Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 55-vuotias nainen. Miksi en saa miestä?

Vierailija
30.04.2025 |

En hakkaa, en ole viinaan menevä, käyn töissä. Missä vika? Ovatko miehet nykyään liian nirsoja?

Kommentit (492)

Vierailija
61/492 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on aika lailla makukysymys, mikä on kenenkin mielestä tavisnainen.

No tällainen kiltti, kunnollinen, työssäkäyvä ja autoileva. En tajua miksi en kelpaa normaalipainoiselle miehelle.

Minä käyn lisäksi suihkussa ja lenkkeilen. Mikä on, kun en kelpaa? Isäni mielestä olen kaunis prinsessa. Miksi miehet nirsoilee?

Vierailija
62/492 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti, mistä löytyy vapuksi normaalipainoinen mies tavisnaiselle, joka on 168 pitkä ja käy töissä?

Mee vappumarkkinoille, vappumarssille tms., havainnoi, onko siellä yksin liikkeellä olevia normaalipainoisen näköisiä miehiä, ja kysy, saatko tarjota tippaleivät.

No siellä nyt vaan on ylipainoisia miehiä, jotka nekin luulee saavansa jonkun kaunottaren. Ei tällainen tavisnainen (168 cm) kelpaa kenellekään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/492 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole halunnut kilttiä ja kunnollista miestä.

Vierailija
64/492 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti, mistä löytyy vapuksi normaalipainoinen mies tavisnaiselle, joka on 168 pitkä ja käy töissä?

Mee vappumarkkinoille, vappumarssille tms., havainnoi, onko siellä yksin liikkeellä olevia normaalipainoisen näköisiä miehiä, ja kysy, saatko tarjota tippaleivät.

No siellä nyt vaan on ylipainoisia miehiä, jotka nekin luulee saavansa jonkun kaunottaren. Ei tällainen tavisnainen (168 cm) kelpaa kenellekään.

Narsistinirsoprinssit kuolee yksin pelikonsolinsa viereen ja löydetään pelituolistaan vasta pari vuotta kuoleman jälkeen.

Vierailija
65/492 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukapa nyt jotain mummoa haluais panna?

No just. Olen normaalipainoinen ja tavallinen ja kunnollinen. Kyllä minulle kuuluu normaalipainoinen ja vähän nuorempi naapurinpoika kuten Timothee Chalamet. Miehet kuitenkin vanhenee ja kuolee nuorempana. Kiva jos joku naapurinpoika hoivaa minua sitten vanhuksena. Se minulle kuuluu ja on epäreilua jos en saa sellaista miestä.

Yleensä ne ovat naiset jotka hoivaa miestä eikä toisinpäin. Mun 26v kaverilla on 34v nainen, jonka kanssa heillä on 2 lasta. No, kaveri pelaa pleikkaria töistä tullessaan ja nainen joutuu hoitamaan kotityöt ja vielä lapset, kun tulee töistä. Mutta hei, pääasia on että naisella on nuorempi mies.

Vierailija
66/492 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en mä halua ylipainoista miestä, kun sellainen ei kiiinnosta minua. Sellainen normaalipainoinen naapurinpoika, kuten Ralph Fiennes nuorena riittää mulle. Luonteella ei niin väliä, mutta on mulla kriteerini, kun kuitenkin olen ihan tavallinen nainen ja vielä normaalipainoinenkin.

Vierailija
67/492 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en mä halua ylipainoista miestä, kun sellainen ei kiiinnosta minua. Sellainen normaalipainoinen naapurinpoika, kuten Ralph Fiennes nuorena riittää mulle. Luonteella ei niin väliä, mutta on mulla kriteerini, kun kuitenkin olen ihan tavallinen nainen ja vielä normaalipainoinenkin.

Kakkosen miehetkin (esim. hu*raamisellaan itsensä pilanneet kumilätkän jahtaajat, kuten Mikko Koivu) saa nuoremman kauniin vaimon. Miksi en saa hoikkaa nuorta miestä, vaikken ole p*rnotähtiä pa*eskellut ja olen opiskellutkin?

Vierailija
68/492 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä se on hauska ketju.

Olen 50 ja risat mies.

Tasavertaista naista on vaikea löytää sinkuista.

Omavarainen, koulutettu  ja suht normaali painoinen. Ei tartte olla missin mitoissa.

Samanikäinen käy. Toki nuoremmatkin, mutta en havittele yli 10v ikäeroa pakonomaisesti.

Vierailija
69/492 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä ikähaarukkasi riittävän avoinna ja muista antaa ainakin vanhemmille miehille heti ensitreffeillä, jos he ovat muistaneet ottaa sen sinisen pillerinsäkin!

Vierailija
70/492 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tullut nyt selvyyttä asiaan. Täytyy vaan tyytyä taas yksinäiseen vapunviettoon, kun ei tällainen tavallinen kunnollinen nainen vaan kelpaa miehille. Ap

Vierailija
71/492 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kakkosen miehetkin (esim. hu*raamisellaan itsensä pilanneet kumilätkän jahtaajat, kuten Mikko Koivu) saa nuoremman kauniin vaimon. Miksi en saa hoikkaa nuorta miestä, vaikken ole p*rnotähtiä pa*eskellut ja olen opiskellutkin?

Ne on pilanneet ittensä pillukarusellissa. Mutta voishan sellaisen silti ottaa. Jos se on normaalipainoinen.

Vierailija
72/492 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, en tiedä, joten osaa vastata kysymykseesi.

Mutta sen tiedän, että parisuhteissa on aina kysymys, toisen ihmisen persoonasta.

Ihmisestä kokonaisuutena! Etenkin kypsemmällä iällä.  

Ja erityisesti senioreiden parisuhreessa.

Ulkonäkö ei ole enää mikään ratkaiseva tekijä seniori suhteissa, toisin 18-30 tai sinne päin ikäisillä.

Pelkkä kauneus tai komeus, ei koskaan takaa mitään loputtomasti onnellista yhteiselämää.

Mutta toki ulkonäöllä on merkitystä, ensi alussa: Ketä pyytää tanssiin, ketä menee jututtamaan, ketä lähestyy, kehen ottaa yhteyttä deitti valokuvussa, ja niin edespäin.

Mutta juttelu, keskustelut, lähempi tutustuminen määrää sen, jatkuuko kiinnostus. Haluaako tavata uudelleen? Pyytääkö puh.nroa ja kysyy: Saanko soittaa.

Ei ihmissuhteet, ei ihastuminen eikä rakastuminen ole niin helppoja eikä yksinkertaisia asioita, miltä ne käytönässä, joillekin saattavat tuntua.

Siihen miten ihastuu, mieltyy toiseen jo lyhyen tapaamisen ja juttelun jälkeen, vaikuttavat miljoonat asiat ihmisen aivoissa.

Lopullisessa ihastumisessa, joka on usein nopeaa, MUTTA lopullisessa rakastumisessa, ulkonäkö on viimein pointti, mitä rakastanut mies tai nainen ajattelee.

Vierailija
73/492 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä se on hauska ketju.

Olen 50 ja risat mies.

Tasavertaista naista on vaikea löytää sinkuista.

Omavarainen, koulutettu  ja suht normaali painoinen. Ei tartte olla missin mitoissa.

Samanikäinen käy. Toki nuoremmatkin, mutta en havittele yli 10v ikäeroa pakonomaisesti.

Olet vähän liian vanha minulle etkä kertonut painoasi. 

Vierailija
74/492 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on aika lailla makukysymys, mikä on kenenkin mielestä tavisnainen.

No tällainen kiltti, kunnollinen, työssäkäyvä ja autoileva. En tajua miksi en kelpaa normaalipainoiselle miehelle.

Niinpä, läskit ja rumat miehet vaan lähestyy, eikä tavikset, kuten joku Henry Cavill. 

Tinderissäkin ne kaljamahat vaan viestittelee, vaikka olen normaalipainoinen nainen. Miyä ne oikein luulee? Eikö ne tajua, että mulle kuuluu normaalipainoinen  George Clooneyn nuori versio? Ei vaan mee perille.

Mä tunnen tuskasi. Sä oot niiiiin oikeessa!

Vierailija
75/492 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne on pilanneet ittensä pillukarusellissa. Mutta voishan sellaisen silti ottaa. Jos se on normaalipainoinen.

Eihän sellaisella ku*linyäksinu*situlla tautipesällä mitään tee.  Jotain tasorajaa nyt, nainen! Ei hu*ripukista aviomiestä tehdä. Se on jämpti niin.

Vierailija
76/492 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, en tiedä, joten osaa vastata kysymykseesi.

Mutta sen tiedän, että parisuhteissa on aina kysymys, toisen ihmisen persoonasta.

Ihmisestä kokonaisuutena! Etenkin kypsemmällä iällä.  

Ja erityisesti senioreiden parisuhreessa.

Ulkonäkö ei ole enää mikään ratkaiseva tekijä seniori suhteissa, toisin 18-30 tai sinne päin ikäisillä.

Pelkkä kauneus tai komeus, ei koskaan takaa mitään loputtomasti onnellista yhteiselämää.

Mutta toki ulkonäöllä on merkitystä, ensi alussa: Ketä pyytää tanssiin, ketä menee jututtamaan, ketä lähestyy, kehen ottaa yhteyttä deitti valokuvussa, ja niin edespäin.

Mutta juttelu, keskustelut, lähempi tutustuminen määrää sen, jatkuuko kiinnostus. Haluaako tavata uudelleen? Pyytääkö puh.nroa ja kysyy: Saanko soittaa.

Ei ihmissuhteet, ei ihastuminen eikä rakastuminen ole niin helppoja eikä yksinkertaisia asioita, 

Joo joo, mutta miksi tällainen tavallinen nainen (työ, tukka päässä,168 cm) ei kelpaa miehille? En vaadi mitään komistusta, vaan söpö naapurinpoika tyyliin Cillian Murphy kelpais kyllä. Onko ne vaan tosi nirsoja? Ei olis varaa olla.

Vierailija
77/492 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on kumma, jos näillä spekseillä ei irtoa munaa. Olen ihan tavallinen nainen.

Niin etsit munaa,minä tarjoan vaan kullia joten jatka vaan  sitä munan etsimistä,niitä löytyy kaupoista ,kanaloista..kulli on jo aarre jos sellaisen löydät.

Vierailija
78/492 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on kaikki hyvin, kun pysyt erossa miehistä. Ihan kokemuksesta sanon, elämässä on paljon muutakin kuin miehet. Osta dildo, jos tarvitse, se edullinen korvike miehelle, mutta ilman passaamisen vaivaa.

Vierailija
79/492 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat niin epätoivoiselta, että hyi. 

Vierailija
80/492 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on kaikki hyvin, kun pysyt erossa miehistä. Ihan kokemuksesta sanon, elämässä on paljon muutakin kuin miehet. Osta dildo, jos tarvitse, se edullinen korvike miehelle, mutta ilman passaamisen vaivaa.

Ihmettelen vaan, miten joku ylipainoinen mies voi tavoitella jotain Pamela Anderssonia - eikö ne tajua tasoaan? Ja sit tällainen ihan tavallinen ja kunnollinen ammattikorkeakoulun käynyt nainen ei kelpaa normaalipainoisille miehille. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän