Kongolaisten miesten vehkeen keskimääräinen pituus on 18cm
Tuosta speedo-ketjusta luin. Huh huh! Keskipituus! Eli puolet on vielä isompia.
Kommentit (96)
Vierailija kirjoitti:
Tollaset jättiläiskyrvät on ihan hirveitä. Ei sellaisesta kukaan oikesti nauti.
Ainakaan nainen. Jotkut homot taitaa haluta jättikulleja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvi uskoa, mutta käyn siellä lomalla kerran vuodessa juuri kalujen takia ja vastaan on tullut useampia noin 27-31cm ja ovat vielä itse kertoneet, kun ihmettelin valtavaa kokoa.
N33
En epäile hetkeäkään etteikö ne siellä arvosta sun epätoivoasi. Toivottavasti maksat edes kunnon hinnan.
Uskon, että käyt kerran vuodessa. Aina kun olet saanut SPR:n töistä rahat kasaan. Elopainoa varmasti myös lähemmäs 150 kg kuin 50kg?
Olisihan se pitänyt arvata, että suomalaisille tuppimulkuille käy itsetunnon päälle, tehän voitte, jos pystytte, ajatella niin, että eihän se teiltä ole pois kun saan isoa siellä kerran vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvi uskoa, mutta käyn siellä lomalla kerran vuodessa juuri kalujen takia ja vastaan on tullut useampia noin 27-31cm ja ovat vielä itse kertoneet, kun ihmettelin valtavaa kokoa.
N33
En epäile hetkeäkään etteikö ne siellä arvosta sun epätoivoasi. Toivottavasti maksat edes kunnon hinnan.
Uskon, että käyt kerran vuodessa. Aina kun olet saanut SPR:n töistä rahat kasaan. Elopainoa varmasti myös lähemmäs 150 kg kuin 50kg?
Olisihan se pitänyt arvata, että suomalaisille tuppimulkuille käy itsetunnon päälle, tehän voitte, jos pystytte, ajatella niin, että eihän se teiltä ole pois kun saan isoa siellä kerran vuodessa.
On se. Muuten panisit mun kanssa. Tai Iso-Jorman kanssa. Mulla on 23,08 cm pitkä ja 15,04 cm paksu.
Kanki-Pasi
Ei pidä paikkansa. Kongolaiset kusettaa ihan yhtä paljon kuin nämä edelliset veijarit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N33
On se. Muuten panisit mun
Hitto, olisit heti kertonut että sulla tollainen aisa, sovitaanko treffit, kik?💓💓
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap.n logiikalla puolet myös pienempiä.
Mites sinun logiikallasi sitten?
Ap:lla on keskiarvon määritelmä hakusessa. Kuten nähtävästi myös sinulla. Keskiarvolla ja mediaanilla on vissi ero.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap.n logiikalla puolet myös pienempiä.
Mites sinun logiikallasi sitten?
Ap:lla on keskiarvon määritelmä hakusessa. Kuten nähtävästi myös sinulla. Keskiarvolla ja mediaanilla on vissi ero.
Mutta jos ne on lähellä toisiaan, tämä viittaa jakauman symmetrisyyteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N33
On se. Muuten panisit mun
On muuten melko paksu! Mikä on ympärysmitta? Onko tullut vastaan liian kireitä pilluja?
Ei vois vähempää kiinnostaa. Yök....
Terv. Nainen
Vierailija kirjoitti:
Kerran yhdessä dokkarissa miehet esittivät nakkena heimotanssia.
Puolessa reidessä heiluivat lemmennuijien päät.
Evoluution tulosta? Onkohan siellä väljävehkeisimmät naiset kautta maalimanhistorian.
Mites kongolaiser naiset kestää, vai onko elimet ns. yhteensopivia.
Ja Kongon älykkyysosamäärä on 73. Kompuutteri käy varmaan bitcoinien louhimiseen ellei kobolttikaivokselta tule riittävästi.
Kun evoluutio ei ole muita avuja suonut, niin mennyt noin
Ei pituudella ole väliä. Suomalaisilla naisilla on niin väljät reijät ettei niihin pituus auta ja tarpeeksi paksua ei löydy mistään.
Vierailija kirjoitti:
erektiossa siis
ap
Eli reilusti pienempi kuin palstaulisijoilla ja palstamammojen miehillä ja odotuksilla.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kohde maa jooga- retriitille?
Siellä olisi kiva tutustua kulttuuriin ja paikalliseen ruokaan.
Vierailija kirjoitti:
Kerran yhdessä dokkarissa miehet esittivät nakkena heimotanssia.
Puolessa reidessä heiluivat lemmennuijien päät.
Millähän perusteella valittu esittäjät?
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset naiset tykkävät matkustaa afrikkaan, ison vehkeen perässä reissaavat
T.Raffe
Höpö, höpö. Eksoottsen kulttuurin ja hyvän ruoan vuoksi he siellä käyvät. Vaimo kertoi. On käynyt itsekin tyttöjen kanssa monet kerrat.
Hyvä Pertti.