainoastaan tuollaisia, joita luettelit. Se, joka olisi juuri sinunlaisestasi kiinnostunut, ei vain ole sitten tullut vielä vastaasi.
No mistä löydän miehiä, joille kelpaa tällainen tavisnainen? Kysynpä vaan. Kaikki haluaa niitä instatypsyjä. Ei tavallinen työssäkäyvä kunnollinen ja kiltti nainen tunnu kelpaavan normaalipainoisille ja peruskomeille naapurinpojille kuten Damiano.
Vierailija kirjoitti:
Kysymys esitetty jo: haluatko miestä? Vai miehen? Iso merkitysero.
Luulisi olevan miestä helppo saada.
Haluan miehen, miehet ja miestä.
Varmaan niissä miehissä joku vika. Jotain huumehörhöjä tai rikollisia. Budhajumalia tai vankila tuomioita . Mitä miehillä tekee ? Ne makaa sohvalla ja siirtyy siitä sänkyyn , jääkaapilta ne siirtyy pesukoneelle tiputtaa pyykkiä. Hä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet, miksi tällainen tavis ei kelpaa teille?
Minulla on 52v vaimo joka ei hakkaa eikä juo. Töissäkin käy. Kelpaa. Viimeyönä viimeksi rakasteltiin.
Kunhan retostelet. Ei tunnu tällainen tavisnainen (168 cm) kelpaavan. Hhmph.
Taidat olla liian pitkä. Ei me pitkät naiset saada miehiä. Miesten mielestä kaikkien naisten kuuluu olla jotain taskuvenuksia, korkeintaan 159,5-senttisiä. Me pitkät naiset olemme kuin ilmaa heille.
T. 178 cm nainen
Vierailija kirjoitti:
55😬🤯juu ei. maks 45N
Luuletko papparaisenakin vielä saavasi maks. 45-vuotiaita, jos ei kerran yli 45-vuotiaat kelpaa? 🤭
Kyllä voisi miehet nyt katsoa peiliin ja miettiä sitä omaa tasoaan, kun ei tavisnainen kelpaa.
Käsittämätöntä. Käyt varmaan töissäkin? Kyllä sinulla pitäisi olla jo jono miehiä ovella. En ymmärrä.
N54