Onko muilla tullut fiilis, että nykyään naiset odottaa miehiltä ällistyttäviä määriä efforttia ja resursseja, mutta oma contribution jää läh
Onko muilla tullut fiilis, että nykyään naiset odottaa miehiltä ällistyttäviä määriä efforttia ja resursseja, mutta oma contribution jää lähinnä siihen että 'olla oma ihana itsensä'?
Mä en tiedä onko tää vaan tiktok-generaatio, mutta kun juttelee sinkkunaisten kanssa, niin suurin 'vaatimuslista' on ilmainen terapia, unlimited attention ja tietysti täydet elämäntukipalvelut.
Itse vielä vanhan liiton mies, joka ajatteli että parisuhde on partnership, mutta ilmeisesti nykyään miehen tehtävä on lähinnä olla walking green flag ja maksaa kaikki.
Missä kohtaa meni näin överiksi?
Kommentit (148)
Vierailija kirjoitti:
Ota sellanen tavallinen pullatyttö maalta joka ei halua muuta kuin lehmän
Aws <3
Vierailija kirjoitti:
Saisko suomeks, naukumatti!
Nostelet aloituksiasi? Tanssi vaikka kissanpolkkaa siinä sinkkuna iäti!
Noinhan tuo on ollut pitkään.
Antaa naisten vaatia, miehillä on oikeus kävellä toiseen suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
'Vaadin' alkoholin kohtuukäyttöä, tupakoimattomuutta, koulutusta lukio + amk tai yliopisto, normaalipainoa, liikunnallista elämäntapaa, lapset tehtynä ja jo isoja, vakaa talous.
Itsellä 'tarjota' kaikki nuo. Silti miesten mielestä olen liian vaativa
Just just. Taas nainen joka etsii top 1% miestä mutta luulee ettei hän ole "liian vaativa". Ja tämä vielä ennen ulkonäkövaatimuksia (tuskinpa mikä tahansa naama kelpaa vaikkei olisi vaativa) tai sinkkuutta (jos nyt oletetaan ettei varattu mies kelpaa).
Kun lasketaan yhteen:
0.35 (kohtuukäyttö)
0.80 (tupakoimattomuus)
0.45 (koulutus)
0.35 (normaalipaino)
0.30 (liikunnallinen)
0.50 (lapset tehty ja isot)
0.45 (vakaa talous)
= n. 0.006 = 0.6 %
Kun incel yrittää kuulostaa fiksulta ja vetää numeroita mukamas todistaakseen jotain. Tulos on tuo.
Täysin turhaa puhetta ja tuonkin ajan olisit voinut käyttää itsereflektioon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
'Vaadin' alkoholin kohtuukäyttöä, tupakoimattomuutta, koulutusta lukio + amk tai yliopisto, normaalipainoa, liikunnallista elämäntapaa, lapset tehtynä ja jo isoja, vakaa talous.
Just just. Taas nainen joka etsii top 1% miestä mutta luulee ettei hän ole "liian vaativa". Ja tämä vielä ennen ulkonäkövaatimuksia (tuskinpa mikä tahansa naama kelpaa vaikkei olisi vaativa) tai sinkkuutta (jos nyt oletetaan ettei varattu mies kelpaa).
Kun lasketaan yhteen:
0.35 (kohtuukäyttö)
0.80 (tupakoimattomuus)
0.45 (koulutus)
0.35 (normaalipaino)
0.30 (liikunnallinen)
0.45 (vakaa talous)
= n. 0.006 = 0.6 %
Mistä kohtaa ajattelisit, että tuon listan laatijan kannattaisi joustaa? Itse en joustaisi missään kohtaa. Mun listalla olisi muutama kohta vielä lisää...
Anteeksi vaan: Vanhanliiton miehet pyytävät deiteille, ehdottavat niitä ja osaavat viedä juttua eteenpäin..onko miehistä tullut niin passiivisia että edes perus aloiitteentekoa ei osata, esim.applikaatioissa jos tullut match kauniin naisen kanssa?
Fiilis naisena on, että miehet ovat maskuliinisuutensa kanssa ihan hukassa, enkä tarkoita toksista maskuliinisuutta vaan sitä että mies on naiselle mies ja nainen on nainen suhteessa, eikä se maskuliininen osapuoli.
Tutkimusten mukaan tämäkin tappaa jo kiinnostuksen puolin ja toisin. Kannatan että "partnershipiä" ja asioiden jakamista kyllä (molemmilla voi olla ne omat urat) mutta niin että nainen on nainen ja mies on mies, nykyään nimittäin näkee paljon sitä että nainen joutuu manbabya paapomaan, eikä olla kasvettu miehiksi henkisesti. Ei tyttöystävä ole mutsi.
Vierailija kirjoitti:
Voin minä miehen kanssa partnershipin eli yhtiönkin perustaa, voitonjako ja omistajuudet laitetaan mustaa valkoiselle ja niin edelleen. Mihinkään epämääräiseen "sinä partneroit minua rakkaudesta avoimessa liitossa" en ole alkamassa, eikä toivottavasti kukaan muukaan nainen.
Partnership eli syvä ystävyys on juuri se mikä on toimivan ja pitkäikäisen parisuhteen tavoite.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun lasketaan yhteen:
0.35 (kohtuukäyttö)
0.80 (tupakoimattomuus)
0.45 (koulutus)
0.35 (normaalipaino)
0.30 (liikunnallinen)
0.45 (vakaa talous)
= n. 0.006 = 0.6 %
Tässä ei vaadita yhtään sen enempää, kuin itsellä on tarjoita. Eli listan laatinut nainenkin on top 0,6% ?
Vierailija kirjoitti:
Mitä hiton jonnekieltä sinä puhut?
Veeti luulee olevansa vanhanliiton herrasmies..kai veetit on vanhoja jo, kun eivät osaa oikeasti olla naisille miehiä. Y-kromosomi on tosiaan heikentynyt, siitäkö tää vetelyys ja munattomuus johtuu? Nuoret miehethän käy ottamassa testopiikkejäkin iässä, jollon testojen pitäis olla eniten koholla! Joku on pielessä ja pahasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä hiton jonnekieltä sinä puhut?
Veeti luulee olevansa vanhanliiton herrasmies..kai veetit on vanhoja jo, kun eivät osaa oikeasti olla naisille miehiä. Y-kromosomi on tosiaan heikentynyt, siitäkö tää vetelyys ja munattomuus johtuu? Nuoret miehethän käy ottamassa testopiikkejäkin iässä, jollon testojen pitäis olla eniten koholla! Joku on pielessä ja pahasti.
Tämä on niin totta. Kehopositiivisuus on ainakin yksi syy. Ihmiset eivät enää osaa pitää painoaan kurissa.
Mulla on sellainenkin minimivaatimus, että puoliso osaisi puhua omaa äidinkieltään suomea
:)))))))))
(En halua tyhmiä lapsia)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin minä miehen kanssa partnershipin eli yhtiönkin perustaa, voitonjako ja omistajuudet laitetaan mustaa valkoiselle ja niin edelleen. Mihinkään epämääräiseen "sinä partneroit minua rakkaudesta avoimessa liitossa" en ole alkamassa, eikä toivottavasti kukaan muukaan nainen.
Partnership eli syvä ystävyys on juuri se mikä on toimivan ja pitkäikäisen parisuhteen tavoite.
Ai niin, että erotiikka kuolee. Jos vain kaverin kanssa olet partnershipissä.. Niin kertoo jo suhteen tuhoa.
Vierailija kirjoitti:
Siis eikös se ole nimenomaan se wanhan ajan malli, että mies maksaa kaiken ja nainen hoitaa kodin? Nykyisin naiset käy itsekin töissä, enkä itse tunne yhtäkään pariskuntaa, jossa nainen ei osallistuisi asumis- ja ruokakuluihin. Sen sijaan tunnen kyllä muutaman parin, jossa mies ei osallistu kuluihin ja aika monta paria, jossa mies ei osallistu juurikaan tai lainkaan kodin hoitamiseen. Omassakin ex liitossani minä maksoin asumiskuluista karkeasti 80-90%, tosin mies osallistui kyllä kotitöihin ja lastenhoitoon varsin kiitettävästi.
Omalla kokemuksella en kyllä ollenkaan tunnista tuota ilmiötä. Ehkä Ap:n pitäisi tarkastella naismakuaan sen sijaan, että syyttelisi kaikkia naisia? Niin itsekin olen yrittänyt tehdä, kun olen yksi toisensa jälkeen haksahtanut vääriin miehiin.
Ei. Ei ole. Tuollaista wanhan ajan mallia ei ole milloinkaan ollut. Suomessa naiset ovat aina tehneet töitä siinä missä miehetkin.
Miksi teidän pitää väkisin yrittää puhua historista kun ette ole viitsineet sitä opiskella?
Huumorialoitus, toivon. Ei kukaan puhu noin typerää finglishiä oikeasti.. eihän.
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi vaan: Vanhanliiton miehet pyytävät deiteille, ehdottavat niitä ja osaavat viedä juttua eteenpäin..onko miehistä tullut niin passiivisia että edes perus aloiitteentekoa ei osata, esim.applikaatioissa jos tullut match kauniin naisen kanssa?
Fiilis naisena on, että miehet ovat maskuliinisuutensa kanssa ihan hukassa, enkä tarkoita toksista maskuliinisuutta vaan sitä että mies on naiselle mies ja nainen on nainen suhteessa, eikä se maskuliininen osapuoli.
Tutkimusten mukaan tämäkin tappaa jo kiinnostuksen puolin ja toisin. Kannatan että "partnershipiä" ja asioiden jakamista kyllä (molemmilla voi olla ne omat urat) mutta niin että nainen on nainen ja mies on mies, nykyään nimittäin näkee paljon sitä että nainen joutuu manbabya paapomaan, eikä olla kasvettu miehiksi henkisesti. Ei tyttöystävä ole mutsi.
Siis tarttuuko tuo aloittajan suoltama siansaksa? "Manbaby"?
Siinä kohtaa meni kun teidän sukupolvi alkoi tunkea englantia joka väliin.
Onhan noita, yksin jäävät odotuksineen ja vaatimuksineen.
Mitäpä niistä pohtimaan... paitsi meni mulla itseltänikin liki vuosi hukkaan tuollaisen ihastuksen kanssa.
Oppia ikä kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai niin, että erotiikka kuolee. Jos vain kaverin kanssa olet partnershipissä.. Niin kertoo jo suhteen tuhoa.
Seksi kuuluu siihen parisuhteessa ainakin tiettyyn ikään saakka. Parisuhdeystävyydessä on kyse on tunneyhteydestä, siitä että ollaan aina oman puolison vahvin tuki, aina tukena, vahvimmat kumppanit yhdessä. Sitä ei luoda ihan muutamassa vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun lasketaan yhteen:
0.35 (kohtuukäyttö)
0.80 (tupakoimattomuus)
0.45 (koulutus)
0.35 (normaalipaino)
0.30 (liikunnallinen)
0.45 (vakaa talous)
= n. 0.006 = 0.6 %
Kyllä nuo numerot ovat ihan oikeellisia, pituusvaatimus esmes sieltä kumminkin vielä puuttuu.
Tosin turha noita on esitellä, tietäjät tietää jo ja loput eivät halua uskoa.
-eri
Saisko suomeks, naukumatti!