Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

YLE: Veera, 27, haluaisi perheen, mutta miestä on vaikea löytää Uudeltamaalta

Vierailija
28.04.2025 |

https://yle.fi/a/74-20149547

Tuossa artikkelissa on haastateltu Kauppakorkeakoulussa loppusuoralla opiskelevaa naista, jolla on vaativa työ, kivat harrastukset ja paljon kavereita, mutta hänellä on ollut vaikeuksia löytää kumppania.

Mitä ajatuksia herättää? En yhtään ihmettele, vaikka ei olekaan kokemuksia pk-seudulla deittailusta.

Kommentit (1740)

Vierailija
261/1740 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset psyykkaavat itseään ja toisiaan uskomaan kaikenlaista mikä hajoaa heti kun sitä tarkastelee vähän kriittisesti.

Esim. ylipaino. Kehopositiivisuus koskee vain naisia. Yksikään nainen ei puhu että läski mies on yhtä komea kuin treenattu. Mutta jaksavat pitää yllä mielikuvaa että naisissa se on totta. No ei ole jos miehiltä kysytään. Kun läski ei saa miestä, keksitään joku tekosyy. Vaikka se että miehiä pelottaa se miten hyvä kyseinen nainen on. Jep. Se sen täytyy olla koska se kuulostaa niin hyvältä.

Vierailija
262/1740 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei herätä mitään ajatuksia. Tai onkohan toimittaja poiminut aiheen AV:lta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/1740 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkisuus tekee hyvää hänen poliittiselle uralleen. Sinkkuus oli hänellä vaaliteema. Mitään todellista uutisarvoa jutulla ei ole. Kiireinen nuori nainen hetkellisesti sinkkuna ihmissuhteiden välissä.

Vierailija
264/1740 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

27v? Jotenkin olemukseltaan lähemmäs nelikymppinen.

Kyllä mulla naama roikkuu tv 40 vee

Vierailija
265/1740 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos haluaa sekä uran että perheen, niin mies saa olla aikamoinen saalis. Jos biologinen kello tikittää, niin entäs jos hankkii lapsen yksin?

Vähän rönsyää nyt juttu, mutta itse ainakin koin todella vapauttavana sen, kun minulla oli jo lapsi enkä halunnut enempää. Puuttui vaan kumppani siinä vaiheessa kun lapsi alkoi olla isompi. Oli niin paljon helpompaa etsiä "pelkkää" kumppania kuin arvioida olisiko tuo nyt hyvä isäkin.

Palstalla väitetään ettei miehet (varsinkaan lapsettomat) huoli yksinhuoltajia. En allekirjoita tätä etenkään omalta kohdaltani, mutta en muidenkaan. Tunnenpa jopa kaksi yh:aa, joilla on vam-maiset lapset. Silti ovat löytäneet kelvolliset kumppanit itselleen.

Siihenhän tuokin nainen varmaan päätyy eikä ole ollenkaan huono ratkaisu. Ei se ole kuin taloudellisen toimeentulon kysymys, maksaa pari tonnia. Ja lapsen kasvatus ei taas ole niin k

Lapsen oikeus isään?

Vierailija
266/1740 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallinen lyllerö... Mitä tuollainen oikein odottaa mieheltä? Luulen että tuokin lukeutuu niihin niinkuin suurin osa naisista että ollaan hyvin passiivisia eikä isoon osaan miehistä edes haluta tutustua paremmin ja ottaa selvää mitä on tarjolla. Siihen se naisten menestys tuntuu loppuvan aina...

Vierailija
267/1740 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaako naiset mitään muuta kuin syyttää miehiä?

Veera voisi nostaa itseään niskasta kiinni ja muuttaa Itä-Suomeen. Täällä on miehiä.

Mutta ei töitä 

Vierailija
268/1740 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan laihan ja siron naisen mielellään sellasen 17-18 vuotiaan

T.M30

Vierailija
269/1740 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaista miestä Veera sitten etsii? Ei kai vaan korkeasti koulutettua ja plus vielä urheilevaa miestä? Vaikka Veera itse on rupsahtaneen näköinen ikäisekseen. Voi olla, että jääkin sinkuksi.

Veera itse on korkeakoulutettu ja kuntoilee. Kuvitteletko, että tavallinen kuntoileva mies olisi kovin timmi, kyllä ne pääosin vähän plösöjä on.

Sitten on jotain todella paljon vialla siinä kuntoilun laadussa. Hän ei todellakaan kuntoile, saattaa luulla kuntoilevansa.

Liikunta ei laihduta, jos sitä tarkoitat.

Vierailija
270/1740 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä en usko hetkeäkään. 

Järkyttävää kommentointia nuoren viehättävän naisen ulkonäöstä. En ihmettele miksi syntyvyys laskee. 

Lihava on. Turha asiaa on kaunistella. 

Tavallinen taikinanaama. Mutta ihan varmasti on miehiä jotka pitävät häntä kauniina ja olisivat valmiita suhteeseen.

Siitä en tiedä mitä tuolla tarkoitetaan, mutta oli hoikka tai bbw nii tuolla meikkimäärällä ei kyllä iske. Mies

Vierailija
271/1740 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TÄSSÄ ON HENKILÖN KOTISIVU KUNTAVAALEISSA

https://veerahellman.fi/

Jos Veera olisi yhtä hoikka ja nätti kuin ylioppilaskuvassaan (tuolla verkkosivulla kuva hänestä) niin hän saisi kenet miehen vaan. Tosi kaunis ollut nuorena (ja hoikka). Oli ihan eri näköinen kuin nyt. Hänen kannattaa laihduttaa noihin vanhoihin mittoihinsa.

Ylioppilaskuva on otettu ovelasta kuvakulmasta. Ei todellisuudessa ole hoikka tuossakaan, vaikka pikaisella vilkaisulla näyttää tuolta. Painon pudottaminen toki kannattaa ihan itsensä takia, mutta ei kukaan saa ketä-tahansa. Helsingissä on tunnetusti naisia enemmän kuin miehiä...

Vierailija
272/1740 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tässä jutussa olevat kommentoijat eivät selkeästi ole itse noin 30v sinkkuja naisia Helsingissä."

Juttua en ole kommentoinut, vain täällä palstalla. Olen helsinkiläinen ja etsin kumppania 34-37-vuotiaana. Löysin etsimäni ja ollaan vielä 8 vuoden jälkeenkin yhdessä. Ulkonäöstä tingin, mutta sain paljon muuta hyvää tilalle. Aina se ei näin mene, mutta Helsinki on minusta ihan hyvä paikka sinkulle. Asuin opiskeluajat Keski-Suomessa ja paljon hankalampaa oli deittailla siellä.

Vierailija
273/1740 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä käy niin sääliksi nuoria naisia kun lukee miesten kommentteja tässä ketjussa. Miehet ovat aivan käsittämättömän huonoja. Miten noin surkeita yksilöitä pystyy edes kasvaa Suomen kaltaisessa sivistysvaltiossa? Ja huonoja miehiä on niin PALJON. Kaikki niin paljon naisia huonompia. 

Vierailija
274/1740 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset psyykkaavat itseään ja toisiaan uskomaan kaikenlaista mikä hajoaa heti kun sitä tarkastelee vähän kriittisesti.

Esim. ylipaino. Kehopositiivisuus koskee vain naisia. Yksikään nainen ei puhu että läski mies on yhtä komea kuin treenattu. Mutta jaksavat pitää yllä mielikuvaa että naisissa se on totta. No ei ole jos miehiltä kysytään. Kun läski ei saa miestä, keksitään joku tekosyy. Vaikka se että miehiä pelottaa se miten hyvä kyseinen nainen on. Jep. Se sen täytyy olla koska se kuulostaa niin hyvältä.

Kyllä minä ainakin tykkään isommista naisista huomattavasti enemmän kuin hoikasta. Tänään viimeksi olin tinder panotreffeillä bbw naisen luona ja se nainen päälläni oli aivan mielettömän hyvän tuntoinen, en ikinä ole saanut samanlaista nautintoa hoikkien naisten kanssa. Ja olen aika hoikka mies...

Vierailija
275/1740 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tyttö luulee, että kauppakorkeassa opiskelu olisi jokin status ja ansio sinänsä, ja että sillä meriitillä pitäisi saada mies kuin mies. Mutta kun asia ei mene näin, "olenhan sentään kauppakorkeassa, minun pitää saada lääkäri -bodari-mies!"

Ootko kade? Amis luuseri in-cel. 

Vierailija
276/1740 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä ainakin tykkään isommista naisista huomattavasti enemmän kuin hoikasta. Tänään viimeksi olin tinder panotreffeillä bbw naisen luona ja se nainen päälläni oli aivan mielettömän hyvän tuntoinen, en ikinä ole saanut samanlaista nautintoa hoikkien naisten kanssa. Ja olen aika hoikka mies...

Niin. Makuja on monia. Itsekin pulleampi nainen ja kiinnostuneita on riittänyt. 

Annika Saarikollehan oli tuolla seksiosastossa oma faniketjukin :)

Vierailija
277/1740 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä käy niin sääliksi nuoria naisia kun lukee miesten kommentteja tässä ketjussa. Miehet ovat aivan käsittämättömän huonoja. Miten noin surkeita yksilöitä pystyy edes kasvaa Suomen kaltaisessa sivistysvaltiossa? Ja huonoja miehiä on niin PALJON. Kaikki niin paljon naisia huonompia. 

Moni mies kuvittelee itsestään liikoja. 

Vierailija
278/1740 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi minusta tuntuu, että melkeinpä kuka tahansa päihittäisi sinut kaikilla mittareilla?

Vierailija
279/1740 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet huonoja? Naiset niitä jotka ottavat selvää 1/100 ja kaikki loput ovat huonoja vaikka niihin 99 ei edes tutustuta... Ketä pitäisi syyttää? Nainen itse siinä on se surkea.

Vierailija
280/1740 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

27v? Jotenkin olemukseltaan lähemmäs nelikymppinen.

Samaa mietin. Voi olla vaikea löytää oman ikäistä seuraa, jos näyttää valmiiksi keski-ikäiseltä.