Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisitko hengissä jos olisit elänyt ennen modernia lääketiedettä?

Vierailija
27.04.2025 |

Itse sairastin lapsena erittäin pahan harvinaisen kuumetaudin eli se olisi ollut menoa silloin jo ilman lääkkeitä. Synnytyksessä sairastuin lapsivuodekuumeeseen eli viimeistään sitten silloin. Ja nämä ne selvimmin muistissa olevat. Mites muut? Kuinka moni selviäisi aikuisuuteen asti?

Kommentit (122)

Vierailija
61/122 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syntyessäni olisin menehtynyt ilman keisari leikkausta, kun en meinannut tulla ulos. Samoin kävi lapseni synnytyksessä. Kasvot kuulemma väärään suuntaan. 

Lisään, että mulla oli keuhkokuume lapsena, niin siihen varmaankin olisin kuollut. Arvet näkyy edelleen röntgenkuvassa. 

Mahdollisesti myös lukuisiin poskiontelotulehduksiin. 

Tällaiset ajat voi vielä tulla. Jos antibiootit tulee resistenteiksi, leikkaukset tulee vaarallisiksi. Tai jos sota tulee tai meidät vallataan, tuskin  sairaalatoimnta toimii ennallaan. 

Tulehduksia tulee vähemmän, jos ei ota ensimmäistäkään abtibioottikuuria ja huolehtii immuniteetistaan laajalla, luonnollisella bakteerialtistuksella. Lisäksi ihmisten on opittava antamaan kehol

totta. On AIVAN totta, että tulehduksia tulee vähemmän, jos ei koskaan ota antibiottikuuria. Ylipäänsä ihminen sairastaa paljon vähemmän, jos kuolee jo ensimmäiseen tai toiseen tautiin.

Vierailija
62/122 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä... Ensimmäinen raskaus oli sektio, sillä lapsi oli perätilassa. Ei edes yritetty alateitse. Olisinko sitten selvinnyt jos olisi pitänyt yrittää selvitä tapauksesta ennen modernia lääketiedettä? 

Tämä otsikko on hirvittävä siinä miten se alleviivaa miten vaarallinen asia raskaus on ennen ollut naisille.

Oikeastaan tämä paljastaa vain sen, miten terrorisoituja ja paskanjäykkiä naiset ovat. Heidän itseluottamuksensa elämän synnyttäjinä ja luojina on tuhottu täysin. Lisääntyminen on saatu 100% lääketieteen hallintaan tuhoamalla naisten moraali ja ymmärrys syntymästä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/122 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syntyessäni olisin menehtynyt ilman keisari leikkausta, kun en meinannut tulla ulos. Samoin kävi lapseni synnytyksessä. Kasvot kuulemma väärään suuntaan. 

Lisään, että mulla oli keuhkokuume lapsena, niin siihen varmaankin olisin kuollut. Arvet näkyy edelleen röntgenkuvassa. 

Tällaiset ajat voi vielä tulla. Jos antibiootit tulee resistenteiksi, leikkaukset tulee vaarallisiksi. Tai jos sota tulee tai meidät vallataan, tuskin  sairaalatoimnta toimii ennallaan. 

Poskiontelotulehdus voi mennä ohi ihan hyvin ilman antibiootteja. Ihmiset ovat myös selvinneet flunssista ilman kauheaa lääkearsenaalia, vaikka toki kuolleisuus oli ennen korkea pikkivaivoissakin. Mutta ei nyt joka toinen ihminen täällä olisi kuollut johonkin poskiontelontulehdukseen niin kuin te luulette. 

Vierailija
64/122 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen modernia lääketiedettä ihmiset eivät eläneet kovin vanhoiksi. Kolmekymppinen oli jo vanhus.

No  sillä ei kyllä ollut mitään tekemistä että ihminen oli sairas ja kuoli kolmikymppisenä,muutenhan meitä olisi nykyäänkin hyvin vähän.Eiköhän se heikko  ravinto lue nälkään kuolemisia ja raskaat työt ym. ollut tappaja numero yksi.

Vierailija
65/122 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulehduksia tulee vähemmän, jos ei ota ensimmäistäkään abtibioottikuuria ja huolehtii immuniteetistaan laajalla, luonnollisella bakteerialtistu

Äläpä vääristele. Antibiootit tuhoavat myös terveen bakteerikannan jai mmuniteetin. Keho sisältää kaikki tarvittavat suojamekanismit, jos niiden annetaan toteutua rauhassa - antibiootin syöminen keskeyttää tämän luonnollisen paranemisprosessin.

Tuollaisen pupun levittäminen, että jos ei syö antibioottia niin kuolee ensimmäiseen tulehdukseen, pitäisi olla rikollista. Ketään ei saa pelotella kuolemalla turhan päiten.

Vierailija
66/122 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Raskausmyrkytys olisi vienyt 29vuotiaana hautaan,oli lähellä nykyaikanakin ja minut pelasti vain se että olin valmiiksi sairaalassa päänsäryn takia. Kun kouristelu alkoi, minut piti heti saada leikkaussaliin. Olin 2vkoa teholla maksa-arvot ja verenpaine koholla,puolisokeana. Vauva myös teholla.

Ensisaikaan olisi menty hautaan minä sekä vauva.

Vierailija
67/122 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennen modernia lääketiedettä ihmiset eivät eläneet kovin vanhoiksi. Kolmekymppinen oli jo vanhus.

No  sillä ei kyllä ollut mitään tekemistä että ihminen oli sairas ja kuoli kolmikymppisenä,muutenhan meitä olisi nykyäänkin hyvin vähän.Eiköhän se heikko  ravinto lue nälkään kuolemisia ja raskaat työt ym. ollut tappaja numero yksi.

Juuri niin, sekä elukkamainen kulttuuri. Jos ajattelette että miehet ovat pahoja nykyään, niin katsokaapa mitä olivat keskimäärin 50v sitten. Metsähommissa olleet keittäjänaiset jouduttiin pitämään 24/7 lukkojen takana, ettei heitä paiskata. Maaseudulla edelleen näkee saman geeniperimän omaavia pesueita, missä "sattumoisin" tyttölapsi on joku 150cm ja poikalapsi 200cm. Tuollainen ei selity geeneillä vaan sillä, että toinen syö ruuat ja toiselle ei jää mitään.

Vierailija
68/122 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman puhdasta vettä tuskin kukaan eläisi kovin vanhaksi. Enää ei myöskään kuolla nälkään niinkuin ennen muinoin. Lämmitys- ja viemäröintijärjestelmien kehitys on edesauttanut eloonjääntiä paljon.

Vierailija
69/122 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulehduksia tulee vähemmän, jos ei ota ensimmäistäkään abtibioottikuuria ja huolehtii immun

Et ihan tainnut ymmärtää lukemaasi nyt? 

Vierailija
70/122 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Raskausmyrkytys olisi vienyt 29vuotiaana hautaan,oli lähellä nykyaikanakin ja minut pelasti vain se että olin valmiiksi sairaalassa päänsäryn takia. Kun kouristelu alkoi, minut piti heti saada leikkaussaliin. Olin 2vkoa teholla maksa-arvot ja verenpaine koholla,puolisokeana. Vauva myös teholla.

Kerropa lisää tästä kouristelusta. Sitä aiheuttaa raskauden aikana myös esim. nestehukka (sama kuin urheilijoiden krampit, eli neste-suolatasapainon heittely).

Raskauden hoidossa ei huomioida lisääntynyttä nesteen tarvetta nykypäivänä mitenkään. Se pyritään diagnosoimaan raskausdiabetekseksi, vaikka kehon nesteen tarve on erittäin korkea raskauden takia. 

Vierailija
71/122 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerropa lisää tästä kouristelusta. Sitä aiheuttaa raskauden aikana myös esim. nestehukka (sama kuin urheilijoiden krampit, eli neste-suolatasapainon heittely).

Raskauden hoidossa ei huomioida lisääntynyttä nesteen tarvetta nykypäivänä mitenkään. Se pyritään diagnosoimaan raskausdiabetekseksi, vaikka kehon nesteen tarve on erittäin korkea raskauden takia. 

Myös päänsärky ja näköhäiriöt ovat nestehukan oireita. Eli onko niin, että nykyään sektioidaan naisia nestehukan vuoksi ja tätä sepitetään "raskausmyrkytys" -diagnoosilla?

Vierailija
72/122 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väitätkö  oikeasti että minut olisi keskellä talvipakkasia viety hätäsektioon NESTEHUKAN takia?  Olin päivystyksessä 10 tuntia,silmät aristivat valoa, verenpaine oli koholla,repivä päänsärky. Olivat laittamassa osastolle tarkkailuun kun romahdin,oksensin ja aloin kouristaa. 

Nestehukka.. voi jestas mitä pas""aa.

Vierailija
73/122 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vauva tulee ulos vaikka peppu edellä, paitsi jos halutaan laskuttaa valtiota sektiosta ja vähän rankaista äitiä.

17,5 tuntia odoteltiin, että tulisi itsestään ulos. Ei olisi tullut. Avautuminen vain 4 cm. 

Lapsella alkoi happi loppua. 

Miten lapsella voisi loppua happi, joka tulee napanuoran kautta kuten koko raskauden ajan? Istukka on kiinni naisessa pidempään kuin vauva kohdussa. 

Sairaalassa aina selitetään kaikki toimenpiteet vakavilla uhkakuvilla ja pelotellaan naisia, eikä koskaan vahingossakaan sanota, et

Napanuora voi olla niin kiemurassa ja vauvan kaulan ympärillä että se vaikeuttaa hapen saantia.

Terveisin: Pojallani oli ja hän lähes kuoli hapen puutteen takia mutta saatiin elvytettyä, hieman kauemmin kun olisi kestänyt niin olisi ollut liian myöhäistä.

Vierailija
74/122 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuume tappaisi bakteerit.

Vierailija
75/122 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin  elossa mutta puolikuuro useiden korvatulehdusten takia,ontuva murrettuani nilkkani 10vuotiaana ja yhteisölle hyödytön pahojen migreenkohtausten vuoksi.  Ei olisi kukaan mies huolinut huonokuuloista,ontuvaa emäntää joka viettää kolme päivää oksentamassa pimeässä huoneessa. Olisin jäänyt vanhempien vaivoiksi.

Vierailija
76/122 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väitätkö  oikeasti että minut olisi keskellä talvipa

Voi hyvinkin olla. Lääketieteellä on erittäin pitkä historia siitä, että tekevät toimenpiteitään ja kirjaimellisesti sabotoivat ihmisten terveyttä puppudiagnoosien varjolla, erittäin julmiakin toimenpiteitä siis.

Paljonko joit tuon 10 tunnin aikana? Olit mahdollisesti jo ennen sairaalaan menoa nestehukassa, jos sinulla särki jo päätä. 

Minulla oli loppuraskauden aikana yksi ilta, kun en jaksanut juoda vaikka tiesin että piti, ja heräsin tuona yönä erittäin kivuliaaseen kouristukseen, jota en saanut millään loppumaan ja joka oli useita viikkoja sen jälkeenkin kipeä. Sen jälkeen join kiltisti yli tarpeeni, eikä kouristuksia enää tullut. Vauvassa ei ollut syntyessään mitään vikaa. Ja tosiaan nukkumaan mennessä voin ihan hyvin, mutta jo parissa tunnissa keho löy päälle elämäni pahimman krampin. 

Raskauden aikana naisen veren määrä moninkertaistuu ja aineenvaihdunta tihenee. Lapsivesi muodostuu naisen verestä ja koko ajan pitää olla täysi nesteytys päällä.  

Vierailija
77/122 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kuollut syntymään tai ainakin olisin  va jaa älyi nen koska napanuora oli kaulan ympärillä.

Olisiko joku vanha kätilö hämärässä saunassa tajunnut asiaa? Tuskin.

Vierailija
78/122 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju kannattaa kaikkein homeopatiaan ym puoskarihoitoihin uskovien lukea ajatuksella ja moneen kertaan. 

Vierailija
79/122 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vauva tulee ulos vaikka peppu edellä, paitsi jos halutaan laskuttaa valtiota sektiosta ja vähän rankaista äitiä.

17,5 tuntia odoteltiin, että tulisi itsestään ulos. Ei olisi tullut. Avautuminen vain 4 cm. 

Lapsella alkoi happi loppua. 

Miten lapsella voisi loppua happi, joka tulee napanuoran kautta kuten koko raskauden ajan? Istukka on kiinni naisessa pidempään kuin vauva kohdussa. 

Sairaalassa aina selitetään kaikki toimenpiteet vakavilla uhkakuvilla ja pelotel

Se on siellä solmussa ja väkkyrällä ihan koko raskauden ajan. Syntyvällä vauvalla voi mennä hetki, ennen kuin alkaa hengittämään, siinä ei ole mitään outoa.

Vierailija
80/122 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi meillä on rokotusohjelma (kurkkumätä, hinkuyskä, jäykkäkouristus, tuhkarokko, sikotauti, tuberkuloosi, polio, vihurirokko, polio). 

Olen joutunut ottamaan antibioottikuureja. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi