Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen 55-vuotias nainen. Miksi en saa miestä?

Vierailija
30.04.2025 |

En hakkaa, en ole viinaan menevä, käyn töissä. Missä vika? Ovatko miehet nykyään liian nirsoja?

Kommentit (492)

Vierailija
21/492 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla on juna mennyt ohitse jo kauan sitten. Ja miehet eivät ole kiinnostuneista noin vanhoista naisista.

Kyllä pitäisi olla. Tavisnaisellakiin on tunteet ja hän kaipaa rakkautta ja kosketusta. :)

En tajua miksi en saa sitä. Olen 168 cm pitkäkin. Ja auto löytyy. Hyvää vuosimallia.

Käsittämätöntä. Käyt varmaan töissäkin? Kyllä sinulla pitäisi olla jo jono miehiä ovella. En ymmärrä.

N54

Vierailija
22/492 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet panon tarpeessa, niin sitten ihmettelen kyllä miksi et munaa saisi.

Jos taas haluat miehen muuten vaan elämääsi, niin ihmettelen miksi edes niin haluaisit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/492 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on juna mennyt ohitse jo kauan sitten. Ja miehet eivät ole kiinnostuneista noin vanhoista naisista.

Vai ei muka ole! Olen 62v. ja nuoret ja ihan omanikäisetkin miehet ovat koko ajan kimpussa. Jos et ole susiruma ja oot ns. normaali niin taatusti miehiä löytyy. 

Vierailija
24/492 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nieletkö? T: M65+

Mällit mällykkeet? Olen tosi viriili ja nuorekas. Miehet ulvoo nautinnosta sängyssä. 

Vierailija
25/492 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mällit mällykkeet? Olen tosi viriili ja nuorekas. Miehet ulvoo nautinnosta sängyssä. 

Missä se ongelma on jos kollit sängyssä ulvoo?

Vierailija
26/492 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä pitäisi olla. Tavisnaisellakiin on tunteet ja hän kaipaa rakkautta ja kosketusta. :)

En tajua miksi en saa sitä. Olen 168 cm pitkäkin. Ja auto löytyy. Hyvää vuosimallia.

Käsittämätöntä. Käyt varmaan töissäkin? Kyllä sinulla pitäisi olla jo jono miehiä ovella. En ymmärrä.

N54

No sitä samaa ihmettelen. Minulla on ammattikorkeakoulututkinto ja palkka noin 4000 euroa kuussa. Mitä ne miekkoset oikein nirsoilee? Olen kyitenkin ihan tavallinen nainen.

Vierailija
27/492 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä se ongelma on jos kollit sängyssä ulvoo?

Kyllä ne minusta näyttää ulvovan nautinnosta. Tai minä ainakin ulvon. Ja se on jo paljon se.

Vierailija
28/492 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hakkaa, en ole viinaan menevä, käyn töissä.

Myös väkivaltaisilla, viinaan menevillä työttömillä on parisuhteita.

Kiinostukseen tarvitaan joku syy ja kimmoke. Jokainen katsoo toisia oman mittapuunsa läpi ja kriteereitä on yleensä monia, ei ainoastaan tuollaisia, joita luettelit. Se, joka olisi juuri sinunlaisestasi kiinnostunut, ei vain ole sitten tullut vielä vastaasi.

Vierailija
29/492 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys esitetty jo: haluatko miestä? Vai miehen? Iso merkitysero.

Luulisi olevan miestä helppo saada.

Vierailija
30/492 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet, miksi tällainen tavis ei kelpaa teille?

Minulla on 52v vaimo joka ei hakkaa eikä juo. Töissäkin käy. Kelpaa. Viimeyönä viimeksi rakasteltiin.

Kunhan retostelet. Ei tunnu tällainen tavisnainen (168 cm) kelpaavan. Hhmph.

Vierailija
31/492 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain vaiheessa miehet komistuu ja naiset rupsahtaa. Tässä on nyt käynyt niin.

Vierailija
32/492 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkein ominaisuus naisoletetulle +50v on että vieläkö sokeri sulaa suussa?

Vierailija
33/492 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ihan mahtavaa vaihtelua näin päin. Incelit ei toki ymmärrä. Ulisevat kuten ennenkin. Mutta tätähän se on. Heillä.

Vierailija
34/492 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En hakkaa, en ole viinaan menevä, käyn töissä.

Myös väkivaltaisilla, viinaan menevillä työttömillä on parisuhteita.

Kiinostukseen tarvitaan joku syy ja kimmoke. Jokainen katsoo toisia oman mittapuunsa läpi ja kriteereitä on yleensä monia, ei ainoastaan tuollaisia, joita luettelit. Se, joka olisi juuri sinunlaisestasi kiinnostunut, ei vain ole sitten tullut vielä vastaasi.

No mistä löydän miehiä, joille kelpaa tällainen tavisnainen? Kysynpä vaan. Kaikki haluaa niitä instatypsyjä. Ei tavallinen työssäkäyvä kunnollinen ja kiltti nainen tunnu kelpaavan normaalipainoisille ja peruskomeille naapurinpojille kuten Damiano.

Vierailija
35/492 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

55😬🤯juu ei. maks 45N

Vierailija
36/492 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymys esitetty jo: haluatko miestä? Vai miehen? Iso merkitysero.

Luulisi olevan miestä helppo saada.

Haluan miehen, miehet ja miestä.

Vierailija
37/492 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan niissä miehissä joku vika. Jotain huumehörhöjä tai rikollisia. Budhajumalia tai vankila tuomioita . Mitä miehillä tekee ? Ne makaa sohvalla ja siirtyy siitä sänkyyn , jääkaapilta ne siirtyy pesukoneelle tiputtaa pyykkiä. Hä. 

Vierailija
38/492 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet, miksi tällainen tavis ei kelpaa teille?

Minulla on 52v vaimo joka ei hakkaa eikä juo. Töissäkin käy. Kelpaa. Viimeyönä viimeksi rakasteltiin.

Kunhan retostelet. Ei tunnu tällainen tavisnainen (168 cm) kelpaavan. Hhmph.

Taidat olla liian pitkä. Ei me pitkät naiset saada miehiä. Miesten mielestä kaikkien naisten kuuluu olla jotain taskuvenuksia, korkeintaan 159,5-senttisiä. Me pitkät naiset olemme kuin ilmaa heille.

T. 178 cm nainen

Vierailija
39/492 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

55😬🤯juu ei. maks 45N

Luuletko papparaisenakin vielä saavasi maks. 45-vuotiaita, jos ei kerran yli 45-vuotiaat kelpaa? 🤭

Vierailija
40/492 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voisi miehet nyt katsoa peiliin ja miettiä sitä omaa tasoaan, kun ei tavisnainen kelpaa.