Hs keskiluokan huumeiden käyttöä katsotaan sormien läpi.
En heti usko tuota hesarin juttua. Pelkkä käyttö tuntuu olevan suomessa niin kova rikos ettei niitä katsota sormien läpi.
Kommentit (157)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo tää jauhojengi vieläkin jaksaa hämmentää. Tarjoiltiinko niissä bileissä jotain kokkelia esim ja ottiko Sannakin?
Jos sanna päätti valita testin joka ei todista ettei ole biletetty jauhojen voimin kesän mittaan niin päättele itse. Sanna tuon päätöksen teki, ei kukaan muu.
Kun ei päättänyt. Ei sitä asiakas päätä mikä testi tehdään. Että te olette tyhmiä.
Jatkossa kannattaa ottaa ensin selvää ennen kuin nolaa itsensä.
Älä jaksa valehdella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä viihdekäyttäjät mahdollistavat huumekaupan ja sen karut seuraukset. Keksitään syy omaan viihdekäyttöön mutta ei ajatella mikä sen kääntöpuoli on rikollisten hyödyksi.
KAIKKI huumeiden käyttäjät tulee tuomita rikollisina ja rikollisuutta edistävinä henkilöinä.
Niin, tämähän ei varsinaisesti ole viihdekäyttäjien vaan lainsäätäjän valinta. Moni viihdekäyttäjä ostaisi varmasti vastuullisesti tuotettua "kamaa" ja maksaisi verot myös, mutta se ei ole valitettavasti mahdollista. Esim. kannabiksen laillistaminen toisi kasvua Suomen hiipuvaan talouteen ja jos alkoholi vaihdettaisiin kokonaan kukkaan, myös väkivaltarikokset vähenisivät. Mutta kun ei niin ei...
Kirjoitat täyttä asiaa. Tässäkin asiassa voisi toimia järkevästi mutta ei, se ei käy.
Vierailija kirjoitti:
Nössöt töissäkäyvät ja kansanedustajat käyttää nykyään huumeita. Huumeet ei virallisesti ole siistejä.
Mä en oo ikinä ymmärtäny ihmisiä, jotka käyttää mieluummin päihteitä ja huumeita kuin panee. Siihen on syynsä, että yhteiskunta alkoi taantua heti kun päihteiden käyttö lisääntyi ja paneminen vähentyi
Pintaliitoporukka elää omassa kuplassaan ja kuvittelee, että harmaa massa harrastaa samaa mitä hekin. Itse en ole käynyt edes baarissa vuosikymmeniin, koska dokaavien ihmisten kanssa hengailu vain ärsyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nössöt töissäkäyvät ja kansanedustajat käyttää nykyään huumeita. Huumeet ei virallisesti ole siistejä.
Mä en oo ikinä ymmärtäny ihmisiä, jotka käyttää mieluummin päihteitä ja huumeita kuin panee. Siihen on syynsä, että yhteiskunta alkoi taantua heti kun päihteiden käyttö lisääntyi ja paneminen vähentyi
Ihmiset ovat käyttäneet päihteitä aina. Taantumuksen syyt ovat ihan muualla kuin päihteiden käytössä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi näiden pitäisi olla toisensa poissulkevia? Esim. pudi- tai essopäissään paneminen on oikein miellyttävää touhua.
Miksi ei katsottaisi? Keskiluokkaisena työssäkäyvänä ihmisenä olet nettopositiivinen yhteiskunnalle. Toki kokaiinin tuotantoketju on epäeettinen ja laittomuus toisena tekijänä, mutta eipä kestäisi kovin monen arkikäytössä olevankaan esineen tuotantoketju tarkastelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Sinä et päätä mistään, kun olet tukien varassa elävä lääkenisti."
No sinä nistinä päässäsi liität kaiken huumeisiin tai lääkkeisiin, koska olet päihdesairas eikä muut sille mitään mahda. Mun elämässä mikään ei liity huumeisiin tai muihin päihteisiin.
Äläpä nistiloinen projisoi omoa juttujasi.
Hesarin juttu on keskiluokkaisista käyttäjistä. Nistit on ihan eri luokan käyttäjiä. Oikeat nistit käyttävät kovia huumeita pakonomaisesti. Niitä on paljon vähemmän kuin viihdekäyttäjiä joista suurin osa on kannabiksen käyttäjiä. Viihdekäytössä suurimmat ongelmat johtuvat laittomuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi näiden pitäisi olla toisensa poissulkevia? Esim. pudi- tai essopäissään paneminen on oikein miellyttävää touhua.
Koska ihmiset ei nykyään pane, vaan käyttää aineita. Etkö lukenut mun kommenttia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska ihmiset ei nykyään pane, vaan käyttää aineita. Etkö lukenut mun kommenttia?
Hölmö kommentti aiheuttaa korkeintaan lievää huvittuneisuutta. Kyllä ihmiset panee ja ne osaavat käyttää ehkäisyjä kun eivät halua raskauksia.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei katsottaisi? Keskiluokkaisena työssäkäyvänä ihmisenä olet nettopositiivinen yhteiskunnalle. Toki kokaiinin tuotantoketju on epäeettinen ja laittomuus toisena tekijänä, mutta eipä kestäisi kovin monen arkikäytössä olevankaan esineen tuotantoketju tarkastelua.
Vaatteita ainakin teetetään hikipajoilla. Maataloudessa käytetään halpatyöläisiä kaikkialla missä voidaan käyttää. Jos ei ihan suoraan rikollista toimintaa niin ainakin epäeettistä hommaa.
Vierailija kirjoitti:
Onko se kokaiini jotenkin hyväksyttävämpää kuin kannabis ja siksi keskiluokan käyttöä katsotaan sormien läpi?
Tukielättien huumeidenkäyttöäkö mukamas ei katsota? Eihän niiltä huostaanoteta edes lapsia. Joensuun tapaus oli vain kuorrutus narkkivanhempien lapsiuhrivuorella.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä toimitus omat jäsenensä tuntee tai jotain :D
Voimme esim. muistaa hesarin monen artikkelin sarjan helsingin yöelämän (ylemmän) keskiluokan bilehuumekäytöstä joka katkesi kerralla kun insta-pääministerimme jäi kiinni jauhobileistä (samassa possessa ilmeisesti pari sanomankin toimittajantapaista jotka ei omien sanojensa mukaan "nähneet mitään").
Tämä! Helsingin Pravdan laatu jo paljastaa sen, että ne kirjoittajaviherlesbohuorat on koko ajan kaasussa.
Eikä unohdeta tästä lääkehuumaajia, joita löytyy kun tietää millä diagnoosilla saa mitkäkin napit. Osa työssäkäyvistä on "aineissa" siis töissäkin.
Hesarille on ihan lajityypillistä käyttäytymistä julistaa että ns normaalit työssäkäyvät ihmiset ovat todella sairaita, vetävät huumeita jne.
Työterveys ei kirjoita rauhoittavia. Pakko ostaa kadulta, eikä niistä täysin varma voi olla.
Työkunto täytyy kuitenkin säilyttää. Työterveyden pitäisi auttaa, kun apua tarvitsee.
Vierailija kirjoitti:
"Hölmö kommentti aiheuttaa korkeintaan lievää huvittuneisuutta. Kyllä ihmiset panee ja ne osaavat käyttää ehkäisyjä kun eivät halua raskauksia."
Naisten seksuaalinen hyväksikäyttö ja mutilointi parempi idea kuin huumausaineet? Kenelle ja kenen mielestä tarkalleen?
Naisena olen sitä mieltä että ehdottomasti piikität kannabista suoneen ennemmin kuin tuot siitintäsi lähellekään minua tai kehoani. Ja järjestetään teille ne käyttöhuoneet missä saatte käyttää itsenne ihan rappiolle asti, niin kuin hedonistit konsanaan.
Niin joo ja homosex myös mukaan tähän kuvioon, naisen voi poistaa tuosta "nautintoyhtälöstä" kokonaan. Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä meni äkkiä tämä ketju tappeluksi ja haukkumiseksi.
Se on tuo aihe sellainen mikä jotkut suuttumaan.
Vasurit sekä omista mystispopulistisista syistään kannattaa huumeiden käytön vapauttamista että valittaa kun omille kulmille ja omalle kohdalle sattuu näitä haittavaikutusia (kuten joku satunnainen naiskopauttelija kävi kopauttamassa lastaan hakemassa olevaa kiurua taannoin, iso meteli, muuten vastaava ei poliitikkoja näytä kiinnostavan ollenkaan tavisten osalta).
Ei noilla näytä olevan mitään logiikkaa tekemisissään vaan joka asia mutuillaan miettimättä seurauksia hetkellisen suosionousun toivossa.
Kokoomuksen nuorisojärjestö kannattaa kannabiksen sallimista tai laillistamista. Ihan
Taitaa kaikkien puolueiden nuorisojärjestöt kannattaa kannabiksen laillistamista. Paitsi tietenkin kd.
Ostaisin laillista kannabista jos sellaista saisi. Muut aineet eivät ole koskaan kiinnostaneet.