Veljeni sanoi että aikoo olla nykyisen naisystävän kanssa vain niin kauan kunnes löytää paremman
Tuo nainen on mukava ihminen ja suututttaa tuollainen, veljeni on ku*pää. Kerronko naiselle?
Kommentit (93)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos et kerran halua kertoa naisystävälle etkä myöskään ripittää veljeäsi, niin mitä neuvoja sitten oletat saavasi täältä? Vai onko tämä taas joku sunnuntain ratoksi kyhätty 0/5 baittilanka.
Miten niin en halua kertoa? Tietysti haluan mutta samalla mietin a) uskooko nainen minua ja b) olenko inhottava sisko
Ap
Eikös nuo nyt ole tässä tilanteessa aivan epärelevantteja asioita miettiä? Jos olet oikealla asialla (kuten olisit kertoessasi naiselle totuuden) et ole inhottava sisko (ei kai tällaista aikuiset edes mieti...?) vaan rehellinen ja oikeudenmukainen. Veljesi on kunnon kuspää niin miksi mietit tässä nyt hänen tunteitaan? Ja jos nainen ei usko sinua asia ei ole enää käsissäsi, sitten olet vain tehnyt voitavasi.
Ehkä puhun asiasta jotenkin epäsuorasti. Veljellä on ollut _paljon_ lyhyitä suhteita viime vuosina. Jospa tämä nykyinen ymmärtäisi tehdä johtopäätöksiä?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhu mieluummin veljellesi. Kuulostaa keskenkasvuiselta.
En oikein tiedä mitä se auttaa. Veli ei ilmeisesti osaa olla yksin, pitää aina olla suhde. Ja aina haku päällä jos löytyisi joku nätimpi/nuorempi/rikkaampi...
Ap
Veljesi tekee ihan samaa mitä naiset. Itsekin olen oppinut heiltä vastaavan käytöksen.
Voi tuntua ikävältä, mutta deittailuun kykenevät tekee tuota ja se on kaikkien tiedossa oleva julkinen salaisuus.
🤷🏼
En todellakaan olisi miehen kanssa vain siksi, että pitää olla suhde. Ennemmin yksin.
Nainen
Kyseisellä naisella on täsmälleen sama ajatus veljestäsi. Roikottaa mukana, kunnes löytää fiksumman, mukavamman paremman ja seksikkäämmän.
Älä suotta kerro - anna veljesi pitää illuusionsa erinomaisuudestaan. :D
Vierailija kirjoitti:
Tavismiehet on käytännössä pakotettuja tuollaiseen.
Naiset yrittävät aina pariutua ylöspäin itseään tasokkaamman miehen kanssa.
Voi ressuja, ihan oikeinko pakotettuja :D
Vierailija kirjoitti:
Eli hän ei yksinkertaisesti rakasta vaimoaan. Itse kyllä sanoisin veljelle, että jättää naisen jo nyt koska tuo on todella p*rseestä ja myös naisen kallisarvoisen ajan hukkaamista, jos veli on niin tyhmä ettei tee tätä niin sanoisin naiselle että juokse jo.
Kenen vaimoa? Luitko aloitusta ollenkaan? Naisystävästä oli puhe, ei kenenkään vaimosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos et kerran halua kertoa naisystävälle etkä myöskään ripittää veljeäsi, niin mitä neuvoja sitten oletat saavasi täältä? Vai onko tämä taas joku sunnuntain ratoksi kyhätty 0/5 baittilanka.
Miten niin en halua kertoa? Tietysti haluan mutta samalla mietin a) uskooko nainen minua ja b) olenko inhottava sisko
Ap
Mikä on oma moraalisi. Jos lähdet sille linjalle, että perheenjäsenesi saavat määrittää sinun moraalisi, mihin vedät rajan? Entä jos veljesi paiskaa jonkun naisen? Tai repii tältä raajat irti paiskatessaan?
Se että on sattunut syntymään samasta kohdusta kuin joku muu ei tarkoita sitä, että teillä on jaettu identiteetti ja moraali. Yksi voi olla läpeensä paha ja sellaisesta kannattaa irrottautua.
Itse kertoisin naiselle ja katkaisisin välit molempiin, sillä en halua olla missään osassa tuollaisia draamoja. Jos haluaa olla kanssani tekemisissä, voi parantaa tapansa ja kunnioittaa myös minun mainettani moraalisena yksilönä. En halua olla avunantaja pieniin enkä suuriin rikoksiin tai moraalittomuuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suuttuisin veljelleni jos hän paljastuisi hyväksikäyttäjäksi. Antaisin kaksi vaihtoehtoa - joko hän kertoo tai minä. Ei ole oikein johtaa toista harhaan tuollaisessa asiassa, koska aika on rajallista ja ihmisellä on oikeus tietää mihin hän käyttää aikaansa ja elämäänsä.
Aivan erityisesti lisääntymisikäisten ja -haluisten naisten aika on rajallista.
Mut jos lapsiluku on jo täynnä tolla pariskunnalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli hän ei yksinkertaisesti rakasta vaimoaan. Itse kyllä sanoisin veljelle, että jättää naisen jo nyt koska tuo on todella p*rseestä ja myös naisen kallisarvoisen ajan hukkaamista, jos veli on niin tyhmä ettei tee tätä niin sanoisin naiselle että juokse jo.
Kenen vaimoa? Luitko aloitusta ollenkaan? Naisystävästä oli puhe, ei kenenkään vaimosta.
Jos käyttää yhtä naista hyväkseen sperma ämpärinä ja oikeuttaa sen sillä, ettei kyseessä ole vaimo, ei ole yhtään sen parempi ihminen. Ei voi palvella samaan aikaan saatanaa ja jumalaa. Jos paskot yhtä naista, vahingoitat heitä kaikkia. Tulet tämän vielä huomaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei jumalauta näitä palstan pilkun*ussijoita. Joo, naisystävä, vaimo, tyttöystävä, ketä meitä oli. Ihan sama. 633
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tavallinen mies niin jumalattoman heikko olento, että on mieluummin naisen kanssa josta ei välitä kuin naisen kanssa jota voisi rakastaa? Eikö sen vertaa omaa seuraa osaa arvostaa, oma peilikuvakin taitaa suorastaan yrjöttää?
Ei se mitään heikkoutta ole. Rakkaudella ei ole merkitystä, vaan mahdollisimman helposti saatavilla olevalla seksillä.
Vierailija kirjoitti:
Kyseisellä naisella on täsmälleen sama ajatus veljestäsi. Roikottaa mukana, kunnes löytää fiksumman, mukavamman paremman ja seksikkäämmän.
Ehkä, tai sitten ei. Pahalla on aina tapana kuvitella, että muutkin ovat yhtä pahoja kuin hän. Usein näin ei todellakaan ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Eikös nuo nyt ole tässä tilanteessa aivan epärelevantteja asioita miettiä? Jos olet oikealla asialla (kuten olisit kertoessasi naiselle totuuden) et ole inhottava sisko (ei kai tällaista aikuiset edes mieti...?) vaan rehellinen ja oikeudenmukainen. Veljesi on kunnon kuspää niin miksi mietit tässä nyt hänen tunteitaan? Ja jos nainen ei usko sinua asia ei ole enää käsissäsi, sitten olet vain tehnyt voitavasi.
Juuri näin. Mietin itsekin miksi aloitus tuntuu niin oudolta. Tässä ne syyt. Jos minun veljeni käyttäytyisi kusipäisesti, minä kokisin velvollisuudekseni kasvattaa häntä, hänhän on veljeni! En todellakaan katsoisi vierestä kun hän hyväksikäyttäisi ja huijaisi ihmisiä. Koen olevani jollain lailla vastuussa perheestäni, siksi tuntuisi älyttömältä että sisarukseni sikailisi enkä minä tekisi mitään.
Ihmettelen myös miltä suojelet veljeäsi? Jos hän ei rakasta tuota naista niin ei se hänelle ole iso asia jos suhde loppuu. Naiselle se taas voi olla koko elämän kokoinen asia. Toki sekin on mahdollista että asia on naiselle ok tai hän ei usko sinua, mutta ainakaan et ole katsonut vierestä kun oma sukulaisesi tuhoaa toisen elämän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tavallinen mies niin jumalattoman heikko olento, että on mieluummin naisen kanssa josta ei välitä kuin naisen kanssa jota voisi rakastaa? Eikö sen vertaa omaa seuraa osaa arvostaa, oma peilikuvakin taitaa suorastaan yrjöttää?
Ei se mitään heikkoutta ole. Rakkaudella ei ole merkitystä, vaan mahdollisimman helposti saatavilla olevalla seksillä.
Miksi miehet sitten valittavat ja ruikuttavat rakkauden puutteella, jos kerran sillä ei ole mitään merkitystä? Todella hämmentävää.
kerro. on oikeus tietää,että tulevaisuutta ei ole. ja hän ei ole se niin mieleinen. hänellä oikeus saada henkilö elämäänsä joka todella pitää ja sanoo-sä oot se oikea. kerro. mieti omalle kohdallesi, etkö haluis tietää. suakin kaduttaisi,,aika meni hukkaan ,,,
Onko nainen siis vakavissaan suhteessa?
Ap:lta aivan käsittämätöntä miettiä jotain veljen tunteita, onko teidän perhedynamiikka jotenkin outoa? Itse varmaan huutaisin veljelleni tässä tilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat koomisia. Punainen naama, pottunokka, vähäiset haivenet peittävät kaljun ja läskimaha, mutta peilissä näkevät Adoniksen. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos käyttää yhtä naista hyväkseen sperma ämpärinä ja oikeuttaa sen sillä, ettei kyseessä ole vaimo, ei ole yhtään sen parempi ihminen. Ei voi palvella samaan aikaan saatanaa ja jumalaa. Jos paskot yhtä naista, vahingoitat heitä kaikkia. Tulet tämän vielä huomaamaan.
toi jätkä vois olla sinkku,ottaa yhdenyön suhteita silloin tällöin.odottaa odottaa,sitä täydellistä. mutta on toi niin väärin harhaanjohtaa naiskaveriaan ja ihan sä olisit se ykönen kun samalla silmät selässäkin...muita ,, olis yksin koko heppuli-niin kertoisin naiselle vaikka oma velpoika onkii
Mieti asiaa siltä kannalta, suojelisiko veli sinua kun teet pahaa toiselle miehelle vai heittäisikö sinut junan alle?
Älä ole veljellesi parempi kuin hän on sinulle. Jos hän on esim. pahoinpidellyt sinua, voit melkeinpä olla varma että hän vahingoittaisi sinua myös vastaavassa tilanteessa sinun kengissäsi.
On kahdenlaisia naisia. Hyväuskoisia miehenrakastajia ja fiksuja.