Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Kokoomus heitti miljardeja Hanhikiveen

Vierailija
13.07.2024 |

Nyt hanhikivi puretaan turhana.

https://www.hs.fi/suomi/art-2000010542283.html

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
13.07.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Suurin yllÀtys oli ettei rehellideen pyccÀÀn kannattanut luottaa.

Vierailija
2/17 |
13.07.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Puhut p*****k********

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
13.07.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

YhteistyötĂ€ YhtenĂ€inen VenĂ€jĂ€ puolueen ( Putlerin puolue )-kanssa ja RosAtomin kanssa halusivat ydinvoimaa. Kremlin myyriĂ€. 

Vierailija
4/17 |
13.07.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli suomi joka petti sopimukset ja siitÀ on tulossa monen miljardin sakkolasku. Suomi petti koska suomi ei ole suvereeni valtio joka pÀÀttÀÀ itse mitÀ maassa tapahtuu. KÀskyt tulevat ulkomailla, isÀntÀ pÀÀttÀÀ, renki toteuttaa. Nyt isÀntÀ jo miehittÀÀ suomen 15 tukikohdalla.

Vierailija
5/17 |
13.07.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli suomi joka petti sopimukset ja siitÀ on tulossa monen miljardin sakkolasku. Suomi petti koska suomi ei ole suvereeni valtio joka pÀÀttÀÀ itse mitÀ maassa tapahtuu. KÀskyt tulevat ulkomailla, isÀntÀ pÀÀttÀÀ, renki toteuttaa. Nyt isÀntÀ jo miehittÀÀ suomen 15 tukikohdalla.

đŸ€ŁđŸ€ŁđŸ€Ł

Vierailija
6/17 |
13.07.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi voi, ettÀ pyccÀllÀ on paha olla :D Melkein kÀy sÀÀliksi, muttei ihan kuitenkaan. Hus, menehÀn siitÀ kuolemaan ukrainaan putlerisi puolesta.

Vierailija
7/17 |
13.07.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vuonna 2014 Stubbin mukaan keskustelussa oli korostunut liikaa hankkeessa mukana olevan venÀlÀisyhtiön Rosatomin rooli. Stubbin mielestÀ pÀÀtöksessÀ on kyse vain energiasta.

- Se, joka minua eniten hÀiritsee tÀssÀ keskustelussa, on tietty asenteellisuus, jopa russofobia, joka ilmenee muutamissa puheenvuoroissa. Se tulee nimenomaan sitÀ kautta, ettÀ yritetÀÀn lietsoa VenÀjÀ-pelkoa energiapoliittiseen ratkaisuun. TÀssÀ kannattaa puhua energiasta energiana, Stubb sanoi tiistaina eduskunnan lÀhetekeskustelussa.

Vierailija
8/17 |
13.07.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista kyllÀ, riippuvuuden vÀhentÀmisen ohella pÀÀministeri Stubb esitti EU:n ja VenÀjÀn keskinÀisriippuvaisuuden osasyynÀ sille, miksi hanke oli turvallinen Suomelle.

Riippuvaisuuden vuoksi Stubb katsoi, ettÀ "On minun mielestÀni ehkÀ vÀhÀn vaarallista ja harhaanjohtavaa lietsoa pelkoa siitÀ, ettÀ energiayhteistyö Euroopan ja VenÀjÀn tai vaikkapa Suomen ja VenÀjÀn vÀlillÀ katkeaisi".

Vierailija
9/17 |
13.07.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

PÀÀministeri Alexander Stubb (kok.) ei nÀnyt juurikaan ongelmia ydinvoimayhteistyössÀ venÀlÀisen Rosatomin kanssa.

Fennovoiman ydinvoimayhteistyö venÀlÀisen Rosatomin kanssa on herÀttÀnyt huolta muun muassa Suomi-kuvasta tilanteessa, jossa Ukrainassa soditaan.

PÀÀministeri Stubb torjui asiaan liittyviÀ huolia Ylen pÀÀministerin haastattelutunnilla.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/en-lahtisi-jannittamaan-stubb-ei-vi

Vierailija
10/17 |
13.07.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kaksoisagentit.Juutalaiset ei nÀe Jeesusta.

Vierailija
11/17 |
13.07.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Stubbilla ei ole kykyjÀ. Toistelee opittua sanomaa, EK:n mallioppilas.

Vierailija
12/17 |
13.07.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuonna 2014 Stubbin mukaan keskustelussa oli korostunut liikaa hankkeessa mukana olevan venÀlÀisyhtiön Rosatomin rooli. Stubbin mielestÀ pÀÀtöksessÀ on kyse vain energiasta.

- Se, joka minua eniten hÀiritsee tÀssÀ keskustelussa, on tietty asenteellisuus, jopa russofobia, joka ilmenee muutamissa puheenvuoroissa. Se tulee nimenomaan sitÀ kautta, ettÀ yritetÀÀn lietsoa VenÀjÀ-pelkoa energiapoliittiseen ratkaisuun. TÀssÀ kannattaa puhua energiasta energiana, Stubb sanoi tiistaina eduskunnan lÀhetekeskustelussa.

Tuo ei vanhentunut kovin hyvin.

Vierailija
13/17 |
13.07.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletko iiggor, ettÀ sitÀ laskua kukaan koskaan maksaa.

Vierailija
14/17 |
13.07.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

NÀinhÀn se silloin olikin. Ei enÀÀ.

Vierailija
15/17 |
13.07.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

No nyt tiedetÀÀn mikÀ ei kannata. Saako koskista voimaa. Miten maalÀmmön tilanne.

Vierailija
16/17 |
13.07.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Caruna, Hanhikivi, Uniper.

On niillĂ€ pisnisvaistoa 😅

Vierailija
17/17 |
13.07.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Caruna, Hanhikivi, Uniper.