Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuoret naiset ostavat toisilleen dildoja lahjaksi

Vierailija
27.04.2025 |

onko nykyään kuinka yleistä kun 2-3 tapausta tiedän ainakin.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran sattui näin: Oltiin katsomassa kiviä taskussa. Edessämme olevalla rivillä kolme nuorehkoa naista vertaili ostamiaan seksileluja hilpeästi hihitellen ennen näytelmän

alkua

Vierailija
2/23 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on hyvä ystävä joka on kysynyt kerran haluanko että hän ostaa minulle erään kalliimman dildon kun kerran niistä puhuttiin. Ei olla edes nuoria, hän vähän alle ja minä vähän yli kolmikymppinen. Eli me voitaisiin antaa toiselle nimenomaan seksilelu lahjaksi. Sitten on myös todella pitkäaikainen ystävä jonka kanssa puhutaan paljon seksistä mutta ei todellakaan voitaisi ostella toisillemme seksileluja. 

Vanhemmissakin naisissa tiedän kyllä sellaista että on suositeltu toiselle leluja tai ostettu kaveriporukalla dildo vitsilahjana. 

On kai se mahdollista että nuoremmat ovat vielä avoimempia tuollaisten suhteen mutta en ole törmännyt mihinkään erityiseen avoimeen dildollalahjomistrendiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nykyään nuoret naiset aika avoimesti puhuvat kaikesta mm. seksivälineistä, itsetyydytyksestä ym. Ennen ei puhuttu.

Vierailija
4/23 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun puoliso kutsuttiin tyttöjenkesken oikeen illanistujaisiin jossa oli tuote-esittelijä. Ja ikähaarukka ystävillä n.35 vuotta.

Vierailija
5/23 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun puoliso kutsuttiin tyttöjenkesken oikeen illanistujaisiin jossa oli tuote-esittelijä. Ja ikähaarukka ystävillä n.35 vuotta.

Vieläkö näitä järjestetään?

Vierailija
6/23 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin pari vuotta sitten järjestettiin. Sain kutsun ja menin. Monta naista meitä oli pöydän ääressä hipelöimässä tuotteita. Osa meistä oli vieraita toisillemme, osa kavereita, osa hyvänpäiväntuttuja. Keski-ikä noin 45v. Ei ollut mitään vaivaannuttavaa tässä. 

Vierailija
7/23 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin pari vuotta sitten järjestettiin. Sain kutsun ja menin. Monta naista meitä oli pöydän ääressä hipelöimässä tuotteita. Osa meistä oli vieraita toisillemme, osa kavereita, osa hyvänpäiväntuttuja. Keski-ikä noin 45v. Ei ollut mitään vaivaannuttavaa tässä. 

Tuliko muilta suosituksia välineistä

Vierailija
8/23 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin! 

Kuvitelkaapa tuohon joukko ulkoja ihmettelemään tekopilluja? 

Kyllä naiset on paljon meitä miehiä avoimempia ja suvaitsevampia💁

Vierailija
9/23 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään nuoret naiset ovat seksuaalisesti hyvinkin avoimia. Johtuuko netin tarjonnasta vai sitten jostain muusta.

Vierailija
10/23 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin myyjinä näyttäis olevan lähes kaikki naisia alan liikkeissä. 

Vierailija
11/23 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naiset suosi dildoja, satisfyer on se juttu. Miehet sen sijaan ostaa jostain syystä ennemmin dildoja lahjaksi. 

Vierailija
12/23 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noniin! 

Tai sitten vain säälittävämpiä runkkareita.

Vierailija
13/23 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noniin! 

Miehet eivät edes kehtaa tunnustaa runkkaavansa vaikka kaikki tekevät sitä.

Vierailija
14/23 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei naiset suosi dildoja, satisfyer on se juttu. Miehet sen sijaan ostaa jostain syystä ennemmin dildoja lahjaksi. 

Näin juuri, itse tykkään esim. todella hellästi värisevistä vibraattoireista, jotka ovat myös esteettisesti miellyttäviä. Ei olisi periatteessa mikään ongelma puhua ja vertailla noita hyvien kavereiden kesken, mutta en todellakaan haluaisi, että joku ostaisi minulle esimerkiksi jonkun ruman dildon, joka sitten lojuisi käyttämättömänä kaapissa. Kaikilla on kuitenkin erilaiset mieltymykset ja jutut, jotka toimii itselle.

Vierailija
15/23 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noniin! 

Aika huolestuttavaa, että pidät itsetyydytystä säälittävänä. En haluaisi sinun kumppaniksesi.

Vierailija
16/23 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä pidän dildoista. Pidän muutenkin enemmän yhdyntäorgasmeista kuin klitorisorkuista. 

Vierailija
17/23 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä pidän dildoista. Pidän muutenkin enemmän yhdyntäorgasmeista kuin klitorisorkuista. 

Okei? Ei se muuta tuota faktaa, että naiset yleensä eivät suosi dildoja ensisijaisina seksileluina, joita jopa ostelisivat toisilleen.

Vierailija
18/23 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No juuri näiden asenneongelmien takia incelit vinkuvat, kun eivät saa seksiä. Jos miehillä olisi samanlainen asenne, että kaikki keinot rohkeasti käyttöön, ilman ajatustakaan jostain säälittävyydestä, maailma olisi paljon parempi paikka kaikille.

Vierailija
19/23 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Vähän niin kuin entisajan Tuppervaara-kutsut.

Vierailija
20/23 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun seksiä tungetaan kaikkialle, rupeaa sen tarjonta loppujen lopuksi tympimään. Silloin kun se oli vähän intiimimpää, oli siinä ihan oma "hohtonsa", näin ei enää ole ollut pitkään aikaan.