Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

YLE: Veera, 27, haluaisi perheen, mutta miestä on vaikea löytää Uudeltamaalta

Vierailija
28.04.2025 |

https://yle.fi/a/74-20149547

Tuossa artikkelissa on haastateltu Kauppakorkeakoulussa loppusuoralla opiskelevaa naista, jolla on vaativa työ, kivat harrastukset ja paljon kavereita, mutta hänellä on ollut vaikeuksia löytää kumppania.

Mitä ajatuksia herättää? En yhtään ihmettele, vaikka ei olekaan kokemuksia pk-seudulla deittailusta.

Kommentit (1740)

Vierailija
361/1740 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne piirtää, joilla on liitua. 

En minä tai kukaan muukaan voi hankkia Veeralle poikaystävää. Miehen saamiseksi pitää osata houkutella miehiä puoleensa. Ilmeisesti Veera ei sitä osaa. 

Kyllä niitä ennemminkin saa hätistellä pois kuin houkutella. Mikäli on jossain rajoissa kutakuinkin normaali nainen. Näin ainakin ennen oli. Vai räplääkö ne jonnet nykyään mieluummin puhelimia kuin naisia?

Kuka nainen haluaa jonkun mieslapsi jonnen joka on vaan koko ajan räpläämässä ja kinuamassa seksiä, muulla ei ole väliä. Tuntuu että tuommoisia on kaikki nykyajan miehet, joten joo on vähän vaikeaa löytää se mies, jonka kanssa voi perustaa perheen

Vierailija
362/1740 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki naiset haluavat pariutua mahdollisimman korkealle, vähintään samalle tasolle kuin itse. Käytännössä yleensä ylemmälle tasolle kuin itse ovat. Se on vain ongelmana, että omaa tasoa on vaikea arvioida rehellisesti. Ja nykyään elämme kulttuurissa, jossa uskotellaan naisille ihan ihmeellisiä asioita. Ei muka haittaa yhtään mikään asia kenessäkään. Saa olla muka ihan mitä vain ja on ihana omana itsenään. Lakatkaa tuhoamasta elämäänne naiset uskomalla satuja. Älkää ainakaan uskotelko niitä muillekin naisille. Maailma tarvitsee REALISMIA! Se on katkera lääke alkuun, mutta auttaa lopulta kun sen vain hyväksyy. Tämäkin Veera voisi olla hoikka ja miehiä pyörisi ympärillä sata kertaa enemmän valittavaksi. Mutta luulen että Veera luulee ettei ylipaino haittaa, kun kaikki naiset sanoo niin ja iso osa miehistäkin tietää siitä valehdella että saa seksiä.

Niin kun naiset pyrkivät aina pariutumaan ylöspäin eli miehen tulee olla vähintään samaa tasoa kuin mitä nainen itse on niin sehän tarkoittaa sitä että miehet joutuvat lähes aina pariutumaan alaspäin. Naisilla on kyllä joo vääristynyt kehonkuva nykyään koska nykyisin ruma luulee olevansa kaunis ja lihava luulee olevansa normaalipainoinen. 

Miehille myös tasa-arvoa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/1740 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No Veera laajentakoon hakua uudenmaan ulkopuolelle. Maakuntien miehiä neuvotaan hakeutumaan etelään jos naista haluaa niin samanlailla tasa-arvon nimissä nainenkin jos haluaa löytää miehen lähtee pois mukavuusalueeltaan ja suuntaa maakuntiin.

Juuri tämä!

Vtuttaa lukea tälläisten veerojen turhaa ulinaa, itse kyllä ollaan naukumassa että vuoren pitäisi tulla muhamedin tykö, mutta muhamedi ei itse vahingossakaan aio liikkua mihinkään. Joten joutaa olla silloin yksin omassa erinomaisuudessa. Mutta voi lopettaa tuon rasauttavan turhan ulinansa. Sitä saatana kukaan jaksa.

Vierailija
364/1740 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei päivääkään yli nelikymppisen näköinen.

On muuten aikamoisessa kilpailutilanteessa samanikäisten salikissojen kanssa. Miehet on visuaalisia.

Olen hoikka mies ja viehätyn enemmän tuon Veeran kaltaisista naisista kuin noista "salikissoista".

Vierailija
365/1740 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei veera halua pois uudeltamaalta koska veera haluaa uudeltamaalta sen toimitusjohtajalihaskimppumiesmallilentäjälääkärin joka on 200cm pitkä. 

Vierailija
366/1740 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veera löytäisi kyllä miehen vaikka heti mutta eiköhän se pidä rimaa liian korkealla? Sanoisin että Veeran taso riittää mieheen joka on ylipainoinen, 5/10 tasoa ulkonäkö ja matalasti koulutettu. Miksi siis Veera pitää rimaa liian korkealla? 

Sama koulutustaso on hyväksi parisuhteelle. Matalasti koulutettu mies kyllä löytää matalasti koulutetun naisen.

Vierailija
367/1740 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veera löytäisi kyllä miehen vaikka heti mutta eiköhän se pidä rimaa liian korkealla? Sanoisin että Veeran taso riittää mieheen joka on ylipainoinen, 5/10 tasoa ulkonäkö ja matalasti koulutettu. Miksi siis Veera pitää rimaa liian korkealla? 

Sama koulutustaso on hyväksi parisuhteelle. Matalasti koulutettu mies kyllä löytää matalasti koulutetun naisen.

Et vieläkään ymmärrä. Koulutustaso vaikuttaa miehen tasoon, ei naisen tasoon. 

Vierailija
368/1740 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä oikeassa elämässä tuo teoria ei toimi. Ei kannata uskoa kaikkea, mitä jossain pelimieskirjassa lukee.

Vierailija
369/1740 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tällaisia artikkeleita tulee nykyään ihan jatkuvalla syötöllä?

Vierailija
370/1740 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veera on kyllä aika lihava eikä niin kaunis nainen. Millaisia miehiä se Veera yrittää iskeä? 

Itse epäilen että hän yliarvioi oman tasonsa eli alhaisen tason naisena hän luulee olevansa vähintään keskitasoa ja täten hänelle kelpaa mies joka on koulutettu komistus. Veera on alhaista tasoa. 

Tottahan tämä on kaikessa kaunistelemattomuudessaan. Mutta naiset ovat päättäneet luoda mielikuvitusmaailman, joka kuulostaa paremmalta. Siinä ylipaino on vain kaunista ja kyllähän aina löytyy joku fetissimies joka tykkää ylipainostakin. Sitten kaikki osoittelevat sitä oikkua ja sanovat että katso, ei haittaa ylipainokaan mitään.

Kaikki naiset haluavat pariutua mahdollisimman korkealle, vähintään samalle tasolle kuin itse. Käytännössä yleensä ylemmälle tasolle kuin itse ovat. Se on vain ongelmana, että omaa tasoa on vaikea arvioida rehellisesti. Ja nykyään elämme kulttuurissa, jossa uskotellaan naisille ihan ihmeellisiä asioita. Ei muka haittaa yhtään mikään asia kenessäkään. Saa olla muka ihan mitä vain ja on ihana omana itsenään. Lakatkaa tuhoamasta elämäänne naiset uskomalla satuja. Älkää ainakaan uskotelko niitä muillekin naisille. Maailma tarvitsee REALISMIA! Se on katkera lääke alkuun, mutta auttaa lopulta kun sen vain hyväksyy. Tämäkin Veera voisi olla hoikka ja miehiä pyörisi ympärillä sata kertaa enemmän valittavaksi. Mutta luulen että Veera luulee ettei ylipaino haittaa, kun kaikki naiset sanoo niin ja iso osa miehistäkin tietää siitä valehdella että saa seksiä.

Entä jos haluaa miehen, jota ylipaino ei haittaa? Tiedän että monia miehiä haittaa, mutta en halua sellaista miestä koska pidän häntä pinnallisena ja toisekseen suhde ei ole kestävällä pohjalla, jos vaikka joskus lihoo. Itse en ole enää ylipainoinen, mutta mieheni tavatessani olin, ja olen todella iloinen siitä että tiedän kelpaavani hänelle minkä painoisena tahansa.

Vierailija
371/1740 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain tämän palstan ihmeellisessä la la landiassa. Tosielämässä akateemiset pariutuvat keskenään ja vähemmän koulutetut keskenään. Ja akateemiset miehet etsivät akateemista kumppania ihan kuin akateemiset naisetkin.

Vierailija
372/1740 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veera on kyllä aika lihava eikä niin kaunis nainen. Millaisia miehiä se Veera yrittää iskeä? 

Itse epäilen että hän yliarvioi oman tasonsa eli alhaisen tason naisena hän luulee olevansa vähintään keskitasoa ja täten hänelle kelpaa mies joka on koulutettu komistus. Veera on alhaista tasoa. 

Tottahan tämä on kaikessa kaunistelemattomuudessaan. Mutta naiset ovat päättäneet luoda mielikuvitusmaailman, joka kuulostaa paremmalta. Siinä ylipaino on vain kaunista ja kyllähän aina löytyy joku fetissimies joka tykkää ylipainostakin. Sitten kaikki osoittelevat sitä oikkua ja sanovat että katso, ei haittaa ylipainokaan mitään.

Ylipainoiset ja rumat naiset tekee siinä virheen kun ne yrittää saada itselleen koulutetun miehen koska ne koulutet

Raatorehellistä realismia. Kannatan. Tulee vähemmän pettymyksiä.

Pilvilinnojen rakentajat loukkaavat itsensä, kun putoavat korkealta.

Vierailija
373/1740 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuntemattomista syistä johtuen ei löydy ketään niin mitäpä sitä asiasta valittamaan. Mediat alkaa olemaan suhteet ja tunteet naisten lehtiä.

Vierailija
374/1740 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa että kevät tulossa kun miehenkipeät inkkelinaiset täyttää uutistuutit.

Vierailija
375/1740 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nauti siitä että sanon ylipainon olevan luotaantyöntävä ominaisuus. Olisi paljon mukavampaa tehdä ihmisille hyvä mieli sanomalla että ei se haittaa mitään.

Mutta siitä on vain enemmän harmia pidemmän päälle, jos alkaa uskomaan valheisiin. Ei se ole hyväksi että ihmiset oikeasti uskovat sellaiseen mikä ei ole totta. Sen vuoksi on parempi aiheuttaa lyhytaikaista mielenharmia siinä toivossa että hän tekee jotain asialle ja kiittää myöhemmin, kun ohjasit hänet totuuteen.

Vierailija
376/1740 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osaako naiset mitään muuta kuin syyttää miehiä?

Veera voisi nostaa itseään niskasta kiinni ja muuttaa Itä-Suomeen. Täällä on miehiä.

Heh. Menisi ihan Itä-Suomalaisesta naisesta. Pieni ja lihava, lisäksi suurin osa rasvasta on perseessä.

Mahassako läskin pitäisi olla?

Mielellään ei missään tai tasaisesti jakautuneena. 

Yleensä miehet toivovat naisten rintoihin ja persauksiin rasvaa, ei tasaista pötköä tai paksua mahaa. Mutta miten vaan...

Vierailija
377/1740 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain tämän palstan ihmeellisessä la la landiassa. Tosielämässä akateemiset pariutuvat keskenään ja vähemmän koulutetut keskenään. Ja akateemiset miehet etsivät akateemista kumppania ihan kuin akateemiset naisetkin.

Itse olen akateeminen mies ja en missään nimessä haluaisi akateemista naista

Vierailija
378/1740 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veera ei ole siro eikä hoikka ja ikääkin alkaa olla liikaa. Ei miehiä kiinnosta Veeran hyvä koulutus tai rahatilanne tai mielenkiintoiset harrastukset. Miehille tärkeintä on naisen ulkonäkö ja seksuaalinen yhteensopivuus. Ja hyvät ruoanlaittotaidot ja kiltti luonne ja naisellinen olemus, pukeutuminen.

Täsmälleen näin, vaikka voimaantuneet naiset toista väittävät. Naisella hyvä ammatti ja iso palkka ovat päinvastoin turn offeja.

Vierailija
379/1740 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mietitään perheen perustamista ylipaino lisää riskejä raskauteen ja synnytykseen. Jos nyt edes tulee raskaaksi. Ja melkein jokainen tietämäni ylipainoinen nainen on vaan lihonut lisää raskauksien myötä.

Toisekseen luulen, että Veeralla ei odotukset ja tarjonta kohtaa. Kun sellainen komea suomenruotsalainen hankenin käynyt old money -mies katselee naisia itselleen, niin ei noihin veeroihin edes vilkaista. 

Vierailija
380/1740 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä oikeassa elämässä tuo teoria ei toimi. Ei kannata uskoa kaikkea, mitä jossain pelimieskirjassa lukee.

Ihan tilastollisesti noin. Naisille tavoite on sama tai ylempi. Miehille kelpaa omaa alempi koulutus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi