Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SUB!!!

Vierailija
27.04.2025 |

etsin narttua itelleni

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläimiin sekaantuminen on kiellettyä.

Vierailija
2/8 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panostit niin hienosti, että mä ilmoittaudun! Oon tällanen 28 v Kiira Korven näköinen kiltti enkelityttö ja aina himoinnut, että mua alistettaisiin ja käytettäisiin kaikin tavoin hyväksi. En ehdi tätä leikkiä kuitenkaan leikkimään kuin viikonloput ja kerran pari viikolla. 

Laita osoite, niin ehditään vielä tänään vähän jo aloittelemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten heräsit.

Vierailija
4/8 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eläimiin sekaantuminen on kiellettyä.

Ei ole, jos eläin ei kärsi.

5/8 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka, tässä olisi Master sinulle sinä Kiira Korven näköinen enkelityttö ja viikonloput käy hyvin, ja tänä viikonloppuna on aikaa alistaa sinua jos kiinnostuit. Laita sähköpostia mirovirtanen88@gmail.com ja jatketaan keskustelua siellä ja kerro toiveesi niin päästään alkuun

Vierailija
6/8 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Panostit niin hienosti, että mä ilmoittaudun! Oon tällanen 28 v Kiira Korven näköinen kiltti enkelityttö ja aina himoinnut, että mua alistettaisiin ja käytettäisiin kaikin tavoin hyväksi. En ehdi tätä leikkiä kuitenkaan leikkimään kuin viikonloput ja kerran pari viikolla. 

Laita osoite, niin ehditään vielä tänään vähän jo aloittelemaan.

Täällä Master tiedustelee vieläkö olet kiinnostunut noista jutuista mistä mainitsit tuossa tekstissäsi? Jos yhtään kiinnostaa niin ilmoittele

Vierailija
7/8 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävää vonkausta. Ei oo nää pojat tainneet käydä lähelläkään narttua.

Vierailija
8/8 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä5851 kirjoitti:

Moikka, tässä olisi Master sinulle sinä Kiira Korven näköinen enkelityttö ja viikonloput käy hyvin, ja tänä viikonloppuna on aikaa alistaa sinua jos kiinnostuit. Laita sähköpostia mirovirtanen88@gmail.com ja jatketaan keskustelua siellä ja kerro toiveesi niin päästään alkuun

Onko sinulla joku asperger vai etkö vain muuten ymmärtänyt "Kiiran näköisen" tekstiä täydeksi sarkasmiksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi