Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos uusi miesystäväsi ilmoittaa, että hänen lapsi on numero yksi

Vierailija
29.04.2025 |

Ja sinä olet numero 2. Mitä sanot siihen? 

Kommentit (139)

Vierailija
1/139 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtäisin. Omat lapseni ovat minulle numero 1 myös.

Vierailija
2/139 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsestään selvää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/139 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos uusi naisystäväsi ilmoittaa että hänen lapsensa on (tai ovat, jos lapsia on useampia) numero yksi ja sinä olet numero kaksi, mitä siihen sanot?

Vierailija
4/139 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama, ymmärtäisin. Omat lapset on tietenkin aina maailman tärkeimmät ihmiset. Tosin, jos mies toisi tuon noin vaan esille (kysymättä), pitäisin sen ääneen sanomista kyllä kuitenkin vähän epäkohteliaana. Varsinkin jos oltaisiin seurustelun alkuvaiheessa.

Vierailija
5/139 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei olisi uusi miesystäväni sillä en koskisi lisääntyneeseen isukkiin edes kaverin pimpillä.

Vierailija
6/139 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Numeromiehet saa jäädä leikkimään keskenään numeroidensa kanssa.

Vierailija
7/139 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda seuraavaan. Toisille lapset on nro 1 ja toisille puoliso. Lapsi on lainaa aikuistumiseensa asti, mutta puolison kanssa elät ja jaat elämäsi loppuun saakka.

Vierailija
8/139 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä paljoa kiinnostaisi sitten mitään ylimääräistä hänen vuokseen tehdä.

Vierailija
9/139 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsestään selvää.

Ei ole. Minun vanhemmilleni he itse olevat numero ykkösiä, ja kaikki muut on pelkkiä pelinappuloita.

Vierailija
10/139 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teille, joille lapsi on nro 1, niin mihin asti? Ai aikuinenkin, omaa elämäänsä elävä lapsi on sinulle tärkeämpi kuin puoliso?

Vierailija
11/139 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän omat alaikäiset lapset mene aina kumppanin edelle jos normaali ihminen

Vierailija
12/139 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän huolestuisin, jos ihminen, jolla on lapsia, EI pitäisi lapsiaan ykkösenä. Kertoisi ihmisestä pelkästään huonoa.

Itse en tosin halua lapsia, mukaan lukien lapsipuolia, joten mihinkään kovin vakavaan en ryhtyisi sellaisen ihmisen kanssa, joka haluaa lapsia tai jolla on niitä jo. Mutta kaikkein vähiten sellaisen, jolla on lapsia mutta ei pidä heitä ykkösenä.

Vierailija
13/139 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin se on niin. Ellei olisi, niin jättäisin tuollaisen.

Vierailija
14/139 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsestään selvää.

Ei ole. Minun vanhemmilleni he itse olevat numero ykkösiä, ja kaikki muut on pelkkiä pelinappuloita.

Ikävä kuulla, aika kamalia tyyppejä. Toivottavasti olet löytänyt elämääsi parempia ihmisiä myöhemmin.

Vierailija
15/139 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teille, joille lapsi on nro 1, niin mihin asti? Ai aikuinenkin, omaa elämäänsä elävä lapsi on sinulle tärkeämpi kuin puoliso?

Vaikeaa sanoa. Lapsi on pian 18, miehen olen tuntenut 10 vuotta. Palaan asiaan jos tunne muuttuu.

enemmänkin mietityttäisi jos mies olisi 10 vuotta sitten vannottanut, että tuleehan hänestä varmasti tärkein, viimeistään kun lapsi on aikuinen, tuleehan varmasti.

Lakatkaa pyrkimästä omistamaan toista ihmistä, tulette itsekin onnellisemmiksi.

Vierailija
16/139 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jatkaisi seurustelua miehen kanssa, joka pihuu minulle tuohon sävyyn. Lapset saavat olla numero yksi, mutta niin olen minäkin, enkä ymmärrä, miksi me kaikki emme voisi olla. Käsittääkseni isänrakkaus ja romanttinen rakkaus ovat eri asioita, eivät hierarkkisia.

Vierailija
17/139 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsestään selvää.

Lisäys: mutta en olisi edes harkinnut isää.

Vierailija
18/139 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla ykkössijalla? En ymmärrä, mitä tuo tarkoittaa käytännössä? 

Vierailija
19/139 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän outona pitäisin itsestäänselvyyksien latelemista.

Vierailija
20/139 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulle on sanottu noin, pahoitin mieleni, vaikka on tietenkin itsestään selvää, että lapsi on aina ykkönen, mutta se että täytyy korostaa sitä, että sinä olet vain kakkonen, loukkasi. Mutta sanoin tästä miehelle ja hän pyysi anteeksi, sanoi että olen oikeassa eikä hän tarkoittanut, että minä olen "vain" kakkonen, halusi vaan korostaa sitä, miten tärkeä lapsi hänelle on. Ymmärsin ja asia jätettiin siihen.

Menimme myöhemmin naimisiin ja olimme yhdessä lähes 20 vuotta, ero tuli sitten ihan muista syistä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi