Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö mielestäsi treenivaatteet pestä jokaisen treeniin jälkeen?

Vierailija
28.04.2025 |

Vai menettekö useammat treenit samoilla kamoilla?

Kommentit (80)

Vierailija
1/80 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä voi 2 kertaa käyttää , riippuu miten paljon hikoilee. 

Vierailija
2/80 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää pestä. Mä oikeesti vedän kunnon hikitreenin isoilla painoilla enkä mee salille mitään sipsuttelemaan jumppamatolle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/80 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pitää pestä. Miksi pesun kanssa edes pitäisi pihistellä, kun koneissa on urheiluvaatteille pikaohjelmat?

Vierailija
4/80 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä muista millon olisin viimeksi pessyt tuon reenihupparin. Alla oleva t-paidan toki laitan aina reenin jälkeen pyykkiin. Samoin pyykkiin menee alushousut, mutta en minä verkkareita joka kerran jälkeen pese.

Vierailija
5/80 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä treenaan kotona, niin ihan sama, ei niitä kukaan muu haistele kuin minä itse.

Vierailija
6/80 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhdas hiki ei haise. Kuivuu pois paidasta.

Vierailija
7/80 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen ehkä joka kymmenen kerran jälkeen. Viimeksi varastettiin pesutuvasta salihousut

Vierailija
8/80 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää pestä. Mä oikeesti vedän kunnon hikitreenin isoilla painoilla enkä mee salille mitään sipsuttelemaan jumppamatolle. 

Täh? Minä ainakin hikoan enemmän juuri aerobisessa treenissä, lihaskuntotreeniä teen maksimipainoilla hikoamatta lähes lainkaan.

Vierailija
9/80 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vedän kunnon hikitreenin, että vaatteet on ihan hiestä märät, niin laitan pesuun. Jos vain kevyesti hikiset, saatan käyttää 2-3 kertaa. Riippuu vähän siitä, onko pyykkikone menossa sopivasti päälle vai ei.

Vierailija
10/80 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai pitää pestä. Ihan sama hikoileeko paljon vai vähän. Hiki ylipäätään keinokuiduissa löyhkää. Pistäisitkö sä suihkun jälkeen ne jumppavaatteet takaisin päälle? Et pistäisi. Koska ne on likaiset.

Vierailija
11/80 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä pitää. Itse en tosin hikoile lainkaan, mutta silti. 

Vierailija
12/80 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhdas hiki ei haise. Kuivuu pois paidasta.

Mikä helvetin puhdas hiki? Hiki on hikeä. Ja kyllä se alkaa keinokuidussa haista vaikka selittelet mitä.

Vierailija
13/80 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei kyllä yleensä heti löyhkää treenivaatteet vaikka olisi ollut hikinenkin treeni. Eli saatan mennä kahdet tai kolmetkin samoilla, koska eivät haise miltään. Ja sitten taas pesuun.

Vierailija
14/80 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn 5 kertaa viikossa salilla ja joka kerran jälkeen pesen kaikki päälläolevat vaatteet polvitukia myöten. On useammat urheilurintsikat ja treenipaidat sekä housut.

Vierailija
15/80 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai pitää pestä. 

Vierailija
16/80 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset ohjeet on annettu, että gi aina reenien jälkeen 60c ohjelmalla pesuun. Neljät tai viidet reenit viikossa.

Vierailija
17/80 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu treeneistä. Jos ei tee oikein mitään vaan ottaa selfieitä, niin ei kai sitten.

Meillä tanssihommissa hikoillaan niin, että alushousutkin tippuvat hikeä.

Vierailija
18/80 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

..salikamppeita en kyllä montaa kertaa vuodessa jaksa pestä

Vierailija
19/80 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vedän kunnon hikitreenin, että vaatteet on ihan hiestä märät, niin laitan pesuun. Jos vain kevyesti hikiset, saatan käyttää 2-3 kertaa. Riippuu vähän siitä, onko pyykkikone menossa sopivasti päälle vai ei.

Tämä on aika sama linja kuin itsellä. Plus haistan vielä lähtiessä, onko vielä ok vai pitäisikö sittenkin ottaa varakamat päälle.

Vierailija
20/80 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse menen yleensä suihkun kautta salille. Ei haise vaatteet hikisenkään treenin jälkeen heti. Kai ne sitten haisee jos sinne paskaisena menee hikoilemaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän