Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Veljeni sanoi että aikoo olla nykyisen naisystävän kanssa vain niin kauan kunnes löytää paremman

Vierailija
27.04.2025 |

Tuo nainen on mukava ihminen ja suututttaa tuollainen, veljeni on ku*pää. Kerronko naiselle? 

Kommentit (93)

Vierailija
41/93 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuo ole vakio kaikilla naisilla.

Vierailija
42/93 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:lta aivan käsittämätöntä miettiä jotain veljen tunteita, onko teidän perhedynamiikka jotenkin outoa? Itse varmaan huutaisin veljelleni tässä tilanteessa.

Kyllä minä varon veljeäni, koska on pahoinpidellyt minua nuorempana. Vanhempana väkivalta on muuttunut sitten epäsuoraksi, kun opin laittamaan takaisin. Nykyään ihan vaan selän takana.

Oikeastaan en koe häntä edes veljenäni. Vaikea kuvitella, että oma veli pistäisi esim. turpaan, mutta niin on pistänyt. Ei edusta minua emmekä ole "samaa verta", vaikka samasta kohdusta olemme tulleetkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/93 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhu mieluummin veljellesi. Kuulostaa keskenkasvuiselta. 

En oikein tiedä mitä se auttaa. Veli ei ilmeisesti osaa olla yksin, pitää aina olla suhde. Ja aina haku päällä jos löytyisi joku nätimpi/nuorempi/rikkaampi...

Ap 

Veljesi tekee ihan samaa mitä naiset. Itsekin olen oppinut heiltä vastaavan käytöksen.

Voi tuntua ikävältä, mutta deittailuun kykenevät tekee tuota ja se on kaikkien tiedossa oleva julkinen salaisuus.

🤷🏼

Kaikki tekee, joilla on valinnanvaraa reilusti. Se on pelkästään inhimillistä.

Vierailija
44/93 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tavallinen mies niin jumalattoman heikko olento, että on mieluummin naisen kanssa josta ei välitä kuin naisen kanssa jota voisi rakastaa? Eikö sen vertaa omaa seuraa osaa arvostaa, oma peilikuvakin taitaa suorastaan yrjöttää?

Ei se mitään heikkoutta ole. Rakkaudella ei ole merkitystä, vaan mahdollisimman helposti saatavilla olevalla seksillä.

Miksi miehet sitten valittavat ja ruikuttavat rakkauden puutteella, jos kerran sillä ei ole mitään merkitystä? Todella hämmentävää.

Eivät valita rakkauden puutteesta, vaan seksin puutteesta. 

Vierailija
45/93 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena opiskelijana poikaystäväni oli kaveriporukassa, jossa monilla oli tämmöinen "kunnes löydän paremman"-tyttis. Ihan nauroivat näille naisille yms.  Ihan kauniita ja älykkäitä naisia, joita vaan nää mieslapset ei arvostaneet.

Voi toki olla, että olin itsekin sellainen, mutta mä olin kuitenkin se joka halusi erota.

Vierailija
46/93 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli hän ei yksinkertaisesti rakasta vaimoaan. Itse kyllä sanoisin veljelle, että jättää naisen jo nyt koska tuo on todella p*rseestä ja myös naisen kallisarvoisen ajan hukkaamista, jos veli on niin tyhmä ettei tee tätä niin sanoisin naiselle että juokse jo.

Kenen vaimoa? Luitko aloitusta ollenkaan? Naisystävästä oli puhe, ei kenenkään vaimosta.

Jos käyttää yhtä naista hyväkseen sperma ämpärinä ja oikeuttaa sen sillä, ettei kyseessä ole vaimo, ei ole yhtään sen parempi ihminen. Ei voi palvella samaan aikaan saatanaa ja jumalaa. Jos paskot yhtä naista, vahingoitat heitä kaikkia. Tulet tämän vielä huomaamaan.

Tuskin tulen, en ole naisista kiinnostunut edes.

Vierailija
47/93 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli hän ei yksinkertaisesti rakasta vaimoaan. Itse kyllä sanoisin veljelle, että jättää naisen jo nyt koska tuo on todella p*rseestä ja myös naisen kallisarvoisen ajan hukkaamista, jos veli on niin tyhmä ettei tee tätä niin sanoisin naiselle että juokse jo.

Kenen vaimoa? Luitko aloitusta ollenkaan? Naisystävästä oli puhe, ei kenenkään vaimosta.

Ei jumalauta näitä palstan pilkun*ussijoita.  Joo, naisystävä, vaimo, tyttöystävä, ketä meitä oli. Ihan sama. 633

No on siinä aika iso ero, että ollaanko naimisissa asti vai vain tapailuasteella. 

Vierailija
48/93 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa vihjata naiselle, että tämä suhde ei välttämättä kestä. Saa varmasti ajateltavaa, jos miehen sisko vinkkaa asiasta.

Vierailija
49/93 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oikein tiedä mitä se auttaa. Veli ei ilmeisesti osaa olla yksin, pitää aina olla suhde. Ja aina haku päällä jos löytyisi joku nätimpi/nuorempi/rikkaampi...

Ap 

Veljesi tekee ihan samaa mitä naiset. Itsekin olen oppinut heiltä vastaavan käytöksen.

Voi tuntua ikävältä, mutta deittailuun kykenevät tekee tuota ja se on kaikkien tiedossa oleva julkinen salaisuus.

🤷🏼

Eivät tee kaikki. Esim itselleni ei ole koskaan kelvannut kukaan, olen ollut mieluummin yksin kuin suhteessa, vaikka olisin voinut ottaa ihan kenet tahansa miehen. 

Vierailija
50/93 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap 

🤷🏼

Jos on valinnanvaraa reilusti, niin miksi ei valitse sellaista josta aidosti pitää? Minusta se olisi inhimillistä ja muu käsittämätöntä.

Vierailija
51/93 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä puhun asiasta jotenkin epäsuorasti. Veljellä on ollut _paljon_ lyhyitä suhteita viime vuosina. Jospa tämä nykyinen ymmärtäisi tehdä johtopäätöksiä?

Ap

Parempi puhua suoraan. Ja puhu naisen kanssa, koska jos laitat veljesi selkä seinää vasten ja käsket valita kumpi naiselle kertoo, hän ehtii puhua naisen puolelleen ja väittää että olet vain mustasukkainen.

Vierailija
52/93 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavismiehet on käytännössä pakotettuja tuollaiseen.

Naiset yrittävät aina pariutua ylöspäin itseään tasokkaamman miehen kanssa.

Eli tavismiehet ovat kykenemättömiä rakastamaan. Ihan syystä sellaiset kannattaa jättää väliin.

Vierailija
53/93 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, että tuollanen venkoilu napsahtaa pojun omaan nilkkaan. Siinä vaiheessa oppinee mikä on oikeasti tärkeetä. Toivon, että nainen löytää itsellensä paremman kumppanin. 

Vierailija
54/93 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeni kuoli näin.

Vierailija
55/93 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei jumalauta näitä palstan pilkun*ussijoita.  Joo, naisystävä, vaimo, tyttöystävä, ketä meitä oli. Ihan sama. 633

No on siinä aika iso ero, että ollaanko naimisissa asti vai vain tapailuasteella. 

Minä olen ollut mieheni kanssa 18 vuotta mutta emme ole naimisissa. Olen siis vielä ilmeisesti  tapailuasteella.

Vierailija
56/93 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti täällä nyt vannotaan tosirakkauden nimeen, kun lähes missä tahansa muussa keskustelussa täällä sanotaan, että tietysti rakkaus on vain vaihdantaa. Tietysti toinen lentää kaaressa mäkeen, kun vaihdanta ei ole enää itselle otollista tai kun löytyy parempi dopamiininlähde. Kuinkas nyt?

Vierailija
57/93 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kovasti täällä nyt vannotaan tosirakkauden nimeen, kun lähes missä tahansa muussa keskustelussa täällä sanotaan, että tietysti rakkaus on vain vaihdantaa. Tietysti toinen lentää kaaressa mäkeen, kun vaihdanta ei ole enää itselle otollista tai kun löytyy parempi dopamiininlähde. Kuinkas nyt?

En tunnista ollenkaan tuollaista yleistä mielipidettä että olisi ok suhteessa odottaa parempaa ja heittää toinen mäkeen kun sellainen löytyy.

Itse olen aina mennyt suhteeseen vain sillä ajatuksella että suhteella on mahdollisuus kestää vaikka ikuisesti. Totta kai on mahdollista, ja jopa todennäköistä että toinen muuttuu tai hänestä paljastuu puolia jotka estää suhteen jatkumisen. Mutta lähtökohta ei ole ikinä ollut se, että valehtelenpa että meillä on oikea parisuhde ja yritystä & halua saada se kestämään, vaikka oikeasti vain käytän toista hyväkseni samalla kun etsin parempaa ja hylkään kun parempi löytyy. Se on huijaamista.

Vierailija
58/93 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavismiehet on käytännössä pakotettuja tuollaiseen.

Naiset yrittävät aina pariutua ylöspäin itseään tasokkaamman miehen kanssa.

Onko tavallinen mies niin jumalattoman heikko olento, että on mieluummin naisen kanssa josta ei välitä kuin naisen kanssa jota voisi rakastaa? Eikö sen vertaa omaa seuraa osaa arvostaa, oma peilikuvakin taitaa suorastaan yrjöttää?

Miksi jotkut naiset ovat miesten kanssa jotka hakkaa heitä? Ovatko niin jumalattoman heikkoja olentoja?

Vierailija
59/93 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole normaali käytäntö, että jos parempi löytyy niin erotaan. Olisi outoa pysyä suhteessa, jos haluaisi oikeastaan olla jonkun muun kanssa.

Vierailija
60/93 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö se ole normaali käytäntö, että jos parempi löytyy niin erotaan. Olisi outoa pysyä suhteessa, jos haluaisi oikeastaan olla jonkun muun kanssa.

Toki. Mutta yleensä rakastunut mies ajattelee, ettei ole mahdollista löytää ikinä ketään parempaa.