Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 55-vuotias nainen. Miksi en saa miestä?

Vierailija
30.04.2025 |

En hakkaa, en ole viinaan menevä, käyn töissä. Missä vika? Ovatko miehet nykyään liian nirsoja?

Kommentit (492)

Vierailija
81/492 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tullut nyt selvyyttä asiaan. Täytyy vaan tyytyä taas yksinäiseen vapunviettoon, kun ei tällainen tavallinen kunnollinen nainen vaan kelpaa miehille. Ap

So, mitä oot ITSE tehnyt sen eteen, että olisit kiinnostavampi henkilö parisuhde markkinoilla.

Ei riitä olet hygieenisesti puhdas, et käytä liikaa alkoholia, et polta. Käyt töissä, elätät itse itsesi.

Samanlaisia seniori miehiä on pilvin pimein etsimässä loppuelämän kumppania / seuralaista, yksinäiseen elämäänsä.

Osa näistä miehistä on eronneita, leskiä, ja osa niitä sinkkumiehiä,  jotka vasta pitkän ja tiiviin työelämä  jälkeen. Vasta eläkkerlle jäätyään, huomaavat sen, miten tyhjää elämä on, ilman työelämän ihmissuhteita.

Mutta suomalaiset naiset, torjuvat heti, suoralta kädeltä nämä jo vanhemmat sinkut. Haukkuen heitä peräkammari pojiksi, jotenkin totaslisesti epäionnistuneiksi mieheksi.  

Vaikka miehellä on  ollut älykkyyttä suorittaa yliopistollinen loppututkinto, ja hänellä on takanaan hyvä ura. Ja työelämä.

Naisten ei kannata valittaa mies kumppaneiden puuttesta. Sillä naisilla on edelleen sairas fanyadiasn kuuluva mielikuva, jostain prinsistä, joka jotenkin rakastuu, vai  ja juuri häneen.

Ja joka tulee hakemaan häntä, läpi tuulen ja tuiskun, mistä vaan.

Tuo on fantasiaa.   

Mutta elämä on totta.

Vierailija
82/492 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, mä olen jo 67 v, mutta miehiä on kyllä ollut tarjolla edelleen.

Viimeiset kaksi torppasin heidän luonteessaan paljastuneiden puutteiden vuoksi.

Eli ongelmani on vain se, mistä löytäisi rennon, itsensä kanssa sinut olevan pitkän ja komean miehen, joka ei olisi traumakimppu tai katkera elämälle.

Aluksi vaikuttavat lupaavilta ja ns. paperilla ja kuvissa ok. Kirjoittelun tai viimeistään tapailun aikana paljastuu asioita, joita en halua miehelläni olevan.

Olen nuorekas, oikeasti, minua luullaan helposti 10 v nuoremmaksi. Harrastan myös liikunnallisia juttuja ja kunnon puolesta pärjään hyvin nuoremmille. 

En ole mitenkään epätoivoinen, päin vastoin. Näin keväällä monella on pilkettä silmässä. 😉

Sinulla meni nyt ap:n pointti ohi korkealta ja kovaa :D

Tarkoitatko, että ap:lle kelpaisivat nämä minun jämät (kategorisesti nuorempia, n. 58-62 v), mutta ap ei kelpaa edes heille?

Mun pointtini oli se, että kyllä miehiä löytyy, mutta eivät ole loppupeleissä kumppanimatskua. Ap on tietämättään väistänyt monta luotia.

Se 67 v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/492 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla on juna mennyt ohitse jo kauan sitten. Ja miehet eivät ole kiinnostuneista noin vanhoista naisista.

Kyllä pitäisi olla. Tavisnaisellakiin on tunteet ja hän kaipaa rakkautta ja kosketusta. :)

En tajua miksi en saa sitä. Olen 168 cm pitkäkin. Ja auto löytyy. Hyvää vuosimallia.

Ja ekstrana minulla on tukkakin päässä ja omat hampaat.

Minä en löytänyt edes 30v miestä, vaikka olin silloin normaali painoinen,kaunisihoinen ja --hampainen,runsashiuksinen ja n.5v ikäistäni nuoremman näköinen.Ja 168cm.Mutta ruma sydämestäni...Muuten, kyllä 55v omat hampaat yleensä on😁🤣😂kun mullakin 75 vuotiaana😉Mutta yksin olen ollut 45 vuotta.

Vierailija
84/492 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etsin miestä ikähaarukassa 25-45. 

Tässäpä vastaus tulikin.

Muuta haarukaksi 55-85.

Eikä! 50-60 on sopiva. Tiedän omasta kokemuksesta.

Vierailija
85/492 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska läppä. Mutta todellisuudessa se 55v nainenkin saa miehen jos vaan viitsii pyytää.

Vierailija
86/492 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, mä olen jo 67 v, mutta miehiä on kyllä ollut tarjolla edelleen.

Viimeiset kaksi torppasin heidän luonteessaan paljastuneiden puutteiden vuoksi.

Eli ongelmani on vain se, mistä löytäisi rennon, itsensä kanssa sinut olevan pitkän ja komean miehen, joka ei olisi traumakimppu tai katkera elämälle.

Aluksi vaikuttavat lupaavilta ja ns. paperilla ja kuvissa ok. Kirjoittelun tai viimeistään tapailun aikana paljastuu asioita, joita en halua miehelläni olevan.

Olen nuorekas, oikeasti, minua luullaan helposti 10 v nuoremmaksi. Harrastan myös liikunnallisia juttuja ja kunnon puolesta pärjään hyvin nuoremmille. 

En ole mitenkään epätoivoinen, päin vastoin. Näin keväällä monella on pilkettä silmässä. 😉

Sinulla meni nyt ap:n pointti ohi korkealta ja kovaa :D

<

Minulle kelpaa hyvin 25-45-vuotiaat naapurunpoikamaiset normaalipainoiset miehet, kuten Paul Newman nuorena. Semmonen ok-näköinen. Ei tartte olla komistus, kun itsekin olen ihan tavallinen, kunnollinen nainen, joka autoilee ja käy joskus salilla. Mutta ei tunnu kelpaavan. Onko nykymiehet tosiaan näin nirsoja, ettei tavis kelpaa? Ap

Vierailija
87/492 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässäpä vastaus tulikin.

Muuta haarukaksi 55-85.

Olen nuorekas ja viriili nainen. Minulle parhaiten sopii 30-vuotias söpö naapurinpoika.

Vierailija
88/492 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässäpä vastaus tulikin.

Muuta haarukaksi 55-85.

Olen nuorekas ja viriili nainen. Minulle parhaiten sopii 30-vuotias söpö naapurinpoika.

Ei kai kukaan nainen halua vanhempaa ja ainakaan ylipainoista miestä? Kunhan nyt vaan on normaalipainoinen ja semmonen tavallisen näköinen. Kuten Javier Bardem. Ettei nyt tartte hävetä sitä ihmisten ilmoilla. Onko tää muka liikaa vaadittu? Ilmeisesti on.

Vierailija
89/492 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässäpä vastaus tulikin.

Muuta haarukaksi 55-85.

No, LOL! En ala mitään mummelia nussiamaan...

M29

Vierailija
90/492 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässäpä vastaus tulikin.

Muuta haarukaksi 55-85.

M29

Ei se haittaa. Et ole tarpeeksi söpö ja naapurinpoikamainen minulle.

Vierailija
91/492 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässäpä vastaus tulikin.

Muuta haarukaksi 55-85.

M29

Joo, näiden pilaantuneiden eukkojen naamalle voisin kyllä kusta 🤭. Mutta siihen se sitten jääkin 😝. - mies 32v

Vierailija
92/492 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä aloitus, ap! 

Vierailija
93/492 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä aloitus, ap! 

Ootko sinäkin huomannut että miehet on tosi nirsoja, eikä ihan tavis nainen enää kelpaa? Ja  pulleromiehet ei tajua tasoaan?

Vierailija
94/492 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on yhtä hirveä tilanne! Oikeasti, te miehet ette tajua miten helpolla pääsette.

Olen itse joutunu tyytymään ylipainoiseen 50v ihan huippuun mieheeni, joka rakastaa mutta ei siltikään päivittäin ostele kukkia ja viikoittain timantteja ja matkoja!

Olen itse kuitenkin vain 48-vuotias, tukka päässä ja minullahan voisi olla jokin erityinen kädentaito taikka harrastus.

Ihan tosi pikkusen ylipainoa on, 170 cm/105kg, mutta kyllähän naisessa pitää olla kurveja ja muutenkin mistä ottaa kiinni.

On pikkuhiljaa yllättäen tullut muutama täysin huomaamaton ylikilo, vaikka juoksen ultramaratoneja jääkaapille, mutta treffikumppanille antaisin valokuvan max 1999-luvulta.

Olen tosi nuorekas ja ikäistäni selvästi hehkeämpi. Kaikki sanoo lopulta aina niin kun jank... keskustelen aiheesta. Farmariasussa holvikaaren alla säkkipimeässä menen ihan teinitytöstä.

Masentaa taas niin hirveästi tuo viiskymppinen elämäni rakkaus, koska hän ei ole sitä tasos mitä ansaitsen.

Kyllä minullekin kuuluu joku ihan tavis naapurinmies, semmonen max 27v George Clooney, joka ossa hemmotella naistaan kuluttamalla paljon rahaa.

Näytän sitä paitsi hyvin paljon Amal Clooneyltä sokeiden mielestä ennen kuin tunnustelevat ja juoksevat muka kauhua esittäen pois.

Kyllähän minullakin on neljä raajaa ja koska isänikin sanoi, että minunhan se kuuluisi saada Amalin työpaikka YK:n ihmisoikeusjuristina. Mutta miehet ovat estäneet tämänkin minulta.

Korkeintaan alan tyytymään nuoren Ralph Fiennesin kasvoihin ja kroppaan. Eo ole liikaa pyydetty. Minullakin on tissit ja en ymmärrä miten miehet eivät jumaloi niitä säkkejä.

Miesten ajattelua ei vaan voi käsittää. Ensin otetaan se älykäs empaattinen ja kiva missi ja sitten itketään palstoilla, kun siitä tuli hyvä vaimokin.

Te miehet olette vain niin katkeroituneita naisvihaajia. Te arvioitte oman tasonne liuan ylös.  Minulla kuitenkin on kuiva oma harmaantumassa oleva tukka, vain 40 kg ylipainoa, on oma auto ja työpaikka.

Olen minä monta vuotta sitten käynyt kerran pari kuntosalillakin. Pesen (huom! omat) hampaat ja huolehdin itsestäni, mutta en kelpaa. Kohta taas tulee surkea vappu tuon karsean ylipainoisen miehen seurassa.

Miksi minun pitää tänäkin vappuna tyytyä hänen 1/10 tasoon, ja vuosikymmenien parisuhteeseen, kun olen itse 9-10/10? Isänikin sanoi minua 40 vuotta sitten tosi kauniiksi.

Alaraja uuden mieheni tasolle on ehdottomasti sama ulkonäkö kuin nuori prinssi Philip oli uniformussaan.

Minäkin olen kuningatar, koska lapsena minulle tilattiin Prinsessa-lehteä ja siinä oli täysin aito muovitiara mukane.

Mutta katsotaan vaan, niin minä raukka menen taas itkien nukkumaan vastaavan ukkoni viereen kuin itsekin olen. Se on niin väärin, niin väärin, mutta minkä sille voi kun 25v supermallimiehet on päättäneet olla kosimatta minua, vaikkei mitään syytä ole?!

Vierailija
95/492 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suostuisikoko AP välillä leikkimään/teeskentelemään välittävää ja rakastavaa äitihahmoa? Jos kyllä, niin sitten käy.

t. raumatisoitunut 31v väkivaltaisen juoppoäidin poika

Vierailija
96/492 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minullakin on yhtä hirveä tilanne! Oikeasti, te miehet ette tajua miten helpolla pääsette.

Olen itse joutunu tyytymään ylipainoiseen 50v ihan huippuun mieheeni, joka rakastaa mutta ei siltikään päivittäin ostele kukkia ja viikoittain timantteja ja matkoja!

Olen itse kuitenkin vain 48-vuotias, tukka päässä ja minullahan voisi olla jokin erityinen kädentaito taikka harrastus.

Ihan tosi pikkusen ylipainoa on, 170 cm/105kg, mutta kyllähän naisessa pitää olla kurveja ja muutenkin mistä ottaa kiinni.

On pikkuhiljaa yllättäen tullut muutama täysin huomaamaton ylikilo, vaikka juoksen ultramaratoneja jääkaapille, mutta treffikumppanille antaisin valokuvan max 1999-luvulta.

Olen tosi nuorekas ja ikäistäni selvästi hehkeämpi. Kaikki sanoo lopulta aina niin kun jank... keskustelen aiheesta. Farmariasussa holvikaaren alla säkkipimeässä menen ihan teinitytöstä.

Masentaa taas niin hirveästi tuo viiskymppi

Naiset joutuu aina tyytymään, kun ei saa sitä Chris Hemsworthin näköistä tavallista naapurinpoikaa. Pitää ottaa joku pullukka vanhus, jos meinaa saada munaa. Ihan hirveen epäreilua. Varsinkin jos on ite ihan tavallinen, kunnon nainen. Tukkakin päässä ja tyyliin 4000 euron tulot kuussa.

Vierailija
97/492 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suostuisikoko AP välillä leikkimään/teeskentelemään välittävää ja rakastavaa äitihahmoa? Jos kyllä, niin sitten käy.

t. raumatisoitunut 31v väkivaltaisen juoppoäidin poika

Länsirannikko ei vetoa minuun.

Vierailija
98/492 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voihan sille miehelle onneksi laittaa vaikka paperipussin päähän seksin ajaksi ja haaveilla jostain komistuksesta. On vähän pakkokin.

Vierailija
99/492 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun panostaa aivan kaikki ulkonäköön ja oppia palvomaan miestä. Sillä tavalla saat miehen.

Vierailija
100/492 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän ikäiset miehet on alkoholisteja ja rupsakkeita, jotka on tyrineet aiemmat suhteensa. Ei niitä kannata riesakseen ottaa, eivät ne opi eivätkä kehity. Niillä on jo kaikki elämäntapasairaudet ja möhömaha.

Naiset paranee läpi eliniän, miehet oli huipulla joskus 25-vuotiaina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä