Miksi kauniit ja kivat naiset ottaa monesti ankean miehen?
En puhu itsestäni. Mutta tiedän monia herttaisia ja hyviä, nättejä naisia, joilla ihmeellisiä möllejä kumppaneina.
Kommentit (40)
Ehkä eivät nuorempana olleet niin nättejä.
Eikö ne otakaan niitä supliikkeja, laatikkoleukaisia kirurgilentäjiä, joilla on täydellinen hiusraja?
Eipä ne miehet niiden naisten mielestä ole ankeita, kun kerran seurustelevat heidän kanssaan.Voi olla vaan ne miehet sellaisia vain sun läsnä ollessa, sillä ihmisethän muokkaantuu sen mukaan minkälaisessa seurassa ovat.
Minulle on moneen kertaan toitotettu tätä: "niin vakka kantensa valitsee" sananpartta, että olen jopa alkanut uskomaan siihen. Ehkä se onkin totta? Jos nainen ei ole osannut parempaa valita, niin naisessa joku kyvyttömyys. Taas jos valitsee kenet vaan paremman puutteessa niin taas oma syy. Jne...
Tästäkin möllistä oli olevinaan kiinnostunut eräs hyvin iloinen ja supliikki nainen, mutta alkoi vaikuttaa siltä että oli sitä tyyppiä joka innostuu joka hetki milloin kenestäkin ja flirtti lentää joka suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Eipä ne miehet niiden naisten mielestä ole ankeita, kun kerran seurustelevat heidän kanssaan.Voi olla vaan ne miehet sellaisia vain sun läsnä ollessa, sillä ihmisethän muokkaantuu sen mukaan minkälaisessa seurassa ovat.
Juuri näin, naapurin pariskunnassakin mies oli melkoinen vihamölli kun heidän kanssaan juttelin, mutta kaupassa äimistelin että kuka tuo on kun sama ukko iloisesti lirkutteli kassaneidille. Että ilmeisesti siitä tyypistä ainakin naisseurassa avautuu joku tsekevaara sitten. M35
Luultavasti pitäisit minun miestäni ankean oloisena ja möllinä, mutta minulle hän on maailman paras mies. Hän on paras ystäväni ja meillä riittää juteltavaa tuntikausia kaikista aiheista. Mieheni on ihana, rauhallinen ja auttavainen ihminen, joka huolehtii niin meidän perheestä kuin myös esimerkiksi vanhemmistani ja omista vanhemmistaan sekä naapurin liki 90 vuotiaista vanhuksistakin. Olemme olleet yhdessä pian 30 vuotta.
Mieheni on myös todella upea isä kolmelle lapsellemme, on ollut aina ja tulee varmasti aina olemaankin. Hänestä tulee varmasti aikanaan myös ihana hassu isoisä, joka jaksaa leikkiä lasten kanssa ja joka nikkaroi lapsille ja lasten kanssa kaikkea kivaa aivan niin kuin aikoinaan meidän lastenkin kanssa hän askarteli ja nikkaroi kaikkea.
Hän ei ole komein ja uljain ilmestys, mutta hänen silmänsä ovat ihanan nauravaiset, kun hän innostuu. Mies ei ole myöskään mikään lörpöttelijä tai itseään esiin tuovat ihminen, vaan vieraiden kanssa jopa hieman juro ja aika hiljainen.
En mä ainakaan ota. ;) Huumorintajua ja kiltteyttä saa olla. Ei jörö mököttäjä.
Ehkä nämä miehet eivät pidä sinusta ap? Ehkä se oletkin sinä, joka olet yhdistävä tekijä näiden ankeiden ja möllien miesten kanssa? Luultavasti he eivät pidä sinun sisäisestä rumuudesta ja halveksuvasta asenteesta?
Et vain tunne niitä miehiä niin hyvin kuin ne naiset.
Vierailija kirjoitti:
Tästäkin möllistä oli olevinaan kiinnostunut eräs hyvin iloinen ja supliikki nainen, mutta alkoi vaikuttaa siltä että oli sitä tyyppiä joka innostuu joka hetki milloin kenestäkin ja flirtti lentää joka suuntaan.
Ehkä ei nimenomaan ollut kiinnostunut sinusta, eikä niistä muistakaan, vaan se oli hänelle ominaista käytöstä. Jotkut käyttäytyvät noin pitääkseen kevyen tunnelman ympärillään. Voi olla tietynlaista itsensä suojaamistakin.
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti pitäisit minun miestäni ankean oloisena ja möllinä, mutta minulle hän on maailman paras mies. Hän on paras ystäväni ja meillä riittää juteltavaa tuntikausia kaikista aiheista. Mieheni on ihana, rauhallinen ja auttavainen ihminen, joka huolehtii niin meidän perheestä kuin myös esimerkiksi vanhemmistani ja omista vanhemmistaan sekä naapurin liki 90 vuotiaista vanhuksistakin. Olemme olleet yhdessä pian 30 vuotta.
Mieheni on myös todella upea isä kolmelle lapsellemme, on ollut aina ja tulee varmasti aina olemaankin. Hänestä tulee varmasti aikanaan myös ihana hassu isoisä, joka jaksaa leikkiä lasten kanssa ja joka nikkaroi lapsille ja lasten kanssa kaikkea kivaa aivan niin kuin aikoinaan meidän lastenkin kanssa hän askarteli ja nikkaroi kaikkea.
Hän ei ole komein ja uljain ilmestys, mutta hänen silmänsä ovat ihanan nauravaiset, kun hän innostuu. Mies ei ole myöskään mikään lörpöttelijä tai itseään esiin tuovat ihminen, vaan vieraiden kanssa jopa hieman juro ja aika hiljainen.
Ihan sama meillä! Minunkin mieheni on tavallistakin tavallisin muiden silmissä ja introverttina hän on myös vieraiden kanssa hiljainen ja syrjäänvetäytyvä, mutta perheensä ja ystäviensä kanssa hän on hilpeä, hyväntuulinen ja huolehtiva ihminen, johon voi luottaa aina.
Vierailija kirjoitti:
Eikö ne otakaan niitä supliikkeja, laatikkoleukaisia kirurgilentäjiä, joilla on täydellinen hiusraja?
Kyllä ottavat, jos ovat Tinderissä. Ilman Tinderiä kauniit naiset ovat sen varassa, ketkä miehet heitä lähestyvät.
Mun tuntemillani kauniilla naisilla on hyvännäköiset ja maskuliiniset miehet. Muutama näistä miehistä on kieltämättä ehkä vähän möllejä, mutta erittäin vetäviä tapauksia siitä huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ottavat, jos ovat Tinderissä. Ilman Tinderiä kauniit naiset ovat sen varassa, ketkä miehet heitä lähestyvät.
Tinderiä ei ollut olemassakaan muutama vuosi sitten, mutta omituisesti tavalliset miehetkin ovat löytäneet ennen sitä naisystäviä itselleen, ne möllit ja ankeatkin.
Jonnet eivät vain muista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla ainakaan ollut sinkkuna ongelmia lähestyä ihan itse jos kiinnosti? Tai sitten vaan intensiivistä silmäpeliä niin kyllä sillä miehen saa luokse.
Mörökölleistä en kyllä niin välitä.
- kaunis nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinderiä ei ollut olemassakaan muutama vuosi sitten, mutta omituisesti tavalliset miehetkin ovat löytäneet ennen sitä naisystäviä itselleen, ne möllit ja ankeatkin.
Jonnet eivät vain muista.
No silloin nimenomaan löysivät, kun Tinderiä ei ollut. Tinder on muuttanut koko kuvion aivan toisenlaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla ainakaan ollut sinkkuna ongelmia lähestyä ihan itse jos kiinnosti? Tai sitten vaan intensiivistä silmäpeliä niin kyllä sillä miehen saa luokse.
Mörökölleistä en kyllä niin välitä.
- kaunis nainen
Suomalaiset miehethän ovatkin tunnetusti loistavia silmäpelin pelaajia.
Vierailija kirjoitti:
Mun tuntemillani kauniilla naisilla on hyvännäköiset ja maskuliiniset miehet. Muutama näistä miehistä on kieltämättä ehkä vähän möllejä, mutta erittäin vetäviä tapauksia siitä huolimatta.
Kauniit naiset ansaitsevat ulkonäöllään komean miehen.
Ei muuta ollut tarjolla.