Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä 60v lahjaksi naiselle jolla on jo kaikkea?

Vierailija
27.04.2025 |

Ei koruja missään tapauksessa.

Kommentit (83)

Vierailija
61/83 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Privaatti strippiesitys ja optio muuhunkin.

Vierailija
62/83 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älykello, ellei sellaista ole. Tuonikäiselle hyvä seurata liikkumista, terveydentilaa ja unen laatua. 

Joo ei, ellei ole sellaista itse toivonut. Itselle tulisi vain stressi tuollaisesta itsensä mittaamisesta. Tiedän kyllä ilman kelloa olenko liikkunut tai olenko nukkunut hyvin vai huonosti. N59

Juuri näin. Minulla on myös älykelloja, muistaakseni 3 kappaletta, eri merkkejä, mutta en tykkää käyttää. Jossain laatikossa ovat. En pysty nukkumaan hyvin, jos on jotain ranteessa tai sormessa. Siksi voi näyttää siltä, että ei ole. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/83 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dildo lahjakortti opastamaan liikkeeseen

64/83 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

'Yksi kaveri sai lahjaksi ison taulun, jossa hän oli yhdessä hyvän ystävänsä kanssa. Se oli maalattu valokuvasta mallina, ja se oli ihan kamala. En ymmärrä, mitä se ystävä oikein ajatteli, miksi ihmeessä hän halusi oman naamansa toisen kodin seinälle.'

Niin ja tämä on sitten 'pakko' laittaa seinälle kun muuten lahjan antaja kyselee, että missäs se taulu on. Älkää pls ostako kenellekään lahjaksi mitään sisustushärpäkkeitä, jollei jotain erikseen ole toivottu.

6-kymppiset lähestyy, onneksi ei ole pelkoa mistään painajaislahjoista kun ei ole ystäviä :)

Vierailija
65/83 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tunnu kelpaavan mikään ehdotus  nykyisin lahjaksi keskustelun perusteella.Kaikki on vääriä valintoja, vaikeaa on.

66/83 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tunnu kelpaavan mikään ehdotus  nykyisin lahjaksi keskustelun perusteella.Kaikki on vääriä valintoja, vaikeaa on.

Tän vuoksi mun mielestä on hyvä miettiäkin, tarvitseeko mitään lahjaa edes hankkia. Mä kyllä tiedän, mistä mulle läheiset ihmiset tykkää ja niin tietävät hekin, mistä mä tykkään. Sen vuoksi en edes oleta, että kukaan mulle vähemmän läheinen ostaisi mitään lahjaa. Työkaverit, serkut yms on tuoneet synttäreilleni (siis 50v ja 60v) vain kukkia. Ja jos eivät ole tulleet synttäreilleni, niin ihan on riittänyt onnittelut Facebookissa. Eikä tartte olla edes sitäkään.

Vierailija
67/83 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie hänet lempiartistinsa konserttiin 🎶🎶

Vierailija
68/83 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:

On muuten tosi hankalaa ostaa lahja ihmiselle, jolla on jo kaikkea ja jolla on varaa ihan itsekin ostaa, mitä haluaa tai tarvitsee. Ap ei tainnut kertoa, kuka tämä lahjan saaja on eli mikä on hänen suhteensa häneen. On aika eri asia ostaa lahjaa vaikka omalle äidilleen, siskolleen tai pitkäaikaiselle ystävälleen kuin jollekin sellaiselle, jonka elämästä ja toiveista ei ole kovin hyvin perillä. Ja lisäksi tietenkin lahjabudjetti vaikuttaa.

Mä ostin mun siskolleni 10 vuotta sitten  60-vuotislahjaksi viikon matkan Firenzeen. Mutta ollaan siskoni kanssa läheisiä ja kun ei oltu koskaan oltu ihan vain kahdestaan ulkomaanreissulla, kysyin siskoltani, mitä mieltä se olisi tällaisesta synttärilahjasta. Ja koska oli ilahtunut siitä, varmistettiin vielä sellainen ajankohta, että molemmat saa töistä lomaa. Sen jälkeen varasin meille matkan ja oli ihana reissu. Mä sain mun siskoltani sitten 60-vuotislahjaksi reissun Irlantiin, mutta koska sattui korona-ai

Mun sisko ja ystävä ostivat lahjaksi ooppera-matkan Tallinnaan. Yövyttiin siellä myös. Pointti oli se, että tehtiin se yhdessä. Jäi hyvä muistot, vaikka siellä toki muutenkin tullut käytyä.

Vierailija
69/83 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytän 60 muutaman vuoden kuluttua. Minua ilahduttaisi tosi paljon esimerkiksi

- urheiluvarusteet, vaikka hyvät lenkkarit 

- kuntoiluviikonloppu esimerkiksi jollain urheiluopistolla, sisältyisi hyvää ruokaa, paljon erilaisia kuntoilumahdollisuuksia, hyvät unet takaava majoitus

- teatteri- tai konserttiliput + lahjanantajat mukaan

- ravintolaillallinen lahjanantajien kanssa

Vierailija
70/83 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä täytän seuraavaksi jo 68, mutta mieluinen lahja olisi

-ratsastustunti tai peräti tallikortti vakiotallilleni

-ratsastusvaellus

-uusi ratsastuskypärä

-uudet minichapsit

-turvaliiivi (jota ei tällä hetkellä ole!)

Joko arvaatte, mitä tykkään puuhata eläkkeellä? 😉

Vierailija
71/83 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siriina kirjoitti:

'Yksi kaveri sai lahjaksi ison taulun, jossa hän oli yhdessä hyvän ystävänsä kanssa. Se oli maalattu valokuvasta mallina, ja se oli ihan kamala. En ymmärrä, mitä se ystävä oikein ajatteli, miksi ihmeessä hän halusi oman naamansa toisen kodin seinälle.'

Niin ja tämä on sitten 'pakko' laittaa seinälle kun muuten lahjan antaja kyselee, että missäs se taulu on. Älkää pls ostako kenellekään lahjaksi mitään sisustushärpäkkeitä, jollei jotain erikseen ole toivottu.

6-kymppiset lähestyy, onneksi ei ole pelkoa mistään painajaislahjoista kun ei ole ystäviä :)

Tuo taulujuttu oli keksitty, Rillit huurussa -sarjassa Amy teetti sellaisen bestikselleen Pennylle. Penny ei ollut otettu.

Vierailija
72/83 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa mieskuoro laulamaan ikkunan alle.

Vierailija
73/83 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kullia sitä en ole hänelle vielä antanut joten kyllä häneltä jotain puutuu,se hyvä seksi.

Vierailija
74/83 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastaako hän jotain, mihin tarvitaan materiaaleja, kuten neulominen, taulujen maalaaminen? Minulle esimerkiksi kelpaisi miksi tahansa lahjaksi vaikkapa langat villapaitaan (jotain muuta kuin seiskaveikkaa tietenkin, vaikka mohair- tai alpakkalankaa), läjä öljymaaleja ja muutama maalauspohja, tai laadukasta akvarellipaperia ja kasa värinappeja. 

Tai sitten lahjakortti johonkin harrastukseen liittyvään erikoisliikkeeseen. Mitään hemmottelu tai vaatekaupan lahjakortteja en haluaisi. 

Jos hän tykkää lukemisesta, kirjakaupan lahjakortti voisi ilahduttaa. Sen kanssa kukkia ja hyvää suklaata tai muita makeisia, tai jotain laadukasta teetä/kahvia.

Vierailija
75/83 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakortti matkatoimistoon.

Vierailija
76/83 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakortti johonkin hyvää herkkuliikkeeseen tai kahvilaan, ravintolaan.

Vierailija
77/83 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lahjakortti johonkin hyvää herkkuliikkeeseen tai kahvilaan, ravintolaan.

Yksinäänkö kävisi juomassa kahvit tai syömässä annoksen? 🤔 Ei ehkä ihan loppuun asti mietitty ehdotus.

Vierailija
78/83 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi, tehokas tietokone!

Vierailija
79/83 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain lahjakortin kauneushoitolaan ja leikkokukkia sekä lahjanantajan itsetekemän käsityön. 

Muuten mieluisat mutta leikkokukkien tilalle oisin halunnu ruukussa olevan, kukkivan tai viherkasvin.

Ystävälleni ostin viimeks silkkityynynliinan, tykkäsi. Tässä värin valinta vaikeaa.

Vierailija
80/83 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Papukaija :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi