Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisystävän raivokohtaukset

Vierailija
27.04.2025 |

Otin naisystävän asumaan kaksiooni, kun tulimme hyvin toimeen. Nyt kuitenkin joudun olemaan varpaillani koko ajan. Naisystävä tulkitsee aivan tavallisia sanomisia provokaationa ja saa yhtäkkiä raivareita. Heittelee astioita, nimittelee ja nyt myös käynyt fyysisesti käsiksi. Viime kerralla hän löi ja repi, eikä päästänyt irti. Sain riuhtaistua itseni irti ja juoksin ulos. Olin kaverilla yötä.

Nyt nainen sanoo että olisin pahoinpidellyt hänet ennen lähtöäni. Hänellä ei näy mitään jälkiä, mutta mulla sen sijaan on useat verinaarmut käsivarsissa. Nainen "uhkailee" poliisilla. Olen sanonut, etten halua enää jatkaa suhdetta, mutta hän ei suostu muuttamaan pois asunnostani, enkä voi häntä pakottaa, koska on kirjoilla täällä. Miehenä minulla ei kait ole muuta vaihtoehtoa, kuin sopeutua väkivaltaan omassa kodissani. 

Kommentit (81)

Vierailija
61/81 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niska perse otteella kanttura pihalle. Ole mies, älä lammas

Jos tuon tekee niin joutuu vankilaan.

Ei tuosta mitään linnatuomiot saa. Pillu sakot.

Ehdottomasti muija kartanolle vauhdin kanssa, pikku rahallinen menetys ei haittaa pätkääkään.

Sakot voi olla vaikka 100 €, mutta todellinen "rangaistus" on itse käräjäkulut, jotka voi helposti olla 10 000 €

Vastasyyte pahoinpitelystä. Pahoinpitely on vakavampi syyte

Vierailija
62/81 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minun avokki läksi putkan kautta, kun löi minua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/81 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

OJ, mene ensinnäkin lääkäriin noista jäljistä jotta jää ihan tietokantaan jälki että olet kokenut väkivaltaa. Sen jälkeen tee rikosilmoitus väkivallasta poliisille.

Ymmärrän että käräjille lähtö saadaksesi häädön voi kuulostaa hankalalta prosessilta, mutta se kannattaa tehdä jos avopuoliso ei vapaaehtoisesti suostu poistumaan. Vaihtoehtoisesti keräät hänen tavaransa kasaan ja heität ne rappukäytävään ja vaihdatat lukot jos et saa hänen avainta käsiisi. 

Vierailija
64/81 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan mun äidiltä.

Vierailija
65/81 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo on, vaikka tuollaista voikin tapahtua.

Jos totta, niin Ap.lle neuvo: naisen on muutettava pois ja suhde lopetettava. 

Vierailija
66/81 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai tämä onkin viime vuodelta...

Vierailija
67/81 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus kuulostaa klassiselta epävakaa persoonallisuus tyypin häiriöltä, mutta en ole asiantuntija. Tunnen yhden tuollaisen. 

Vierailija
68/81 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

anna pieksää- oot sää kans yks löllö.

Vierailija
69/81 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ketään ei voi ns heittää ulos kodistaan. siinä itsesaa syytteen. asunnon myynti, vuokra-asunnon irtisanominen.

nauhoita kaikki, soitat poliisin heti kun riehuu, jo tavaroiden heittäminen perusteltu syy pyytää virkavaltaa- käytös on uhkaava. kuvaa kaikki jäljet kehostasi, esitä ne lääkäreille, kavereille, vaikka huoltomihelle. lähdet ulos- soita poliisi.  moinen mimmi saadaan kuriin. oikeus koskemattomuuteen. nainen tasapainoton- voi vaikka vaurioittaa itseään ja väittää tekemäksesi- varo. muuta heti pois tilapäispaikkaan, vie irtaimistosi turvaan.

jos huoneisto nimissäsi mutta muutoinkin rikoksden tekijä voidaan häätää, vaihda lukko. nauhoita- tee siten, että hän ei sitä huomaa, se provosoi vaan. pidä itsestäsi huoli.

naisella mt ongelmia ehkä, mutta obs-

pms voi oireilla noinkin. silooin naiset lyövät jopa lapsiaan. oletko huomannut tilanteiden olevan erityisen pahoja mm 2vko ennen k. vuotoa tai vuodon aikana.

väkivaltarikoksilla on ollut yhteys täyteen kuukuhun molemmilla sukupuolilla, mutta naisilla myös pms aikaan- ja puhutaan kuollettavista rikoksista.

niin harvemmin puhutaan miesten kokemasta väkivallasta- älä nyt sinä provosoidu ja tee vastalyöntejä jne- sitten et saa tarvitsemaasi oikeutta samalla tavalla. 

onko alkoholi mukana noissa tilanteissa, se ei ole puolustus.

voitko toimia jo tänään.

toimi- voi käydä pahastikin.

onko heikko sosioekonominen asema naisellasi, vai ylempi tutkinto. kaikissa ryhmissä toki esiintyy ongelmia ,mutta esim syrjäytyneen kohdalla kulminoituu päihdekierre ja väkivalta.

onnea keväällesi.

muista on rikosuhripäivystys, sieltäkin saat apua, myös poliisin kanssa voit keskustella

Vierailija
70/81 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos asunto on sinun niin voit heittää naisen ulos. Asenna piilokamera tai pyydä kaveri mukaan todistajaksi  kun otatte avaimet pois naiselta. Tuskin riehuu muiden seurassa. Jos pahoinpitelee, tee rikosilmoitus. 

jos ko henkilö kirjoilla huoneistossa, posti tulee, digiin muuttoilmoitus,talokirjoissa, vaikka ei omista asuntoa tai itse vuokrasopimus ei ole nimissään toisena- niin älä ikinä ryhdy heittämään ketään mitenkään minnekään-

hänellä on oikeus kohtuulliseen aikaan järjestää asiansa ja etsiä asunto tai sovitusti uhri muuttaa.

on eri jos sopimusta ei noudateta- sitten häätöprosessi joka työläämpi.

hänelläkin ikäänkuin irtisanomisaika.

tyystin eri asia jos on väkivaltainen juuri sillä hetkellä, uhkaava, rikkoo paikkoja- silloin poliisi ja poliisin huostaan.

älä itse koske toiseen ja ota avaimia joukkovoimalla pois.  vain väkivaltatilanteen- uhan voit nauhoittaa ja kuvata, todisteeksi rikosoikeutta siihen prosessiin mukaan.

vaikka kuinka ns risoo, et voi sinäkään toimia oma-valtaisesti.

riippuu siis missä suhteessa ko. on huoneistoon nähde

Vierailija
71/81 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos asunto on sinun niin voit heittää naisen ulos. Asenna piilokamera tai pyydä kaveri mukaan todistajaksi  kun otatte avaimet pois naiselta. Tuskin riehuu muiden seurassa. Jos pahoinpitelee, tee rikosilmoitus. 

jos ko henkilö kirjoilla huoneistossa, posti tulee, digiin muuttoilmoitus,talokirjoissa, vaikka ei omista asuntoa tai itse vuokrasopimus ei ole nimissään toisena- niin älä ikinä ryhdy heittämään ketään mitenkään minnekään-

hänellä on oikeus kohtuulliseen aikaan järjestää asiansa ja etsiä asunto tai sovitusti uhri muuttaa.

on eri jos sopimusta ei noudateta- sitten häätöprosessi joka työläämpi.

hänelläkin ikäänkuin irtisanomisaika.

tyystin eri asia jos on väkivaltainen juuri sillä hetkellä, uhkaava, rikkoo paikkoja- silloin poliisi ja poliisin huostaan.

älä itse koske toiseen ja ota avaimia jo

Aloittaja on omistaja

Vierailija
72/81 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tuon tekee niin joutuu vankilaan.

Ei tuosta mitään linnatuomiot saa. Pillu sakot.

Ehdottomasti muija kartanolle vauhdin kanssa, pikku rahallinen menetys ei haittaa pätkääkään.

ei noin. sakkoa, ehdollista, mainehaitta- työnsaanti, turvallisuusselvitys-- mennään vain virallisia reittejä.  jos ollut hänen kotinsa- on annettava kohtuullinen aika muutolle- järjestää asiansa. ketään minnekään heitellä.

jos riehuu- sitten kohde on  putka.

riippuu suhteestaan ko huoneistoon. muuttoilmoitus digiin, postit tulee, talokirjoissa, häntä ei heitellä vaikka kuina risoo.

on turvakoti, jos ei muuta sovitusti on häätäjärjestelmä. muutossa odotusaika voi olla hankala- joskus rikoksentekijä suostuu  nopeutetustikin muuttamaan pois etenkin joa poliisi on vieraillut pihapiirissä. hän kokee sen häpeäksi.

Vierailija
73/81 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulos vaan.

kun se ei toimi noin.

Vierailija
74/81 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju, mutta näissä tilanteissa on tosiaan haettava sitä yhteiselämän purkamista ja häätöä. Myös lähestymiskieltoa voi hakea. Lähestymiskiellon voi saada myös samassa asunnossa asuvaa kohtaan, jolloin lähestymiskieltoon määrätty joutuu heti muuttamaan pois asunnosta. Lähestymiskieltohakemus käsitellään aina kiireellisenä.

Vierailija
75/81 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tilanne on mennyt tällaiseksi, puhelin taskuun äänittämään AINA kun keskustelet sen raivoajan kanssa, ilman että tämä tietää siitä. Oman keskustelun tallentaminen vastapuolen tietämättä on Suomessa sallittua. 

Voit myös kysyä että "ihanko tosissasi meinaat tehdä minusta väärän ilmiannon ja syyttää ties mistä pahoinpitelystä ja raiskauksesta?", siinä toivossa että saat äänitettyä vastauksen "niin meinaan, ja arvaa kumpaa poliisit uskoo!" Sitten kun olet poissa naisen läheisyydestä, lähetä tallennuksista kopiot jonnekin turvaan siltä varalta jos nainen saa puhelimen käsiinsä, tai jos olet jo pidätettynä ja poliisi ei löydä (tai halua löytää) tallennuksia.

Vierailija
76/81 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, menet sinne poliisille.

Olet sattunut hullun kanssa yksiin.

Tietenkin haet ne todisteet.

Tuohan on ihan kipeetä.

Saat vielä pahimmassa tapauksesss tuon hullun hullut kaverit kimppuusi.

Paras olisi, että hullu ymmärtäisi, että olet hänelle huono kumppani, niin lähtisi itse.

Muutenhan sä joudut myymään tuon kämpän saadaksesi hänet pihalle tuolta.

Vierailija
77/81 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on sitä naisten harjoittamaa parempaa väkivaltaa.

Älä viitti, tää on provokaationa kirjoitettu

Vierailija
78/81 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, menet sinne poliisille.

Olet sattunut hullun kanssa yksiin.

Tietenkin haet ne todisteet.

Tuohan on ihan kipeetä.

Saat vielä pahimmassa tapauksesss tuon hullun hullut kaverit kimppuusi.

Paras olisi, että hullu ymmärtäisi, että olet hänelle huono kumppani, niin lähtisi itse.

Muutenhan sä joudut myymään tuon kämpän saadaksesi hänet pihalle tuolta.

Onks kivaa vastata itselleen?

Vierailija
79/81 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaako naisella olla vaihdevuodet? 

Mikäli on, niin ihan tyyppillistä käytöstä.
T.Maukka

Vierailija
80/81 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oudon hiljaista tässä ketjussa, vaikka yleensä täällä ollaan hyvin aggressiivisesti vastustamassa väkivaltaa.

Niin, oikeaa väkivaltaa. Ei Porvoojuttuja. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme