Tapailumies esitteli minut perheelleen ilman että oltiin sovittu
Mitä mieltä tästä?
olen tapaillut erästä miestä pari kuukautta. Emme ole sopineet seurustelusta, mutta nähdään viikottain. Ollaan jo keski-ikäisiä.
Menimme etukäteissuunnitelman mukaan erääseen tapahtumaan vapaa-ajalla ja se oli sellainen tapahtuma mihin ihan jokainen ei eksy ohi kulkiessa. Paikan päällä sitten tuli vastaan pariskunta ja mies esitteli että tässä on hänen sisko miehensä kanssa. Ei he millään ole voineet vahingossa osua samaan aikaan tuohon paikkaan mielestäni. Tuli tunne että on sopinut siskonsa kanssa että ns vahingossa törmätään siellä toisiimme. Mutta miksi näin?!?
Mun mielestä sukulaisten ensimmäisestä tapaamisesta pitää sopia yhdessä ja sitä ennen pitäisi sopia että seurustellaanko vai ollaanko vaan tuttuja. Mulle tuli jotenkin hölmö olo. Ja tietysti aloin miettimään että onko tapailumies niitä tyyppejä jotka määrää tahdin ja nainen tottelee perässä (mies ei muuten ole ollut mitenkään dominoiva toistaiseksi).
Mitä mieltä tästä?
Kommentit (65)
Miksi pitää olla tuollaista tapailua, missä roikotetaan toista jossain epämääräisessä suhteessa, mitä ei jostain käsittämättömästä syystä saa sanoa seurusteluksi, ja missä liikutaan julkisilla paikoilla, missä vastaan ei saa kuitenkaan tulla ketään tuttua?
Ap tuntuu kontrolloivan tilannetta aika lailla. Ja ihmiset ovat seksisuhteessa, kiintyvät toisiinsa, vaikka toinen ei anna lupaa kiintyä, ja aina joku menee rikki.
Jotenkin kyllä ymmärrän ap:n vaikeaa oloa. Tapailumies vei suhteen pitemmälle, kuin oli sovittu. Ja ehkä myös ap:n mielestä mies on jotenkin hänelle epäsopiva, joten ei halua tulla yhdistetyksi mieheen? Jos hän olisi ylpeä miehestä ja suhteesta, niin kohtaisi mielellään kenet vain. Nyt kuitenkin mies pakotti suhteen vähän virallisemmaksi seurustelusuhteeksi tällä perheenjäsenelle esittelyllä. Ehkä miehellä on herännyt syvemmät tunteet kuin ap:lla?
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin kyllä ymmärrän ap:n vaikeaa oloa. Tapailumies vei suhteen pitemmälle, kuin oli sovittu. Ja ehkä myös ap:n mielestä mies on jotenkin hänelle epäsopiva, joten ei halua tulla yhdistetyksi mieheen? Jos hän olisi ylpeä miehestä ja suhteesta, niin kohtaisi mielellään kenet vain. Nyt kuitenkin mies pakotti suhteen vähän virallisemmaksi seurustelusuhteeksi tällä perheenjäsenelle esittelyllä. Ehkä miehellä on herännyt syvemmät tunteet kuin ap:lla?
Arvaapa miltä tilanne olisi vaikuttanut miehen siskon silmissä, jos mies olisi paenut juoksujalkaa paikalta heti, kun siskonsa oli näköpiirissä. Tottakai sisko olisi sen tilanteen havainnut ja se vasta olisi kysymyksiä aiheuttanut miehen naisseuralaisesta. Mies hoiti tilanteen paljon fiksummin, kun vain (ilmeisen) lyhyesti esitteli naisseuralaisensa siskolleen ja (kaiketi) sen jälkeen jatkoivat omiin oloihinsa. Ap n nyt tässä se, joka alkoi skitsoilemaan tilanteesta. Tuskinpa se sisko on nyt mitään kihlajaisjuhlia alkanut väsäämään tulevan anopin kanssa, kun mies nähtiin jossain yhdessä jonkun naisen kanssa, vaan siskolle se tapaaminen oli ehkä vain tapaaminen eikä sisko siitä sen enempää mieti, koska (mitä luultavimmin) sitä tapaamista ei oltu junailtu ap:n selän takana tyyliin "tule katsastamaan mun uusi muikkeli ja kerro mielipiteesi hänestä, että onko se pidettävä vai annanko kenkää".
ilmeisesti jotkut naiset vaan haluaa tehdä kaikesta sosiaalisesta toiminnasta hirveitä ongelmia itselleen, joita sitten saa pähkäillä omassa mielessään ja netin keskustelupalstoilla ja ehkä sitten myöhemmin myös jonkun uskotun kaverin kanssa, että miksi se mies toimi noin. (sen sijaan että pohtisi, että miksi minä toimin aina näin)
Vian ei tarvitse olla iso, kun se on päässä. AP:n tapauksessa toki vika on molempia.