Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 55-vuotias nainen. Miksi en saa miestä?

Vierailija
30.04.2025 |

En hakkaa, en ole viinaan menevä, käyn töissä. Missä vika? Ovatko miehet nykyään liian nirsoja?

Kommentit (492)

Vierailija
221/492 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silloin kun olit 30 kukaan ei kelvannut, oliko rima liian korkealla?

Tein ikävuosien 27 ja 33 välillä kolme lasta.

No niin, siinä se selitys. Tavara on levinnyt ja kokoluokkaa porttikonki - ei ihme että miehet kiertää kaukaa.

Pikkupojat ei vielä tiedä pillusta mitään, mikä on ihan ymmärrettävää. Toivottavasti pääset joskus tutustumaan siihen.

Eiköhän täällä ole useammasta kokekumusta kuin sinulla ja empiiristä tutkimusta on tehty. Sinä tiedät vain omastasi ja siitä yhdestä pillusta ei voi yleistää. Ärtymyksestä päätellen olet lisäksi porttikonkin tai kylpyammeen omistaja - ihan sama minkälaista patonkia niissä heiluttelee :D

Vierailija
222/492 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin, siinä se selitys. Tavara on levinnyt ja kokoluokkaa porttikonki - ei ihme että miehet kiertää kaukaa.

Pikkupojat ei vielä tiedä pillusta mitään, mikä on ihan ymmärrettävää. Toivottavasti pääset joskus tutustumaan siihen.

Eiköhän täällä ole useammasta kokekumusta kuin sinulla ja empiiristä tutkimusta on tehty. Sinä tiedät vain omastasi ja siitä yhdestä pillusta ei voi yleistää. Ärtymyksestä päätellen olet lisäksi porttikonkin tai kylpyammeen omistaja - ihan sama minkälaista patonkia niissä heiluttelee :D

Ei taida olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/492 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites ne kilot?

168 cm ja normaalipaino. Onhan tuo sanottu moneen kertaan.

Ja silti en kelpaa normaalipainoiselle miehelle. Ei tartte edes olla mikään Mr. Finland. Joku naapurinpoikamainen normaalipainoinen kelpaa. Vaikka Pete Parkkosen tyylinen.

A-kuppi ja naama on kuin petolinnun perse? Jotainhan sinussa on vialla.

Vierailija
224/492 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö miehet tajua, mihin tämä tavallisten naisten syrjiminen irtomuna- ja parisuhdemarkkinoilla johtaa? Luuleeko miehet, että naiset vaan kiltisti hyväksyvät asiantilan ja työmuurahaisina käyvät töissä maksaen miesten elämisen veroillaan? Jos naiset ei saa parisuhdetta, ihan turha on naisen raataa. Itse irtisanouduin 5 vuotta sitten, elättäkää itse itsenne h*romiehet! Minulta ette saa enää senttiäkään.

Ja jos näen miehen vaikka kadulla saavan köniinsä tai olevan muuten vaikeuksissa, niin en mene auttamaan. Jos en saa joltakulta mieheltä munaa, niin en auta ketään miestä. Selvitkööt itse. Niin minunkin pitää selvitä miehenpuutteestani, vaikka olen normaalipainoinen ja amk-tutkinnon suorittanut nainen. 

Ja sota-aikana en kyllä osallistuisi mitenkään maanpuolustukseen ja jälleenrakentamiseen. Miksi osallistuisin, kun en kelpaa normaalipainoiselle suomalaiselle miehelle?

Vierailija
225/492 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites ne kilot?

Ja silti en kelpaa normaalipainoiselle miehelle. Ei tartte edes olla mikään Mr. Finland. Joku naapurinpoikamainen normaalipainoinen kelpaa. Vaikka Pete Parkkosen tyylinen.

Olen ihan tavallinen nainen. Kunnollinen. Amk-tutkinto. Oma asunto ja auto. Normaalipaino. Käyn töissä. 168 cm. En vaan kelpaa. Kyllä miehet on nirsoja nykyään.

Vierailija
226/492 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän täällä ole useammasta kokekumusta kuin sinulla ja empiiristä tutkimusta on tehty. Sinä tiedät vain omastasi ja siitä yhdestä pillusta ei voi yleistää. Ärtymyksestä päätellen olet lisäksi porttikonkin tai kylpyammeen omistaja - ihan sama minkälaista

Ei taida olla.

Kyrpien suhteen sinulla voi olla kokemusta useammasta, mutta langan ulinan perusteella voi olla että niistäkin vain yhdestä eli ex?-miehestäsi :D

Vierailija
227/492 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites ne kilot?

Olen ihan tavallinen nainen. Kunnollinen. Amk-tutkinto. Oma asunto ja auto. Normaalipaino. Käyn töissä. 168 cm. En vaan kelpaa. Kyllä miehet on nirsoja nykyään.

Pistä kuvat alasti edestä ja takaa niin voidaan hirviporukan poikain kanssa arvioida! T: M65+

Vierailija
228/492 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minullakin on yhtä hirveä tilanne! Oikeasti, te miehet ette tajua miten helpolla pääsette.

Olen itse joutunu tyytymään ylipainoiseen 50v ihan huippuun mieheeni, joka rakastaa mutta ei siltikään päivittäin ostele kukkia ja viikoittain timantteja ja matkoja!

Olen itse kuitenkin vain 48-vuotias, tukka päässä ja minullahan voisi olla jokin erityinen kädentaito taikka harrastus.

Ihan tosi pikkusen ylipainoa on, 170 cm/105kg, mutta kyllähän naisessa pitää olla kurveja ja muutenkin mistä ottaa kiinni.

On pikkuhiljaa yllättäen tullut muutama täysin huomaamaton ylikilo, vaikka juoksen ultramaratoneja jääkaapille, mutta treffikumppanille antaisin valokuvan max 1999-luvulta.

Olen tosi nuorekas ja ikäistäni selvästi hehkeämpi. Kaikki sanoo lopulta aina niin kun jank... keskustelen aiheesta. Farmariasussa holvikaaren alla säkkipimeässä menen ihan teinitytöstä.

Masentaa taas niin hirveästi tuo viiskymppi

Nää päivittäiset incelien ulinat on niin sairaan hauskoja, kun sukupuolet on käännetty toisin päin.

Vierailija
229/492 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites ne kilot?

Niin sitä vissiin pitää olla isotissimissikirurgi, että kelpaa. Tavisnaisella ei ole mitään mahdollisuuksia. Niin se vaan on. 

Vierailija
230/492 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nurmes hiljaa, sä et ole koskaan päässyt edes pillua haistamaan. Siinä sun empiirinen kokemupiirisi on.

Vierailija
231/492 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minullakin on yhtä hirveä tilanne! Oikeasti, te miehet ette tajua miten helpolla pääsette.

Olen itse joutunu tyytymään ylipainoiseen 50v ihan huippuun mieheeni, joka rakastaa mutta ei siltikään päivittäin ostele kukkia ja viikoittain timantteja ja matkoja!

Olen itse kuitenkin vain 48-vuotias, tukka päässä ja minullahan voisi olla jokin erityinen kädentaito taikka harrastus.

Ihan tosi pikkusen ylipainoa on, 170 cm/105kg, mutta kyllähän naisessa pitää olla kurveja ja muutenkin mistä ottaa kiinni.

On pikkuhiljaa yllättäen tullut muutama täysin huomaamaton ylikilo, vaikka juoksen ultramaratoneja jääkaapille, mutta treffikumppanille antaisin valokuvan max 1999-luvulta.

Olen tosi nuorekas ja ikäistäni selvästi hehkeämpi. Kaikki sanoo lopulta aina niin kun jank... keskustelen aiheesta. Farmariasussa holvikaaren alla säkkipimeässä menen ihan teinitytöstä.

Nää päivittäiset incelien ulinat on niin sairaan hauskoja, kun sukupuolet on käännetty toisin päin.

Väärä lanka; tässä langassa femcelit ulisee. Oli sitten saamattomuuden syy kaikissa miehissä tai omassa jolta lorpahtanut.

Vierailija
232/492 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites ne kilot?

Pistä kuvat alasti edestä ja takaa niin voidaan hirviporukan poikain kanssa arvioida! T: M65+

Tuollaisen vanhuksen mielipide ei kiinnosta yhtään. 

Vierailija
233/492 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tosi nuorekas ja ikäistäni selvästi hehkeämpi. Kaikki sanoo lopulta aina niin kun jank... keskustelen aiheesta. Farmariasussa holvikaaren

😉

Vierailija
234/492 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites ne kilot?

Niin sitä vissiin pitää olla isotissimissikirurgi, että kelpaa. Tavisnaisella ei ole mitään mahdollisuuksia. Niin se vaan on. 

On ne miehet nirsoja. Miksei tavallinen nainen enää kelpaa?

Vierailija
235/492 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän täällä ole useammasta kokekumusta kuin sinulla ja empiiristä tutkimusta on tehty. Sinä tiedät vain omastasi ja siitä yhdestä pillusta ei voi yleistää. Ärtymyksestä päätellen olet lisäksi porttikonkin tai kylpyammeen omistaja - ihan sama minkälaista

Nurmes hiljaa, sä et ole koskaan päässyt edes pillua haistamaan. Siinä sun empiirinen kokemupiirisi on.

Femcel kuvittelee olevansa yhden omistajana kaikkien pillujen asiantuntija :D

Vierailija
236/492 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän täällä ole useammasta kokekumusta kuin sinulla ja empiiristä tutkimusta on tehty. Sinä tiedät vain omastasi ja siitä yhdestä pillusta ei voi yleistää. Ärtymyksestä päätellen olet lisäksi porttikonk

Olehan hiljaa, läski nysämuna. Tuollaisen mielipiteellä ei oo mitään arvoa.

Vierailija
237/492 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites ne kilot?

Tuollaisen vanhuksen mielipide ei kiinnosta yhtään. 

Meidän laajalta ja kokeneelta paneelillta saisit luotettavan vastauksen! Pyllistyskuva olisi hyvä myös! T: M65+ ja hirviporukan pojat.

Vierailija
238/492 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulle kuuluu timmi kolmekymppinen mies. Tilanteesi on syrjintää. Suomen valtion pitäisi tehdä jotain. Tai YK:n!

Miksi kukaan ei välitä?

Vierailija
239/492 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän täällä ole useammasta kokekumusta kuin sinulla ja empiiristä tutkimusta on tehty. Sinä tiedät vain omastasi ja siitä yhdestä pillusta ei voi yleistää.

Olehan hiljaa, läski nysämuna. Tuollaisen mielipiteellä ei oo mitään arvoa.

Tässähän tämä tuli eli ikävä luonne ja levähtänyt römpsä pitää sinusta miehet kaukana :D

Vierailija
240/492 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites ne kilot?

Pistä kuvat alasti edestä ja takaa niin voidaan hirviporukan poikain kanssa arvioida!

Ei helmiä sioille. Olen kuitenkin normaalipainoinen nainen. + amk-tutkinto.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän