YLE: Veera, 27, haluaisi perheen, mutta miestä on vaikea löytää Uudeltamaalta
Tuossa artikkelissa on haastateltu Kauppakorkeakoulussa loppusuoralla opiskelevaa naista, jolla on vaativa työ, kivat harrastukset ja paljon kavereita, mutta hänellä on ollut vaikeuksia löytää kumppania.
Mitä ajatuksia herättää? En yhtään ihmettele, vaikka ei olekaan kokemuksia pk-seudulla deittailusta.
Kommentit (1740)
Veera hei siideritölkki alas välittömästi
Isot pisteet siitä ettei oo sentään vihervassari
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiva tietää millaiset kriteerit hänellä on miehelle. Muuten en voi ymmärtää miten sitä miestä ei vaan löydy.
Ei varmasti kelpaa duunari eikä edes hömppätieteiden akateeminen. Mennään lääkäri-, juristi-, kauppatieteiden maisteri-linjalla. Tuskin ylipainoinenkaan kelpaa, jos ei ole massia takana. Onhan se karua huomata, ettei se nainenkaan saa aina haluamaansa tai pääse valitsemaan.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi lapsia voi tehdä yksinkin. Niin minä tein, enkä ole katunut.
Lapsiparka.
Vierailija kirjoitti:
Mula oli ihan hyvä päivä töissä, tulin kotiin, avasin vauva-palstan ja luin tätä ketjua. Tuli hirvittävän paha mieli tämän Veeran puolesta, minkälaisia kommentteja hän on saanut ulkonäöstään, painostaan ja pukeutumistyylistään. Kaikista kummallisinta on se, että Veera on mielestäni ihan tavallisen sievän näköinen eikä mitenkään lihava mielestäni.Pukeutumistyylikin on tyylikäs, pitäsikö hänen pukeutua juoksutrikoisiin jotta olisi Suomessa tyylikäs? Voisiko joku minua viisaampi kertoa minulle tyhmälle, miksi hän triggeröi ihmiset (miehet?) niin pahasti? Tiedän monta muuta tosi paljon pahemman näköistä naista, eikä kukaan ole heitä haukkumassa. Ja en yhtään ihmettele, miksi naiset haluavat pysyä nykyään sinkkuna.
Hän triggeröi miehiä siksi että hän on nuori, kaunis ja menestyvä nainen. Jo se saa köyhät ja elämässä epäonnistuneet palstamiehet raivon valtaan. Lisäksi hänellä on odotuksia kumppanille. Sekin tekee miehet aina hulluiksi.
Ja lopuksi: palstamiehet olisivat joka ikinen onnellisia jos saisivat tuollaisen naisen. Tai edes naisen. Ja ne tietävät hyvin että eivät ikinä saa.
Huh huh, mitä kommentteja. Olen sanonut tämän monta kertaa, mutta sanon vielä, ennemmin koko elämäni yksin kuin suomalaisen miehen kanssa.Tällaiset hirveät ketjut vaan vahvistavat ajatustani. T. ulkomaalainen nainen
Vierailija kirjoitti:
Huh huh, mitä kommentteja. Olen sanonut tämän monta kertaa, mutta sanon vielä, ennemmin koko elämäni yksin kuin suomalaisen miehen kanssa.Tällaiset hirveät ketjut vaan vahvistavat ajatustani. T. ulkomaalainen nainen
eikai tämä kaikkia miehiä edusta eihän? toivon niin
Rummolla on liian kovat vaatimukset.
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiva tietää millaiset kriteerit hänellä on miehelle. Muuten en voi ymmärtää miten sitä miestä ei vaan löydy.
Hän on 27 ja ollut kahdessa parisuhteessa. Ei ole mitenkään kummallista olla muutamaa vuotta sinkkuna välillä. Nuorelle jo puolitoista vuotta voi tuntua ikuisuudelta.
Ei tässä oikeasti olisi mitään uutisoitavaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei varmaan kelpaa työttömät kiltit miehet?
Työtön mies ei kyllä ole isämateriaalia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan hirveitä miehiä taas ketju täynnä, todella vaikeaa ymmärtää. Siinä on kokoomuslainen, jotain raha- ja yritysjuttuja opiskeleva, ei köyhä ja liikuntaa harrastava nainen. Luulisi, että siinä olisi palstan oikeistoukoille pinkka kasassa ja arvot oikein päin. Mutta ihan järkyttävää ulkonäön haukkumista viistoista sivua. Aika moni ihminen tänä päivänä on pyöreä ja tuommoinen beige tyyli ja voimakas mutta huoliteltu meikki on noissa ympyröissä ihan tavallista. Nykypäivän miehet kyllä todellakin ansaitsevat olla yksin, kun mikään ei kelpaa, ei mulla muuta.
Seurasin joskus sometiliä joka julkaisi naisten ulkonäköä arvostelleiden miesten kuvia.
Aivan järkyttävän näköisiä ukkoja. Lähes kaikki vanhoja ja kaljuja. Ihan kaikki lihavia, erittäin rumia naamasta ja vaatteet risaisia t-paitoja tai huppareita.
Ei edes sattumalta yhtään ihmisen
Vieläkö tämä tili löytyy jostain?
Vähän kyllä huvittaa miten itseensä jotkut ottavat random vauvapalstakommentit. Sekunnissa tajuaa mistä miehenpuute johtuu - ikäistään vanhemman näköinen tukeva koiranomistaja jolla on jatkuva kiire ja todennäköisesti rima liian korkealla - ja täällä huudellaan miten kaikki ovat tälle naiselle kateellisia kun kerrotaan rehellisesti mistä kiikastaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mula oli ihan hyvä päivä töissä, tulin kotiin, avasin vauva-palstan ja luin tätä ketjua. Tuli hirvittävän paha mieli tämän Veeran puolesta, minkälaisia kommentteja hän on saanut ulkonäöstään, painostaan ja pukeutumistyylistään. Kaikista kummallisinta on se, että Veera on mielestäni ihan tavallisen sievän näköinen eikä mitenkään lihava mielestäni.Pukeutumistyylikin on tyylikäs, pitäsikö hänen pukeutua juoksutrikoisiin jotta olisi Suomessa tyylikäs? Voisiko joku minua viisaampi kertoa minulle tyhmälle, miksi hän triggeröi ihmiset (miehet?) niin pahasti? Tiedän monta muuta tosi paljon pahemman näköistä naista, eikä kukaan ole heitä haukkumassa. Ja en yhtään ihmettele, miksi naiset haluavat pysyä nykyään sinkkuna.
Tämän takia en halua koskaan uutisiin/lehtiin/mihinkään naamatusten haastateltavaksi.
Minusta oli henkilöjuttu Hesarissa jokin aika sitten. Olen Hellmaniin verrattuna vanha ja lihava nainen. Asu, joka näytti peilissä pukevalta, olikin linssin takaa väärästä kulmasta huono.
Kukaan ei haukkunut ulkonäköäni. Ehkä tässä aihe, sinkkuus, yllyttää palstamiehiä. Ehkä nuori nainen on alttiimpi hyökkäyksille. Surullista yhtä kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei varmasti kelpaa duunari eikä edes hömppätieteiden akateeminen. Mennään lääkäri-, juristi-, kauppatieteiden maisteri-linjalla. Tuskin ylipainoinenkaan kelpaa, jos ei ole massia takana. Onhan se karua huomata, ettei se nainenkaan saa aina haluamaansa tai pääse valitsemaan.
Nämä ovat juuri niitä kaikkein halutuimpia miehiä parisuhteeseen. Käytännössä melko lailla yksisarvisia, jotka saavat valita täysin omien mieltymystensä mukaan naisen.
Vierailija kirjoitti:
Miehet aina täällä valittaa ettei "tavallinen mies" kelpaa kenellekään, ja sitten haukkuvat tavallisen naisen rumaksi läskiksi. Oikeastihan tuon Veeran ulkonäössä ei ole mitään vikaa ja ylipainoakin on suunnilleen joka toisella nykyään, sekä miehillä että naisilla.
Meikin määrä tuosta tekee kuvottavan... Tuo on juuri se ilmiö mihin kohtaa kerta toisensa jälkeen... Ei löydy sitä nättiä silmää miellyttävää naista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän triggeröi miehiä siksi että hän on nuori, kaunis ja menestyvä nainen. Jo se saa köyhät ja elämässä epäonnistuneet palstamiehet raiv
Ei hän nyt enää mikään hirveän nuori ole, vaan aikuinen nainen. Kauneus on katsojan silmässä, mutta kyllä hänellä on ylipainoa, joka on monelle miehelle turn off.
Olisi kannattanut perustaa perhe ensin ja käydä vasta sitten koulu. Nuorelle naiselle olisi paljon enemmän kysyntää.
Ihanan teennäinen ja pakotettu hymy naamalla. Kiihotuin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet aina täällä valittaa ettei "tavallinen mies" kelpaa kenellekään, ja sitten haukkuvat tavallisen naisen rumaksi läskiksi. Oikeastihan tuon Veeran ulkonäössä ei ole mitään vikaa ja ylipainoakin on suunnilleen joka toisella nykyään, sekä miehillä että naisilla.
Meikin määrä tuosta tekee kuvottavan... Tuo on juuri se ilmiö mihin kohtaa kerta toisensa jälkeen... Ei löydy sitä nättiä silmää miellyttävää naista
Meikin määrä? Katsopa sen 35 vuotiaan Josefinin pärstää.
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt.. Itse seurustelen oikein mukavan suomalaisen miehen kanssa. Ei vauvapalstalla ole normaaleja miehiä, vaan tämä on jonkinlainen inceleiden kokoontumispaikka nyt kun ylilauta muuttui maksulliseksi.
Mikä tili?