YLE: Veera, 27, haluaisi perheen, mutta miestä on vaikea löytää Uudeltamaalta
Tuossa artikkelissa on haastateltu Kauppakorkeakoulussa loppusuoralla opiskelevaa naista, jolla on vaativa työ, kivat harrastukset ja paljon kavereita, mutta hänellä on ollut vaikeuksia löytää kumppania.
Mitä ajatuksia herättää? En yhtään ihmettele, vaikka ei olekaan kokemuksia pk-seudulla deittailusta.
Kommentit (1740)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan hirveitä miehiä taas ketju täynnä, todella vaikeaa ymmärtää. Siinä on kokoomuslainen, jotain raha- ja yritysjuttuja opiskeleva, ei köyhä ja liikuntaa harrastava nainen. Luulisi, että siinä olisi palstan oikeistoukoille pinkka kasassa ja arvot oikein päin. Mutta ihan järkyttävää ulkonäön haukkumista viistoista sivua. Aika moni ihminen tänä päivänä on pyöreä ja tuommoinen beige tyyli ja voimakas mutta huoliteltu meikki on noissa ympyröissä ihan tavallista. Nykypäivän miehet kyllä todellakin ansaitsevat olla yksin, kun mikään ei kelpaa, ei mulla muuta.
Seurasin joskus sometiliä joka julkaisi naisten ulkonäköä arvostelleiden miesten kuvia.
Aivan järkyttävän näköisiä ukkoja. Lähes kaikki vanhoja ja kaljuja. Ihan kaikki lihavia, erittäin rumia naamasta ja vaatteet risaisia t-paitoja tai huppareita.
Miten se tähän liittyy... Sitähän saa olla vaikka minkä näköinen itse... Se ei poista sitä tosiasiaa että nainen ei voisi olla ruma... Kyllähän somessa monet ovatkin. Just hetki sitten katsoin yhtäkin tiktokista... Kovasti löytyi myös of tiliä ja instaa... Siinä koitti tanssia ja vaikka mitä isoine tisseineen. Ei hän kyllä mun mielestä miltään hyvältä näyttänyt. Kaikkea muuta, niitä on TikTok täynnä. Aivan järkyttävän näköisiä otuksia.
Veeraa olisi ihana syöttää nameilla ja herkuilla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet aina täällä valittaa ettei "tavallinen mies" kelpaa kenellekään, ja sitten haukkuvat tavallisen naisen rumaksi läskiksi. Oikeastihan tuon Veeran ulkonäössä ei ole mitään vikaa ja ylipainoakin on suunnilleen joka toisella nykyään, sekä miehillä että naisilla.
Meikin määrä tuosta tekee kuvottavan... Tuo on juuri se ilmiö mihin kohtaa kerta toisensa jälkeen... Ei löydy sitä nättiä silmää miellyttävää naista
Meikin määrä? Katsopa sen 35 vuotiaan Josefinin pärstää.
Vielä pahempi oli se... Molemmat ovat niitä jotka jos tinderissä tulevat vastaan nii varmasti vasempaan...
Vierailija kirjoitti:
Veeraa olisi ihana syöttää nameilla ja herkuilla!
Myös kunnon kyljyksiä ja rasvaista makkaraa!
Veerallahan on kaksi parisuhdetta takana. Kuinka montaa miestä hän meinaa pyörittää? Pitäisikö uusi mies olla heti tarjolla, kuin Manulle illallinen?
Kaikkea ei voi saada. Ei voi saada esim. unelmakroppaista laatikkoleuka-lentäjää, jos on itse 27-vuotiaana kuin 45-vuotias tantta. Tuon ikäinen on oikeasti vielä niin nuori, että ensireaktion ei pitäisi olla, että on reippaasti keski-ikäinen. Nyt olisin veikannut 5-10v itseäni vanhemmaksi, jos ikä ei olisi ollut tiedossa. (Olen kohta 37-vuotias)
Yleisellä tasolla kyllä ihmettelen, miten niin moni nuori opiskelijanainen on nykyisin lihava ja vanhan tantan näköinen? Omiin opiskeluaikoihin, kun vertaa, niin nuoret oli hoikkia ja näytti oikeasti nuorilta.
Vierailija kirjoitti:
Veerallahan on kaksi parisuhdetta takana. Kuinka montaa miestä hän meinaa pyörittää? Pitäisikö uusi mies olla heti tarjolla, kuin Manulle illallinen?
Oksettavaa kommentointia. Hänhän on sinkku eikä pyöritä nyt ketään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh huh, mitä kommentteja. Olen sanonut tämän monta kertaa, mutta sanon vielä, ennemmin koko elämäni yksin kuin suomalaisen miehen kanssa.Tällaiset hirveät ketjut vaan vahvistavat ajatustani. T. ulkomaalainen nainen
Älä nyt.. Itse seurustelen oikein mukavan suomalaisen miehen kanssa. Ei vauvapalstalla ole normaaleja miehiä, vaan tämä on jonkinlainen inceleiden kokoontumispaikka nyt kun ylilauta muuttui maksulliseksi.
On tässä ketjussa näkynyt muutama mukavan normaalin miehen kommentti, mutta suurin osa on kuin incelbotin generoimaa tuubaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaako naiset mitään muuta kuin syyttää miehiä?
Veera voisi nostaa itseään niskasta kiinni ja muuttaa Itä-Suomeen. Täällä on miehiä.
Heh. Menisi ihan Itä-Suomalaisesta naisesta. Pieni ja lihava, lisäksi suurin osa rasvasta on perseessä.
Mahassako läskin pitäisi olla?
Veera on kyllä aika lihava eikä niin kaunis nainen. Millaisia miehiä se Veera yrittää iskeä?
Itse epäilen että hän yliarvioi oman tasonsa eli alhaisen tason naisena hän luulee olevansa vähintään keskitasoa ja täten hänelle kelpaa mies joka on koulutettu komistus. Veera on alhaista tasoa.
Vierailija kirjoitti:
Mula oli ihan hyvä päivä töissä, tulin kotiin, avasin vauva-palstan ja luin tätä ketjua. Tuli hirvittävän paha mieli tämän Veeran puolesta, minkälaisia kommentteja hän on saanut ulkonäöstään, painostaan ja pukeutumistyylistään. Kaikista kummallisinta on se, että Veera on mielestäni ihan tavallisen sievän näköinen eikä mitenkään lihava mielestäni.Pukeutumistyylikin on tyylikäs, pitäsikö hänen pukeutua juoksutrikoisiin jotta olisi Suomessa tyylikäs? Voisiko joku minua viisaampi kertoa minulle tyhmälle, miksi hän triggeröi ihmiset (miehet?) niin pahasti? Tiedän monta muuta tosi paljon pahemman näköistä naista, eikä kukaan ole heitä haukkumassa. Ja en yhtään ihmettele, miksi naiset haluavat pysyä nykyään sinkkuna.
Oletko joskus huomannut, että tällä palstalla kehuttaisiin miehiäkään, varsinkaan suomalaisia.
Vierailija kirjoitti:
Miehet aina täällä valittaa ettei "tavallinen mies" kelpaa kenellekään, ja sitten haukkuvat tavallisen naisen rumaksi läskiksi. Oikeastihan tuon Veeran ulkonäössä ei ole mitään vikaa ja ylipainoakin on suunnilleen joka toisella nykyään, sekä miehillä että naisilla.
Veeran taso onkin lihava ja naamasta tavallinen mies. Vaan kelpaako. Jos kelpaa niin varmaan löytyy vielä se parisuhde.
Vierailija kirjoitti:
Veera on kyllä aika lihava eikä niin kaunis nainen. Millaisia miehiä se Veera yrittää iskeä?
Itse epäilen että hän yliarvioi oman tasonsa eli alhaisen tason naisena hän luulee olevansa vähintään keskitasoa ja täten hänelle kelpaa mies joka on koulutettu komistus. Veera on alhaista tasoa.
Tottahan tämä on kaikessa kaunistelemattomuudessaan. Mutta naiset ovat päättäneet luoda mielikuvitusmaailman, joka kuulostaa paremmalta. Siinä ylipaino on vain kaunista ja kyllähän aina löytyy joku fetissimies joka tykkää ylipainostakin. Sitten kaikki osoittelevat sitä oikkua ja sanovat että katso, ei haittaa ylipainokaan mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottahan tämä on kaikessa kaunistelemattomuudessaan. Mutta naiset ovat päättäneet luoda mielikuvitusmaailman, joka kuulostaa paremmalta. Siinä ylipaino on vain kaunista ja kyllähän aina löytyy joku fetissimies joka tykkää ylipainostakin. Sitten kaikki osoittelevat sitä oikkua ja sanovat että katso, ei haittaa ylipainokaan mitään.
Ylipainoiset ja rumat naiset tekee siinä virheen kun ne yrittää saada itselleen koulutetun miehen koska ne koulutetut miehet on tasokkaita ja niiden perässä on myös ne kauniit ja normaalipainoiset naiset. Ylipainoiset ja rumat naiset pyrkii pariutumaan aina ylöspäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh huh, mitä kommentteja. Olen sanonut tämän monta kertaa, mutta sanon vielä, ennemmin koko elämäni yksin kuin suomalaisen miehen kanssa.Tällaiset hirveät ketjut vaan vahvistavat ajatustani. T. ulkomaalainen nainen
Älä nyt.. Itse seurustelen oikein mukavan suomalaisen miehen kanssa. Ei vauvapalstalla ole normaaleja miehiä, vaan tämä on jonkinlainen inceleiden kokoontumispaikka nyt kun ylilauta muuttui maksulliseksi.
On tässä ketjussa näkynyt muutama mukavan normaalin miehen kommentti, mutta suurin osa on kuin incelbotin generoimaa tuubaa.
Tuleeko incelbotit ja femcelbotit samalta tehtaalta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaako naiset mitään muuta kuin syyttää miehiä?
Veera voisi nostaa itseään niskasta kiinni ja muuttaa Itä-Suomeen. Täällä on miehiä.
Heh. Menisi ihan Itä-Suomalaisesta naisesta. Pieni ja lihava, lisäksi suurin osa rasvasta on perseessä.
Mahassako läskin pitäisi olla?
Mielellään ei missään tai tasaisesti jakautuneena.
Veera löytäisi kyllä miehen vaikka heti mutta eiköhän se pidä rimaa liian korkealla? Sanoisin että Veeran taso riittää mieheen joka on ylipainoinen, 5/10 tasoa ulkonäkö ja matalasti koulutettu. Miksi siis Veera pitää rimaa liian korkealla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylipainoiset ja rumat naiset tekee siinä virheen kun ne yrittää saada itselleen koulutetun miehen koska ne koulutetut miehet on tasokkaita ja niiden perässä on myös
Kaikki naiset haluavat pariutua mahdollisimman korkealle, vähintään samalle tasolle kuin itse. Käytännössä yleensä ylemmälle tasolle kuin itse ovat. Se on vain ongelmana, että omaa tasoa on vaikea arvioida rehellisesti. Ja nykyään elämme kulttuurissa, jossa uskotellaan naisille ihan ihmeellisiä asioita. Ei muka haittaa yhtään mikään asia kenessäkään. Saa olla muka ihan mitä vain ja on ihana omana itsenään. Lakatkaa tuhoamasta elämäänne naiset uskomalla satuja. Älkää ainakaan uskotelko niitä muillekin naisille. Maailma tarvitsee REALISMIA! Se on katkera lääke alkuun, mutta auttaa lopulta kun sen vain hyväksyy. Tämäkin Veera voisi olla hoikka ja miehiä pyörisi ympärillä sata kertaa enemmän valittavaksi. Mutta luulen että Veera luulee ettei ylipaino haittaa, kun kaikki naiset sanoo niin ja iso osa miehistäkin tietää siitä valehdella että saa seksiä.
Ihan tavallisia hekin ovat ja ihan tavalliset naiset kelpaa. Terv. yhden tuollaisen ihan tavallinen vaimo.