Viimeisin hankintasi?
Mitä normiarjesta poikkeavaa (ruoka, polttoaine jne) hankit viimeksi? Miksi?
Kommentit (33)
Teleskooppikenkälusikka. Lonkkavian vuoksi en pysty kumartumaan.
Tilasin Tokmannin verkkokaupasta Polan collegehousut. Jouduin tilaamaan kun kaupunkini myymälöissä ei enää ollut omaa kokoani jäljellä. Verkkokaupassakin oli vain muutama kappale enää. Otin riskin että ne eivät olisi mieleiset päällä, mutta ne ovat juuri sellaiset kuin toivoin! Korkeavyötäröiset, kapenevalahkeiset, nilkkapituiset.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Vappupallo, oon 40v nainen, ei lapsia.
Kaksi jalkarahia, pitäisi vaan käydä hakemassa paketti lähikaupasta Matkahuollon noutopisteestä. Toinen olohuoneeseen (saan sen sisään keskeneräisen neuletyön) ja toinen työpöydän alle, niin mukavampi istua koneen ääressä ja tehdä töitä, kun saa jalat rahin päälle.
Eilen kirpparilta kauniin mustavalko raidallisen puuvillaneule puseron ja mustat caprit. Maksoivat yhteensä 4.50 euroa
Ostin itselleni uuden ihanan vaaleansinisen pyjaman. Tajusin että ei sitä kotonakaan kannata epämukavissa ja rikkinäisissä vaatteissa olla vaan kotiasukin voi olla kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Vappupallo, oon 40v nainen, ei lapsia.
Minä ostin myös ja olen 36v :D Ei ole lapsia täälläkään.
Uuden sängyn, vanha oli jo sen verran risaiseksi mennyt että päätin viimeinkin hommata uuden
Faith kirjoitti:
Tilasin Tokmannin verkkokaupasta Polan collegehousut. Jouduin tilaamaan kun kaupunkini myymälöissä ei enää ollut omaa kokoani jäljellä. Verkkokaupassakin oli vain muutama kappale enää. Otin riskin että ne eivät olisi mieleiset päällä, mutta ne ovat juuri sellaiset kuin toivoin! Korkeavyötäröiset, kapenevalahkeiset, nilkkapituiset.
Muutaman vuoden takainen malli oli ainakin överin leveä kun minä tykkään slimmimmästä niin ovat ihan jääneet käyttämättä.
Hankin pojan puhelimeen näytönsuojan. AliExpressistä 0,89€ toimituksineen, ei paljon ihmetytä miksi jengi tilaa Kiinasta.
Kaksi uutta peittoa, viime viikolla Prisman kanta-asiakaspäiviltä, sieltä myös kompostori ja miehelle kalsareita.