Onko muilla tullut fiilis, että nykyään naiset odottaa miehiltä ällistyttäviä määriä efforttia ja resursseja, mutta oma contribution jää läh
Onko muilla tullut fiilis, että nykyään naiset odottaa miehiltä ällistyttäviä määriä efforttia ja resursseja, mutta oma contribution jää lähinnä siihen että 'olla oma ihana itsensä'?
Mä en tiedä onko tää vaan tiktok-generaatio, mutta kun juttelee sinkkunaisten kanssa, niin suurin 'vaatimuslista' on ilmainen terapia, unlimited attention ja tietysti täydet elämäntukipalvelut.
Itse vielä vanhan liiton mies, joka ajatteli että parisuhde on partnership, mutta ilmeisesti nykyään miehen tehtävä on lähinnä olla walking green flag ja maksaa kaikki.
Missä kohtaa meni näin överiksi?
Kommentit (148)
Jopas oli ihan helmi kirjoitus vanhan liiton mieheltä..
Ota sellanen tavallinen pullatyttö maalta joka ei halua muuta kuin lehmän
Mitä hiton jonnekieltä sinä puhut?
Mä peggaisin nyt vähän sulta parduun?
Vanhan liiton starbat eivät puhu tuollaista wannabe tiktok-sukupolvikieltä vaan uskaltavat porskuttaa ihan omana itsenään.
Mutua. Älä jahtaa niitä parikymppisiä hottiksia. Minä ja kaikki tuntemani ihmiset ollaan ihan tavallisessa parisuhteessa. Ei kannata etsiä seuraa paikoista, joissa naisia on 30% ja miehiä 70%. Miksi ihmiset ovat nykyään niin laiskoja, ettei sitä kumppania viitsitä lähteä etsimään neljän seinän ulkopuolelta oikeasta elämästä? Mikä sinulla estää tämän?
Vierailija kirjoitti:
Jopas oli ihan helmi kirjoitus vanhan liiton mieheltä..
En ihmettele olenkaan, sillä ap:n kirjoitus kertoo kaiken.🤢
Kirjallinen ilmaisusi ainakin kaipaisi hieman lisää eforttia. Suosittelen jonkun hyvin suomen kielen sanakirjan ostamista.
En ymmärrä mitä tässä kysytään.
Nimim. Vanhan liiton nainen
Onko tämä jokin Google-kääntäjän tekemä kirjoitus? Miksi ap sössötät englanniksi? Ei ihmekään että sinulla ei ole vientiä - en itsekään kestäisi kuunnella tuollaista.
Vierailija kirjoitti:
Mitä hiton jonnekieltä sinä puhut?
Setämies yrittää
Siis eikös se ole nimenomaan se wanhan ajan malli, että mies maksaa kaiken ja nainen hoitaa kodin? Nykyisin naiset käy itsekin töissä, enkä itse tunne yhtäkään pariskuntaa, jossa nainen ei osallistuisi asumis- ja ruokakuluihin. Sen sijaan tunnen kyllä muutaman parin, jossa mies ei osallistu kuluihin ja aika monta paria, jossa mies ei osallistu juurikaan tai lainkaan kodin hoitamiseen. Omassakin ex liitossani minä maksoin asumiskuluista karkeasti 80-90%, tosin mies osallistui kyllä kotitöihin ja lastenhoitoon varsin kiitettävästi.
Omalla kokemuksella en kyllä ollenkaan tunnista tuota ilmiötä. Ehkä Ap:n pitäisi tarkastella naismakuaan sen sijaan, että syyttelisi kaikkia naisia? Niin itsekin olen yrittänyt tehdä, kun olen yksi toisensa jälkeen haksahtanut vääriin miehiin.
Pelkkä tää aloituksen kirjoitustyyli sai mun häppärit sulkemaan ovensa. N29
Voisiko vanhan liiton mies eli Old Union Man opetella kirjoittamaan suomea?
🤣
Jos tämä oli tosissaan kirjoitettu niin eipä ollenkaan hämmästytä, jos ap ei saa naista!
No jos haluat iän ja ulkonäön puolesta itseäsi tasokkaamman kumppanin, niin jotain pitää tuoda korvaukseksi pöytään. Jos haluat tasa-arvoisen suhteen, sinun pitää tyytyä niihin naisiin, joiden viehättämiseen rahkeet riittää.
Kuule Jay Jay, jos on hirvee effortti näpytellä pari viestiä niin että toisellakin pysyy mielenkiinto yllä niin kannattaa harkita deittailun jättämistä. Tai ei ainakaan kannata vetää hernettä joka kerta nenukkiin kun neito siitä asiasta kyseleepi.
Sen lisäksi, jos mies on kävelevä red flag se jätetään mättäälle. Sori siitä.
Ei ole tullut. Toisaalta en käytä mitään deittisovelluksia tai vastaavia.