Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hs keskiluokan huumeiden käyttöä katsotaan sormien läpi.

Vierailija
29.04.2025 |

En heti usko tuota hesarin juttua. Pelkkä käyttö tuntuu olevan suomessa niin kova rikos ettei niitä katsota sormien läpi.

Kommentit (157)

Vierailija
81/157 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luusereita kyllä kaikki piriveivarit. Ihan sama paljon vedät.

Vierailija
82/157 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nössöt töissäkäyvät ja kansanedustajat käyttää nykyään huumeita. Huumeet ei virallisesti ole siistejä.

Tarkoitatko että ne ovat epävirallisesti siistejä? Kun joka viides aikuinen viihdekäyttää niin puhutaan aika suuresta määrästä ihmisiä. Yleisimpänä aineena kannabis jonka käyttö on sallittu jo yli 20 euroopan maassa. Suomessakin sen voisi sallia niin poliisit voisivat keskittyä oikeiden huumeiden leviämisen estämiseen. Kannabikseen kun ei kuole eikä se aiheuta fyysistä riippuvuutta niin ei se ole oikeasti huume vaan päihde.

Joka viides aikuinen viihdekäyttää? Onko joku sinun keksimä juttu?

Maikkarin ja muidenkin uutisten mukaan joka v

Kyllähän ton näkee jos käy baarissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/157 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä esimerkiksi kokaiinin ja amfetamiinin viihdekäyttö on niin yleistä, ettei moni uskoisi. Enemmän se tuolla viihdepiireissä on sääntö kuin poikkeus, että niitä vedetään. Toisaalta hyvin harva niihin jää koukkuun ja rojahtaa rappiolle jos elämä on muuten mallillaan.

Vierailija
84/157 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä esimerkiksi kokaiinin ja amfetamiinin viihdekäyttö on niin yleistä, ettei moni uskoisi. Enemmän se tuolla viihdepiireissä on sääntö kuin poikkeus, että niitä vedetään. Toisaalta hyvin harva niihin jää koukkuun ja rojahtaa rappiolle jos elämä on muuten mallillaan.

Lähipiiristä 2 aloitti viihdekäyttää, molempia sen lopettaessa vei ne huumeet jo lujaa. Onneksi kuitenki tahto voitti ja eivät koske enää, mutta kyllä tuossa oli molemmissa isot mahdollisuudet huumekoukkuun.

Vierailija
85/157 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme että katsotaan läpi sormien kun mediankin ensimmäinen reaktio pääministerin jauhobile-ongelmaan on yrittää valkopestä koko homma ja sitten valehdella että vika on venäläisten.

Ongelma on selvästi koko yhteiskunnan läpitunkeva jos se on noinkin suuri ylimmällä tasolla ja mediassa itsessäänkin. Eikä tarvitse unohtaa sitä miten eduskunnan bilekauden vessoista löytyi jäämiä. Tähänkin media koitti vanhaa kunnon vessanistuin selitystä että ei ne poliitikot ja avustajat varmaan käytä vaan ihan ratikan penkistä tarttunutta kamaa se oli :D

Jos selittely on noin systemaattista niin jo siitä voi päätellä median tietävän että käyttö on niin laajaa ettei siitä voi esim. yksittäistä persua syyttää vaan se räjähtää omienkin puolueiden silmille jos sitä ruvetaan kaivelemaan. 

Vierailija
86/157 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luusereita kyllä kaikki piriveivarit. Ihan sama paljon vedät.

Jep. Sanna Marin on pahin piriveivariluuseri.

Vierailija
87/157 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo siis olen vinkannut seiskaa useista julkkiksista jotka olen nähnyt käyttävän. Olen ollut usean tunnetun näyttelijän kanssa samassa pöydässä kun viivoja vedetään ja vinkannut näistä medialle. Esim. Seiskalle kertonut missä ks henkilöt viettävät aikaa ja miten avoimesti käyttävät ja puhuvat asiasta. Eipä ole juttuja tullut.

Vierailija
88/157 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo siis olen vinkannut seiskaa useista julkkiksista jotka olen nähnyt käyttävän. Olen ollut usean tunnetun näyttelijän kanssa samassa pöydässä kun viivoja vedetään ja vinkannut näistä medialle. Esim. Seiskalle kertonut missä ks henkilöt viettävät aikaa ja miten avoimesti käyttävät ja puhuvat asiasta. Eipä ole juttuja tullut.

Vasikka. 

Toivottavasti sinut hakataan halvaantuneeksi.

Vierailija
89/157 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vasikka. 

Koksu - Sanna hiljaa. 

Vierailija
90/157 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vasikka. 

Hähäh pelottaako että jäät kiinni. Ei pitäisi tehdä mitään sellaista mitä ei halua muiden tietävän...

Vierailija
91/157 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vasikka. 

Hähäh pelottaako että jäät kiinni. Ei pitäisi tehdä mitään sellaista mitä ei halua muiden tietävän...

Ei pelota koska siitä saa vain pienet sakot. Pelottaako että kun joku saa sinun tietävän olevan vasikka niin et enää kauaa hengitä. 

🤭

Vierailija
92/157 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vasikka. 

Tietenkin kiinni jääminen pelottaa. Siitä kun tulee varmasti ongelmia toisin kuin satunnaisesta viihdekäytöstä. Kaikkien tietämieni kannabiksen käyttäjien ongelmat ovat tulleet kiinni jäämisestä. Käyttö ei ole aiheuttanut mitään ongelmia.

Vierailija
93/157 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, huumeita tykkäävät käyttää myös pääministerit. 

Vierailija
94/157 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä viihdekäyttäjät mahdollistavat huumekaupan ja sen karut seuraukset. Keksitään syy omaan viihdekäyttöön mutta ei ajatella mikä sen kääntöpuoli on rikollisten hyödyksi.

KAIKKI huumeiden käyttäjät tulee tuomita rikollisina ja rikollisuutta edistävinä henkilöinä.

Jos näitä aineita saisi laillisesta kaupasta, rikollisuus niiden ympärillä kuihtuisi. Päättäjien osalta ihan oma syy. Kun alkoholi oli laitonta, laiton viinakauppa rehotti, nykyään sellaista ei enää ole. Myöskin sellaisissa paikoissa, jossa yleisimmin käytettyä ainetta kannabista saa laillisesti, käyttö ja etenkin nuorten käyttö vähenee, kun asia ei ole enää kiellettyä ja ihmeellistä.

Huumesota on hävitty, on aika kokeilla jotain uutta.

Vierailija
95/157 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä viihdekäyttäjät mahdollistavat huumekaupan ja sen karut seuraukset. Keksitään syy omaan viihdekäyttöön mutta ei ajatella mikä sen kääntöpuoli on rikollisten hyödyksi.

KAIKKI huumeiden käyttäjät tulee tuomita rikollisina ja rikollisuutta edistävinä henkilöinä.

Jos näitä aineita saisi laillisesta kaupasta, rikollisuus niiden ympärillä kuihtuisi. Päättäjien osalta ihan oma syy. Kun alkoholi oli laitonta, laiton viinakauppa rehotti, nykyään sellaista ei enää ole. Myöskin sellaisissa paikoissa, jossa yleisimmin käytettyä ainetta kannabista saa laillisesti, käyttö ja etenkin nuorten käyttö vähenee, kun asia ei ole enää kiellettyä ja ihmeellistä.

Huumesota on hävitty, on aika kokeilla jotain uutta.

Hollannissa on pienempi huumeongelma kuin suomessa. Kannabiskahviloissa ei tyrkytetä muita aineita kannabiksen ostajille. 

Vierailija
96/157 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa tuotteista ei ole mitenkään eettisesti tuotettuja edes laillisilla markkinoilla. Kirjoitan viestin laitteella, jonka on kasannut kiinalainen lapsi ja jonka akun koboltti on kongolaisen lapsen louhimaa. Jos ottaisin ekstaasia pari kertaa vuodessa niin ei hirveästi paina, vaikka joku on jättänyt velat maksamatta ja saanut takkiinsa. 

Vierailija
97/157 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätevesitutkimuksissa on käyttömäärissä selkeä piikki viikonloppujen jälkeen. Tarkoittaa sitä, että huomattava osuus käytöstä on viihdekäyttöä, päihdeongelmaisen pirivieterin käyttö ei ole kalenteriin sidottua. Suurissa kaupungeissa kokaiini on mennyt samoissa tutkimuksissa amfetamiinin ohi, eli voidaan olettaa koksun käytön olevan viihdekäyttöä. Kun kokaiinin grammahinta on kolminumeroinen, harvalla käyttäjällä on varaa vetää niin paljon että syntyy riippuvuus.

Vierailija
98/157 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huumeiden käyttö rahoittaa rikollisliigoja. On myös todella törkeää, että täällä länsimaissa nämä huume hedonistit, otan tässä viivaa, tietääkö nämä viivan ottajat, millaisilla myrkyillä tämä viiva on rikastettu. Kannattaa katsoa dokumentteja millaisilla myrkyillä nämä viivat liuotetaan, kaikki myrkyt jäävät luontoon missä näitä tehdään, nämä tekijät altistuvat näille myrkyille. 

Huumeiden käyttäjät ovat narsistisia, huonon itsetunnon omaavia luusereita, ei muuta. Entinen pääministeri viihtyi jauhojengissä, miksi hän ei joutunut siitä vastuuseen, kävi ulisemassa jossain torilla - olen vain ihminen ja viivytti huumetestiin menoa. En usko, että oli puhdas, en ollenkaan. 

Ei huumeita jatketa sen kummemmilla myrkyillä, koska jos aineet jatkaisi sillä huumevalistuksesta tutulla rotanmyrkyllä niin asiakas ei tulisi vuodesta toiseen takaisin ostamaan lisää. 

Vierailija
99/157 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vasikka. 

Ei pelota koska siitä saa vain pienet sakot. Pelottaako että kun joku saa sinun tietävän olevan vasikka niin et enää kauaa hengitä. 

🤭

Äjähäh kuitenki pelottaa että äitis ja työnantajasi saa tietää. Hitto oot nolo.

Vierailija
100/157 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähipiiristä 2 aloitti viihdekäyttää, molempia sen lopettaessa vei ne huumeet jo lujaa. Onneksi kuitenki tahto voitti ja eivät koske enää, mutta kyllä tuossa oli molemmissa isot mahdollisuudet huumekoukkuun.

Mistä tiedät muiden käytöstä? Jos ei ole addiktioita niin luultavasti et saa koskaan tietää läheisesi käyttävän.