17-vuotiaan tytön joukkoraiskausta koskevat keskustelut poistetaan
Miksi?
Eikö tyttöihin ja naisiin kohdistuvasta väkivallasta saa keskustella?
Tuo käräjäoikeuden päätös on täysin järjenvastainen. Toivottavasti tytön asianajaja vie tämän jutun hoviin.
Kommentit (1195)
Vierailija kirjoitti:
Kun jossittelemaan lähdetään, niin jatketaan samalla idealla.
Hyvinkin mahdollista, että tyttö on ollut itse aloitteellinen ja ehdottanut seksiä. Kävellyt itse puskaan ja päättänyt hoidella ryhmäseksin porukan siellä. Ollut itse hyvinkin aloitteellinen ja halukas. Semmoista se alkoholi toisille tekee.
Näin on oikeudenkin mukaan tapahtunut ja asian käsittely voidaan lopettaa.
Vierailija kirjoitti:
Ketju ilmoitettu julkaistujen nimien vuoksi.
Jokainen saa tekijöiden sekä vapauttavasta päätöksestä vastuussa olevien nimet ihan oikeuden virallisista papereista. Ei tarvitse kuin pyytää niitä sieltä ja simsalabim! Saa paperit.
Raiskaus on aina väkivaltaa. Se on väkivaltarikos!
Olen minäkin kävellyt kotiin ilman että muistan siitä mitään. Fyysinen toimintakyky säilyy kovassakin humalassa, joten tytön kävely valvontakameroissa ei kerro mitään sen hetkisestä järjenjuoksusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Tapaus on tällä vuosikymmnellä hyvin hyvin outo. Valaistu sairaalaympäristö keskellä kaupunkia, kameravalvonta, vartijatkin paikalla. Toki pusikoita sairaalan ympäristössä, mutta ei mitään synkkää metsää. Nähty, että humalainen nuori tyttö/lapsi lähtee aamuyöllä kolmen raavaan miehen matkaan? Hyvin hyvin outo juttu! Sääli nuorta tyttöä, asia pitäisi tuoda julkisuuteen perinpohjin, että lapset osaavat varoa, sairaalassakin!
Sairaalakaan ei ole turvallinen paikka vaikka vartijoita on paikalla. Varuillaan joutuu olemaan jopa sielläkin.
No vapaaehtoisestihan tuossa on toimittu. Jos et halua niin älä halua.
Mut seksiä? Mikä tämmönen "uhri"? Mitä se oli?
Vierailija kirjoitti:
Ihanko tosi?
Toki tässä tapauksessa sellaista ei tapahtunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Inceleille vain tiedoksi, olette kovemman luokan aisankannattajia, kun kerran niin haluatte, että äh lyt ja nee kerit rais kaavat tyttöjä, jotka ovat oletettavasti suomalaisia. Jos kerran pidätte naisia omaisuutenanne, eikö teidän pitäisi myös kokea, että nämä suomalaiset naiset kuuluvat teille? Mutta ei, täällä vain hurraatte, että vieraat miehet runtelevat näitä.
Inceleiden raivokkaista alapeukutuksista päätellen osuin hermoon.
Mees nyt täti leikkimään vaikka haarukan ja pistorasian kanssa. Ei nyt jaksa noin vammaista trollia yhtään tuon enempää.
Olen mies, joka panee kaikkia niitä naisia, joita runkatessasi ajattelet, luuseri-incel. Todennäköisesti myös runkkaat, kun ajattelet nee kereitä rais kaamassa s
Hyvä, nyt on tosimies paikalla! Tästä on hirveesti hyötyä ja iloa tässäkin ketjussa!
Suojaikärajan ylittänyt nuori lähti halukkaasti miesten mukaan pusikkoon. Kukaan ei häntä siepannut tai raahannut väkisin tai yllättänyt tai mitenkään pakottanut. Kun vartija tuli ihmettelemään touhuja, hän siirtyi omasta tahdostaan miesten mukana etäämmälle jatkamaan. Jälkikäteen alkoi sitten harmittaa ja rupesi syyttelemään raisk aamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Minua ihmetyttää miehet, jotka panevat humalaisia naisia. Eivätkö he ajatele, että nainen saattaa myöhemmin katua? Itselleni tällainen tilanne olisi sietämätön.
Lisään tähän tarkennuksen, että olen heteromies enkä pidä humalaisista naisista.
Vierailija kirjoitti:
Olen minäkin kävellyt kotiin ilman että muistan siitä mitään. Fyysinen toimintakyky säilyy kovassakin humalassa, joten tytön kävely valvontakameroissa ei kerro mitään sen hetkisestä järjenjuoksusta.
Myös keskustelut ja vartijan todistus kertonee siitä, että riittävän tolkuissaan on ollut.
Miksi vartijan tullessa keskeyttämään ei pyytänyt apua vaan siirtyä vapaaehtoisesti muualle jatkamaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei mennyt ihan putkeen tämä uusi serilaki. "Suostumusta" ei mitenkään määritelty tässä yhteydessä, joten oikeus voi tulkita ties mitä suostumukseksi kuten tässäkin tapauksessa.
Nyt sitten alaikäisiäkin saa panna ilman tuomiota. 36 vuotias äijä vaanimassa sairaalassa kavereidensa kanssa sopivaa uhria. Toivottavasti eivät ole paikalla kovin usein että sinne uskaltaa mennä.
mitäköhän kaverit ajattelee kun hylkäsivät ensiapuun raiskattavaksi
En tiedä, mitä on todella tapahtunut tai mitä ei ole tapahtunut. Tiedän kuitenkin, ettei yli 2 promillea puhaltanutta alaikäistä pitäisi jättää ilman henkilökunnan valvontaa sairaalassa, vaikka vatsahuuhtelu olisi jo tehty. Tiedän myös, että päihtymysasiasta sairaalahenkilökunnan pitäisi tehdä samantien ilmoitus päivystävälle lastensuojelun työntekijälle, koska päihtymystila on ollut niin voimakas, että ensihoito on toimittanut nuoren päivystykseen. Miksi on jätetty valvomatta ja onko ilmoitus lastensuojeluun tehty, ovat avainkysymyksiä, kun mietitään, miten nuori on voinut poistua sairaalasta ulos
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa naiset opettaa tyttärillenne, että ketään ei KOSKAAN jätetä ryypätessä yksin!!! Mikä näitä nykynuoria vaivaa, kun ei ollut ketään kaveria mukana?
Ne kaverit soitti tälle tytölle juuri siksi ambulanssin,kun oli niin humalassa... päivystyksessä kävi sitten noin.
Ei varmaan osanneet kaverit tätä kuvitella.
Mitä ukrainalaiset miehet tekee täällä, eikö pitäisi olla sotimassa? Siksikö ei tuomittu, koska ukrainalaisparat?
Miksi otsikoissa kirjoitetaan, että "miehet veivät metsään" eikä "lähti miesten kanssa metsään"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mennyt ihan putkeen tämä uusi serilaki. "Suostumusta" ei mitenkään määritelty tässä yhteydessä, joten oikeus voi tulkita ties mitä suostumukseksi kuten tässäkin tapauksessa.
Nyt sitten alaikäisiäkin saa panna ilman tuomiota. 36 vuotias äijä vaanimassa sairaalassa kavereidensa kanssa sopivaa uhria. Toivottavasti eivät ole paikalla kovin usein että sinne uskaltaa mennä.
No älä lähde vapaaehtoisesti panemaan jos et halua?
16v on suojaikä ollut iät ja ajat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanko tosi?
Toki tässä tapauksessa sellaista ei tapahtunut.
Palstalainaus ei taas onnistunut. Tuolla joku julisti, ettei raiskaus aina ole väkivaltaa. Kyllä se vaan on, joka keleen kerta. Eri asia jääkö väkivallan merkkejä.
Snitches get stiches