Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä 60v lahjaksi naiselle jolla on jo kaikkea?

Vierailija
27.04.2025 |

Ei koruja missään tapauksessa.

Kommentit (83)

Vierailija
21/83 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kuunnella syntymäpäiväsankaria, mistä hän on puhunut ja mistä voisi tykätä. Lähipiirissäni on olleet onnistuneita lahjoja mm. nämä:

- taulu (tilattu taiteilijalta, jonka tauluista henkilö pitää)

- luksus-kylpytuotteet kotikäyttöön

- matka yllätyskohteeseen

- laadukas samppanja, makeisia ja kukkia 

Vierailija
22/83 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samppanja on hyvä lahja. Ei sitä ole heti pakko avata, säilyy kyllä vuosiakin. 

Mitä raitis ihminen tai migreeniä sairastava tekee sillä samppanjalla? Juottaa muille. Sehän on ikäänkuin lahja päivänsankarin vieraille. Alkoholin tuputtaminen on muutenkin todella ikävää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/83 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lahjakortti sinne mistä pitää.

Teatteriin, ravintolaan, kahvilaan, puutarhamyymälään, spahan, laskuvarjohyppyyn, kuumailmapalloreissuun, valokuvaukseen, matkaan...

Ei ainakaan minulle koskaan mitään lahjakortteja. Inhoan. Ne rajoittavat. Jos jotain haluan, niin ostan itse valitsemastani paikasta. N59

On paljon lahjakortteja jotka käyvät esim koko kauppakeskuksessa. 

En itsekään ostaisi ihan random lahjakorttia, mutta koska tunnen ystäväni tiedän mikä ilahduttaa. Esim nyt talvella ostin lahjakortin puutarhamyymälään jonka valikoimiin tuli viimeviikolla erikoiskasvi mitä ei muualta saa mutta tiesin ystäväni himoitsevan. Lähetti minulle kuvan kun oli käynyt hakemassa aarteensa. 

Minun ystäväni tietävät puutarhahulluuteni ja rakkauteni hyvään ruokaan joten noita on aina helppo antaa lahjaksi. Omalla rahalla ei tule ikinä käytyä ulkona syömässä Suomessa

Vierailija
24/83 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En veisi mitään vaan sanoisin että sulla on jo kaikkee.

Vierailija
25/83 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teatteriin, ravintolaan, kahvilaan, puutarhamyymälään, spahan, laskuvarjohyppyyn, kuumailmapalloreissuun, valokuvaukseen, matkaan...

Mikään ei ole niin tympeä lahja kuin lahjakortti. Paitsi käteinen raha. Mutta sitähän annetaan vain rippilapsille ja ylioppilaille.

Kyllä minulle kelpais, jos olis johonkin, mistä minä tykkään. Parasta on, jos siihen aktiviteettiin liittyy seura myös. 

Esim. sain pojaltani joululahjaksi teatterilipun ja illallisen, hän seuranani.

Vierailija
26/83 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Upea kukkakimppu ja pullo sampanjaa on aina hyvä lahja, mutta jos hän ei käytä alkoholia, kukat riittävät.

No sitten alkoholiton samppanja. 

Sen pitää olla Alkosta hankittu Lehtikuohu tai vastaava kotimainen ja laadukas tuote. Marketin hyllyn alkoholitonta skumppaa voi jokainen ostaa itsekin.

Vierailija
27/83 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omenapuu tms 

Vierailija
28/83 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herkkukori tai kylpyläviikonloppu

Herkkukori kyllä - mutta kylpyläviikonloppu ei missään tapauksessa, koska se rajoittaa. Jos henkilöllä on kaikkea, hänellä varmasti on varaa myös mennä itse valitsemaansa kylpylään, jos haluaa. Itse ainakin inhoaisin, jos joku ostaisi minulle jonkin kylpyläviikonlopun. 

Vierailija
29/83 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuon ikäiset kaipaa mitään lahjoja. 

Ai. 

Sain juuri mieheltäni synttärilahjaksi Bitossin maljakon. Hän tietää että rakastan niitä mutta minulla oli vain yksi. Nyt sain sille parin ja sisustukseen täydennystä:)

Ja ikääkin jo 65v

Vierailija
30/83 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ostattiin lahjakortti maisteluillalliselle viineineen kahdelle hengelle. Puolisonsa kanssa sen käyttivät, ja oli mieluisa lahja. 

Vierailija
31/83 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikään ei ole niin tympeä lahja kuin lahjakortti. Paitsi käteinen raha. Mutta sitähän annetaan vain rippilapsille ja ylioppilaille.

Rippilapsi ja ylioppilas tarvivat käteistä omaan tulevaisuuteensa. Oma lapseni säästi rippilahjarahansa jne ja osti itselleen käytetyn auton jo ennen kuin sai ajokortin. Kaiken huipuksi auto on ollut todella hyvä eli rahallinen panostus kannatti. Automekaanikko kehui, että auto on niitä viimeisiä kunnollisia autoja, joihin löytyy varaosia ja joita osataan korjata autokorjaamolla.

Vierailija
32/83 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykello, ellei sellaista ole. Tuonikäiselle hyvä seurata liikkumista, terveydentilaa ja unen laatua. 

Vierailija
33/83 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä raitis ihminen tai migreeniä sairastava tekee sillä samppanjalla? Juottaa muille. Sehän on ikäänkuin lahja päivänsankarin vieraille. Alkoholin tuputtaminen on muutenkin todella ikävää.

Niin, kyllä. Jos henkilö ei lainkaan käytä alkoholia, kannattaa valita alkoholiton samppanja tai miettiä jotain muuta. Mutta useimmille tuo on varmaan tosi hyvä lahja. 

Vierailija
34/83 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älykello, ellei sellaista ole. Tuonikäiselle hyvä seurata liikkumista, terveydentilaa ja unen laatua. 

Ja vtut. Älä sinä saatana holhoa siellä.

Vierailija
35/83 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herkkukori kyllä - mutta kylpyläviikonloppu ei missään tapauksessa, koska se rajoittaa. Jos henkilöllä on kaikkea, hänellä varmasti on varaa myös mennä itse valitsemaansa kylpylään, jos haluaa. Itse ainakin inhoaisin, jos joku ostaisi minulle jonkin kylpyläviikonlopun. 

Minä olisin tyytyväinen vaikka kylpylälomilla käynkin ja itsellä on varaa ostaa. Aina lähden mielelläni kylpylään hoitoja ottamaan. 

Vierailija
36/83 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rippilapsi ja ylioppilas tarvivat käteistä omaan tulevaisuuteensa. Oma lapseni säästi rippilahjarahansa jne ja osti itselleen käytetyn auton jo ennen kuin sai ajokortin. Kaiken huipuksi auto on ollut todella hyvä eli rahallinen panostus kannatti. Automekaanikko kehui, että auto on niitä viimeisiä kunnollisia autoja, joihin löytyy varaosia ja joita osataan korjata autokorjaamolla.

Mitä helvettiä sinä siellä sössötät. Nyt puhutaan 60-vuotiaasta, ei rippilapsesta. Et voi antaa 60-vuotiaalle rahaa, ellei hän ole aivan peeaa. Todennäköisesti hänellä on enemmän rahaa kuin sinulla.

Vierailija
37/83 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloituksessa ei mainittu että olisi noita rajoituksia. Tietysti, jos on vaikka päihderiippuvuus ja se pysyy kurissa nollalinjalla, tai niin paha migreeni että yhdestäkin lasillisesta saa kohtauksen, ei kannata ostaa mitään alkoholijuomia. Mutta kai tuon nyt jokainen tajuaa. 

Vierailija
38/83 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olisin tyytyväinen vaikka kylpylälomilla käynkin ja itsellä on varaa ostaa. Aina lähden mielelläni kylpylään hoitoja ottamaan. 

Minäpä en voi sietää kylpylöitä enkä hoitoja. Siskoni antoi minulle 60-vuotislahjaksi lahjakortin hierontaan vaikka tiesi että vihaan hierontaa.

Vierailija
39/83 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takuulla ei ole kaikkea. Osta hänelle lypsyjakkara, se kannustaa häntä uuden opettelemisen pariin. Tai lampaan keritsemissakset.

Vierailija
40/83 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa kuunnella syntymäpäiväsankaria, mistä hän on puhunut ja mistä voisi tykätä. Lähipiirissäni on olleet onnistuneita lahjoja mm. nämä:

- taulu (tilattu taiteilijalta, jonka tauluista henkilö pitää)

- luksus-kylpytuotteet kotikäyttöön

- matka yllätyskohteeseen

- laadukas samppanja, makeisia ja kukkia 

En ostaisi taulua. Mulla on kuusi maalausta samalta taiteilijalta ja todella tarkkaan olen ne valinnut. Hänellä on myös tauluja, joista en pidä, joten itse en ainakaan taulua haluaisi lahjaksi vaan mieluummin tarkkaan valitsen itse. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme