Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Veljeni sanoi että aikoo olla nykyisen naisystävän kanssa vain niin kauan kunnes löytää paremman

Vierailija
27.04.2025 |

Tuo nainen on mukava ihminen ja suututttaa tuollainen, veljeni on ku*pää. Kerronko naiselle? 

Kommentit (93)

Vierailija
61/93 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö se ole normaali käytäntö, että jos parempi löytyy niin erotaan. Olisi outoa pysyä suhteessa, jos haluaisi oikeastaan olla jonkun muun kanssa.

Normaali käytäntö on se, että aletaan seurustelemaan vain sellaisen kanssa jonka kanssa halutaan oikeasti olla. Aina voi käydä niin että tunteet loppuu tai tapaa jonkun jonka huomaa olevan parempi, mutta jos lähtökohta on se, että tunteita ei alunalkaenkaan ole ja ollaan itselleen huonon ihmisen kanssa etsien samalla parempaa, niin se on väärin, jos tämä toinen luulee olevansa oikeassa suhteessa.

Vierailija
62/93 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen on kiva ihminen ja veli kusipää, niin tottakai varoita naista niin tietää lähteä jo heti. Siinä jää veljesi rutisemaan. Ja varmasti katkoo välit sinuun mutta mitä siitä kun on kusipää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/93 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varoititko koskaan niitä muitakaan naisia?

Lapsellista ja raukkamaista touhua roikuttaa toista varalla ja johdattaa harhaan. 

Vierailija
64/93 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavismiehet on käytännössä pakotettuja tuollaiseen.

Naiset yrittävät aina pariutua ylöspäin itseään tasokkaamman miehen kanssa.

Onko tavallinen mies niin jumalattoman heikko olento, että on mieluummin naisen kanssa josta ei välitä kuin naisen kanssa jota voisi rakastaa? Eikö sen vertaa omaa seuraa osaa arvostaa, oma peilikuvakin taitaa suorastaan yrjöttää?

Miksi jotkut naiset ovat miesten kanssa jotka hakkaa heitä? Ovatko niin jumalattoman heikkoja olentoja?

En vertaisi tässä nyt suoraa väkivaltaa ja henkistä manipulaatiota siihen, että miehet eivät osaa olla yksin vaan ottavat ensimmäisen vastaan kävelevän sutturan, jotta olisi "edes joku".

Vierailija
65/93 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkähän ikäisistä on kyse? Ehkä nainen on tietoinen miehen edellisistä suhteista.

Vierailija
66/93 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"By the way, mä en itse ole ollenkaan konservatiivi, mä oon ultraliberaali. Mutta silti niidenkin pitää päästä ääneen."

Persut hermostuivat tästä. Ne ovat uskoneet että Puopolo on oikeasti "meidän mies", anti-woke jne. vaikka ei olekaan. 

Vierailija
67/93 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö olisi helpompi siinä valintatilanteessa kun on sinkku ja etsii sopivaa kumppania, valita se itselle mieluisin ja sopivin ja sitoutua suhteeseen? Jos ei tule sopivaa vastaan, niin voi jatkaa etsimistä kunnes kohtaa hänet. Kevyitä suhteita voi harrastaa halutessaan tässä välin, mutta asia pitää olla molemmille osapuolille tiedossa ja ok. 

Vierailija
68/93 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kovasti täällä nyt vannotaan tosirakkauden nimeen, kun lähes missä tahansa muussa keskustelussa täällä sanotaan, että tietysti rakkaus on vain vaihdantaa. Tietysti toinen lentää kaaressa mäkeen, kun vaihdanta ei ole enää itselle otollista tai kun löytyy parempi dopamiininlähde. Kuinkas nyt?

En tunnista ollenkaan tuollaista yleistä mielipidettä että olisi ok suhteessa odottaa parempaa ja heittää toinen mäkeen kun sellainen löytyy.

Itse olen aina mennyt suhteeseen vain sillä ajatuksella että suhteella on mahdollisuus kestää vaikka ikuisesti. Totta kai on mahdollista, ja jopa todennäköistä että toinen muuttuu tai hänestä paljastuu puolia jotka estää suhteen jatkumisen. Mutta lähtökohta ei ole ikinä ollut se, että valehtelenpa että meillä on oikea parisuhde ja yritystä & halua saada se kestämään, vaikka oikeasti vain käytän toista hyväkseni samalla kun etsin parempaa ja hylkään kun parempi löytyy. Se on huijaamista.

Olen samaa mieltä, en ole missään törmännyt sellaiseen yleiseen mielipiteeseen, jossa pidettäisiin normaalina huijata toista tällä tavalla. Itse (nainen) olen niinkin äärimmäinen, että en lähtenyt edes treffeille ennen kuin vastaan tuli henkilö (mies), josta tiesin, että tässä on mahdollisuus onnelliseen loppuelämän parisuhteeseen. Nyt olemme olleet jo kohta 20 vuotta yhdessä.

Taitaa olla niin, että ne ihmiset, jotka pitävät muita kertakäyttöesineen arvossa ja ovat heti vaihtamassa "parempaan" jos tilaisuus tulee, ainoastaan _kuvittelevat_ muiden olevan yhtä mätiä kuin he itse. Tällä palstalla jotkut trollaavat tai tosissaan väittävät, että "tavallisen miehen" pitää näin tehdä. Eivät itsekyydeltään ja omaan napaan tuojittamiseltaan tajua, että tällöin kyseessä ei ole mikään "tavallinen mies" vaan huijari.

