Kongolaisten miesten vehkeen keskimääräinen pituus on 18cm
Tuosta speedo-ketjusta luin. Huh huh! Keskipituus! Eli puolet on vielä isompia.
Kommentit (111)
Elikkä tuolla joku 22cm ei ole mikään harvinaisuus mutta täällä on aikamoinen jätti.
Olisin siis parempaa keskitasoa Kongossa, mutta eihän rasistit sitä sulattaisi pisamanaamaiselta suomalaiselta.
Valkoiset naiset kiimassa miehen mustiin. Siitä johtuu tämänkin palstan rasismi.
Kuva olis kiva! Mut oikeassa elämässä riittää ihan keskikokoinen.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisella katkarapu🍤
suhteessa suominaisen vastaavaan siis.
silti eurooppalaista keskitasoa tutkitusti.
miksi naisilla yliväljä?
Vierailija kirjoitti:
Elikkä tuolla joku 22cm ei ole mikään harvinaisuus mutta täällä on aikamoinen jätti.
Mulla on jättikulli. Valkoinen heteromies olen.
Jättikullit parhaita ei värillä niin väliä!
-Jussi
Vierailija kirjoitti:
Jättikullit parhaita ei värillä niin väliä!
-Jussi
Persuhullu taas jankuttamassa.
Olen naimisissa oleva nainen ja tutustunut muutamaan kongolaiseen mieheen yöelämässä. Toistaiseksi vain viestitelty, mietin miten ehdottaa aviomiehelle avointa suhdetta.
Olin 15v, käytiin kavereiden kanssa uimalassa, yksi kaveri oli naama vääränä kun nousin altaasta, hän kysyi "missä itussa sä pidät sitä vehjettä" johon minä että "vasemmassa lahkeessa, etkö näe" johon hän "voi ittujen ittu, se pitää laittaa siihen valkoiseen pussiin joka on siinä edessä, koko junkki". Pikkuruinen pussukka, luulin että hän vitsaili, ihan suomalainen oon. /223mm
Itselläni on 20cm. Vaimo on laiha, pitkä ja syväpilluinen. Valittaa toisinaan, kun painan panon loppukiihdytyksen aikaan takaa päin pohjaan saakka. Kelvannut kuitenkin hänelle kohta 10v, vaikka eksällään oli kuulemma aavistuksen isompi kuin minulla.
Jos hän dildottaa itse, dildosta 18cm menee kivutta sisään.