Naisystävän raivokohtaukset
Otin naisystävän asumaan kaksiooni, kun tulimme hyvin toimeen. Nyt kuitenkin joudun olemaan varpaillani koko ajan. Naisystävä tulkitsee aivan tavallisia sanomisia provokaationa ja saa yhtäkkiä raivareita. Heittelee astioita, nimittelee ja nyt myös käynyt fyysisesti käsiksi. Viime kerralla hän löi ja repi, eikä päästänyt irti. Sain riuhtaistua itseni irti ja juoksin ulos. Olin kaverilla yötä.
Nyt nainen sanoo että olisin pahoinpidellyt hänet ennen lähtöäni. Hänellä ei näy mitään jälkiä, mutta mulla sen sijaan on useat verinaarmut käsivarsissa. Nainen "uhkailee" poliisilla. Olen sanonut, etten halua enää jatkaa suhdetta, mutta hän ei suostu muuttamaan pois asunnostani, enkä voi häntä pakottaa, koska on kirjoilla täällä. Miehenä minulla ei kait ole muuta vaihtoehtoa, kuin sopeutua väkivaltaan omassa kodissani.
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niska perse otteella kanttura pihalle. Ole mies, älä lammas
Jos tuon tekee niin joutuu vankilaan.
Ei tuosta mitään linnatuomiot saa. Pillu sakot.
Ehdottomasti muija kartanolle vauhdin kanssa, pikku rahallinen menetys ei haittaa pätkääkään.
Sakot voi olla vaikka 100 €, mutta todellinen "rangaistus" on itse käräjäkulut, jotka voi helposti olla 10 000 €
Ei rikosasiassa syytetylle tule mitään kuluja. Mistä perseestä te näitä juttuja oikein revitte?
Mitähän sekoilet? Se, joka todetaan syylliseksi, maksaa omat ja vastapuolen kulut, vaikka rangaistus olisi vain sakkoja, poisluki
Riita-asiassa pääsääntöisesti hävinnyt maksaa molempien kulut. Rikosasiassa sen sijaan syytettä ajaa pääsääntöisesti syyttäjä, joka on viranomainen ja jonka kulut maksaa valtio. Syytetyllä on yleensä oikeus oikeusapuun, jonka maksaa myöskin valtio. Jos asianomistajalla on syytetyn prosessitoimista johtuvia erillisiä todistelukuluja, niin ne voivat poikkeuksellisesti jäädä syytetyn maksettaviksi.
Sinä ilmeisesti nyt sekoitat riita- ja rikosprosessit toisiinsa jotenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otitko idean tähän aloitukseen tuosta ketjusta, missä nainen kertoi soittaneensa poliisin paikalle, kun mies sai raivokohtauksen?
Nyt ihmetelet, miksi aloitus ei saa kommentteja. Niin selvä trolli.
Keksi parempi, äläkä kopioi jo tehtyjä aloituksia.
Et taida kuspää tajuta että lähisuhdeväkivallassa naisissa on ihan yhtä paljon väkivallan käyttäjiä kuin miehissäkin.
T: Mies jolla oli väkivaltainen nainen puolisona aikoinaan
Ja liittyy tuohon lainaamaasi viestiin miten? Hänhän vain totesi, että aloittaja on trolli, mikä on totta. Tuo viesti aloitus on ollut täällä useamman kerran sanasta sanaan. Tämä on ihan tavallinen inkkeli, joka copy pasteaa aloituksiaan tänne.
Oot kyllä harvinaisen sairas ja harhainen yksilö. Varmaan fyysisesti väkivaltainen, kun et verbaalisesti pärjää miehelle.
Mä vaihdettaisin lukot kun hän on poissa ja tavarat pakkaisin oven ulkopuolelle.. sitten kaverille tms yöksi ja hänelle viesti että ne tavarat voi hakea paikasta xy. Tai jotenkin ne hänelle muuten toimittaisin. Pääasia että puhallat asap pelin poikki! Pyydä apua ystävältä jos tuntuu vaikealta tämä!
"Sinä ilmeisesti nyt sekoitat riita- ja rikosprosessit toisiinsa jotenkin."
Älä jaksa puhua paskaa. Olen ollut molemmissa mukana. Älä usko huhupuheita, jos itelläsi ei ole kokemusta. Valtio maksaa, jos olet työtön tai taparikollinen, mutta kyllä työssäkäyvä veronmaksaja maksaa ne omasta pussistaan.
Mene töihin, niin opit, että veronmaksajalle mikään ei ole ilmaista samoin kuin teille taparikollisille.
Vierailija kirjoitti:
Mä vaihdettaisin lukot kun hän on poissa ja tavarat pakkaisin oven ulkopuolelle.. sitten kaverille tms yöksi ja hänelle viesti että ne tavarat voi hakea paikasta xy. Tai jotenkin ne hänelle muuten toimittaisin. Pääasia että puhallat asap pelin poikki! Pyydä apua ystävältä jos tuntuu vaikealta tämä!
En lähde käräjille tän takia.
Vierailija kirjoitti:
Älä jaksa puhua paskaa. Olen ollut molemmissa mukana. Älä usko huhupuheita, jos itelläsi ei ole kokemusta. Valtio maksaa, jos olet työtön tai taparikollinen, mutta kyllä työssäkäyvä veronmaksaja maksaa ne omasta pussistaan.
Mene töihin, niin opit, että veronmaksajalle mikään ei ole ilmaista samoin kuin teille taparikollisille.
Olen juristi. Mutta jätetään tämä nyt tähän. Olet selvästi päättänyt pysyä omassa (virheellisessä) käsityksessäsi.
laita se ulukoruokintaan, miksikä otit akan kottiis? jätä se sika
Eroa naisesta ja etsi kiva luontoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen juristi. Mutta jätetään tämä nyt tähän. Olet selvästi päättänyt pysyä omassa (virheellisessä) käsityksessäsi.
Kuten sanoin, taparikollinen. Tuolla kusetat asiakkaitasi viemään juttuja käräjille ja sitten heille tulee yllätyksenä, että joutuukin maksamaan sun kulut. Tahallaan viivytät vielä keissejä. Teidän käärmeilyt on nähty.
Vierailija kirjoitti:
Se on sitä naisten harjoittamaa parempaa väkivaltaa.
Tämä on itkupotkuraivostuneen incelin trolliketju, joka ottaa mallia palstan aamun suosikkiketjusta.
Raivoavaa naisystävää ei pidä kenenkään katsella. Rikosilmoitukset ja häätö.
Ihan ensin mene käymään lääkärissä dokumentoimassa nuo jäljet. Kai kaverisi näki ne myös ja kerroit mistä tulivat? Sitten etsit väliaikaisen asunnon tai hakeudut turvakotiin ja aloitat häätötoimenpiteet.
Ap kannattaa hankkiutua tuollaisesta naisesta äkkiä eroon.nauhoita myös hänen toimiaan videolle jotta sinulla on todistusaineistoa jos hän nostaa sinua kohtaan tekaistun syytteen..
Miten niin ei ole muuta mahdollisuutta? Nainen pihalle ja nollakontakti.
Varaudu siihen, että hän tekee jonkun mustamaslayskampanjan. Et lähde setvimään mitään, etkä ole MISSÄÄN tekemisissä hänen kanssaan.
"Kukaan ei ole niin rakastunut, kuin koditon narsisti." Kerroit ottaneesi naisen luoksesi asumaan.
Jos alkaa riehumaan uudelleen ilmoita, että aloitan nyt nauhoittamaan tätä keskustelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap,
1. onko kaksio sinun vai oletko siellä vuokralainen?
2. onko naisystävä virallisesti vuokralainen (kirjallinen sopimus ja) maksaa vuokraa?
-> Jos nainen ei ole vuokralainen eikä edes maksa vuokraa, voit ilmoittaa hänelle (myös kirjallisesti!), mihin mennessä pitää poistua tavaroineen ja luovuttaa avaimet. Tarvittaessa poliisi avustaa.
-> Jos nainen on oma vuokralaisesi, voit ilmoittaa, että otat asunnon kokonaan omaan käyttöön. Kirjallinen ilmoitus! Häätö eli naisen poismuutto tapahtuu viimeistään 3 kk kuluttua, tai jos nainen asunut vuokralaisena yli vuoden, irtisanomisaika on 6 kk.
-> Jos olette molemmat asunnossa vuokralaisina, käräjäoikeus päättää, kumpi saa jäädä asumaan.
-> Jos nainen on väkivaltainen, soita aina poliisit ja kerro tilanteesi. Tarvittaessa muuta turvakotiin tai kaverille/vanhemmille häätöä odotellessa.&
"Asunto on siis minun omistusasunto. Ei ole vuokrasopimusta, mutta osoite on naisen virallinen kotiosoite."
Tuohon pätee sitten ihan ilmoitus kirjallisena, että otat asunnon kokonaan omaan käyttöösi, ja laitat deadlinen, milloin exän pitää poistua tavaroineen. Ei tuommoisessa tarvi oikeuteen mennä.
Jatkan vielä edelliseen kommenttiini, että lukko kannattaa sarjoittaa uudelleen. Nainen ei tällöin pääse asuntoon. Voitko ehkä säilyttttä hänen tavaroitaan varastokomerossa? Ilmoitat naiselle, milloin hän voi noutaa ne.
Tämähän on sitten kuin keissi Helena vs. Mikko. Mikko vaihtoi lukot omistamaansa asuntoon, vaikka Helenan tavaroita oli siellä edelleen. H murtautui sisälle, jolloin poliisi tarjosi virka-apua naisen poistamiseen. Mikko on myös ilmoittanut ottavansa k.o. kiinteistön asunnot kokonaan omaqn käyttöönsä. H:lla ei ole,ollut vuokrasopimusta, mutta oli siirtänyt sinne kirjansa.
Mielestäni asumisoikeutta ei ole sinunkaan exälläsi, kuten ei Helenallakaan. Oikeudenkäyntiä henkilön poistoon ei tarvita.
Nälkä lähtee syömällä, ja vaimo juomalla. Tsemppiä!
Eihän naiset edes virallisesti kykene fyysiseen väkivaltaan, kun on heikompia ja mies voi jo pelkällä tahdonvoimalla lopettaa naisen hyökkäyksen. Näin siis virallisesti.
"otatsä naiselta pataan?" -HäKe:n päivystäjä