Huijarit ovat yksinomaan pohjasakkaa. Joko toisen kanssa on tosissaan tai sitten kertoo hänelle heti alussa, että ei ole tähän suhteeseen jäämässä vaan toinen on vain varalla tai sitten on huijari ja kaukana mistään hyvästä, normaalista tai tavallisesta. Jokaisella on oikeus päättää omasta puolestaan millaiseen suhteeseen suostui ja silloin on tiedettävä faktat.

Vierailija
69/93 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on naisen ajan hukkaamista, olettaen siis että nainen on tosissaan suhteessa. Eli kertoisin naiselle niin ei ainakaan tuhlaa enempää aikaansa

Vierailija
70/93 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok juttu. Kerro kuitenkin, jos se sinua vaivaa.

Vierailija
71/93 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan tietää tapauksen, olen ollut itse tuollainen vaihdokas.

Vierailija
72/93 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:lta aivan käsittämätöntä miettiä jotain veljen tunteita, onko teidän perhedynamiikka jotenkin outoa? Itse varmaan huutaisin veljelleni tässä tilanteessa.

Kyllä minä varon veljeäni, koska on pahoinpidellyt minua nuorempana. Vanhempana väkivalta on muuttunut sitten epäsuoraksi, kun opin laittamaan takaisin. Nykyään ihan vaan selän takana.

Oikeastaan en koe häntä edes veljenäni. Vaikea kuvitella, että oma veli pistäisi esim. turpaan, mutta niin on pistänyt. Ei edusta minua emmekä ole "samaa verta", vaikka samasta kohdusta olemme tulleetkin.

Voi apua, jos veljen nimi päättyy y:hyn niin varoita sitä naisraukkaa ja tulevia etukäteen! Siinä on sellainen saamarin painajainen ettei kenellekään toivo.

Vierailija
73/93 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät, että kaikki naiset tekevät noin etkä sinä itse? Jos sinun kannaltasi naiset AINA yrittävät laadukkaampaa yksilöä ja yleensä onnistuvatkin siinä, niin eikö silloin vika ole ihan selvästi sinussa eikä naisissa? Olet yliarvioinut itse oman tasosi ja siksi tavoittelet kuuta taivaalta.

Vierailija
74/93 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salkkari-kuviohan tuo.

Vierailija
75/93 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö se ole normaali käytäntö, että jos parempi löytyy niin erotaan. Olisi outoa pysyä suhteessa, jos haluaisi oikeastaan olla jonkun muun kanssa.

Minä en edes aloittaisi seurustelua tuossa tapauksessa. Mitä seurustelua se on, jos toisesta ei pidä eikä hänen kanssaan halua olla? Kannattaa olla nirso, niin ei tarvitse etsiä parempaa.

Vierailija
76/93 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tää on naisen ongelma? Sinäkö oot se vässykkä jota tahtomatta viedään parisuhteeseen? 

Vierailija
77/93 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen on kiva ihminen ja veli kusipää, niin tottakai varoita naista niin tietää lähteä jo heti. Siinä jää veljesi rutisemaan. Ja varmasti katkoo välit sinuun mutta mitä siitä kun on kusipää.

Se on myös iso red flag miehissä jos ei ole tekemisissä sukunsa naisten kanssa.

Vierailija
78/93 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kovasti täällä nyt vannotaan tosirakkauden nimeen, kun lähes missä tahansa muussa keskustelussa täällä sanotaan, että tietysti rakkaus on vain vaihdantaa. Tietysti toinen lentää kaaressa mäkeen, kun vaihdanta ei ole enää itselle otollista tai kun löytyy parempi dopamiininlähde. Kuinkas nyt?

En tunnista ollenkaan tuollaista yleistä mielipidettä että olisi ok suhteessa odottaa parempaa ja heittää toinen mäkeen kun sellainen löytyy.

Itse olen aina mennyt suhteeseen vain sillä ajatuksella että suhteella on mahdollisuus kestää vaikka ikuisesti. Totta kai on mahdollista, ja jopa todennäköistä että toinen muuttuu tai hänestä paljastuu puolia jotka estää suhteen jatkumisen. Mutta lähtökohta ei ole ikinä ollut se, että valehtelenpa että meillä on oikea parisuhde ja yritystä & halua saada se kestämään, vaikk

Jeps, myös petturit aina projisoivat pettuuruuttaan muihin. Ja valehtelijat. Heidän mielestään kaikki ovat pettureita ja valehtelijoita, juoruilu ja jopa rikollisuus on "normaalia". Niin, heille, heidän idioottiporukoissaan. Ei suinkaan kaikille.

Näistä on vaan parempi pysytellä erossa. Johan raamattukin siihen kehottaa. Ei edes kaverustua.

Vierailija
79/93 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on ihan normaalia. Aina kannattaa vaihtaa parempaan. Koskee miehiä JA naisia.

Vierailija
80/93 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä kannattaa varottaa kaikkia jotka veljesi kanssa ovat. Onko hyvännäköinen kun noin paljon saa suhteita?