Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailumies esitteli minut perheelleen ilman että oltiin sovittu

Vierailija
28.04.2025 |

Mitä mieltä tästä?

olen tapaillut erästä miestä pari kuukautta. Emme ole sopineet seurustelusta, mutta nähdään viikottain. Ollaan jo keski-ikäisiä. 

Menimme etukäteissuunnitelman mukaan erääseen tapahtumaan vapaa-ajalla ja se oli sellainen tapahtuma mihin ihan jokainen ei eksy ohi kulkiessa. Paikan päällä sitten tuli vastaan pariskunta ja mies esitteli että tässä on hänen sisko miehensä kanssa. Ei he millään ole voineet vahingossa osua samaan aikaan tuohon paikkaan mielestäni. Tuli tunne että on sopinut siskonsa kanssa että ns vahingossa törmätään siellä toisiimme. Mutta miksi näin?!?

Mun mielestä sukulaisten ensimmäisestä tapaamisesta pitää sopia yhdessä ja sitä ennen pitäisi sopia että seurustellaanko vai ollaanko vaan tuttuja. Mulle tuli jotenkin hölmö olo. Ja tietysti aloin miettimään että onko tapailumies niitä tyyppejä jotka määrää tahdin ja nainen tottelee perässä (mies ei muuten ole ollut mitenkään dominoiva toistaiseksi).

Mitä mieltä tästä?

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kolmannet treffit ja olin päättänyt antaa miehelle ja laittautua oikein että se näkyy.

Oli siis todella rivo asu, valtava meikki ja hiukset laitettu...poikaystävä lähettikin vanhenpansa asuntoon ilmoittamatta, jotka ehtivät paikalle ennen häntä.

He oikeasti luulivat, että heidän poikansa on tilannut maksullisen, eivätkä vanhemmat uskoneet poikansa kömpelöä selitystä, oli aika nöyryyttävää kuunneltavaa ja luikin siitä riidan taustalta karkuun...

Vierailija
22/65 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisella ihmisellä tämän tasoisia ongelmia? esittelet itsesi ja siinä se. Se mitä teidän jatkosta tulee on tarina toinen.

Taidat itse olla pirttihirmu jonka pitää saada määritellä mitä tapahtuu ja milloin, etkä kestä mitään yllätyksiä. 

Eli onko tämä ihan oikeesti joku ongelma?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle kävi samoin erään exän kanssa. Tapasin sitten kertaheitolla hänen vanhempansa, siskon, siskon miehen ja siskon parhaan kaverin. Tämä olisi ollut ihan ok JOS olisin tiennyt tästä etukäteen. Eikä ollut mitään sattumaa. Suhde kariutuikin pitkälti siihen että kaikki olisi pitänyt tehdä hänen aikataulujensa ja tapojensa mukaan, nelikymppiselle miehelle tuli ihan yllärinä että myös minulla nelikymppisellä naisella on omaakin elämää ja omat rutiinit.

Itsellä vähän samantapainen kokemus mutta minut esiteltiin tapailumiehen lapsille noin vain yllättäen. Samat ongelmat sillä miehellä että vain hänen aikatauluja ja halujensa mukaan olisi minun pitänyt elää, suuttui kun minulla oli omia menoja. Se suhde loppui lyhyeen.

Vierailija
24/65 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se sisko siellä oli kun halusi osallistua tapahtumaan. Miksi se menisi jonnekin random tapahtumaan miehensä kanssa vaan että saisi tavata veljensä tapailukumppanin ohimennen?

Vierailija
25/65 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se mies taitaa olettaa että te seurustelette...

No mä en oo ikinä ymmärtäny milloin kuvioihin tuli tää 'tapailu'. Joko seurustellaan tai sitten ei, ja jos ei niin silloin ollaan vapaita ja saa panna ketä huvittaa. 

TAPAILUA ON SILLOIN KUN EI OLLA PARISUHTEESSA.

PARISUHTEESTA SOVITAAN YHDESSÄ.

EI OLETETA TAI KUVITELLA OLEVAN PARISUHTEESSA.

Vierailija
26/65 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se mies taitaa olettaa että te seurustelette...

Mulle on käynyt näin. Kyllä vitutti silloin. Ei oltu puhuttu parisuhteesta eikä sovittu yhtään mitään.

Vierailija
27/65 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikuisella ihmisellä tämän tasoisia ongelmia? esittelet itsesi ja siinä se. Se mitä teidän jatkosta tulee on tarina toinen.

Taidat itse olla pirttihirmu jonka pitää saada määritellä mitä tapahtuu ja milloin, etkä kestä mitään yllätyksiä. 

Eli onko tämä ihan oikeesti joku ongelma?

Samaa mieltä. Aikuinen ihminen voi päättää, että tapailu loppui nyt tänään. En näe siis mitään ongelmaa siinä, että näkee tapailemansa ihmisen sukulaisia. Olitko jo jättämässä ukkoa, vai mistä moinen ongelma syntyi?

Vierailija
28/65 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin miehelle että ei näin! Mä olisin häipynyt sieltä.

Älkää tapailko yhtäkään miestä.Ette kestä normaalia elämää ja tavallisia käytöstapoja.Tehkää ensi itselle lista mikä on miehelle ei sopivaa.Ladkekaa montako kohtaa listassa on,sitten voitte todeta että tarvitse miestä elämäämme.Syy lista niin pitkä että vain tekoäly voi luoda sellaisen ei oikeassa elämässä.Hauskaa vappua kaikille miehille tsemppiä

En tapaile. Mä olen parisuhteessa.

Vierailija
29/65 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

yks ja sama sekopää keksii näitä tapailujankkauksiaan.

Vierailija
30/65 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et varmaan ole ensimmäinen tapailunainen joka esiteltiin. Tuskin siskolle jää naama mieleen, jos vaikka olet tapailunainen nr:o 15. Jatka rauhassa vain elämääsi. ; )

Vierailija
31/65 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Penny Lame kirjoitti:

Onko tässä miehessä tai teidän suhteessa muita seikkoja jotka aiheuttaa hälytyskellojen soittoa? Kuulostaa nimittäin siltä että tämä epäily on osa isompaa rypästä. Ja jos ei ole, kuulostat inan vainoharhaiselta (tai en ymmärtänyt tilanteen selitystä tarpeeksi hyvin).

Ainoa hälytyskello on ollut että mies tekee paljon töitä ja pitkiä työpäiviä. Vai voiko se olla hälytyskello? Mies on muuten kaikin puolin mukava ja rauhallinen ihminen.

ap

Vierailija
32/65 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja... vain suomessa perheenjäsenen tapaamisesta voi tulla tuollainen ongelma.... jestas sentään... ette te nyt vihille ole menossa, niin mitä väliä vaikka tapasitkin hänen siskonsa ja hän sinut.

Vierailija
33/65 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja... vain suomessa perheenjäsenen tapaamisesta voi tulla tuollainen ongelma.... jestas sentään... ette te nyt vihille ole menossa, niin mitä väliä vaikka tapasitkin hänen siskonsa ja hän sinut.

Tapaamisesta pitää sopia etukäteen.

Vierailija
34/65 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et varmaan ole ensimmäinen tapailunainen joka esiteltiin. Tuskin siskolle jää naama mieleen, jos vaikka olet tapailunainen nr:o 15. Jatka rauhassa vain elämääsi. ; )

Tämä. Lankomiehellä oli kolme tapailunaista ja vielä samaan aikaan. Yöks.

Vierailija
35/65 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja olet siis ihan satavarma, että se sisko myöskään ei voisi olla siellä sattumalta? Mitä ap tekisit, jos omat vanhempasi tai sisaruksesi tulisivat vastaan kadulla, kun olet tämän tapailumiehesi kanssa liikkeellä? Luikkisitko pakoon vai esittelisitkö hänet?

Kuten sanoin, tuo paikka missä tavattiin sisko miehensä kanssa oli sellainen mihin ei kuka tahansa eksy sattumalta. Se oli tietty tapahtuma kaupungin ulkopuolella ja olimme suunnitelleet menon etukäteen. Tuo tapahtuma ei ollut mikään massatapahtuma torilla vaan pienen harrastuspiirin tapahtuma eräässä rakennuksessa. En usko mitenkään että siskonsa olisi sinne eksynyt samaan aikaan sattumalta.

Siksi tämä nyt ketuttaa itseäni ja mietin että ylireagoinko vai onko tämä muista ihmisistä ihan kiva ja huoleton tapa tutustuttaa perheeseen muka_ohimennen?

ap

Kyllä ylireagoit. Ja pahasti.

Vierailija
36/65 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja jos sukulainen sattuu tulemaan kadulla vastaan, häntä ei voi tavata, kun ei ole sovittu etukäteen, että tullaan kadulla vastaan.

Vierailija
37/65 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai se sisko siellä oli kun halusi osallistua tapahtumaan. Miksi se menisi jonnekin random tapahtumaan miehensä kanssa vaan että saisi tavata veljensä tapailukumppanin ohimennen?

Samaa mieltä. Minustakin tuo ap:n kehittelemä teoria tarkoitushakuisuudesta on tosi kaukaa haettu.

Vierailija
38/65 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja olet siis ihan satavarma, että se sisko myöskään ei voisi olla siellä sattumalta? Mitä ap tekisit, jos omat vanhempasi tai sisaruksesi tulisivat vastaan kadulla, kun olet tämän tapailumiehesi kanssa liikkeellä? Luikkisitko pakoon vai esittelisitkö hänet?

Niinpä. 

Itse törmäsin kälyyni ollessani uuden kumppanini kanssa pienellä saarella, jonne on lauttayhteys vain kesäisin. Hän ja veljeni asuvat vieläpä aivan eri puolella Suomea. Esittelin kumppanin etunimellä, ja aina diplomaattinen kälyni ei kysellyt sen enempää. 

Luikkiminen on teineille sopivaa käytöstä, jos heillekään. 

Eri

Vierailija
39/65 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei veli voi kontrolloida siskonsa tekemisiä niin tarkkaan, ettei ikinä varmasti missään törmätä.

Vierailija
40/65 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

vain jos on niin pahasti sosiaalisesti estynyt, että on psykiatrisessa avohoidossa ja psykoosi uhkaa heti, jos tapaa jonku ihmisen sopimatta etukäteen.

Muuten on täysin normaalia tavata ihmisiä, joista joku voi olla tapailukumppanin tuttu, kaveri tai vaikka perheenjäsen. Normaalipsyykeinen ihminen kestää sellaiset tilanteet eikä ajattele niistä mitään sen kummempaa, että "tapasin tapailukumppanini siskon/kaverin/minkälien"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi