Naisystävän raivokohtaukset
Otin naisystävän asumaan kaksiooni, kun tulimme hyvin toimeen. Nyt kuitenkin joudun olemaan varpaillani koko ajan. Naisystävä tulkitsee aivan tavallisia sanomisia provokaationa ja saa yhtäkkiä raivareita. Heittelee astioita, nimittelee ja nyt myös käynyt fyysisesti käsiksi. Viime kerralla hän löi ja repi, eikä päästänyt irti. Sain riuhtaistua itseni irti ja juoksin ulos. Olin kaverilla yötä.
Nyt nainen sanoo että olisin pahoinpidellyt hänet ennen lähtöäni. Hänellä ei näy mitään jälkiä, mutta mulla sen sijaan on useat verinaarmut käsivarsissa. Nainen "uhkailee" poliisilla. Olen sanonut, etten halua enää jatkaa suhdetta, mutta hän ei suostu muuttamaan pois asunnostani, enkä voi häntä pakottaa, koska on kirjoilla täällä. Miehenä minulla ei kait ole muuta vaihtoehtoa, kuin sopeutua väkivaltaan omassa kodissani.
Jos omistat asunnon niin päätät siitä, kuka siellä asuu. Lopeta suhde. Jos muu ei onnistu niin muuta pois ja laita asunto myyntiin. Viranomaisapuakin varmaan saa tarvittaessa. Ilmoita itse poliisille väkivallasta.