Onko muilla tullut fiilis, että nykyään naiset odottaa miehiltä ällistyttäviä määriä efforttia ja resursseja, mutta oma contribution jää läh
Onko muilla tullut fiilis, että nykyään naiset odottaa miehiltä ällistyttäviä määriä efforttia ja resursseja, mutta oma contribution jää lähinnä siihen että 'olla oma ihana itsensä'?
Mä en tiedä onko tää vaan tiktok-generaatio, mutta kun juttelee sinkkunaisten kanssa, niin suurin 'vaatimuslista' on ilmainen terapia, unlimited attention ja tietysti täydet elämäntukipalvelut.
Itse vielä vanhan liiton mies, joka ajatteli että parisuhde on partnership, mutta ilmeisesti nykyään miehen tehtävä on lähinnä olla walking green flag ja maksaa kaikki.
Missä kohtaa meni näin överiksi?
Kommentit (148)
Vierailija kirjoitti:
Eihän se ole pöljä joka vaatii vaan se joka antaa!
Luuletko, ettei meille naisille tarjota ties mitä p@nosuhteita ja paskaa, mutta eri asia suostummeko.
Hehheh - suurin osa suostuu kyllä, sen yksisarvisen kanssa joka ei tosin suhteeseen sitoudu.
Sinkkujen määrä kumminkin sen kun vaan kasvaa, kuten lapsiakin turhaan toivovien määrä. Sekä miehiä että naisia koskee tuo, eikä siihen oikeen p@nosuhteet liity.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
'Vaadin' alkoholin kohtuukäyttöä, tupakoimattomuutta, koulutusta lukio + amk tai yliopisto, normaalipainoa, liikunnallista elämäntapaa, lapset tehtynä ja jo isoja, vakaa talous.
Itsellä 'tarjota' kaikki nuo. Silti miesten mielestä olen liian vaativa
Just just. Taas nainen joka etsii top 1% miestä mutta luulee ettei hän ole "liian vaativa". Ja tämä vielä ennen ulkonäkövaatimuksia (tuskinpa mikä tahansa naama kelpaa vaikkei olisi vaativa) tai sinkkuutta (jos nyt oletetaan ettei varattu mies kelpaa).
Kun lasketaan yhteen:
0.35 (kohtuukäyttö)
0.80 (tupakoimattomuus)
0.45 (koulutus)
0.35 (normaalipaino)
0.30 (liikunnallinen)
0.50 (lapset tehty ja isot)
0.45 (vakaa talous)
= n. 0.006 = 0.6 %
Kaikki minun ystäväni, jotka ovat sinkkuja, täyttää nämä, paitsi muutama on ehkä hieman lihonut.
Ainakin omissa suhteissa edellinen ja nykyinen ovat vähempivaraisia kuin itse olen, nykyinen mies kyllä maksaa osuutensa nurisematta, edellinen ei ollut kiinnostunut maksamaan juuri mitään
Vanhan liiton mies ei kirjoita eikä puhu tuollaista epäkieltä. Ehkä sen takia järkevät naiset eivät kiinnostu sinusta. Kuulostat samalta teiniltä, joka eilen kirjoitti miten grindaa salilla mutta naisilla vain ei ole eforttia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletko, ettei meille naisille tarjota ties mitä p@nosuhteita ja paskaa, mutta eri asia suostummeko.
Hehheh - suurin osa suostuu kyllä, sen yksisarvisen kanssa joka ei tosin suhteeseen sitoudu.
Sinkkujen määrä kumminkin sen kun vaan kasvaa, kuten lapsiakin turhaan toivovien määrä. Sekä miehiä että naisia koskee tuo, eikä siihen oikeen p@nosuhteet liity.
Sinä ja sun yksisarvisesi. Yksisarvinen sulla on hanurissas.
Ei nyky aikana ole enää kunnon naisia, kaikki on huulensa täyttäneitä bimboja joiden elämän tehtävä on ladella opeteltuja fraaseja ja miesten vikojen etsiminen ja haukkuminen.
Vierailija kirjoitti:
Ei nyky aikana ole enää kunnon naisia, kaikki on huulensa täyttäneitä bimboja joiden elämän tehtävä on ladella opeteltuja fraaseja ja miesten vikojen etsiminen ja haukkuminen.
Lievää ironiaa rutista tälleen ketjussa joka on tehty naisten vikojen osoitteluun. Eikö sinustakin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
'Vaadin' alkoholin kohtuukäyttöä, tupakoimattomuutta, koulutusta lukio + amk tai yliopisto, normaalipainoa, liikunnallista elämäntapaa, lapset tehtynä ja jo isoja, vakaa talous.
Just just. Taas nainen joka etsii top 1% miestä mutta luulee ettei hän ole "liian vaativa". Ja tämä vielä ennen ulkonäkövaatimuksia (tuskinpa mikä tahansa naama kelpaa vaikkei olisi vaativa) tai sinkkuutta (jos nyt oletetaan ettei varattu mies kelpaa).
Kun lasketaan yhteen:
0.35 (kohtuukäyttö)
0.80 (tupakoimattomuus)
0.45 (koulutus)
0.35 (normaalipaino)
0.30 (liikunnallinen)
0.45 (vakaa talous)
= n. 0.006 =
Mistähän ne luvut on revitty? Jos niissä olis mitään pohjaa, olisi se lähdekin näkyvissä.
Vierailija kirjoitti:
Erikoista. Niin paljon , kuin tunnen naisia, kaikenikäisiä, ei yhdelläkään ole mitään täytteitä missään.
Mut ehkä niitä eivät kaikki laske naisiksi, kun eivät ole 20-,25v. salikissoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa, että ap:n ongelma on se vaatiminen niin ajattelin vain muistuttaa, ettei kaikkeen tarvitse suostua. Emme mekään suostu kaikkeen. Paskalla tarkoitin myös huonoja suhteita.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan haluaisi miehen jolle kaikki kanssakäyminen on noin hankalaa? Jopa yli kolmekymppisissä on helmiä jotka ei draamaile ja laske menikö effortit tasan.
Ja jos mies heittäytyy "naiseksi" niin se määritellään perässä vedettäväksi kivireeksi.
Naisilla alkaa olla tuo status, miksi miehet siihen lähtis?
Vierailija kirjoitti:
Voin minä miehen kanssa partnershipin eli yhtiönkin perustaa, voitonjako ja omistajuudet laitetaan mustaa valkoiselle ja niin edelleen. Mihinkään epämääräiseen "sinä partneroit minua rakkaudesta avoimessa liitossa" en ole alkamassa, eikä toivottavasti kukaan muukaan nainen.
Mies täällä! Partnership olisi loistava ratkaisu minulle, kun haluan työkaverin liiketoimintaan. Ei ole väliä onko mies tai nainen, kunhan kemia toimii.
Miehet tuntuvat etsivän enemmän kavereita harrastuksiin ja yleiseen hengailuun ja jaskan-jauhantaan.
Tai sitten päihteilyyn yms. epämääräiseen toimintaan, eikä keneltäkään tunnu irtoavan mitään ideoita mitä voisi laillisessa liiketoiminnassa hyödyntää.
Tai toisaalta kiinnostusta pohtia minun esittämiä ideoita mitenkään vakavasti.
Taidan siis liikkua aivan väärissä piireissä.
Naiset puolestaan ovat joko hyvin epäluuloisia tai hyvin avoimia. Joko pysyvät etäällä. Tai sitten jos heihin saa hyvän henkisen yhteyden, niin ovat kiinnostuneita parisuhteen mahdollisuudesta tai ainakin seksistä.
Liiketoiminta ei tunnu kiinnostavan kuin siinä mielessä, että tietävät bisnesten mahdollisesti tuottavan paljon rahaa, ja sen vuoksi ovat kiinnostuneita. Yhteistyön teko menestyksen saavuttamiseksi ei tunnu juuri kiinnostavan, mielumminkin mahdollisuus helppoon ja vauraaseen elämään.
Ap:lle siis käy nainen, joka ei meikkaa, laittaudu tai sheivaa karvoja? Röyhkeimmät miehet vaativat naista jopa syömään ehkäisypillereitä terveytensä kustannuksella. Useat miehet eivät edes tajua kuinka paljon vaivaa naiset näkevät.
Vierailija kirjoitti:
Ap:lle siis käy nainen, joka ei meikkaa, laittaudu tai sheivaa karvoja? Röyhkeimmät miehet vaativat naista jopa syömään ehkäisypillereitä terveytensä kustannuksella. Useat miehet eivät edes tajua kuinka paljon vaivaa naiset näkevät.
Jos nainen näkee noin paljon vaivaa miehen tähden niin eikö ole ihan oikeutettua odottaa mieheltäkin "efforttia"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun lasketaan yhteen:
0.35 (kohtuukäyttö)
0.80 (tupakoimattomuus)
0.45 (koulutus)
0.35 (normaalipaino)
0.30 (liikunnallinen)
0.45 (vakaa talous)
= n. 0.006 = 0.6 %
Ei todennäköisyyttävoi laskea noin, koska kaikki listan ominaisuudet korreloivat keskenään lukuunottamatta tuota "lapset tehty ja isot" :D
Mieshän puhuu kuin Andy McCoy konsanaan.
Ainahan se on ollut niin että mies piirittää, metsästää, pyytää treffeille, vie ravintolaan, kukkia jne. Tätä se on edelleen ulkomailla. En ois kyllä kiinnostunut miehistäni jos eivät olisi liehitelleet mua ja tehneet efforttia eteeni. Ja sitä se on ollut myös suhteen aikana. Toki itse olen tehnyt sellaiselle miehelle paljon efforttia takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Ainahan se on ollut niin että mies piirittää, metsästää, pyytää treffeille, vie ravintolaan, kukkia jne. Tätä se on edelleen ulkomailla. En ois kyllä kiinnostunut miehistäni jos eivät olisi liehitelleet mua ja tehneet efforttia eteeni. Ja sitä se on ollut myös suhteen aikana. Toki itse olen tehnyt sellaiselle miehelle paljon efforttia takaisin.
Suomessa mies pelaa tinderiä ja odottelee kotisohvalle neitsytmissiä miestä palvelemaan sekä panostaa ansioihinsa lottoamalla, kun opiskelu tai työ ei nappaa. Kova effort!
Kun ottaa huomioon, että miten ulkomailla kosiskellaan naista, niin tosi huvittavaa lukea suomalaisten miesten mielipiteitä.
"Käytiin pizzalla, katsottiin Tähtien sota, ja sitten seksiä. Eikös se ole täydellinen ilta?"
😂
Enpä tiiä. 40 v naisena toive oli henkilö hengittää.
Tämän jälkeen toiveena oli osaa käydä vessassa, kaikki kakka ja pissaleikit ei kiinnosta.
Työpaikka, tai ainakin realistinen tavoite ja sen verran tuloja, ettei tarvi elättää. Vakaumukset, syvät, ei kiitos. Bailuprinssit ei, juopot, korsteenit ja srn verran kohteliaisuustapoja, että osaa avaa oven. Plus niitä ex juttuja eb halua kuunnella.
Nämä ovat perusvaatimukset.
Nämä oli monelle liikaa.