Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksinhuoltjat tai miksei muutkin vanhemmat: miten jatksatta lasten kavereiden

Vierailija
18.09.2008 |

yövierailuja? Itsestäni tuntuu melko raskaalta varsinkin jos lapsi on koko päivän aamusta seuraavan päivään viikonloppuna. Tuntuu vähän kuin olisi pallo jalassa. Eli ei voi noin vain käydä kaupassa, kylässä tms. En kuitenkaan tohdi kieltäytyä koska lapsi nauttii ja kaverit tärkeitä lapselle. Mites teillä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haetaan joku leffa, tehdään poppareita, juodaan mehua ja löffäillään sohvalla yökkärit päällä. Lapset sipisee itsensä uneen. Päivällä käydään leikkipuistossa ja kaupassa ja vaikka kylässä jos niikseen. Ei tarvitse leikkiä, voi puuhailla omiaan ja vaikka leivotaan.

Lapsi on eskarissa ja musta se on vaan hauskaa. Enkä keksi mitään muuta keinoa päästä itse joskus ulos kun tarve vaatii.

Alenna rimaa ja ota rennosti!

Vierailija
2/6 |
18.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta joskus harvoin lapsen mieliksi suostun.

Ei tarvi kovin usein alkaa siihen touhuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne leikkivät ja juttelevat keskenään ja minä saan hetken ajatella omiani.

Ei mun joka päivä tarvi kaupassa käydä.

Vierailija
4/6 |
18.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin ne kaikki on 1 ja 2? Miksei voi mennä kylään parin lapsen kanssa? Mitä yksi ylimääräinen ipana rajoittaa? Mä en ymmärrä. Ihme uusavutonta meininkiä.

100 % yh, yksi lapsi ja melkein joka viikonloppu yökyläläisiä

Vierailija
5/6 |
18.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei uskonut minua kun sanoin, että nyt mennään kauppaan tms. Ei halunnut mennä kauniina päivänä ulos jne. Olin ihan poikki vaikken yh olekkaan.

Vierailija
6/6 |
18.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yövierailut rajoittaa oman perheen suunnitelmia. Ja varsinkin kun niitä yövieraita ei haeta yleensä ajoissa pois vaan ovat lauantaiaamusta sunnuntai-iltaan.

Ja joillakin perheillä näkyy olevan tapana työntää se lapsensa aina jonnekin yökylään, ettei tarvitse itse sitä hoitaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi