Veljeni sanoi että aikoo olla nykyisen naisystävän kanssa vain niin kauan kunnes löytää paremman
Tuo nainen on mukava ihminen ja suututttaa tuollainen, veljeni on ku*pää. Kerronko naiselle?
Kommentit (93)
Niinhän se menee. Viisi vuotta ja vaihtoon.
Säälin naista, joka tyytyy teeskentelijään. Onko hyväkin näyttelijä?
Ap kerroitko jo?
Olisipa minulle aikoinaan kerrottu, mutta tajusin lopulta itse mikä tyyppi oikein oli..
Vierailija kirjoitti:
Tavismiehet on käytännössä pakotettuja tuollaiseen.
Naiset yrittävät aina pariutua ylöspäin itseään tasokkaamman miehen kanssa.
Kuka onnellinen löytää tuostakin itseään tasokkaamman?
Onko se akka laardiperce. Ei ihme, että vaihtoon.
Vierailija kirjoitti:
Tuohan on ihan normaalia. Aina kannattaa vaihtaa parempaan. Koskee miehiä JA naisia.
Siinähän koko elämä menee siihen, että etsii sitä parempaa. Koskaan ei ole rakastunut eikä koskaan ole tunnetta, että on onnellinen. Kuulostaa ankealta elämältä.
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä, en ole missään törmännyt sellaiseen yleiseen mielipiteeseen, jossa pidettäisiin normaalina huijata toista tällä tavalla. Itse (nainen) olen niinkin äärimmäinen, että en lähtenyt edes treffeille ennen kuin vastaan tuli henkilö (mies), josta tiesin, että tässä on mahdollisuus onnelliseen loppuelämän parisuhteeseen. Nyt olemme olleet jo kohta 20 vuotta yhdessä.
Taitaa olla niin, että ne ihmiset, jotka pitävät muita kertakäyttöesineen arvossa ja ovat heti vaihtamassa "parempaan" jos tilaisuus tulee, ainoastaan _kuvittelevat_ muiden olevan yhtä mätiä kuin he itse. Tällä palstalla jotkut trollaavat tai tosissaan väittävät, että "tavallisen miehen" pitää näin tehdä. Eivät itsekyydeltään ja omaan napaan tuojittamiseltaan tajua, että tällöin kyseessä ei ole mikään "tavallinen mies" vaan huijari.
Huijarit ovat yksinomaan pohjasakkaa. Joko toisen kanssa on tosissaan tai sitten kertoo hänelle heti alussa, että ei ole tähän suhteeseen jäämässä vaan toinen on vain varalla tai sitten on huijari ja kaukana mistään hyvästä, normaalista tai tavallisesta. Jokaisella on oikeus päättää omasta puolestaan millaiseen suhteeseen suostui ja silloin on tiedettävä faktat.
Juuri tämä. Minä olen aina ajatellut, että on suhteellisen normaalia tuntea sen verran sitoutumiskammon poikasta, ettei useimmat ihmiset edes halua suhdetta ihmisen kanssa joka ei sytytä. Monia jopa ällöttää ja ahdistaa pelkkä ajatuskin. En ymmärrä, missä ovat nämä lukemattomat läheisriippuvaiset ensimmäiseen vastaantulijaan tyytyjät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuohan on ihan normaalia. Aina kannattaa vaihtaa parempaan. Koskee miehiä JA naisia.
Siinähän koko elämä menee siihen, että etsii sitä parempaa. Koskaan ei ole rakastunut eikä koskaan ole tunnetta, että on onnellinen. Kuulostaa ankealta elämältä.
Minulle parikymppisenä eräs tuttu sanoi, että kannattaa etsiä niin hyvä, ettei sitä halua vaihtaa edes parempaan. Minusta tämä oli loistava ajatus. Ei aina tarvitse jahdata parempaa. Joskus voi tehdä valinnan ja pitää siitä kiinni. Tai jos haluaa aina vaan vaihdetaan, niin siinä tapauksessa ei ehkä olisi hyvä ainakaan lapsiperhettä perustaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavismiehet on käytännössä pakotettuja tuollaiseen.
Naiset yrittävät aina pariutua ylöspäin itseään tasokkaamman miehen kanssa.
Onko tavallinen mies niin jumalattoman heikko olento, että on mieluummin naisen kanssa josta ei välitä kuin naisen kanssa jota voisi rakastaa? Eikö sen vertaa omaa seuraa osaa arvostaa, oma peilikuvakin taitaa suorastaan yrjöttää?
Naisen kanssa ollaan pillun takia. Jos parempi pillu löytyy niin mikä ettei. Vaihtamalla paranee ja vaihtelu virkistää.
Naisillehan tämä on normaalia. Kun mukulat on tehty niin mies ulos.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Eikö olekin hirveää huomata että on sukua kusipäälle.
Itseäkin hävettää, että veli pani vaimoaan 10v ennen kuin meni naimisiin. No, nainen oli silti tarpeeksi tyhmä mennäkseen naimisiin, eli ehkä ansaitsevat toisensa. Minä en halua kumpaakaan elämääni.
Mitä tuo tähän kuuluu ?🙄
Veljellesi riittäisi pumpattava Barbara, masturbointikaveriksi.
Tunneköyhä narsisti ei osaa edes rakastaa.