YLE: Veera, 27, haluaisi perheen, mutta miestä on vaikea löytää Uudeltamaalta
Tuossa artikkelissa on haastateltu Kauppakorkeakoulussa loppusuoralla opiskelevaa naista, jolla on vaativa työ, kivat harrastukset ja paljon kavereita, mutta hänellä on ollut vaikeuksia löytää kumppania.
Mitä ajatuksia herättää? En yhtään ihmettele, vaikka ei olekaan kokemuksia pk-seudulla deittailusta.
Kommentit (1740)
Vierailija kirjoitti:
Miehet täällä arvostelevat koulutetun ja menestyneen nuoren naisen ulkonäköä, vaikka miehet itse ovat lihavia, huonokuntoisia, heikosti koulutettuja ja työttömiä.
Mitä sillä koulutuksella on väliä... Usein on niin että mitä kouluttautuneempi niin sitä aasimpi ihmistyyppi kyseessä. Palkka on ainakin itselleni ollut aina tärkeämpi kuin koulutus
Veeralle taitaa kelvata vain ykkösmenestyjä, ei itseään vastaava ylipainoinen akateeminen nuori mies. Veera halunnee miehen, jota haluavat kaikki muutkin naiset. Veeralla on oikeus.
Uudeltamaalta? Onko kokeillut vaikka Hyvinkäätä (Uudellamaalla), jossa on Kone ja Konecranes, paljon insinöörimiehiä.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hirveitä miehiä taas ketju täynnä, todella vaikeaa ymmärtää. Siinä on kokoomuslainen, jotain raha- ja yritysjuttuja opiskeleva, ei köyhä ja liikuntaa harrastava nainen. Luulisi, että siinä olisi palstan oikeistoukoille pinkka kasassa ja arvot oikein päin. Mutta ihan järkyttävää ulkonäön haukkumista viistoista sivua. Aika moni ihminen tänä päivänä on pyöreä ja tuommoinen beige tyyli ja voimakas mutta huoliteltu meikki on noissa ympyröissä ihan tavallista. Nykypäivän miehet kyllä todellakin ansaitsevat olla yksin, kun mikään ei kelpaa, ei mulla muuta.
Ei kyse ole siitä että niille ei kelpaisi. Tietenkään. Ne tietävät että NE eivät kelpaa.
Siksi ne täällä huutavat.
Eihän tuollainen nainen kelpuuttaisi ikipäivänä näitä palstamiehiä.
Suurin vika on meikki. Kuin äiti joka on antanut pikkulapsen harjoitella meikkausta kasvoillaan. Tummanruskeat palkkikulmakarvat tuon väkinäisen hymyn kanssa saavat näyttämään kajahtaneelta.
"Silti 90% parisuhteista mies on se joka maksaa molempien elämän... Joutaisi joskus ollakkin että nainen maksaisi enemmän. Minä maksoin 7 vuotta siitä että vaimo oli kotona lasten kanssa..."
Hienoa, että maksoit. Mutta en tiedä, mistä repäisit tuon 90%, tunnen paljon pariskuntia, joissa nainen on korkeakoulutettu ja maksaa vähintään puolet perheen kuluista. Normaali perheissä kun molemmat panostavat perheeseen. Ja yhteisten lasten hoitaminen on myös sitä perheeseen panostamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä käy niin sääliksi nuoria naisia kun lukee miesten kommentteja tässä ketjussa. Miehet ovat aivan käsittämättömän huonoja. Miten noin surkeita yksilöitä pystyy edes kasvaa Suomen kaltaisessa sivistysvaltiossa? Ja huonoja miehiä on niin PALJON. Kaikki niin paljon naisia huonompia.
Miehet huonoja? Naiset niitä jotka ottavat selvää 1/100 ja kaikki loput ovat huonoja vaikka niihin 99 ei edes tutustuta... Ketä pitäisi syyttää? Nainen itse siinä on se surkea.
Heikompi koulutus on vain yksi miesten monista vioista verrattuna naisiin. Ja siitä johtuen kommenttisi on lukukelvoton.
Mites se koulutus sua on auttanut, kun elät kumminkin kädestä suuhun?
Koul
Muuten hyvä, mutta mulla on jo kaksi korkeakoulututkintoa. Eli kysyn uudestaan, miten sä oot sillä tutkinnollas hyötynyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veeralle (ja muillekin sinkuille) tiedoksi, että koira ei yleensä ainakaan auta parisuhdemarkkinoilla.
Tämä!
Naisen koira voi olla eri asia, mutta koirallinen mies on ainakin kolmen remmin mitan verran lähempänä pokausmahdollisuutta kuin koiraton. Mikään ei ole niin helppoa kuin ystävällisen näköisen koiran kanssa lähestyä naista tai paremminkin antaa niiden naisten tulla omin jaloin jutteluetäisyydelle.
Pääset vielä syvemmälle naisen ajatuksiin, kun olet koirallesi kiva ja sillä näytät miten suhtaudut rakkaaseesi.
Mäntsälästä Hankoon ja Loviisasta Lohjalle on etsinyt mutta kun ei Uudeltamaalta löydy. Uskoo ken tahtoo.
Mula oli ihan hyvä päivä töissä, tulin kotiin, avasin vauva-palstan ja luin tätä ketjua. Tuli hirvittävän paha mieli tämän Veeran puolesta, minkälaisia kommentteja hän on saanut ulkonäöstään, painostaan ja pukeutumistyylistään. Kaikista kummallisinta on se, että Veera on mielestäni ihan tavallisen sievän näköinen eikä mitenkään lihava mielestäni.Pukeutumistyylikin on tyylikäs, pitäsikö hänen pukeutua juoksutrikoisiin jotta olisi Suomessa tyylikäs? Voisiko joku minua viisaampi kertoa minulle tyhmälle, miksi hän triggeröi ihmiset (miehet?) niin pahasti? Tiedän monta muuta tosi paljon pahemman näköistä naista, eikä kukaan ole heitä haukkumassa. Ja en yhtään ihmettele, miksi naiset haluavat pysyä nykyään sinkkuna.
Vierailija kirjoitti:
"Silti 90% parisuhteista mies on se joka maksaa molempien elämän... Joutaisi joskus ollakkin että nainen maksaisi enemmän. Minä maksoin 7 vuotta siitä että vaimo oli kotona lasten kanssa..."
Hienoa, että maksoit. Mutta en tiedä, mistä repäisit tuon 90%, tunnen paljon pariskuntia, joissa nainen on korkeakoulutettu ja maksaa vähintään puolet perheen kuluista. Normaali perheissä kun molemmat panostavat perheeseen. Ja yhteisten lasten hoitaminen on myös sitä perheeseen panostamista.
Niin jos perheessä päätetään että toinen on lasten kanssa niin kyllähän se vähän edellyttää että se toinen sitten maksaa. Ja se on varmaan tosiaan 90% tapauksissa nainen joka hoitaa lapset, eihän miehet edes halua jäädä kotiin hoitamaan. Mutta sitten ne lapset kasvaa ja äidit menee töihin ja maksaa taas sen about puolet perheen kuluista. Eihän naisten ja miesten mediaanipalkoissa isoa eroa ole.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hirveitä miehiä taas ketju täynnä, todella vaikeaa ymmärtää. Siinä on kokoomuslainen, jotain raha- ja yritysjuttuja opiskeleva, ei köyhä ja liikuntaa harrastava nainen. Luulisi, että siinä olisi palstan oikeistoukoille pinkka kasassa ja arvot oikein päin. Mutta ihan järkyttävää ulkonäön haukkumista viistoista sivua. Aika moni ihminen tänä päivänä on pyöreä ja tuommoinen beige tyyli ja voimakas mutta huoliteltu meikki on noissa ympyröissä ihan tavallista. Nykypäivän miehet kyllä todellakin ansaitsevat olla yksin, kun mikään ei kelpaa, ei mulla muuta.
Seurasin joskus sometiliä joka julkaisi naisten ulkonäköä arvostelleiden miesten kuvia.
Aivan järkyttävän näköisiä ukkoja. Lähes kaikki vanhoja ja kaljuja. Ihan kaikki lihavia, erittäin rumia naamasta ja vaatteet risaisia t-paitoja tai huppareita.
Ei edes sattumalta yhtään ihmisen näköistä joukossa. Ja nuo arvostelivat naisia suureen ääneen.
Olisi kiva tietää millaiset kriteerit hänellä on miehelle. Muuten en voi ymmärtää miten sitä miestä ei vaan löydy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seurasin joskus sometiliä joka julkaisi naisten ulkonäköä arvostelleiden miesten kuvia.
Aivan järkyttävän näköisiä ukkoja. Lähes kaikki vanhoja ja kaljuja. Ihan kaikki lihavia, erittäin rumia naamasta ja vaatteet risaisia t-paitoja tai huppareita.
Ei edes sattumalta yhtään ihmisen
Olen huomannut saman parisuhteissanikin: mitä komeampi mies, sitä vähemmän arvostelee minun tai muiden ulkonäköä. Ei tarvitse.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo mies mitään maksanut. Nainen siinä maksoi kun luopui palkkatyöstään. Mies oli loinen joka hoidatti lapsensa ruokapalkalla. Ja nyt tuo keksii tilastoja eli valehtelee naisille yhtään häpeilemättä. Täysi loinen.
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiva tietää millaiset kriteerit hänellä on miehelle. Muuten en voi ymmärtää miten sitä miestä ei vaan löydy.
Tuohan on poliittinen piilomainos. Ei hän ole etsimässä oikeasti ketään miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä käy niin sääliksi nuoria naisia kun lukee miesten kommentteja tässä ketjussa. Miehet ovat aivan käsittämättömän huonoja. Miten noin surkeita yksilöitä pystyy edes kasvaa Suomen kaltaisessa sivistysvaltiossa? Ja huonoja miehiä on niin PALJON. Kaikki niin paljon naisia huonompia.
Miehet huonoja? Naiset niitä jotka ottavat selvää 1/100 ja kaikki loput ovat huonoja vaikka niihin 99 ei edes tutustuta... Ketä pitäisi syyttää? Nainen itse siinä on se surkea.
Heikompi koulutus on vain yksi miesten monista vioista verrattuna naisiin. Ja siitä johtuen kommenttisi on lukukelvoton.
Mites se koulutus sua on auttanut, kun elät kummi
Ei, ei sinulla ole.
Vierailija kirjoitti:
Osaako naiset mitään muuta kuin syyttää miehiä?
Veera voisi nostaa itseään niskasta kiinni ja muuttaa Itä-Suomeen. Täällä on miehiä.
Heh. Menisi ihan Itä-Suomalaisesta naisesta. Pieni ja lihava, lisäksi suurin osa rasvasta on perseessä.
Vierailija kirjoitti:
Mula oli ihan hyvä päivä töissä, tulin kotiin, avasin vauva-palstan ja luin tätä ketjua. Tuli hirvittävän paha mieli tämän Veeran puolesta, minkälaisia kommentteja hän on saanut ulkonäöstään, painostaan ja pukeutumistyylistään. Kaikista kummallisinta on se, että Veera on mielestäni ihan tavallisen sievän näköinen eikä mitenkään lihava mielestäni.Pukeutumistyylikin on tyylikäs, pitäsikö hänen pukeutua juoksutrikoisiin jotta olisi Suomessa tyylikäs? Voisiko joku minua viisaampi kertoa minulle tyhmälle, miksi hän triggeröi ihmiset (miehet?) niin pahasti? Tiedän monta muuta tosi paljon pahemman näköistä naista, eikä kukaan ole heitä haukkumassa. Ja en yhtään ihmettele, miksi naiset haluavat pysyä nykyään sinkkuna.
Tämän takia en halua koskaan uutisiin/lehtiin/mihinkään naamatusten haastateltavaksi.
Miehet aina täällä valittaa ettei "tavallinen mies" kelpaa kenellekään, ja sitten haukkuvat tavallisen naisen rumaksi läskiksi. Oikeastihan tuon Veeran ulkonäössä ei ole mitään vikaa ja ylipainoakin on suunnilleen joka toisella nykyään, sekä miehillä että naisilla.