Mihin häipyi yhteishenki ?
Jos juo on alkoholisti, jos pukeutuu upeasti pelaa ylhäistä, jos pukeudut huonosti ,olet vajonnut alas.
Jos sanot mitä tykkäät olet hävytön, jos et sano mitään olet osaamaton.
Jos pidät juhlia olet villi , jos et juhli olet tylsä.
Mitään ei enää voi sanoa ilman että kritiseerataan. Elämme yhteiskunnassa jossa ihmisten ilkeys lisääntyy ja jokaisen täytyy arvostella ja haukkua toisia.
Sen sijaan että pitäisimme yhtä , keräisimme kansan yhteiseksi omaksi kansaksi.
Sen sijaan riidellään kaikin voimin että voisimme jakaa kansan .
Mihin häipyi isänmaan kunnioitus ja solidaarisuus/ yhteishenki ?
Kommentit (48)
Tyhmät eivät osaa kunnioittaa isänmaataan. Aseistakieltäytyjät ja sivarit ovat ryhmä joita ei voi arvostaa.
Vastakkainasettelu, käytöstapojen puuttuminen ja se, että mitä vaan voi möläyttää ääneen ja on vain rehellinen, kun möläyttää. Ilkeydestä on tullut normaalia ja hyväksyttävää. Tästä on tosi kauan, kun tuli ensimmäistä kertaa telkkarista Heikoin lenkki -niminen sarja. Katsoin muutaman jakson ja ihmettelin tapaa, jolla ohjelman juontaja sai muut osallistujat ivaamaan heikoiten pärjäävää. Aiemmin en ollut muissa tv-ohjelmissa moista käytöstä nähnyt, mutta tässä ohjelmassa se oli nimenomaan tarkoitus. Luonnollisesti myös anonyymit keskustelupalstat mahdollistivat möläyttelyn ja ilkeilyn ja kun siitä tuli yleistä anonyyminä, vähitellen ihmiset alkoivat ihan omalla nimellään ja naamallaankin käyttäytyä somessa samalla tavalla. Vedotaan sananvapauteen, mikä sinänsä onkin ihan ok, mutta asiat voi esittää myös niin, ettei niillä tietoisesti loukata muita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä on mutta se ei asu vasemmistolaisissa kuplissa. Vasemmiston tavoite on hajottaa ja se miellletäänkin aina säilyttämisen, konservoimisen viholliseksi.
Sellaiset setit sieltä. Jos olet seurannut tämän kauden hallituspolitiikkaa, sen tarkoitus on tuhota kaikenlainen oman maamme yhtenäisyys, tuhota oma kulttuurimme, jakaa köyhät ja rikkaat.
Ja kuten oikeiston rökäletappio kuntavaaleissa osoitti, kansa ei ihan nyt osata tätä pelleilyä.
Sorry to say mutta kyllä nuo vaatimukset tulee EU lta. Koskee jokaista Euroopan maata. Ruotsi ja Norja samassa jamassa ,vaikka Norja ei edes kuulu EU hun.
" tuhota kaikenlainen oman maamme yhtenäisyys, tuhota oma kulttuurimme, jakaa köyhät ja rikkaat."
Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:
Vastakkainasettelu, käytöstapojen puuttuminen ja se, että mitä vaan voi möläyttää ääneen ja on vain rehellinen, kun möläyttää. Ilkeydestä on tullut normaalia ja hyväksyttävää. Tästä on tosi kauan, kun tuli ensimmäistä kertaa telkkarista Heikoin lenkki -niminen sarja. Katsoin muutaman jakson ja ihmettelin tapaa, jolla ohjelman juontaja sai muut osallistujat ivaamaan heikoiten pärjäävää. Aiemmin en ollut muissa tv-ohjelmissa moista käytöstä nähnyt, mutta tässä ohjelmassa se oli nimenomaan tarkoitus. Luonnollisesti myös anonyymit keskustelupalstat mahdollistivat möläyttelyn ja ilkeilyn ja kun siitä tuli yleistä anonyyminä, vähitellen ihmiset alkoivat ihan omalla nimellään ja naamallaankin käyttäytyä somessa samalla tavalla. Vedotaan sananvapauteen, mikä sinänsä onkin ihan ok, mutta asiat voi esittää myös niin, ettei niillä tietoisesti loukata muita.
Nykyään on melkeen kaikki ohjelmat kilpailua, Kunnon mittaamista , jonkinlaista pienuuden suurentamista , rakentamalla ryhmiä, joissa ryhmät äänestävät pois huonoimman/ heikoimman.
Ei tämä mitenkään kasvata nuoria yhteishenkeen , päinvastoin. Aletaan hakemaan sitä hiljaista ,heikkoa, jota voi kiusata ryhmässä.
Vihaan nykyajan Robinson ym Tositv tä, missä aina haetaan jotain erilaista , että on joku jota vihata ja arvostella.
Paradise ja muut, ihan samaa sarjaa.
Aina löytyy yksi ,jota ei hyväksytä joukkoon, joku joka saa tuntea nahoissaaan ,miten huono on.
Vierailija kirjoitti:
"Vasemmiston kupla on kyllä ihan tahallaan luotu, "äärioikeiston" viholliskuvista lähtien."
Katsopa nyt siihen peiliin. Sinä ihan samalla tavalla luot omasta kuplastasi käsin jotain olkiukkoa kamalasta vasemmistosta. Juuri tuo on yksi osa sitä suurenevaa kahtiajakoa että se toinen laita nähdään niin pahana että sitä ei voi millään ymmärtää eikä hyväksyä.
Olen samaa mieltä. Äänestän persuja, mutta näen myös vasemmistolaiset ihmisinä jotka ajattelee vilpittömästi olevansa hyvällä asialla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä on mutta se ei asu vasemmistolaisissa kuplissa. Vasemmiston tavoite on hajottaa ja se miellletäänkin aina säilyttämisen, konservoimisen viholliseksi.
Sellaiset setit sieltä. Jos olet seurannut tämän kauden hallituspolitiikkaa, sen tarkoitus on tuhota kaikenlainen oman maamme yhtenäisyys, tuhota oma kulttuurimme, jakaa köyhät ja rikkaat.
Ja kuten oikeiston rökäletappio kuntavaaleissa osoitti, kansa ei ihan nyt osata tätä pelleilyä.
Kuntavaalit eivät ole vaalit hallitukseen.
Vierailija kirjoitti:
Tyhmät eivät osaa kunnioittaa isänmaataan. Aseistakieltäytyjät ja sivarit ovat ryhmä joita ei voi arvostaa.
Enemmän siitä vanhustenhoidossa vuoden olevasta sivarista on maalle hyötyä kuin motivaatiottomasta varusmiehestä. Aseella oppii ampumaan puolessa tunnissa jos tarve vaatii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Vasemmiston kupla on kyllä ihan tahallaan luotu, "äärioikeiston" viholliskuvista lähtien."
Katsopa nyt siihen peiliin. Sinä ihan samalla tavalla luot omasta kuplastasi käsin jotain olkiukkoa kamalasta vasemmistosta. Juuri tuo on yksi osa sitä suurenevaa kahtiajakoa että se toinen laita nähdään niin pahana että sitä ei voi millään ymmärtää eikä hyväksyä.
Olen samaa mieltä. Äänestän persuja, mutta näen myös vasemmistolaiset ihmisinä jotka ajattelee vilpittömästi olevansa hyvällä asialla.
Suurin syy, miksi itse en äänestäisi koskaan perussuomalaisia, on se, miten vähän he ovat isänmaan puolella. He vihaavat maamme kulttuuria (joka tekee meistä suomalaisia) vihaavat tiedettä, koulutusta, sivistystä, köyhiä. Hei eivät itse ymmärrä olevansa laitapopuleita, vain omat ovat heille tärkeitä, Onneksi heitä ei ole enää kuin se tiukkatiukka 8%.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, mutta hyvä mittari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iso kunniotus sinulle. Kaltaisiasi on nykyään liian harvassa ihan laidasta riippumatta.
Juuri tuolla asenteella tässä maassa on aikanaan hyvinvointi rakennettu. Ymmärtämällä että kaikki haluavat kyllä hyvää mutta eri keinojan kautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väitteesi pitää paikkansa vain jos kuunnellaan vain vasemmiston mitenkään perustelemattomia loputtomia hokemisia ja ei piitata vastaväitteistä. Ei sinun harrastamasi "viestintä" ole keskustelua vaan tyylipuhdasta propagandaa jota vasemmistomme tekee tässä nykysuomessa hyvin systemaattisesti ja isolla volyymilla kaikilla kanavilla mediasta lähtien.
Ei kovinkaan luotetavalta kuulostavaa viestintää kuitenkaan kun jo volyymistä nähdään että nyt tulee valetta tuutin täydeltä.
"Aseistakieltäytyjät ja sivarit ovat ryhmä joita ei voi arvostaa."
Vaikka olen asioista täysin eri mieltä mutta kyllä minä kunnioitan kovasti ihmistä joka on valmis menemään vaikka vankilaan vakaumuksensa takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin syy, miksi itse en äänestäisi koskaan perussuomalaisia, on se, miten vähän he ovat isänmaan puolella. He vihaavat maamme kulttuuria (joka tekee meistä suomalaisia) vihaavat tiedettä, koulutusta, sivistystä, köyhiä. Hei eivät itse ymmärrä olevansa laitapopuleita, vain omat ovat heille tä
Vihapuolue
Kuvittele että laitat hiekkalaatikolle 10 kolmevuotiasta kakaraa. Jokaisella niistä on uhmaikä ja mielessä vain minä-minä-minä. Sitten ne joutuvat törmäyskurssille toistensa kanssa tyyliin; eipäs-kun-minä. Yhtään tämän kypsempää ei ole suomalaisten aikuisten toiminta ja ajattelu. Ei siinä oikein yhteisöllisyydestä voi puhua.
Entistä enemmän löytyy porukkaa joka vaatii vastikkeetonta elämää ja vastikkeettomia etuisuuksia maksajilla pinnan venyminen on loppu niitä on nyt liikaa haalittu maailmalta ja olemassaolleet kotimaiset.REILUA eikö totta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vasemmisto valehteli ja piti esillä teemoja jotka eivät kuulu kunta tai aluevaaleihin,tämän valehtelijat osaa.
Vierailija kirjoitti:
"Aseistakieltäytyjät ja sivarit ovat ryhmä joita ei voi arvostaa."
Vaikka olen asioista täysin eri mieltä mutta kyllä minä kunnioitan kovasti ihmistä joka on valmis menemään vaikka vankilaan vakaumuksensa takia.
Vankila ei ole aseistakieltäytyjille yhtä paha rangaistus kuin monille muille, koska vaikka he menettävät vankilassa vapautensa pahemmin kuin armeijassa tai siviilipalveluksessa, heille jää vastineeksi paljon enemmän vapaa-aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin syy, miksi itse en äänestäisi koskaan perussuomalaisia, on se, miten vähän he ovat isänmaan puolella. He vihaavat maamme kulttuuria (joka tekee meistä suomalaisia) vihaavat tiedettä, koulutusta, sivistystä, köyhiä. Hei eivät itse ymmärrä olevansa laitapopuleita, vain omat ovat heille tä
Olet loistoesimerkki ihmisestä johon aivopesu on toteutunut 100%
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vasemmisto valehteli ja piti esillä teemoja jotka eivät kuulu kunta tai aluevaaleihin,tämän valehtelijat osaa.
Ai kuten pensan hinta tai pervoilu kouluissa?
Mees silakka tippumaan ikkunasta. Ei nyt kiinnosta jankutuksesi.